دیجی رودیجی رو
  • اخبار تکنولوژی
    • اخبار داخلی
    • اخبار تلفن همراه
    • اخبار سخت افزار
    • اخبار اپلیکیشن‌ها
  • آموزش
  • بررسی محصولات
  • راهنمای خرید
  • سرگرمی
    • اخبار بازی
    • معرفی بازی
      • بازی موبایل
      • بازی دسکتاپ
      • بازی کنسول
    • معرفی اپلیکیشن
    • سینما و تلویزیون
  • دیجی فکت
  • دیجی لایف
  • دیجی10
  • مقالات گوناگون
خواندن: اشتباهات سئو خارجی (Off-Page SEO) که باید بدانید
به اشتراک بگذارید
ورود
اعلان نمایش بیشتر
تغییر اندازه فونتآآ
دیجی رودیجی رو
تغییر اندازه فونتآآ
جستجو
حساب کاربری دارید؟ ورود
دنبال کردن
تمامی حقوق برای رسانه دیجی‌رو محفوظ است. 1403 ©
دیجی رو > رپورتاژ آگهی > اشتباهات سئو خارجی (Off-Page SEO) که باید بدانید
رپورتاژ آگهی

اشتباهات سئو خارجی (Off-Page SEO) که باید بدانید

واحد تبلیغات 7 مهر 1403 ساعت 13:45
زمان مطالعه: 10 دقیقه
اشتباهات سئوی خارجی
اشتراک گذاری
بلیط هواپیما سفرمارکت

همانطور که می‌دانید سئوسایت به دو بخش سئو داخلی و سئو خارجی تقسیم می‌شود. از آنجایی که در سئوی داخلی سایت کنترل کامل روی فاکتورهای مختلف وجود دارد اشتباهات سئو داخلی در مقایسه با اشتباهات سئوی خارجی راحتتر قابل اصلاح هستند. بروز اشتباه در سئوی خارجی (Off-Page SEO)  می‌تواند باعث کاهش رتبه سایت، جریمه شدن توسط گوگل و از دست دادن اعتماد کاربران شود. به همین دلیل لازم است تا با مهمترین اشتباهات سئوی آف پیج آشنا شوید.

لیست
اشتباهات سئو خارجی سایت۱. بک ‌لینک‌های بی‌کیفیت۲. تبادل لینک بیش از حد۳. استفاده بیش از حد از انکرتکست‌های بهینه‌شده۴. پروفایل لینک‌سازی غیر طبیعی۵. عدم هماهنگی میان سئوی داخلی و سئوی خارجی۶. مشارکت در مزارع لینک ‌۷. فعالیت‌های نامنظم و ناپایدار در شبکه‌های اجتماعی۸. محتوای تکراری در پست‌های مهمان۹. تمرکز بیش از حد روی تعداد لینک‌ها به جای کیفیت۱۰- نوشتن نظرات اسپم در سایت‌ها مختلف۱۱- خرید بک لینک۱۲- وبلاگ خارج از سایتبهبود سئوی خارجی کسب و کار شما با کمک گروه دیجیتال نردبان

در این مقاله با مهمترین اشتباهاتی که متخصصین سئو در زمینه سئو خارجی مرتکب می‌شوند آشنا خواهیم شد.

اشتباهات سئو خارجی سایت

۱. بک ‌لینک‌های بی‌کیفیت

ایجاد بک لینک‌های بی کیفیت از سایت‌هایی که به حوزه کاری شما ارتباطی ندارند و کمتر شناخته شده هستند از مهمترین اشتباهات سئو خارجی سایت است. بک لینک‌های بی کیفیت، بک لینک‌هایی هستند که در وب‌سایت‌های اسپم یا سایت‌هایی با محتوای بی‌ارزش ایجاد شده‌اند. ساخت بک لینک‌های بی کیفیت می‌تواند منجر به جریمه شدن از طرف گوگل و دیگر موتورهای جستجو شود، زیرا این بک‌لینک‌ها بر خلاف معیارهای کیفی هستند که موتورهای جستجو در نظر می‌گیرند.

۲. تبادل لینک بیش از حد

تبادل لینک یکی از تکنیک‌های قدیمی سئو است و در آن صاحبان سایت در قبال دریافت بک لینک به هم لینک می‌دادند. تبادل لینک با سایر سایت‌ها زمانی رایج بود، اما اکنون اگر به‌طور غیرطبیعی و بیش از حد این کار را انجام دهید، موتورهای جستجو آن را به‌عنوان تلاشی برای دستکاری رنکینگ خود در نظر می‌گیرند. این روش می‌تواند منجر به کاهش اعتبار سایت شما شود.

۳. استفاده بیش از حد از انکرتکست‌های بهینه‌شده

لینک دادن با انکرتکست‌های کاملاً بهینه‌شده (مثلاً استفاده مکرر از یک کلمه کلیدی خاص در انکر تکست) می‌تواند به نظر موتورهای جستجو غیرطبیعی بیاید. گوگل و سایر موتورهای جستجو به دنبال تنوع در انکرتکست‌های مورد استفاده هستند و تمرکز بیش از حد روی یک کلمه کلیدی می‌تواند به‌عنوان یک نمونه از روش‌های سئوی کلاه سیاه تلقی شود.

بهتر است برای ایجاد بک لینک از کلمات کلیدی مترادف و مرتبط با کلمه کلیدی اصلی استفاده کنید.

۴. پروفایل لینک‌سازی غیر طبیعی

پروفایل لینک  (Link Profile) به مجموعه‌ای از لینک‌های ورودی (بک‌لینک‌ها) که به وب‌سایت شما اشاره می‌کنند، اطلاق می‌شود. این پروفایل شامل تمامی اطلاعات درباره لینک‌های خارجی است که به سایت شما داده شده است.

اگر پروفایل لینک سایت شما به‌طور ناگهانی تعداد زیادی بک‌لینک جدید و مشکوک دریافت کند، گوگل ممکن است این فعالیت را به‌عنوان تلاشی برای فریب دادن الگوریتم‌های رتبه دهی خود ببیند. این می‌تواند شامل ایجاد لینک‌ها از طریق ربات‌ها یا استفاده از ابزارهای لینک‌سازی اتوماتیک باشد که به سرعت و در مقیاس انبوه اقدام به ایجاد لینک در وبسایت‌های مختلف و بی کیفیت می‌کنند.

در یک پروفایل لینک طبیعی، لینک‌ها به طور تدریجی و متعادل به وب‌سایت اضافه می‌شوند. این رشد تدریجی نشان‌دهنده یک استراتژی سئو پایدار و معتبر است. اگر لینک‌ها به صورت ناگهانی و در یک زمان کوتاه به وب‌سایت شما افزوده شوند، ممکن است مشکوک به نظر برسد.

ویژگی‌های بک لینک با کیفیت

۵. عدم هماهنگی میان سئوی داخلی و سئوی خارجی

هماهنگی و یکپارچگی در اجرای استراتژی سئو کلید موفقیت در گوگل است. سئوی خارجی باید در هماهنگی با سئوی داخلی سایت باشد. اگر محتوای سایت شما از نظر سئوی داخلی بهینه نشده باشد، لینک‌های خارجی نمی‌توانند به‌طور مؤثری رتبه شما را بهبود ببخشند. همچنین، عدم انسجام بین محتوای داخلی و لینک‌های خارجی (مثلاً لینک‌هایی که به صفحات نامرتبط اشاره دارند) می‌تواند به سایت شما آسیب برساند.

مثلا اگر در سایت برای کلمه کلیدی A به صفحه X لینک داخلی داده‌اید، لینک‌های خارجی هم باید از همین رویه پیروی کنند. یا اگر هدف صفحه X برای کلمه کلیدی A بهینه سازی شده است باید این مورد را در بک لینک‌های آن صفحه و انکر تکست‌ها رعایت کنید.

۶. مشارکت در مزارع لینک ‌

مزارع (Link Farms) گروهی از وب‌سایت‌ها هستند که تنها با هدف ایجاد لینک برای یکدیگر ساخته شده‌اند. این روش به‌شدت از سوی گوگل محکوم شده و می‌تواند منجر به جریمه‌های سنگین شود.

۷. فعالیت‌های نامنظم و ناپایدار در شبکه‌های اجتماعی

حضور در شبکه‌های اجتماعی می‌تواند به سئوی خارجی شما کمک کند، اما اگر فعالیت شما به‌طور ناپایدار و تنها در دوره‌های کوتاه باشد، نمی‌تواند تأثیر مثبتی بر سئو داشته باشد. از سوی دیگر، خرید فالوور یا تعاملات جعلی در شبکه‌های اجتماعی نیز به‌طور بلندمدت تأثیر منفی دارد.

۸. محتوای تکراری در پست‌های مهمان

انتشار محتوای تکراری یا بسیار شبیه به هم در سایت‌های مختلف، به‌عنوان پست مهمان می‌تواند از نظر گوگل به‌عنوان اسپم یا محتوای بی‌کیفیت تلقی شود. این کار نه‌تنها کمکی به سئوی شما نمی‌کند، بلکه ممکن است به‌عنوان یک تخلف در نظر گرفته شود.

پس اگر اقدام به انتشار رپورتاژ آگهی می‌کنید بهتر است در هر رسانه محتوای اصیل و یکتا منتشر کنید.

۹. تمرکز بیش از حد روی تعداد لینک‌ها به جای کیفیت

برخی شرکت‌های سئو تنها روی تعداد لینک‌های ایجادشده تمرکز می‌کنند، بدون اینکه به کیفیت این لینک‌ها توجه کنند. لینک‌های کم‌کیفیت نه‌تنها کمکی نمی‌کنند، بلکه می‌توانند منجر به جریمه سایت شوند. گوگل به کیفیت لینک‌ها، اعتبار سایت‌های لینک‌دهنده و مرتبط بودن آن‌ها با محتوای سایت شما توجه ویژه‌ای دارد.

با اجتناب از این اشتباهات و تمرکز بر ایجاد لینک‌های طبیعی و باکیفیت، می‌توانید به بهبود رتبه‌بندی سایت خود در نتایج جستجو کمک کنید.

۱۰- نوشتن نظرات اسپم در سایت‌ها مختلف

کامنت مارکتینگ یکی از روش‌های سئوی خارجی و لینک سازی است.  گذاشتن نظرات در وبلاگ‌های دیگر و ایجاد لینک به وب‌سایت شما هیچ کمکی به رتبه‌بندی شما نمی‌کند. همه این لینک‌ها به عنوان لینک‌های «نوفالو» (no follow) محسوب می‌شوند، یعنی موتورهای جستجو عملاً آن‌ها را نادیده می‌گیرند و به آن‌ها هیچ ارزشی نمی‌دهند.

۱۱- خرید بک لینک

خرید بک لینک ‌های انبوه تاثیری بر رشد سایت ندارد و الگوریتم‌های گوگل به حدی از بلوغ رسیده‌اند که به سادگی امکان تشخیص الگوهای لینک سازی غیر طبیعی از جمله بک لینک‌های انبوه را دارند.

۱۲- وبلاگ خارج از سایت

اگر محتوای خوبی تولید می‌کنید، حتماً آن را در وب‌سایت خود منتشر کنید. میزبانی وبلاگ در پلتفرم‌هایی مانندویرگول، بلاگر و مدیوم به‌صورت جدا از سایت اصلی می‌تواند موجب پراکندگی محتوای شما شود و ارزش سئوی شما را کاهش دهد. بنابراین بهتر است وبلاگ خود را در سایت اصلی خودتان قرار دهید.

گروه دیجیتال نردبان

بهبود سئوی خارجی کسب و کار شما با کمک گروه دیجیتال نردبان

گروه دیجیتال نردبان یک آژانس تخصصی سئو و طراحی سایت در تهران است که از تکنیک‌های سئو کلاه سفید پیشرفته‌ای استفاده می‌کند که با جدیدترین استانداردها و الگوریتم‌های موتورهای جستجو همخوانی دارد. تیم متخصص نردبان با مدیریت آقای سلمان محمدی، مشاور سئو و بنیانگذار نردبان، از استراتژی‌های اثبات‌شده برای ساخت بک لینک‌های باکیفیت، بهبود حضور آنلاین و ایجاد رشد پایدار برای کسب‌وکار شما بهره می‌برد.
در پروژه‌های سئو ما به استفاده از تکنیک‌های کلاه سفید سئوی خارجی اهمیت می‌دهیم و بر ارائه نتایج قابل اندازه‌گیری بدون آسیب به اعتبار سایت مشتریانمان تمرکز داریم.

برای مشاهده خدمات سئو و خدمات طراحی سایت نردبان می‌توانید به وبسایت ما به آدرس www.nardebangroup.com مراجعه کنید و از نمونه کارهای سئوی ما دیدن فرمایید. همچنین جهت دریافت مشاوره می‌توانید با شماره تلفن 02191308242 تماس بگیرید یا با هماهنگی قبلی به دفتر گروه دیجیتال نردبان ما واقع در «تهران، چهار راه ولیعصر، خیابان فلسطین جنوبی، کوچه خواجه نصیر، فضای کار اشتراکی کرانه» مراجعه فرمایید.

ما شما را دعوت می‌کنیم تا تفاوتی که خدمات سئو حرفه‌ای و اخلاقی می‌تواند برای کسب‌وکار شما به ارمغان آورد، تجربه کنید. با انتخاب گروه دیجیتال نردبان، به تیمی اختصاصی دسترسی پیدا می‌کنید که به بهینه‌سازی ردپای دیجیتال شما با رعایت بهترین شیوه‌ها متعهد است. اجازه دهید ما به شما در پیمایش پیچیدگی‌های سئو خارجی کمک کنیم و به طور مؤثر به اهداف آنلاین شما دست یابیم.

#توجه: این مطلب یک رپرتاژ تبلیغاتی بوده و محتوای آن توسط تبلیغ دهنده تهیه و نگارش شده است.
دیجی‌رو مسئولیتی در قبال محتوای تبلیغاتی ندارد.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری
این مقاله را به اشتراک بگذارید
توییتر Whatsapp Whatsapp تلگرام ایمیل کپی کرده لینک پرینت
چه حسی به این مطلب داری؟
Sad0
Sleepy0
Love1
Happy0
Angry0
Cry0
Surprise0
مقاله قبلی دانلود بازی کامپیوتر دانلود بازی کامپیوتر
مقاله بعدی بحران جهانی نزدیک بینی بحران جهانی نزدیک بینی: یک سوم از کودکان نزدیک بین شده‌اند!
نظر بدهید نظر بدهید

نظر بدهید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا یک امتیاز انتخاب کنید!

تبلیغات

موبوگیفت
  • خرید فالوور ایرانی
  • خرید فالوور ارزان
  • پنجره دوجداره
  • خرید ممبر تلگرام
  • تاثیر سیاست های ترامپ بر کریپتو
  • ارز دیجیتال ایاس ( EOS)
  • قدرت دادن چین لینک به Web3
  • راز نوسانات بیت کوین
  • دوج کوین یا شیبا
  • دستگاه جوجه کشی دماوند
  • خرید بیت کوین
  • دوربین کوچک سیم کارت خور
  • خرید اکانت اسپاتیفای
  • لوستر مدرن
  • خرید سرور hp ماهان شبکه اچ پی

آخرین خبرها

سیستم عامل هارمونی او اس برای کامپیوتر

سیستم عامل هارمونی او اس برای کامپیوتر؛ گام بلند هواوی به سوی استقلال و نوآوری

مقایسه ویوو X200 اولترا و گوگل پیکسل 9 پرو ایکس ال

مقایسه ویوو X200 اولترا و گوگل پیکسل 9 پرو ایکس ال؛ قدرت بهتر است یا هوش؟!

آپدیت جدید گلکسی واچ

آپدیت جدید گلکسی واچ ویژگی Now Bar را به ساعت‌های سامسونگ می‌آورد

مطالب مرتبط

خرید از ایکس‌باکس و پلی‌استیشن ترکیه
رپورتاژ آگهی

چطور با کنسول ارزان بازی کنیم؟

17 اردیبهشت 1404 ساعت 15:00
5 نکته مهم هنگام خرید شارژر و پاوربانک که باید بدانید
رپورتاژ آگهی

5 نکته مهم هنگام خرید شارژر و پاوربانک که باید بدانید

17 اردیبهشت 1404 ساعت 11:22
۱۰ استراتژی حرفه‌ای برای خرج کردن یوسی در پابجی موبایل که گیمرهای حرفه‌ای از آن استفاده می‌کنند!
رپورتاژ آگهی

۱۰ استراتژی حرفه‌ای برای خرج کردن یوسی در پابجی موبایل که گیمرهای حرفه‌ای از آن استفاده می‌کنند!

16 اردیبهشت 1404 ساعت 10:19
معرفی لیست فیلم‌ها و سریال‌های شبکه خانگی در سال‌های اخیر
رپورتاژ آگهی

معرفی لیست فیلم‌ها و سریال‌های شبکه خانگی در سال‌های اخیر؛ از شاهکارهای کلاسیک تا «تاسیان»

15 اردیبهشت 1404 ساعت 15:06

درباره دیجی‌رو

رسانه دیجی‌رو با شعار دنیای تکنولوژی در اوایل سال 94 تاسیس شد. ماموریت ما اطلاع رسانی صحیح و ارائه آخرین اخبار تکنولوژی، بررسی محصولات دیجیتال، راهنمای خرید کالاهای دیجیتال و همچنین تهیه به‌روزترین مطالب آموزشی و مقالات در حوزه تکنولوژی، علم و سبک زندگی است. گروه دیجی‌رو همه‌ی تلاش خود را به کار خواهد گرفت که روزبه‌روز بر کیفیت و خدمات این رسانه بیفزاید تا دیجی رو به عنوان رسانه‌ای معتبر بدرخشد.

logo-samandehi
دنبال کردن
تمامی حقوق برای رسانه دیجی‌رو محفوظ است. 1403 ©
خوش آمدید

ورود به حساب کاربری

فراموش رمز عبور