دیجی رودیجی رو
  • اخبار تکنولوژی
    • اخبار داخلی
    • اخبار تلفن همراه
    • اخبار سخت افزار
    • اخبار اپلیکیشن‌ها
  • آموزش
  • بررسی محصولات
  • راهنمای خرید
  • سرگرمی
    • اخبار بازی
    • معرفی بازی
      • بازی موبایل
      • بازی دسکتاپ
      • بازی کنسول
    • معرفی اپلیکیشن
    • سینما و تلویزیون
  • دیجی فکت
  • دیجی لایف
  • دیجی10
  • مقالات گوناگون
خواندن: ترندهای جدید تبلیغات نمایشگاهی؛ چگونه در نمایشگاه بدرخشیم؟
به اشتراک بگذارید
ورود
اعلان نمایش بیشتر
تغییر اندازه فونتآآ
دیجی رودیجی رو
تغییر اندازه فونتآآ
جستجو
حساب کاربری دارید؟ ورود
دنبال کردن
تمامی حقوق برای رسانه دیجی‌رو محفوظ است. 1403 ©
دیجی رو > رپورتاژ آگهی > ترندهای جدید تبلیغات نمایشگاهی؛ چگونه در نمایشگاه بدرخشیم؟
رپورتاژ آگهی

ترندهای جدید تبلیغات نمایشگاهی؛ چگونه در نمایشگاه بدرخشیم؟

واحد تبلیغات 8 اردیبهشت 1404 ساعت 14:02
زمان مطالعه: 8 دقیقه
تبلیغات سه بعدی
اشتراک گذاری
بلیط هواپیما سفرمارکت

استفاده خلاقانه از ترندهای جدید تبلیغات نمایشگاهی مانند ویترین‌های مجازی، تبلیغات سه‌بعدی، واقعیت مجازی، چت‌بات‌ها، استندها و کیوسک‌های تعاملی، به برندها کمک می‌کند تا در نمایشگاه‌ها متمایز شوند، مخاطب را جذب کنند و تعامل مؤثری ایجاد نمایند. این روش‌ها باعث افزایش بازدهی تبلیغات، معرفی بهتر محصولات و ارتقاء جایگاه برند می‌شوند.

لیست
استفاده از ویترین‌های مجازی برای تبلیغتبلیغات سه بعدی محصولاتتبلیغ با استندهای نمایشگاهیتبلیغات نمایشگاهی با چت بات‌هاتبلیغ با واقعیت مجازیاستفاده از کیوسک‌های تعاملیسوالات متداولکدام روش برای تبلیغات نمایشگاهی بازدهی بیشتری دارد؟چرا بهرمندی از جدیدترین ترندها در تبلیغات نمایشگاهی از اهمیت بالایی برخوردار است؟با کدام روش تبلیغاتی مشتری را به خرید ترغیب کنیم؟چگونه با استفاده از جدیدترین روش‌های تبلیغاتی برند خود را به مشتری معرفی کنیم؟

در صورتی که کسب‌وکار به صورت خلاقانه از جدیدترین ترندهای تبلیغات نمایشگاهی استفاده کند، این امکان را دارد تا خود را از سایر رقبا متمایز کرده و به طور حرفه‌ای محصول و خدمات را به مخاطبین هدف معرفی نماید. حضور در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی مسیر موفقیت بیزینس را هموار می‌سازد، حال اگر بتوانید از روش‌های هوشمندانه برای برندینگ استفاده کنید، بازدهی تبلیغات را به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهید.

بر این اساس نکته مهمی که باید به آن توجه داشت، طراحی اصولی غرفه با جدیدترین تجهیزات و تکنولوژی‌ها می‌باشد. با بهرمندی از فناوری‌هایی چون تبلیغ سه بعدی، واقعیت مجازی، چت بات و … این امکان را خواهید داشت تا در بازه زمانی بسیار کوتاه نظر بازدیدکنندگان را جلب کرده و تعاملی سازنده با آن‌ها برقرار کنید.

استفاده از ویترین‌های مجازی برای تبلیغ

یکی از جالب‌ترین محصولاتی که امروزه کسب‌وکارهای خاص از آن برای تبلیغ در نمایشگاه‌ها استفاده می‌کنند ویترین‌های مجازی می‌باشد. این محصول شبیه یک ویترین بوده که با خاصیت لمسی خود شرایطی را ایجاد می‌کند تا بتوانید کالای تبلیغاتی را بدون حضور فیزیکی آن برای مشتریان احتمالی نمایش دهید.

از جمله کاربردهای این محصول باید به مقایسه ویژگی انواع کالا اشاره داشت. همچنین به منظور تبلیغ محصولاتی که ابعاد بزرگی دارند، در کنار پاپ آپ عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود نشان می‌دهد. از مزایای ویترین مجازی باید گفت که امکان تبلیغ همزمان چند محصول را فراهم کرده و با جذابیت بصری بسیار زیاد توانسته برند را از سایر رقبا متمایز جلوه دهد.

تبلیغات سه بعدی محصولات

بهرمندی از تبلیغات سه بعدی را می‌توان یکی از مهمترین ترندهای بازاریابی در نمایشگاه‌ها در نظر گرفت که به طور گسترده در رویدادهای تجاری بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نمایشگر به شکلی طراحی شده تا تصاویر را با کیفیت فوق‌العاده بالا و به شکل سه بعدی در فضای غرفه به نمایش درآورد. بدین ترتیب حس واقعی بودن را به کاربران هدف منتقل کرده و در برقراری ارتباط تاثیر بسزایی دارد. این نوع فناوری اغلب به منظور معرفی محصولات جدید، خدمات، برند یا لوگوی کسب‌وکار بکار گرفته شده و با توجه به نیاز کارفرما شخصی سازی می‌شود.

تبلیغ با استندهای نمایشگاهی

استندهای نمایشگاهی در دنیای تبلیغات از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و به طور حرفه‌ای و اصولی محتوا و پیام تبلیغ را در معرض دید مشتری قرار می‌دهند. این محصولات انواع مختلفی دارند که از جمله مهمترین آن باید رول آپ اشاره داشت، رول آپ به دلیل مقاومت بسیار بالا در برابر شرایط جوی نامساعد در فضای باز نیز بکار گرفته می‌شود. این محصول کیفیت درجه یکی داشته و برای استفاده در طولانی مدت گزینه مناسبی بشمار می‌رود. با چاپ رول آپ این امکان را دارید تا با هزینه مناسب، تبلیغ را بر اساس نیاز خود شخصی‌سازی کنید. علاوه بر رول آپ انواع استندها، میزهای تبلیغاتی و پوسترها در فرآیند برندینگ کسب‌وکار عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود نشان می‌دهند.

تبلیغات نمایشگاهی با چت بات‌ها

یکی از ایده‌های خلاقانه به منظور بازاریابی در نمایشگاه‌ها چت بات‌ها هستید که اصولا توسط شرکت‌ها و کمپانی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. چت بات در جذب مشتری کمک شایانی به بیزینس می‌کند. این ربات‌ها، در مانیتورها یا صفحات نمایشگر با بازدیدکننده به گفتگو پرداخته و بر اساس نیاز کارفرما به سوالات او پاسخ می‌دهند. بدین ترتیب یک شیوه جذاب برای معرفی محصول به حساب آمده و در هزینه نیروی انسانی نیز صرفه‌جویی می‌کند. همچنین قابلیت شخصی‌سازی را فراهم کرده و بسته به سلیقه و نیاز شما، با ادبیات مناسب با مشتریان احتمالی صحبت کرده و آن‌ها را به خرید محصول ترغیب می‌کند.

تبلیغ با واقعیت مجازی

از تکنیک‌ها و فناوری‌های جدیدی که امروزه در نمایشگاه‌ها و رویدادهای تجاری مورد استفاده قرار گرفته است می‌توان به واقعیت مجازی اشاره داشت. واقعیت مجازی این امکان را ایجاد می‌کند تا کاربر تصور داشته باشد در فضایی جدید قرار گرفته است، بر این اساس روی احساسات آن موثر واقع می‌شود.

یک فضای جدید ایجاد کرده و توانسته محبوبیت بسیار زیادی در حوزه تبلیغ بدست آورد. از کاربردهای مهم واقعیت مجازی می‌توان به آموزش مشتری برای کار با محصول اشاره کرد. همچنین برای معرفی کردن برند و داستان آن یک انتخاب ایده‌آل و منحصر به فرد به حساب می‌آید.

استفاده از کیوسک‌های تعاملی

کیوسک تعاملی، نمایشگری است که با استفاده از سیستم لمسی خود به بهترین شکل با مخاطبین ارتباط برقرار کرده و به سوالات آن‌ها پاسخ می‌دهد. از مهمترین کاربردهای آن باید به تبلیغ محصولات اشاره داشت. به منظور استفاده از این مدل از کیوسک‌های تبلیغاتی بهتر است خلاقیت به خرج دهید و تلاش کنید با بهرمندی از آن، اطلاعات مفیدی از کاربران دریافت کنید. برای مثال ارائه یک فرم ثبت نام می‌تواند باعث جذب بازدیدکننده شود. بدین ترتیب مخاطب می‌تواند به راحتی قیمت و محصولات موجود را مشاهده کرده و در صورت نیاز کالای مورد نیاز را سفارش دهد.

کیوسک تعاملی

سوالات متداول

کدام روش برای تبلیغات نمایشگاهی بازدهی بیشتری دارد؟

در این زمینه بهتر است در ابتدا به بودجه و حوزه کسب‌وکار توجه داشته باشید. از روش‌های فوق‌العاده و ترند برای تبلیغ در نمایشگاه می‌توان کیوسک‌های لمسی را در نظر گرفت که برای دریافت اطلاعات مفید از کاربر عملکرد مناسبی دارند. همچنین بکارگیری روش‌های مقرون به صرفه چون استندهای نمایشگاهی می‌تواند بهترین انتخاب باشد.

چرا بهرمندی از جدیدترین ترندها در تبلیغات نمایشگاهی از اهمیت بالایی برخوردار است؟

استفاده از ترندهای تبلیغاتی و بهرمندی از فناوری‌های جدید شرایطی را به وجود می‌آورد تا بتوانید خود را از سایر رقبا در حوزه کاری متمایز جلوه دهید. این موضوع باعث می‌شود تا بازدیدکننده برای کسب اطلاعات بیشتر با فروشندگان یا ربات‌ها به تعامل بپردازد. در نتیجه جدیدترین ترندها ارزش و جایگاه برند را ارتقا می‌بخشند.

با کدام روش تبلیغاتی مشتری را به خرید ترغیب کنیم؟

بهتر است روشی را بکار بگیرید که میزان مشارکت بیشتری را از مشتری می‌طلبد. برای مثال اگرچه استفاده از واقعیت مجازی هزینه بالایی دارد، اما تجربه منحصر به فردی را برای افراد به ارمغان می‌آورد. همچنین بکار گیری نورپردازی‌های خلاقانه می‌تواند موثر عمل کند.

چگونه با استفاده از جدیدترین روش‌های تبلیغاتی برند خود را به مشتری معرفی کنیم؟

به این منظور بهتر است تلاش کنید تا مخاطب به طور غیر مستقیم درگیر برند شود. نمایشگرهای دیجیتالی را برای معرفی لوگوی برند بکار بگیرید. با ایجاد یک داستان واقعی و خلاقانه خود را به بازدیدکنندگان معرفی کنید. در این زمینه بهرمندی از تصاویر گرافیکی با کیفیت و توجه به هویت بصری برند بسیار حائز اهمیت است.

#توجه: این مطلب یک رپرتاژ تبلیغاتی بوده و محتوای آن توسط تبلیغ دهنده تهیه و نگارش شده است.
دیجی‌رو مسئولیتی در قبال محتوای تبلیغاتی ندارد.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری
این مقاله را به اشتراک بگذارید
توییتر Whatsapp Whatsapp تلگرام ایمیل کپی کرده لینک پرینت
چه حسی به این مطلب داری؟
Sad0
Sleepy0
Love1
Happy0
Angry0
Cry0
Surprise0
مقاله قبلی نسخه سوییچ 2 از Zelda: BotW یک گیمر ژاپنی توانست در 15 دقیقه نسخه سوییچ 2 از Zelda: BotW را تمام کند!
مقاله بعدی وام خرید کالا و گوشی موبایل و نکاتی که باید به آن توجه کنید وام خرید کالا و گوشی موبایل و نکاتی که باید به آن توجه کنید
نظر بدهید نظر بدهید

نظر بدهید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا یک امتیاز انتخاب کنید!

تبلیغات

موبوگیفت
  • خرید فالوور ایرانی
  • خرید فالوور ارزان
  • پنجره دوجداره
  • خرید ممبر تلگرام
  • خرید ساعت گارمین
  • دستگاه جوجه کشی دماوند
  • شناسایی صرافی های جعلی
  • رمزارز وان اینچ چیست
  • اخبار بازار ارز دیجیتال
  • ربات های معاملاتی ارز دیجیتال
  • تون کوین در برابر نات کوین
  • دوربین کوچک سیم کارت خور
  • خرید بیت کوین
  • لوستر مدرن
  • تور روسیه
  • چاپ لیبل
  • خرید لایک
  • خرید سرور hp ماهان شبکه اچ پی
  • از اینجا فالوور ایرانی بخر

آخرین خبرها

گلکسی M36 فایو جی

معرفی کامل گلکسی M36 فایو جی؛ میان‌رده‌ای با مشخصات پرچمدار

از صورت سود و زیان تا سیگنال خرید

از صورت سود و زیان تا سیگنال خرید؛ مسیر موفقیت در بازار بورس با ابزارهای تحلیلی!

شیائومی واچ S4 و اسمارت بند 10

نسخه 41 میلی‌متری شیائومی واچ S4 و دستبند هوشمند اسمارت بند 10 معرفی شدند

مطالب مرتبط

از صورت سود و زیان تا سیگنال خرید
رپورتاژ آگهی

از صورت سود و زیان تا سیگنال خرید؛ مسیر موفقیت در بازار بورس با ابزارهای تحلیلی!

7 تیر 1404 ساعت 15:00
راهنمای خرید دوربین مداربسته در مشهد
رپورتاژ آگهی

راهنمای خرید دوربین مداربسته در مشهد؛ چه مدلی برای کدام منطقه مناسب است؟

27 خرداد 1404 ساعت 14:28
 آشنایی با سرور مجازی ابری، کسب‌وکار و موبایل؛ راهکارهای هوشمند برای توسعه
رپورتاژ آگهی

 آشنایی با سرور مجازی ابری، کسب‌وکار و موبایل؛ راهکارهای هوشمند برای توسعه

20 خرداد 1404 ساعت 14:06
هزینه تعمیر زودپز دسینی در سال ۱۴۰۴
رپورتاژ آگهی

هزینه تعمیر زودپز دسینی در سال ۱۴۰۴ به همراه جدول قیمت و راهنمای کامل

19 خرداد 1404 ساعت 14:45

درباره دیجی‌رو

رسانه دیجی‌رو با شعار دنیای تکنولوژی در اوایل سال 94 تاسیس شد. ماموریت ما اطلاع رسانی صحیح و ارائه آخرین اخبار تکنولوژی، بررسی محصولات دیجیتال، راهنمای خرید کالاهای دیجیتال و همچنین تهیه به‌روزترین مطالب آموزشی و مقالات در حوزه تکنولوژی، علم و سبک زندگی است. گروه دیجی‌رو همه‌ی تلاش خود را به کار خواهد گرفت که روزبه‌روز بر کیفیت و خدمات این رسانه بیفزاید تا دیجی رو به عنوان رسانه‌ای معتبر بدرخشد.

logo-samandehi
دنبال کردن
تمامی حقوق برای رسانه دیجی‌رو محفوظ است. 1403 ©
خوش آمدید

ورود به حساب کاربری

فراموش رمز عبور