دیجی رودیجی رو
  • اخبار تکنولوژی
    • اخبار داخلی
    • اخبار تلفن همراه
    • اخبار سخت افزار
    • اخبار اپلیکیشن‌ها
  • آموزش
  • بررسی محصولات
  • راهنمای خرید
  • سرگرمی
    • اخبار بازی
    • معرفی بازی
      • بازی موبایل
      • بازی دسکتاپ
      • بازی کنسول
    • معرفی اپلیکیشن
    • سینما و تلویزیون
  • دیجی فکت
  • دیجی لایف
  • دیجی10
  • مقالات گوناگون
خواندن: آموزش جامع استفاده از شبکه اجتماعی اینستاگرام در سایت جریان
به اشتراک بگذارید
ورود
اعلان نمایش بیشتر
تغییر اندازه فونتآآ
دیجی رودیجی رو
تغییر اندازه فونتآآ
جستجو
حساب کاربری دارید؟ ورود
دنبال کردن
تمامی حقوق برای رسانه دیجی‌رو محفوظ است. 1403 ©
دیجی رو > رپورتاژ آگهی > آموزش جامع استفاده از شبکه اجتماعی اینستاگرام در سایت جریان
رپورتاژ آگهی

آموزش جامع استفاده از شبکه اجتماعی اینستاگرام در سایت جریان

واحد تبلیغات 27 بهمن 1399 ساعت 12:25
زمان مطالعه: 7 دقیقه
آموزش جامع استفاده از شبکه اجتماعی اینستاگرام در سایت جریان
اشتراک گذاری
بلیط هواپیما سفرمارکت

وقتی می‌خواهید به صورت جدی در شبکه ‌های اجتماعی (به ویژه اینستاگرام) فعالیت کنید و درآمد داشته باشید، باید اصطلاحات مختلفی چون واینر، بلاگر، اینفوئنسر، ولاگر، کپشن، بیو و… را بیشتر بشناسید.

در بلاگ سایت جریان می توانید مطالب آموزشی در ارتباط با شبکه اجتماعی اینستاگرام، پیام رسان تلگرام و… را به صورت کامل و جامع مطالعه کنید. در ادامه این مطلب شما را با برخی از این اصطلاحات آشنا خواهیم کرد. با ماه همراه باشید.

کپشن «Caption» چیست؟

کپشن اینستاگرام همان متنی است که زیر پست‌ قرار می‌گیرد، اما سوال بسیاری کاربران این است که این متن تا چه اندازه می‌تواند طولانی باشد و بهترین تعداد کلمات یک کپشن چقدر است؟! در حقیقت همیشه نمی‌توان یک تعداد کلمات مشخص برای کپشن اینستاگرام در نظر گرفت اما هر کپشن می‌تواند تا ۲۰۰۰ کاراکتر ادامه داشته باشد. البته برای هشتگ‌ها هم محدودیت ۳۰ عددی وجود دارد.

کپشن چیست؛ راهنمای نوشتن کپشن حرفه ای در اینستاگرام و تلگرام

اکسپلور اینستاگرام چیست؟

وقتی وارد قسمت جست‌و‌جوی اینستاگرام می‌شوید، قبل از تایپ هر عبارتی، با دنیایی از محتواهای گوناگون برخورد می‌کنید، به اکسپلور خوش آمدید! اکسپلور را می‌توان ویترین اینستاگرام نامید. انواع عکس‌ها و ویدیو‌های مختلف از صفحات گوناگون توجه مخاطب را جلب می‌کنند. نکته جالب درمورد این بخش، متفاوت بودن آن برای هرکس است؛ یعنی محتواهایی که به شما نمایش داده می‌شود، براساس محتواهایی است که به‌ آن‌ها علاقه نشان داده‌اید و اکسپلور هیچ دو نفری کاملاً یکسان نیست. درست مانند اثر انگشت!

IGTV اینستاگرام چیست؟

IGTV تلویزیون اینستاگرام است. در ابتدا اینستاگرام فقط یک شبکه‌ اجتماعی عکس‌‌محور بود که می‌توانستید ویدیوهای تا 15 ثانیه را هم روی آن داشته باشید؛ اما هرچه گذشت مسئولان این شبکه اجتماعی به اهمیت ویدیو بیشتر پی بردند. حالا نه‌تنها محدودیت 15 ثانیه‌ای برای ویدیو در پست به 1 دقیقه رسیده، بلکه می‌توانید در قسمت IGTV ویدیو‌های بیش از 1 دقیقه تا 1 ساعت را هم مشاهده کنید.

اینستاگرام نهایت تلاشش را به کار بسته تا این قابلیت، تجربه‌ای مانند تلویزیون برای کاربر داشته باشد. می‌توان گفت با توجه به خصوصیت عوض کردن کانال‌ها برای دیدن ویدیوهای مختلف، تا حدی این حس در مخاطب هم به وجود آمده است. تلویزیونی که حداقل تا الان تبلیغ کم‌تری دارد و البته خوب تنوع محتوایی یوتیوب را هم ندارد.

 Live اینستاگرام چیست؟

قطعاً بارها هنگام تماشای مسابقات فوتبال یا هر برنامه تلویزیونی دیگری، نوشته‌ای را در بالا یا هرجای دیگری از صفحه نمایشگر دیده‌اید: Live!  این کلمه به معنای زندگی است و استفاده از آن در چنین فضاهایی بیان‌کننده زنده بودن پخش است؛ یعنی تصویری که می‌بینید همزمان و بلافاصله پس از ضبط برای شما پخش می‌شود. زیاد موضوع را پیچیده نکنیم، لایو اینستاگرام هم چنین مفهومی دارد. صاحبان اکانت می‌توانند دوربین موبایلشان را روشن کنند و به‌صورت زنده در برابر فالوئرهایشان قرار گیرند یا هر تصویری که می‌خواهند را به آن‌ها نشان دهند.

اینفلوئنسر کیست؟

در اینفلوئنسر مارکتینگ تعریف از فرد تاثیرگذار کسی است که با استفاده از توانایی‌اش، مشتریان بالقوه یک برند را برای استفاده از محصولات یا خدمات آن برند ترغیب می‌کند. اجازه دهید ساده‌تر توضیح دهیم. فرد یا افرادی که برند شما را به افراد تاثیرپذیر از خود معرفی می‌کنند و باعث آشنایی و صدالبته اعتماد آن‌ها نسبت به برند شما می‌شوند اینفلوئنسر هستند.

میکرو اینفلوئنسر کیست؟

تمام اینفلوئنسرها از نظر تعداد دنبال‌کنندگان به دو دسته میکرو اینفلوئنسر و ماکرو اینفلوئنسر تقسیم می‌شوند. آن‌هایی که فالوئر کم‌تری دارند میکرو اینفلوئنسر محسوب می‌شوند و در مقابل آن‌هایی که فالوئر زیاد دارند ماکرو اینفلوئنسر هستند. مرزی که برای تعیین میکرو یا ماکرو بودن یک اینفلوئنسر تعیین کرده‌اند متغیر است. برخی‌ها می‌گویند کسی که از دوهزار تا ۵۰ هزار فالوئر دارد میکرو اینفلوئنسر است و برخی دیگر می‌گویند این عدد بین ۵۰۰ تا ۵ هزار فالوئر است. در کل بسته به حیطه تخصصی اینفلوئنسر و دیگر همکاران هم‌صنفش این عدد می‌تواند متفاوت باشد.

بلاگر کیست؟

بلاگر به افرادی گفته می‌شود که با استفاده از قدرت گسترده شبکه‌های اجتماعی، خود را در یک موضوع خاص به‌عنوان متخصص معرفی می‌کنند. این افراد با تولید محتوای تصویری، متنی، صوتی و… توجه و اعتماد مخاطبان خود را جلب می‌کنند. اگرچه برخی از بلاگرها این کار را صرفاً برای رسیدن به شهرت یا سرگرمی انجام می‌دهند اما بخش اعظم بلاگرها به نیت‌ فروش محصول و تبلیغات دست به تولید محتوای هدفمند می‌زنند.

واینر کیست؟

اول از همه باید بگوییم که واینر زیرشاخه اینفلوئنسر است. قبلاً که واین فعال بود محدودیت 6 ثانیه‌ای برای ویدیوهایش داشت. در همان زمان طولانی‌ترین ویدیویی که می‌توانستید در اینستاگرام آپلود کنید 15 ثانیه بود. شاید این وجه اشتراک، یعنی کوتاه‌ بودن ویدیوهای این دو پلتفرم، باعث شد به بسیاری از کسانی که در اینستاگرام فعالیت می‌کنند هم واینر بگویند. به ‌ساده‌ترین تعریف، واینر کمدین شبکه‌های اجتماعی است. این عبارت محدود به اینستاگرام نیست و حتی بامزه‌هایی که در یوتیوب فعالیت می‌کنند هم واینر محسوب می‌شوند.

ولاگر کیست؟

اگر تصور کنیم که محتوای متنی و تصویری بلاگ‌ها تماماً به‌صورت ویدئو منتشر شوند، فردی که این ویدئوها را منتشر می‌کند، همان «ولاگر» خواهد بود. یعنی به‌جای اینکه در مورد موضوع خاصی بنویسیم، در مورد آن موضوع فیلم ضبط کنیم. به‌جای اینکه تصویر محصولی را به اشتراک بگذاریم و آن را تبلیغ کنیم، آن محصول را در دست گرفته و از خودمان فیلم می‌گیریم. البته می‌توانیم به‌جای خود، فقط از محصول و کاربردهای آن هم فیلم بگیریم. وقتی کلاً سروکار ما با فیلم و ویدئو باشد، ما یک ولاگر یا Vlogger خواهیم بود.

منبع: جریان، پلتفرم تبلیغات در شبکه های اجتماعی به صورت هدفمند

#توجه: این مطلب یک رپرتاژ تبلیغاتی بوده و محتوای آن توسط تبلیغ دهنده تهیه و نگارش شده است.
دیجی‌رو مسئولیتی در قبال محتوای تبلیغاتی ندارد.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری
این مقاله را به اشتراک بگذارید
توییتر Whatsapp Whatsapp تلگرام ایمیل کپی کرده لینک پرینت
چه حسی به این مطلب داری؟
Sad0
Sleepy0
Love0
Happy0
Angry0
Cry0
Surprise0
مقاله قبلی تماشای فیلم های مارول ترتیب تماشای فیلم های مارول به چه صورتی می‌باشد؟
مقاله بعدی گلکسی اف 62 معرفی شد گلکسی اف 62 معرفی شد؛ میان‌رده‌ای با باتری بزرگ و پردازنده قدرتمند
نظر بدهید نظر بدهید

نظر بدهید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا یک امتیاز انتخاب کنید!

تبلیغات

موبوگیفت
  • خرید فالوور ایرانی
  • خرید فالوور ارزان
  • پنجره دوجداره
  • خرید ممبر تلگرام
  • خرید ساعت گارمین
  • دستگاه جوجه کشی دماوند
  • شناسایی صرافی های جعلی
  • رمزارز وان اینچ چیست
  • اخبار بازار ارز دیجیتال
  • ربات های معاملاتی ارز دیجیتال
  • تون کوین در برابر نات کوین
  • دوربین کوچک سیم کارت خور
  • خرید بیت کوین
  • لوستر مدرن
  • تور روسیه
  • چاپ لیبل
  • خرید لایک
  • خرید سرور hp ماهان شبکه اچ پی

آخرین خبرها

راهنمای خرید دوربین مداربسته در مشهد

راهنمای خرید دوربین مداربسته در مشهد؛ چه مدلی برای کدام منطقه مناسب است؟

هواوی پیورا 80 اولترا

هواوی پیورا 80 اولترا با لنز تله‌فوتو متغیر و سنسور 1 اینچی معرفی شد

هواوی پیورا 80 پرو پلاس

هواوی پیورا 80، پیورا 80 پرو و پیورا 80 پرو پلاس با مشخصات رده بالا رونمایی شدند

مطالب مرتبط

راهنمای خرید دوربین مداربسته در مشهد
رپورتاژ آگهی

راهنمای خرید دوربین مداربسته در مشهد؛ چه مدلی برای کدام منطقه مناسب است؟

27 خرداد 1404 ساعت 14:28
 آشنایی با سرور مجازی ابری، کسب‌وکار و موبایل؛ راهکارهای هوشمند برای توسعه
رپورتاژ آگهی

 آشنایی با سرور مجازی ابری، کسب‌وکار و موبایل؛ راهکارهای هوشمند برای توسعه

20 خرداد 1404 ساعت 14:06
هزینه تعمیر زودپز دسینی در سال ۱۴۰۴
رپورتاژ آگهی

هزینه تعمیر زودپز دسینی در سال ۱۴۰۴ به همراه جدول قیمت و راهنمای کامل

19 خرداد 1404 ساعت 14:45
تاریخچه قیمت ریپل
رپورتاژ آگهی

بررسی تاریخچه قیمت ریپل، آیا ریپل در آستانه سقوط است؟

19 خرداد 1404 ساعت 14:15

درباره دیجی‌رو

رسانه دیجی‌رو با شعار دنیای تکنولوژی در اوایل سال 94 تاسیس شد. ماموریت ما اطلاع رسانی صحیح و ارائه آخرین اخبار تکنولوژی، بررسی محصولات دیجیتال، راهنمای خرید کالاهای دیجیتال و همچنین تهیه به‌روزترین مطالب آموزشی و مقالات در حوزه تکنولوژی، علم و سبک زندگی است. گروه دیجی‌رو همه‌ی تلاش خود را به کار خواهد گرفت که روزبه‌روز بر کیفیت و خدمات این رسانه بیفزاید تا دیجی رو به عنوان رسانه‌ای معتبر بدرخشد.

logo-samandehi
دنبال کردن
تمامی حقوق برای رسانه دیجی‌رو محفوظ است. 1403 ©
خوش آمدید

ورود به حساب کاربری

فراموش رمز عبور