کاربران و بازاریابان توییتر همیشه در جست و جوی ویژگی ها و به روزرسانی های جدید هستند تا بیشترین بهره را از پلتفرم توییتر ببرند و تجربه اپلیکیشن خود را تقویت کنند. در حالی که همه ویژگی ها و ابزار های توییتر برای بهره برداری وجود دارند، بسیاری از کاربران اهمیت و کاربرد آن ها را درک نمی کنند.
بهترین ترفندهای جدید توییتر در سال 2023
این مقاله شما را با برخی از نکات و ترفند های کمتر شناخته شده توییتر آشنا می کند که می توانید از آن ها برای افزایش فالوور توییتر خود و افزایش ویو توییت و اکانت خود استفاده کنید. علاوه بر این، موارد استفاده هر ویژگی را درک خواهید کرد تا بتوانید این نکات را در استراتژی بازاریابی توییتر خود پیاده سازی کنید.
بنابراین بدون هیچ مقدمه ای، با استفاده از نکات و ترفند های جدید توییتر در سال 2023 ارائه شده توسط تیم حرفه ای ایرانی لایک و مقالات آموزشی متعدد در زمینه های گوناگون پلتفرم توییتر، بیشترین تاثیر را در بین کاربران این شبکه اجتماعی محبوب بگذارید. به گونه ای که بعد از مطالعه این مقالات آموزشی و به کار گیری ترفند های ذکر شده به این نتیجه خواهید رسید که ای کاش زودتر با این نکات و ترفندهای جدید آشنا می شدید.
از بیو توییتر خود نهایت استفاده را ببرید
برتری در توییتر فقط به معنای ارسال توییت های پر محتوا نیست. به منظور به حداکثر رساندن دسترسی و دید خود، مهم است که بیو توییتر خود را بهینه کنید. بیو اکانت توییتر شما یک املاک و مستغلات کلیدی برای نشان دادن این است که چه کسی هستید و چه کاری انجام می دهید است.
- از کلمات کلیدی و هشتگ استفاده کنید تا به افراد کمک کنید تا شما را پیدا کنند.
- در توصیف خود خلاق و مختصر باشید. زیرا توییتر فقط 160 کاراکتر در بیو اجازه می دهد.
- چیزی ننویسید که با آن همخوانی ندارید.
- مراقب کلمات کلیدی و تعداد هشتگ هایی که در بیو استفاده می کنید باشید. افزودن هشتگ های زیاد می تواند حواس بازدید کنندگان نمایه شما را پرت کند و این احتمال وجود دارد که روی آن کلیک کرده و به جای دیگری بروند.
به راهنمای دقیق فروشگاه ایرانی لایک در مقالات آموزشی در مورد نوشتن بیو توییتر بروید و الهام بگیرید.
از آنالیز توییتر استفاده کنید
برای برند هایی که واقعاً نگران رشد در توییتر هستند و از این شبکه اجتماعی به عنوان یک ابزار بازاریابی استفاده می کنند، Twitter Analytics می تواند بسیار مفید باشد. چرا که آنالیز توییتر اندازه گیری تعامل، درک رشد فالوور، جمعیت شناسی، تجزیه و تحلیل عملکرد تبلیغات و رقبا را آسان می کند.
برای فعال کردن Twitter Analytics تا انتها همراه تیم حرفه ای ایرانی لایک باشید.
- روی گزینه More در پروفایل توییتر خود کلیک کنید.
- سپس Creator Studio را انتخاب کنید.
- روی Analytics کلیک کنید.
- در صفحه Analytics، روی دکمه Turn analytics on کلیک کنید و برای مشاهده عملکرد توییتر خود آماده خواهید بود.
برخی از معیار هایی که می توانید در Twitter Analytics ردیابی کنید شامل واکنش ها، کلیک های پیوند، پاسخ ها، بازتوییت بدون نظر و ایمپریشن یا برداشت ها می باشد. اما آیا این ها به تنهایی معیارهایی هستند که برای یک تجارت مهم هستند؟
قطعا نه. بنابراین با مراجعه به فروشگاه معتبر ایرانی لایک و استفاده از خدمات با کیفیت و مطمئن ارائه شده توسط این سایت معتبر ایرانی، بهترین نتیجه ممکن را از بازاریابی خود دریافت کنید.
چرا که مکالمات برند، تجزیه و تحلیل احساسات DM ها و ذکر ها، نرخ عدم فالوور ها، و امتیازات دیگر معیار ها در گزارش تجزیه و تحلیل بومی توییتر پوشش داده نمی شوند. یک ابزار تجزیه و تحلیل توییتر معتبر می تواند ارزش زیادی به مجموعه ابزار رسانه های اجتماعی شما اضافه کند که در نهایت به شما امکان می دهد تصمیمات بازاریابی بهتری بگیرید.
توییت در بهترین زمان برای پست در توییتر
فروشگاه ایرانی لایک رایج ترین مشکلی که بازار یابان در توییتر با آن روبرو هستند را آورده شده است. بسیاری از کاربران پس از ایجاد توییت های عالی، هنوز آن طور که انتظار می رود دیده نمی شوند و تعامل ندارند. دلیلش احتمالاً عدم ارسال در زمان مناسب است.
توییت در زمانی که مخاطبان هدف شما در اوج فعالیت هستند، یک سناریوی ایده آل برای بازاریابان جدی توییتر است. یافتن بهترین زمان توییت ممکن است دلهره آور به نظر برسد، اما وب سایت ایرانی لایک با ارائه مقالات آموزشی خود این کار را آسان کرده است.
توییت کردن در زمان های اوج بسیار مهم است، زیرا به شما کمک می کند به مخاطبان بیشتری دسترسی داشته باشید و تعامل با توییت ها را افزایش دهید. علاوه بر این، احتمال ترند شدن در برنامه توییتر را افزایش می دهد. شما می توانید با مطالعه مقاله بهترین سرویس های بازاریابی توییتر و مزایای آن ها در فروشگاه ایرانی لایک و به کارگیری خدمات متنوع این فروشگاه معتبر، بالاترین تعامل را بعد از انتشار توییت خود دریافت نمایید.
توجه به این نکته مهم است که زمان های اوج مصرف، بسته به مخاطبان و صنعت خاص شما می تواند متفاوت باشد، بنابراین ایده خوبی است که زمان های مختلف را با استفاده از سرویس های با کیفیت و ارزان قیمت فروشگاه معتبر ایرانی لایک آزمایش کنید و به بهترین زمان ممکن توییت برسید.
اپراتورهای جستجوی پیشرفته توییتر
اپراتورهای جستجوی پیشرفته، کلمات کلیدی و نماد های خاصی هستند که می توانید در نوار جستجوی توییتر برای اصلاح و فیلتر کردن نتایج جستجوی خود استفاده کنید. تیم ایرانی لایک برخی از رایج ترین اپراتور های جستجوی پیشرفته در توییتر را گرد آوردی و به شما معرفی کرده است.
from:username توییت های یک کاربر خاص توییتر را جستجو کنید. به عنوان مثالfrom:@iranilike تمام توییت های ارسال شده از حساب @iranilike را برمی گرداند.
to:username جستجوی توییت های ارسال شده به یک کاربر خاص توییتر. به عنوان مثال to:@iranilike همه توییت هایی را که در متن توییت یا به عنوان پاسخ به iranilike@ ذکر شده اند، برمی گرداند.
hashtag# – توییت هایی را جستجو کنید که حاوی هشتگ خاصی هستند. به عنوان مثال،Social Media # تمام توییت هایی که حاوی هشتگ Social Media# هستند را برمی گرداند.
location:locationتوییت های ارسال شده از یک مکان خاص را جستجو کنید. به عنوان مثال، location:Tokyo تمام توییت های ارسال شده از کاربرانی را که توکیو را به عنوان مکان خود مشخص کرده اند، برمی گرداند.
filter:linksتوییت هایی را که حاوی پیوند هستند جستجو کنید. به عنوان مثال،filter:links تمام توییت هایی را که حاوی یک لینک هستند، صرف نظر از محتوای توییت، برمی گرداند.
since:YYYY-MM-DD جستجوی توییت هایی که از تاریخ خاصی ارسال شده اند. به عنوان مثال، since:2023-01-01 همه توییتهای ارسال شده از اول ژانویه 2023 را برمی گرداند.
Until:YYYY-MM-DDجستجوی توییت های ارسال شده تا یک تاریخ خاص. به عنوان مثال، until:2023-01-01 همه توییت های ارسال شده قبل از اول ژانویه 2023 را برمی گرداند.
اینها تنها چند نمونه از اپراتورهای جستجوی پیشرفته هستند که تیم ایرانی لایک در اختیار شما قرار داده است که با استفاده از این عملگر ها، می توانید نتایج جستجو را برای یافتن توییت هایی که بیشتر مرتبط با شما هستند، اصلاح کنید.
نکات پست کردن توییتر
اگر به دنبال راه هایی برای بهبود عملکرد بازاریابی رسانه های اجتماعی خود در سال 2023 هستید به مقالات آموزشی فروشگاه ایرانی لایک مراجعه نمایید.
همچنین با کمک ابزار های جدیدی مانند ChatGPT و DALL-E می توانید فرآیند برنامه ریزی محتوای خود را بهبود ببخشید. توییتر اخیراً یک تغییر داخلی عظیم را پشت سر گذاشته است که تیم ایرانی لایک نکاتی در مورد نحوه استفاده از توییتر برای بهترین اثرگذاری در سال 2023 را برای شما تهیه نموده است.
یکی از تغییرات کلیدی در توییتر طی چند سال گذشته حذف اولویت هشتگ ها بوده است. توییتر، در برخی شرایط به برند ها توصیه کرده است که از هشتگ استفاده نکنند، زیرا می تواند تمرکز شما را از هدف شما منحرف کند. این بدین معناست که کاربران را وادار به کلیک بر روی لینک های شما کند.
#توجه: این مطلب یک رپرتاژ تبلیغاتی بوده و محتوای آن توسط تبلیغ دهنده تهیه و نگارش شده است.
دیجیرو مسئولیتی در قبال محتوای تبلیغاتی ندارد.