رندرهای رسمی سامسونگ گلکسی سی 5 پرو و گلکسی سی 7 پرو منتشر شد

هر روز اخبار و شایعات تازه‌ای از گوشی‌های هوشمند جدید گلکسی سی 5 پرو و گلکسی سی 7 پرو شرکت کره‌ای سامسونگ به بیرون درز پیدا می‌کند و ما به شما می‌گوییم که تا زمان پرده‌برداری رسمی از این اسمارت فون‌ها فاصله‌ی زیادی نداریم. اما شرکت سامسونگ هنوز از این کهکشانی‌های جدیدش رونمایی نکرده است و به مانند گذشته، هر روز شایعات تازه‌ای در مورد آن‌ها از راه می‌رسد. امروز رندرهای به نظر رسمی از این دو دستگاه منتشر شده است. در یکی از این رندرها، سه عضو جدید خانواده‌ی گلکسی سی (C) سامسونگ به تصویر کشیده شده‌اند. گوشی هوشمند سوم، گلکسی سی 9 پرو (C9 Pro) است که زودتر از دو عضو دیگر معرفی شده بود.

بیشتر بخوانید:

official-looking-renders-leak-showing-the-galaxy-c5-pro-and-galaxy-c7-pro-1در رندر دیگر، اسمارت فون گلکسی سی 7 پرو به تنهایی حضور دارد. این رندر از شباهت فراوان میان گلکسی سی 7 پرو و گلکسی سی 9 پرو خبر می‌دهد. البته مطمئن هستیم که این تصویر به گوشی دوم (سی 9 پرو) تعلق ندارد، چرا شکل حسگر مجاورت دستگاه موجود در این رندر با گلکسی سی 9 پرو متفاوت است. این موضوع تنها تغییر آشکار میان این دو گوشی هوشمند می‌باشد.

البته اگر این دو اسمارت فون را در کنار یکدیگر قرار دهید، متوجه تفاوت در ابعاد نیز خواهید شد، اما به غیر از این نکته، باید گفت که در این دو دستگاه از زبان طراحی تقریباً یکسانی استفاده شده است. گلکسی سی 9 پرو اولین گوشی هوشمند شرکت سامسونگ بود که در آن از طراحی خط‌های نازک سه‌تایی استفاده شده است و اکنون به نظر می‌رسد که گلکسی سی 5 پرو و گلکسی سی 7 پرو نیز به جمع آن خواهند پیوست.

official-looking-renders-leak-showing-the-galaxy-c5-pro-and-galaxy-c7-pro-2گلکسی سی 5 پرو دارای یک صفحه‌ی نمایش 5.2 یا 5.5 اینچی با رزولوشن تصویر فول اچ دی (1080 در 1920)، تراشه‌ی هشت هسته‌ای میان رده‌ی اسنپدراگون 626 شرکت کوالکام، 4 گیگابایت حافظه‌ی اجرایی (RAM)، دوربین اصلی و جلوی 16 مگاپیکسلی و باتری 3000 میلی‌آمپری خواهد بود. تنها تفاوت گلکسی ی 7 پرو با این اسمارت فون، در صفحه‌ی نمایش 5.7 اینچی و باتری 3300 میلی‌آمپری آن خواهد بود. هر دوی این دستگاه‌ها به صورت پیش فرض بر روی اندروید 6.0.1 مارشمالو کار خواهند کرد.

بر اساس آخرین شایعه‌ای که از این گوشی‌های هوشمند منتشر شده بود، سی 5 پرو با برچسب قیمت 2399 یوان چین (در حدود 350 دلار) به فروش خواهد رسید و سی 7 پرو با برچسب 2799 یوان چین (حدود 400 دلار) قیمت گذاری شده است. این اسمارت فون‌ها در ابتدا برای بازار کشور چین عرضه خواهند شد و به احتمال فراوان در آینده راه خود را به بازار سایر کشورها نیز پیدا می‌کنند.

منبع GSM Arena
مطالب پیشنهادی
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها