سامسونگ: بابت مشکلات گلکسی نوت 7 متاسفیم؛ جبران خواهیم کرد

DJ Koh رئیس واحد تلفن همراه سامسونگ امروز در جلسه‌ای مطبوعاتی رودرروی خبرنگاران نشست تا در مورد منفجر شدن گلکسی نوت 7 مجهز به چیپست اگزینوس توضیحاتی را ارائه دهد. فبلت پرچمدار و جدید شرکت کره‌ای در روزهای اخیر بسیار جنجال آفریده است. چندین گزارش در مورد منفجر شدن این دستگاه منتشر شد و پس از آن بود که سامسونگ مجبور شد ارسال محموله‌های حاوی نوت 7 را برای بررسی‌های بیشتر به تعویق بیندازد.

این مسئول سامسونگ در جلسه‌ی از پیش تعیین شده‌ی امروز سعی کرد تا اوضاع را عادی نشان دهد و عنوان کرد که تنها 24 دستگاه از یک میلیون گلکسی نوت 7 عرضه شده در بازار دچار مشکل بوده است. رئیس واحد تلفن همراه سامسونگ در این جلسه گفت: «از یک سپتامبر تاکنون 35 دستگاه به مراکز خدمات سامسونگ در داخل کره‌ی جنوبی و خارج از آن برای بررسی ارسال شده است. تاکنون تنها 24 دستگاه از یک میلیون گلکسی نوت 7 عرضه شده مشکل باتری داشته است.»

دستگاه‌های معیوب با یک مدل سالم تعویض خواهند شد و فروشگاه Carphone Warehouse هم اعلام کرده است که به علت وقفه‌ی پیش آمده در ارسال گلکسی نوت 7 به خریداران، به میزان 25 پوند تخفیف خواهد داد. توقف پیش آمده در ارسال نوت 7 به خاطر اعمال بررسی‌های بیشتر بر روی این فبلت بود. DJ Koh در این مورد گفت: «با توجه به این که اولویت ما سلامت و امنیت خریدارانمان است، تصمیم گرفتیم فروش گلکسی نوت 7 را به تعویق بیندازیم و به جای مدل‌های معیوب، دستگاه‌های جایگزین سالمی را در اختیار آن‌ها بگذاریم.»