اسپاتیفای اینک تبلیغات را بر حسب سلیقه شما به نمایش می‌آورد

اسپاتیفای

اسپاتیفای شروع به نمایش تبلیغات طبق لیست پخش شما می‌کند

اگر شما نیز یکی از کاربران سرویس پخش آنلاین موسیقی اسپاتیفای هستید، خانواده و یا دوستان شما تنها کسانی نیستند که می‌توانند فهرست پخش شما را بررسی کنند. از آنجایی که اسپاتیفای هم اکنون مشهورترین سرویس پخش موسیقی است به عنوان آخرین پلتفرم از اطلاعات خود برای تبلیغات هدف‌‌دار استفاده می کند. هر اطلاعاتی از جمله سن و جنسیت تا سبک‌های موسیقی توسط این شرکت برای اهداف تبلیغاتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

درحال حاضر استفاده از این تبلیغات شروع شده و تمامی 70 میلیون کاربری که از اسپاتیفای به صورت رایگان استفاده می‌کنند را در 59 کشور مختلف پوشش می‌دهد. حال شرکت‌هایی که از این سرویس برای تبلیغات محصولات خود استفاده می‌کنند به دنبال نمایش تبلیغات خود مطابق با سلایق کاربران هستند. برای مثال زنانی که در فهرست پخش آن‌ها عمدتا موسیقی جاز وجود دارد و سن آن‌ها بین 18 تا 25 است و همچنین در لندن زندگی می‌کنند، می تواند گزینه‌های مناسبی برای تبلیغ یک لباس باشند.

اما قسمت جالب اینجاست که این تبلیغات به صورت صوتی و با مدت زمان 15 تا 30 ثانیه در ابتدای هر آهنگ وگنجانده شده است. گرچه پیشرفت فناوری سبب شده تبلیغات موجود در سایت ها و اپلیکیشن ها ارتباط بیشتری با کاربران داشته باشد، اما این را همیشه به یاد داشته باشید که امروزه در عصر دیجیتال به اطلاعات کاربران به عنوان یک کالای باارزش نگاه می‌شود.