آیا می‌دانید بهترین تکنیک برای بهینه سازی سایت در گوگل چیست؟

آیا می‌دانید بهترین تکنیک برای بهینه سازی سایت در گوگل چیست؟

این روزها در دنیای وب، سایت های بسیاری وجود دارند که هر یک به شکلی متفاوت قصد دارند از دیگری جلو بزنند و رتبه‌ی بهتری را از آن خود کنند. از وب‌سایت‌های فروشگاهی گرفته تا سایت هایی اطلاع رسانی و خبری که این روزها تعدادش بسیار زیاد شده است. اما آیا تا به حال فکر کرده‌اید که چرا تعداد کمی از این وب سایت‌ها توانسته‌اند جایگاه واقعی خود را به دست آورند؟ در این زمینه استاندارد های زیادی وجود دارد که باید رعایت شود. از تولید محتوای مناسب گرفته تا بهینه سازی وب سایت به روش‌های گوناگون. اما با این حال گاهی اوقات این کارها هم جواب نخواهد داد، اینجاست که پای رپورتاژ  آگهی و لینک سازی به میان می‌آید.

انتشار رپورتاژ آگهی در وب سایت‌های با کیفیت، از جمله خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری معتبر، بهترین راهکار برای بهینه سازی سایت است و بطور قطعی باعث بهبود رتبه وب‌سایت شما در نتایج جستجوگر ها از جمله گوگل و بینگ می‌شود. همچنین باید توجه داشته باشید که رپورتاژ آگهی بهترین و موثرترین راه تبلیغات اینترنتی و برندینگ نیز به شمار ‌می‌آید.

اما آیا می‌دانید رپورتاژ آگهی چیست؟

برندهای معتبر و بزرگ در سراسر جهان اخبار تبلیغاتی خود را در خبرگزاری‌ها و وب‌سایت‌های خبری تخصصی به روش‌های گوناگون منتشر می‌کنند و تبلیغات خود را در تمامی دنیا به جریان می‌اندازند، در نتیجه میلیون‌ها مشتری در سراسر دنیا به مشتریان وفادار و علاقه‌مند به آن‌ها تبدیل می‌شوند.

 علاوه بر تاثیر بسیار زیاد این روش تبلیغات در افزایش مشتریان، رپورتاژ آگهی از نظر سئو سایت در گوگل و افزایش بازدید وبسایت نیز بسیار مورد توجه است، چرا که در بخش هایی از متن خبر یک یا چند کلمه کلیدی به سایت تبلیغ دهنده لینک می‌شوند، از همین رو موتورهای جستجو به وب سایت تبلیغ دهنده ارزش داده و آن را به مرور زمان در نتایج جستجوی کاربری بالاتر به نمایش خواهد گذاشت.

در ایران شرایط این نوع تبلغات چگونه است؟ مدیران بازاریابی آنلاین در ایران با این روش موثر تا چه اندازه آشنایی دارند و برندهای بزرگ ایرانی برای جذب مشتریان خود در داخل و خارج کشور این روش را تا چه اندازه به کار می‌گیرند؟

آقای عباس فلسفین مدیر شرکت دیجیتال مارکتینگ ویرلن ( VIRLAN.co ) درباره بازاریابی و تبلیغات آنلاین با روش رپورتاژ آگهی می‌گوید:

در ایران برخی از مدیران باهوش در برندهای پیشرو برای جذب مشتریان وفادار از رپورتاژ آگهی استفاده می‌کنند اما بطور کلی هنوز بسیاری از شرکت‌ها از آن بی‌اطلاع هستند .

وی در ادامه‌ گفت:

در حال حاضر ویرلن مجری تبلیغات اینترنتی و انتشار رپورتاژ آگهی در بزرگترین خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری و تخصصی ایران است .

آقای فلسفین همچنین بیان داشت:

این روش تبلیغات و برندسازی برای بانک‌ها و موسسات مالی و برندهای بزرگ در صنایع مختلف بسیار موثر است، اما جالب اینکه برای استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های کوچک و به خصوص کسب و کارهای اینترنتی هم نتایج بسیار مفیدی دارد.

وی با اشاره به تجربه خود در بازاریابی آنلاین و تبلیغات اینترنتی گفت:

 رپورتاژ نسبت به سایر روش های تبلیغات آنلاین تاثیرات بیشتری دارد و هم در کوتاه مدت و هم بلند مدت می‌تواند اعتبار خاصی را برای برندها به ارمغان بیاورد .

بهینه سازی سایت در گوگل

رپورتاژ آگهی برای تبلیغات اینترنتی و برندسازی:

همانطور که می‌دانید روش های گوناگونی برای تبلیغات اینترنتی وجود دارد اما مزایای رپورتاژ آگهی نسبت به سایر روش‌ها چیست ؟

رپورتاژ آگهی در واقع به این دلیل تاثیرگذاری بالایی دارد که نوعی تبلیغات غیرمستقیم است و مخاطبان در زمان مشاهده آن بیشتر اعتماد کرده و مطلب را مشتاقانه مطالعه میکنند.

  1. اثرگذاری بسیار بالا بروی مخاطبان و جلب اعتماد بیشتر بدلیل انتشار به صورت یک خبر
  2. انتشار در خبرگزاری های معتبر و سایتهای خبری تخصصی پربازدید
  3. عدم حذف رپرتاژ از سایتها که باعث تاثیرگذاری ماندگار می‌شود.
  4. نمایش خبر منتشر شده در جستجوهای گوگل و دیگر موتور جستجوها و موثر بودن آن
  5. معرفی شخص یا برند، معرفی کامل محصولات، خدمات و ویژگی های وبسایت تبلیغ دهنده
  6. هایپر لنیک چند کلمه به وب سایت تبلیغ دهنده برای هدایت مخاطبان به سایت
  7. معرفی مدیران برندها بصورت مصاحبه یا معرفی خدمات آنها در قالب گزارش آگهی

همچنین از نظر هزینه نیز قیمت رپورتاژ آگهی نسبت به سایر روش های تبلیغات اینترنتی بسیار مناسب تر است و حتی بازدهی بالاتری نیز دارد.

رپورتاژ آگهی برای سئو و بهینه سازی سایت :

سال‌هاست که رتبه اول گوگل برای کسب و کارهای بزرگ و کوچک، بهترین راه جذب مشتری و درآمد شده است، رقابت بالا گرفته و همگان به‌دنبال بهترین روش برای بهینه سازی سایت سئو ) هستند. اما با توجه به الگوریتم‌های جدید گوگل باید همواره دانش و تجربه خود را تقویت کنیم و از روش های جدید سئو برای دستیابی به رتبه اول جستجوی گوگل استفاده کنیم. در ادامه به مزایای رپورتاژ که باعث تاثیرگذاری بالا بر روی رتبه گوگل می‌شود اشاره شده است:

  1. هایپر لینک چند کلمه کلیدی بصورت دنبال شوند(فالو)
  2. اتوریتی و رتبه بسیار بالای خبرگزاری ها که باعث تاثیرگزاری بالای رپرتاژ بر رتبه سایت در گوگل خواهد شد.
  3. عدم حذف رپرتاژ از سایتها که باعث تاثر گذاری ماندگار آن بر سئو سایت می‌شود.

مهمترین نکات در رپورتاژ آگهی:

  • اول: نحوه تهیه خبر تبلیغاتی است که لازم است توسط یک تیم متخصص دارای خبرنگار حرفه‌ای، مشاور بازاریابی و برندینگ و متخصص سئو  تهیه شود.
  • دوم: رپورتاژ در خبرگزاری‌ها و وب‌سایت‌های خبری معتبر منتشر شود.
  • سوم: محتوای خبر با توجه به نوع مخاطبان وبسایت منتشر کننده تهیه شود تا تاثیر گذاری بیشتری داشته باشد .

ویرلن مجری انتشار رپورتاژ در ۷۰ سایت خبری برتر ایران

ویرلن ( www.virlan.co ) برای اولین بار در ایران کمپین های رپورتاژ آگهی در بزرگترین خبرگزاری ها و سایتهای خبری ایران را ارائه می‌دهد و با توجه به تجربه بالا و انتشار بیش از ۵۰۰ رپورتاژ می‌تواند تاثیر گذاری آن بروی تبلیغات و سئو را تضمین کند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر ، مشاهده لیست سایتهای خبری و مشاوره رایگان بر روی رپورتاژ آگهی کلیک کنید.

دیدگاه خود را ثبت کنید