آی تی شبکه، پلی برای ارتباطات مدرن
آی تی شبکه نام یک شرکت فنی است که قریب به ده سال است که در زمینه تجهیزات شبکه، فروش تجهیزات VoIP و خدمات ویپ، تلفن گویا و فروش بهترین برند های تلفن تحت شبکه ی روز دنیا مشغول به کار بوده است.
امروزه اینترنت و تکنولوژی بیش از هر زمان دیگری وارد زندگی های روزمره و کاری ما شده است، و طبق آنچه متخصصان و کارشناسان می گویند، به این زودی های نقش آن کمرنگ نمی شود.
یکی از اصلی ترین زمینه های تکنولوژی ارتباطات است که زمینه را برای رشد و بهبود دیگر زمینه ها نیز فراهم می کند. امروزه تکنولوژی ای در دنیا راه اندازی شده است که VoIP یا Voice over Internet Protocol نام دارد. استفاده از این تکنولوژی با استفاده از تجهیزات VoIP مزایای بسیاری را برای کسب و کار ها به همراه دارد. آی تی شبکه به عنوان یکی از اصلی ترین ارائه دهندگان این تکنولوژی قصد دارد تا این مزایا را به شما معرفی کند.
استفاده از تلفن گویا
همه ی ما آن صدایی که میگوید «برای برقراری تماس با بخش مشتریان کلید 1 را فشار دهید» را می شناسیم. اما این صدا چیست؟ این صدا اساسا نوعی پروتکل به نام تلفن گویا است که به کسب کار ها این امکان را می دهد تا خدمات رسانی به مشتریان و مصرف کنندگان را نظم بخشیده و بهبود دهد، و همچنین تا حد زیادی در هزینه های نیروی انسانی صرفه جویی کنند.
استفاده از این سرویس باعث می شود تا مشتریان بتوانند تجربه ی بهتری با کسب و کار شما تجربه کنند و علاوه بر آن، بسیاری از کار ها نظیر نظرسنجی، دریافت اطلاعات تماس، انتقادات و پیشنهادات و انتقال به بخش مورد نظر را به تنهایی انجام دهند و افراد بخش مربوط به مشتریان را از انجام کار های خسته کننده بی نیاز کنند.
برقراری تماس های رایگان
کاهش هزینه های تماس همیشه یکی از بزرگترین و اصلی ترین مزیت های استفاده از تجهیزات VoIP و تلفن تحت شبکه می باشد. طبق آمار هایی که تیم آی تی شبکه از هزینه برقراری ارتباطات کسب و کار های جهانی معروف با مشتریانشان به دست آورده است، به این نتیجه رسیده که در یک کسب و کار شناخته شده ی جهانی، هزینه ارتباط با مشتریان از طریق چت زنده برای هر مشتری برابر با 5 دلار، خدمات مشتریان به صورت تلفنی برابر 6 الی 12 دلار و هزینه استفاده از تلفن گویا برای هر مشتری تنها 1 دلار به همراه خواهد داشت.
برقراری تماس تصویری
تحقیقات ثابت کرده اند که ارتباط به صورت حضوری می تواند تاثیری دو برابر بر روی افراد داشته و حس اعتماد متقابل میان آنها را افزایش دهد. اما بسیاری از مدیران به دلیل مشغله های خود یا مشکلاتی که وجود دارد، همیشه امکان برقراری ارتباط به صورت حضوری را ندارند، اما این نباید باعث شود که ما استاندارد ها و کیفیت خود را کاهش دهیم!
خدمات ویپ این امکان را برای مدیران و کسب و کار ها به وجود آورده تا بتوانند در یک تماس تلفنی، علاوه بر صدای فرد، تصویر او را نیز روی تلفن خود داشته باشند. این امر تا حد زیادی باعث میشود تا افراد حضور یکدیگر را بیشتر احساس کرده و ارتباط قوی تر و موثر تری با یکدیگر برقرار کنند.
لازم به ذکر است که کیفیت برقراری این تماس ها تا حد زیادی به تجهیزات شما نظیر اینترنت و البته تلفن شما بستگی دارد. بنا بر اهمیت این موضوع، آی تی شبکه سعی بر این دارد تا بهترین تلفن های ویپ موجود در بازار جهانی را به مشتریان و کاربران خود ارائه کند.
تماس های چند نفره
چهارمین دلیلی که باعث شده تا استفاده از خدمات و تجهیزات VoIP در دنیا با استقبال بسیار زیادی همراه شود، این است که حال مدیران می توانند همگی با استفاده از تلفن خود به صورت همزمان، به صورت تصویری و صوتی با یکدیگر تماس تلفنی داشته و یک کنفرانس تلفنی برقرار کنند.
این قابلیت خصوصا برای زمان هایی که یک جلسه فوری و ضروری پیش می آید، و همه ی افراد نمی توانند به موقع سر جلسه حاضر شوند، و یا زمانی که شما قصد معرفی محصول و خدمات خود را دارید می تواند بسیار مناسب باشد.
ضبط و شنود تماس های تلفنی
دیگر قابلیتی که باعث می شود تا ارتباط با خدمات ویپ از ارتباط با تلفن های سنتی و قدیمی متمایز باشد، این است که مدیران و مسئولان کسب و کار ها می توانند به راحتی مکالماتی که در طول روز شکل می گیرید را شنیده، و حتی آنها را ضبط نمایند.
این ویژگی باعث می شود تا مسئولان مربوطه بتوانند اطلاعاتی کلی درباره مشتریان خود، مشکلات مربوط به آنها، نظرات و انتقادات آنها، علایق و سطح علمی آنها را مدنظر قرار داده، و بهترین و مناسب ترین خدمات را به آنها ارائه نمایند.