آغاز فروش سیم کارت های مجازی موبایل از آذر ماه

مدتی است که نخستین اپراتور مجازی کشور موفق به دریافت مجوز از سوی سازمان تنظیم‌مقررات و ارتباطات رادیویی شده و با قدرت در حال فراهم سازی زیرساخت‌ها به جهت ارائه خدمات هرچه سریع‌تر به مشتریانش تا پیش از آغاز سال جدید است. حال از مدیرعامل این شرکت خبر می‌رسد که مصرف کنندگان تا دو ماه دیگر قادر به خرید این سیم کارت‌ها با پیش شماره 09999 هستند.

«هوشنگ مرتضوی» مدیرعامل اولین اپراتور مجازی موبایل کشور امروز طی یک نشست خبری در نمایشگاه تله کام عنوان کرده است که سیم کارت های مجازی موبایل در دو فاز به صورت اعتباری و دایمی از میانه‌های ماه آذر و اواخر ماه بهمن در اختیار مصرف کنندگان قرار خواهند گرفت.

مرتضوی هدف ارائه سیم کارت هایی از این دست را تمرکز بر روی مقوله بانک داری الکترونیکی دانست و گفت که به لطف این سیم کارت ها، مصرف کنندگان قادر خواهند بود تا به خدمات مختلف الکترونیکی بانک‌ها دسترسی داشته و فعالیت‌های بانکی خودشان را با استفاده از این سیم کارت ها پیش گیرند. وی با بیان آن که سیم کارت های این اپراتور مجازی در مدل سرویس‌های مختلف (سرویس‌های عام و سرویس‌های خاص) در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت عنوان کرد:

بر اساس قراردادی که ما (کیش سل پارس) با یکی از اپراتورهای فعال در کشور بسته‌ایم، اپراتور مجازی از طریق شبکه این اپراتور فعال خواهد شد و بدون شک کیفیت ارائه سرویس‌های آن تضمین شده است. لازم به ذکر است که این سیم کارت ها با پیش شماره ۰۹۹۹۹ وارد بازار می‌شود.

بر اساس مطالعات اخیر حدود ۷۲ درصد این تجارت با شکست مواجه می‌شود و بسیاری از فعالان این صنعت در این حوزه موفق نخواهند بود اما در صورت سرمایه گذاری مناسب و نقشه راه دقیق و البته اصولی، می‌توان این امید را داشت که این پروژه در ایران با موفقیت همراه باشد.

چندی پیش سازمان تنظیم‌مقررات و ارتباطات رادیویی کشور با صدور مجوز برای 24 شرکت متقاضی و در رأس آن‌ها شرکت «کیش سل پارس»  تمام شرایط لازم را برای آغاز فعالیت رسمی اپراتورهای مجازی در کشور برای نخستین بار به ارمغان آورد. لازم به ذکر است که یک اپراتور مجازی برای فعالیت، در واقع می‌بایست حداقل با یک اپراتور واقعی ایرانی قرار دادی را منعقد سازد.

منبع mehrnews
مطالب پیشنهادی
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها