اینستاگرام انتشار قابلیت ایجاد پروفایل‌های تجاری را آغاز کرد

اینستاگرام انتشار قابلیت ایجاد پروفایل‌های تجاری را آغاز کرد

اینستاگرام تنها به استفاده‌های شخصی کاربران و اشتراک گذاری تصاویر غذاها و سایر فعالیت‌های روزمره آن‌ها تعلق ندارد و شرکت‌های تجاری نیز برای تبلیغ کسب و کار خود، اشتراک گذاری اطلاعیه‌ها، به روز رسانی‌ها و … از این شبکه اجتماعی استفاده می‌کنند. تا به امروز صفحات تجاری بر روی پروفایل‌های معمولی قرار داشتند اما اگر به خاطر داشته باشید این کمپانی در ماه می اعلام کرد در تلاش است تا این وضعیت را تغییر دهید.

اکنون به نظر می‌رسد این تغییرات در مرحله اجرا قرار دارد و به گزارش WIRED اینستاگرام قابلیت ایجاد صفحات تجاری را در دسترس کاربران مناطق اروپا، خاورمیانه و آسیا قرار داده است. این به این معناست که اکنون کاربران این مناطق می‌توانند تغییرات ایجاد شده در صفحات تجاری را مشاهده کنند.

instagram-business-tools
همانطور که در اسکرین شات بالا دیده می‌شود، پروفایل‌های تجاری راه‌های ساده‌تری برای ارتباط با مشتریان خود دارند و همچنین این پروفایل‌ها ابزارهای تجاری مانند آنالیز کاربران، موقعیت جمعیتی و … را در اختیار صاحبان پروفایل قرار می‌دهد. این ویژگی همچنین به صاحبین صفحات تجاری اجازه می‌دهد یک گروه جمعیتی خاص را برای کسب و کار خود مورد هدف قرار دهند.

انتظار می‌رود این ویژگی در طی چند ماه آینده در دسترس کاربران مناطق استرالیا، نیوزلند و آمریکا قرار بگیرد و انتشار جهانی آن نیز تا پایان سال تکمیل خواهد شد.

1 دیدگاه

Comments are closed.