با اپلیکیشن MyShake گوشی خودتان را به یک زلزله نگار تبدیل کنید

در این مقاله قصد داریم تا با معرفی یک اپلیکیشن فوق العاده جالب، گوشی اندرویدی شما را به یک زلزله نگار تمام عیار تبدیل کرده و قبل از وقوع هر زلزله‌ای از آن مطلع شوید؛ اپلیکیشن MyShake

در ادامه با معرفی بیشتر اپلیکیشن با دیجی رو همراه باشید.

همواره زلزله یکی از خطرناک ترین اتفاقات طبیعت است که سالانه جمعیت زیادی در سطح دنیا به واسطه آن کشته می‌شوند. اما چقدر خوب است بدانید که شما به واسطه یک اپلیکیشن کوچک و به واسطه تلفن هوشمند خودتان در هر لحظه از روز قادر خواهید بود تا چند دقیقه قبل از زلزله، از وقوع آن باخبر شوید.

اپلیکیشن MyShake که چند روزی بیشتر از انتشار آن نمی‌گذرد، با استفاده از سنسور‌های حرکتی تلفن شما، قادر خواهدبود تا درست چند دقیقه قبل از وقوع زلزله آن را تشخیص داده و اطلاعات دریافت شده را با اطلاعات دریافتی از سایر کاربران مقایسه کرده تا به واسطه ساخت یک شبکه جامعی از داده‌ها، بتواند زلزله را تشخیص دهد.

اپلیکیشن MyShakeهرچند که در حال حاضر قدرت این اپلیکیشن زیاد نبوده و نیاز به پیشرفت‌هایی دارد ولی از این ابزار در مناطقی که دستگاه‌های زلزله نگار وجود ندارد می‌توان استفاده کرد. انتظار می‌رود که در آینده‌ای نزدیک اپلیکیشن MyShake بتواند قدرت لازم را جهت هشدار دادن به شما قبل از وقوع تمامی زلزله‌ها و یا اعلام زمان باقی مانده تا وقوع زلزله پیدا کند تا بتواند برای بشر یک ابزار بسیار کاربردی باشد و تا حدودی (حتی کم) از سوانح طبیعی جلوگیری نماید. اپلیکیشن MyShake در حال حاضر تنها بر روی پلتفرم اندروید قابل دریافت خواهد بود ولیکن به گفته سازندگان آن، به زودی شاهد انتشار نسخه آی او اس آن نیز خواهیم بود.

دانلود اپلیکیشن MyShake از گوگل پلی

منبع engadget
مطالب پیشنهادی

امکان ثبت دیدگاه وجود ندارد