خریداران درباره خرید بسترن b30 صفر از سایت دیوار چه می‌گویند؟

حدود 130 میلیون، هزینه خرید بسترن b30 صفر است، یک سدان چینی که نسبت به دیگر رقبایش از مزیت‌های فراوانی چه در امکانات و چه در قدرت موتور و سرعت برخوردار است. اما موقع خرید هر خودرویی به خصوص خودروی صفر، بسیاری دل‌شان می‌خواهد درباره تجربه خرید دیگران بدانند، اینکه خودرو احیانا با چه مشکلاتی دست به گریبان است؟ مزیت‌هایش چیست؟ و سواری آن چطور است. برای همین ما تجربه خریداران خودروی بسترن b30 را در سایت‌های مختلف گردآوری کرده‌ایم.

هندلینگ نرم

محمد، یکی از خریداران بسترن b30 درباره تجربه‌اش از خرید این خودرو نوشته: من با این خودرو تا به حال 9000 تا رفته‌ام. یکی از نقاط قوت این خودرو تعلیق نرم آن است. این خودرو یک سرو گردن از سایر خودروهای هم رده و هم قیمت خودش بالاتر است. من سراتو هم دارم، ولی b30 واقعا هندلینگ و نرمی خاصی دارد و اصلا به نظر نمی‌آید که حجم ماشین ۱۶۰۰ باشد. موتور این ماشین در چین روی خط تولید فولکس واگن جتا یا بورا ۱۶۰۰ است.

مصرف سوخت مناسب

یکی از ویژگی‌هایی که باعث می‌شود بسیاری از بین خودروهای چینی به فکر خرید بسترن b30 صفر بیافتند، مصرف سوخت پایین این خودرو، امکانات و کشش آن در سربالایی‌هاست. سهراب، یکی از خریداران این خودرو که تجربه رانندگی با سمند را هم داشته، درباره تفاوت سواری این دو خودرو می‌گوید:  بنده در اوایل اسفند ماشینم را تحویل گرفتم و بعد از سفرهای درون شهری و بین شهری متعدد معتقدم که از نظر استارت و شتاب اولیه، این خودرو مثل سمند است، ولی از نظر کشش فراتر از خودروهای داخلی هم از نظر مصرف سوخت و هم از نظر صدای اتاق و کشش در سربالایی‌هاست. در خصوص کیفیت آپشن‌ها و باگ‌های داخلی و قطعات استفاده شده هم مشکلی برایم ایجاد نشده است.  مصرف این خودرو نسبت به خودروهای داخلی مثل سمند و پژو پارس که تجربه رانندگی با هردوی آنها را داشتم هم خیلی کمتر به چشم می‌آمد.

فضای کافی برای سرنشینان

بسترن b30، جزو سدان‌های خانوادگی به حساب می‌آید که هم فضای مناسبی را برای سرنشینان فراهم می‌کند و هم با داشتن صندوق عقب کافی خیال افراد را برای مسافرت راحت می‌کند. صدرا در اینباره می‌گوید: من بعداز کلی تحقیق و تست چند خودروی چینی مثل برلیانس و ام وی ام x22 و … دل را به دریا زدم و رفتم نمایندگی گروه بهمن . بعد از بررسی b30 و تست آن به این نتیجه رسیدم که واقعا ماشین جادار و قشنگی‌ست. الکی بزرگ نیست و روی اصول طراحی شده.  وقتی هم سوارش می‌شوید به نظر نمی‌رسد که چینی‌ست. چهار نفر آدم بزرگ، با دو تا بچه نشستیم در آن و به نسبت حجم موتور شتاب خوبی داشت.

رضا هم که شش ماهی‌ست این ماشین را خریده درباره تجربه خریدش اینطور توضیح می‌دهد: درباره خرید بسترن b30 صفر، شک نکنید. از نظر فنی این خودرو قابل قیاس با X22 نیست و در این رنج قیمت، بهتر از B30 ماشینی نیست. گیربکس، ترمز و فرمان این خودرو عالی‌ست و جاداری اتاق و صندوق و مصرف سوخت هم مناسب است، البته یک سری عیب‌های مونتاژی هم دارد که قابل رفع است.

منبع ویرلن
مطالب پیشنهادی
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها