یک گلکسی اس 7 اج دیگر، این بار در فیلیپین آتش گرفت

آتش گرفتن یک گلکسی اس 7 اج دیگر

در حالی که هنوز سامسونگ درگیر مشکل بوجود آمده برای باتری گلکسی نوت 7‌های خود می‌باشد، به نظر می‌رسد مشکل جدیدی گریبان این شرکت را گرفته و دردسرهای این کمپانی کره‌ای به این زودی‌ها تمامی ندارد. به تازگی یک فرد فیلیپینی با نام Weng Briones در صفحه اجتماعی خود تصاویری از یک گوشی هوشمند آتش گرفته منتشر کرده و مدعی شده که این عکس‌ها مربوط به گوشی گلکسی اس 7 اج وی می‌باشد.

با این که این شهروند فیلیپینی توضیح زیادی در خصوص جزئیات حادثه بوجود آمده ارائه نکرده است، اما به گفته وی پس از این که گلکسی اس 7 اج او به این وضع افتاده است، آن را به نمایندگی سامسونگ در شهر تای تای (Taytay) برده است. ظاهراً کارمندان نمایندگی مذکور پول گوشی را به این شخص بازگردانده‌اند و او نیز در صفحه اجتماعی خود به خاطر سرعت عملی که کارکنان سامسونگ در حل مشکل پیش آمده داشته‌اند به تجلیل و قدردانی از آن‌ها پرداخته است.

آتش گرفتن یک گلکسی اس 7 اج در فیلیپیناوایل ماه جاری میلادی نیز خبری منتشر شده بود مبنی بر اینکه یک مرد اهل نیوجرسی پس از اینکه به خاطر منفجر شدن گوشی گلکسی اس 7 اج در جیب خود، دچار سوختگی درجه دو و سه شده بود، از شرکت سامسونگ به دادگاه شکایت کرد. این شخص که دانیل رامیرز (Daniel Ramirez) نام دارد، مجبور شده که پیوند پوست بر روی یکی از پاهای خود انجام دهد. در نتیجه این حادثه، آقای رامیرز در شکایت خود مدعی شده که با مشکلاتی دائمی مواجه شده که روند زندگی عادی وی را تحت تأثیر قرار داده است. قبل از این شکایت نیز، یکی دیگر از کاربران گلکسی اس 7 اج گزارش داده بود که گوشی وی در هنگام شارژ آتش گرفته است.

با اوضاع پیش آمده، خریداران گوشی‌های هوشمند اعتماد خود را به محصولات سامسونگ تاحدود زیادی از دست داده‌اند. نکته غم‌انگیز ماجرا اینجاست که فبلت گلکسی نوت 7 در هنگام عرضه، به عنوان سکوی پرتابی برای سامسونگ قلمداد می‌شد و همگان در انتظار ثبت موفقیتی چشمگیر از جانب این محصول بودند، اما شرایط به یکباره تغییر کرد و این گوشی هوشمند به یکی از دردسرهای بزرگ سامسونگ در سال‌های اخیر بدل شد. در کنار این که شکست گلکسی نوت 7، ضرری در حدود 1.5 میلیارد دلار را برای سامسونگ به دنبال داشته است، این شرکت کره‌ای نگران این است که محصولات آینده آن نیز با استقبال خوبی از جانب خریداران مواجه نشوند. البته با توجه به تعریف و تمجیدهایی که آقای Briones از کارکنان سامسونگ کرده است، حداقل این کاربر فیلیپینی به این زودی‌ها استفاده از محصولات سامسونگ را ترک نخواهد کرد.

دیدگاه خود را ثبت کنید