آیا تصمیم خودتان را گرفتید که وارد دنیای آنلاین شوید و کار را به کاردانش بسپارید؟ بهترین تصمیم را برای موفقیت کسب و کارتان گرفته اید!
بازاریابی دیجیتال و آنلاین با سرعت بالایی در حال پیشی گرفتن از بازاریابی سنتی است و کسب و کاری میتواند در بین رقبایش برنده باشد که در این زمینه قوی و اصولی عمل کند.
ما در عصری به سر میبریم که نه تنها مشتریان از شما انتظار حضور در فضای آنلاین را دارند بلکه به احتمال زیاد از این طریق اعتمادشان را هم به دست می آورید. اما به این نکته توجه کنید که اگر حضور درستی در این فضا نداشته باشید حتی ممکن است اعتماد مشتریان شما از بین برود. یک سایت بی کیفیت و سئو نشده با محتوای سطح پایین و یا شبکه های اجتماعی غیر فعال، احتمالا مخاطبان شما را بی اعتماد و سرد میکند.
اینجا زمانی است که باید توسعه آنلاین کسب و کار خود را به یک آژانس حرفهای مثل آژانس دیجیتال مارکتینگ عظیم مدیا بسپارید.
اما از کجا باید تشخیص دهیم که کدام آژانس دیجیتال مارکتینگ بهترین گزینه برای کسب و کار ما است؟ بهترین آژانس های دیجیتال مارکتینگ دارای ویژگیهایی هستند که آنها را متمایز میکند. در ادامه به شما کمک میکنیم تا این ویژگیها را بهتر بشناسید و هنگام انتخاب آژانس مورد نظرتان آنها را در نظر بگیرید.
آیا دیجیتال مارکتینگ و خدماتش تعریف مشخصی دارد؟
برای دیجیتال مارکتینگ تعاریف متنوع و زیادی وجود دارد که خیلی از آنها هم درست است، اما اگر بخواهیم جامعترین این تعاریف را در نظر بگیریم باید بگوییم:
دیجیتال مارکتینگ به کارگیری ابزارها و چیدن استراتژی های هوشمندانه برای بازاریابی محصولات و یا خدمات کسب و کار شما در فضای آنلاین است و خب طبیعتا وظیفه ی انجام آن بر عهدهی یک آژانس دیجیتال مارکتینگ است.
آژانسهای دیجیتال مارکتینگ مختلف مثل آژانس دیجیتال مارکتینگ عظیم مدیا خدمات متنوعی ارائه میدهند اما همه آنها در راستای ورود هرچه بهتر شما به دنیای آنلاین و دیجیتال و در نتیجه افزایش فروش آنلاینتان گام بر میدارند. اینکه هر یک از آنها تا چه حد میتواند در این مسیر خوب عمل کند و کسب و کار شما را به موفقیت نزدیک کند بستگی به ویژگیهای آن آژانس دارد که در ادامه به طور مفصل به بررسی آنها خواهیم پرداخت.
کسب و کار من هم به خدمات دیجیتال مارکتینگ نیاز دارد؟
الان که با تعریف دیجیتال مارکتینگ آشنا شدید به نظر شما این خدمات برای چه کسب و کارهایی ضروری است؟
احتمالا درست حدس زدید، برای هر نوع بیزینسی. فرقی نمیکند کسب و کار شما بزرگ است یا کوچک و یا در چه صنعتی مشغول به کار هستید، شما برای ورود به دنیای دیجیتال و آنلاین نیاز به خدمات یک آژانس دیجیتال مارکتینگ حرفهای مثل آژانس دیجیتال مارکتینگ عظیم مدیا دارید.
همانطور که قبل تر گفتیم امروزه دیگر ورود به دنیای دیجیتال تنها یک مزیت برای کسب و کار شما به حساب نمی آید بلکه یک ضرورت است. فرقی هم نمیکند که در چه صنعتی مشغول به کار هستید، حتی اگر یک مکانیکی هم دارید نمیتوانید در این عصر با یک طرح کسب و کار سنتی، انتظار دیده شدن و افزایش درآمد داشته باشید.
این دیده شدن هم تنها با ورود به دنیای آنلاین به دست نمی آید، بلکه باید یک استراتژی درست داشته باشید و آن را به خوبی پیادهسازی کنید، که فقط از عهده ی آژانسهای دیجیتال مارکتینگ معتبر و حرفه ای بر میآید.
پس ما باید برای حضور موفق در فضای آنلاین چه آژانسی را انتخاب کنیم که در کمترین زمان و با بودجه ای معقول ما را به هدفمان برساند؟ آژانسهایی مثل آژانس دیجیتال مارکتینگ عظیم مدیا که در کار خود خبره هستند ویژگیهایی دارند که باید در هنگام انتخاب آژانس مورد نظرتان به تک تک آنها دقت کنید.
10 ویژگی برتر یک آژانس دیجیتال مارکتینگ قابل اعتماد
تیم حرفه ای
پشت هر کسب و کار موفقی یک تیم حرفه ای وجود دارد! دیجیتال مارکتینگ هم از قضیه مستثنی نیست. اگر به دنبال یک آژانس حرفهای میگردید ببینید تیم آن شامل چه افرادی است. بهترینها مثل آژانس دیجیتال مارکتینگ عظیم مدیا در پروژه های خود از افراد متخصص در زمینه های مختلف کمک میگیرند، زمینه هایی مثل طراحی سایت، کپی رایتینگ، سئو، پرفورمنس مارکتینگ و …
انعطاف پذیری
دنیای دیجیتال مارکتینگ و قواعد حاکم بر آن با سرعت بالایی تغییر میکند و یک آژانس دیجیتال مارکتینگ حرفهای باید بتواند همگام با ترندها پیش برود و آنها را در پروژههای خود پیاده سازی کند.
آژانس دیجیتال مارکتینگ عظیم مدیا از جمله آژانسهایی است که نه تنها دائما در جریان ترندهای روز دیجیتال مارکتینگ قرار میگیرد بلکه به صورت هوشمندانه و حساب شده از آنها در پروژه های خود استفاده میکند.
خلاقیت
یکی از مواردی که وجه تمایز اصلی یک آژانس موفق و غیر موفق است خلاقیت در کار است. همه ی مشاغل برای پیشرفت به ایدههای تازه و خلاقانه احتیاج دارند اما میتوان گفت دیجیتال مارکتینگ کمی بیش از دیگران به آن نیاز دارد.
این موضوع را به راحتی میتوانید از روی رزومه ی کاری آژانس مورد نظرتان متوجه شوید.
آژانس دیجیتال مارکتینگ عظیم مدیا نیز در تیم خود از افرادی خلاق و ایده پرداز استفاده میکند تا بتواند بازدهی را بالا ببرد و نتیجه ی فوق العادهای داشته باشد. خلاقیت در سئو، کپی رایتینگ، کمپینهای تبلیغاتی و … همگی در عظیم مدیا به خوبی دیده میشود.
ارتباطات خوب
یک آژانس خوب یک ارتباط سالم و حرفهای با مشتریان خود برقرار میکند به طوری که آن را به دید شریک خود می بیند و همیشه گزارشهای روند کاری را با آنها در میان میگذارد و در صورت نیاز آنها را توجیه و قانع میکند.
توانمند در اجرا
خیلی وقتها ممکن است با یک آژانس دیجیتال مارکتینگ ارتباط برقرار کنید و با آنها جلسه بگذارید و سخنان و برنامههای جذابی را از زبان آنها بشنوید، اما چیزی که مهم است عمل است! حرف بدون عمل هیچ ارزشی ندارد. آژانسی مورد اعتماد است که بتواند ایده های ناب را به بهترین روش ممکن پیاده سازی کند.
این مورد را به راحتی میتوانید از روی زمانی که مشتریان یک آژانس با آنها در حال همکاری هستند متوجه شوید. عملکرد خوب مشتری را ماندگار خواهد کرد!
توانمند در مدیریت بحران و حل مشکل
مشکلات غیر منتظره در هر کاری پیش میآید اما چیزی که مهم است توانایی مدیریت بحران است. به دنبال آژانسهای با تجربه و توانمندی مثل آژانس دیجیتال مارکتینگ عظیم مدیا باشید تا نه تنها در پیشبینی مشکلات توانمند باشند بلکه بتوانند عکس العمل سریع و درستی در موارد بحرانی داشته باشند.
به کارگیری از ابزارهای تجزیه و تحلیل
شرکت های دیجیتال مارکتینگ حرفه ای در فرایند کاری خود از ابزارهای مربوط به این حوزه مثل Google Analytics به خوبی استفاده میکنند.
دیتاهای به دست آمده از این ابزارها نه تنها به بهبود عملکرد تیم مارکتینگ کمک میکند بلکه می تواند اطلاعات خوبی در اختیار مشتریان قرار دهد.
نتایج قابل اندازه گیری
زمانی که به دنبال انتخاب بهترین آژانس دیجیتال مارکتینگ هستید حتما این نکته را در نظر بگیرید که چگونه موفقیت مشتریان قبلی خود را برای شما توصیف میکند. آیا فقط به یک توضیح کلی اکتفا می کند یا با آمار و ارقام و اطلاعات قابل بررسی با شما صحبت می کند.
آژانس دیجیتال مارکتینگ عظیم مدیا تمام مراحل کار خود را به صورت اصولی پیش می برد و نتایج کار خود را به شیوه ای قابل اندازه گیری ارائه می دهد.
حضور قدرتمند در فضای آنلاین
آیا شما حاضرید سایت خودتان را به دست شرکتی بسپارید که خودش سایت خوبی ندارد؟! قطعا نه! در نتیجه باید قبل از انتخاب، حسابی سایت و شبکههای اجتماعی لیست انتخابی خود را بررسی کنید. اولین رزومه کاری یک آژانس دیجیتال مارکتینگ حرفه ای همان سایت و شبکههای اجتماعی خودشان است.
تناسب بین خدمات و هزینه دریافتی و شفافیت در صورتحساب
آژانس دیجیتال مارکتینگ عظیم مدیا و هر آژانس معتبر و حرفه ای دیگری نه تنها هزینه ای متناسب با خدمات خود از مشتریان دریافت می کند بلکه صورت حساب خود را برای مشتریانش دسته بندی و شفاف سازی می کند. شما به عنوان یک مشتری حق دارید که بدانید برای هر یک از خدمات جزئی که دریافت می کنید باید چه مبلغی پرداخت کنید.
این موارد از اصلی ترین نکاتی است که باید در زمان تصمیم گیری به آنها توجه کنید. با بررسی این موارد در آژانس دیجیتال مارکتینگ مورد نظرتان می توانید تا حد خیلی زیادی از عملکرد آنها اطمینان داشته باشید و با خیال راحت کار را به آنها بسپارید.
پس اگر دنبال یک آژانس خوب هستید که موفقیت شما را تضمین کند از همین امروز کار خود را با آژانس دیجیتال مارکتینگ عظیم مدیا شروع کنید.
آژانس توسعه ی آنلاین کسب و کار عظیم مدیا (azim.media) بهترین مشاور و همراه شما در مسیر موفقیت کسب و کارتان در دنیای آنلاین است.
عظیم مدیا با داشتن تمام ویژگی های بهترین آژانس دیجیتال مارکتینگ، در مراحل آنالیز تکنیکالی رقبا، طراحی کمپین دیجیتال، طراحی سایت سئو محور و به طور کلی خدمات سئو، به کسب و کار شما کمک می کند و فروش آنلاینتان را افزایش می دهد. برای فروش چند برابری آماده اید؟
به نظر شما چند مورد آژانس دیجیتال مارکتینگ در ایران داریم که این اصول را رعایت می کنند؟
برای آشنایی بیشتر با آژانس دیجیتال مارکتینگ عظیم مدیا به شبکه های اجتماعی آنها سر بزنید:
Instagram: https://www.instagram.com/azim.media.agency
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/azim-media
Aparat: https://www.aparat.com/Azim.Media
#توجه: این مطلب یک رپرتاژ تبلیغاتی بوده و محتوای آن توسط تبلیغ دهنده تهیه و نگارش شده است.
دیجیرو مسئولیتی در قبال محتوای تبلیغاتی ندارد.
سلام. فاکتورهای زیادی میشه برای انتخاب یک آژانس دیجیتال مارکتینگ خوب در نظر گرفت ولی به نظر من توجه به وب سایت یک آژانس اولین و مهمترین فاکتور میتونه باشه. چون اگه تونسته باشه خلاقیت و زیبایی رو با دیجیتال تویه وب سایت خودش ترکیب کرده باشه اون موقع میشه گفت که کارشو بلده. به طور مثال به وب سایت آژانس دیجیتال مارکتینگ دیجی دینگ DGding.com یه سری بزنید تا متوجه بشید منظورم چیه .