دیجی رودیجی رو
  • اخبار تکنولوژی
    • اخبار داخلی
    • اخبار تلفن همراه
    • اخبار سخت افزار
    • اخبار اپلیکیشن‌ها
  • آموزش
  • بررسی محصولات
  • راهنمای خرید
  • سرگرمی
    • اخبار بازی
    • معرفی بازی
      • بازی موبایل
      • بازی دسکتاپ
      • بازی کنسول
    • معرفی اپلیکیشن
    • سینما و تلویزیون
  • دیجی فکت
  • دیجی لایف
  • دیجی10
  • مقالات گوناگون
خواندن: تولید محتوا چقدر در سئو اهمیت دارد؟ پیشنهاد ابزارهای مناسب سئو کلمات
به اشتراک بگذارید
ورود
اعلان نمایش بیشتر
تغییر اندازه فونتآآ
دیجی رودیجی رو
تغییر اندازه فونتآآ
جستجو
حساب کاربری دارید؟ ورود
دنبال کردن
تمامی حقوق برای رسانه دیجی‌رو محفوظ است. 1403 ©
دیجی رو > رپورتاژ آگهی > تولید محتوا چقدر در سئو اهمیت دارد؟ پیشنهاد ابزارهای مناسب سئو کلمات
رپورتاژ آگهی

تولید محتوا چقدر در سئو اهمیت دارد؟ پیشنهاد ابزارهای مناسب سئو کلمات

واحد تبلیغات 18 اسفند 1397 ساعت 15:37
زمان مطالعه: 7 دقیقه
تولید محتوا چقدر در سئو اهمیت دارد
اشتراک گذاری
بلیط هواپیما سفرمارکت

اگر می خواهید با نوشتن مطالب و تولید محتوای متنی ترافیک زیادی را وارد سایت خود کنید و توجه کاربران را به سایت خود جلب نمایید، مهم ترین نکته رعایت اصول سئو است. سئو چیست؟ یکی از اصول مهم سئو که می تواند به مرور زمان روی رتبه سایت شما در نتایج جستجوی گوگل تاثیر بگذارد استفاده درست از کلمات کلیدی است. این بدان معنی است که شما کلمه کلیدی متناسب با کسب و کار خودتان را پیدا کنید و محتوایتان را با آن تطبیق دهید. دانستن این که کاربران به دنبال چه چیزی هستند و چه کلماتی را در اینترنت جستجو می کنند برای تولید کنندگان محتوا مسئله مهمی است.

اهمیت جستجوی کلمات کلیدی

جستجو و استفاده از کلمات کلیدی مناسب در تولید محتوا ، سبب می شوند تا موتور جستوجوگر گوگل راحت تر شما را پیدا کند و این یعنی افزایش ترافیک وبسایت شما. گاهی کلماتی وجود دارند که افراد زیادی آن ها را سرچ می کنند ولی پاسخ های مناسبی دریافت نمی کنند، اگر بتوانید این کلمات کلیدی از قلم افتاده را پیدا کنید قادر خواهید بود ترافیک سایتتان را تا دو برابر افزایش دهید. بنابراین دقت در یافتن کلمات کلیدی اهمیت زیادی دارد.

جستجوی کلمه کلیدی در کمترین زمان

برای این کار در ابتدا باید کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار خود را بیابید. این کار در ایران با پاره ای از مشکلات همراه است. چرا که اکثر سایت هایی که برای این موضوع پیشنهاد می شوند با جستجوی کلمات فارسی داده خاصی در اختیار سئوکار نمی گذارند و یا ایران در لیست کشور های انتخابی آن ها پیشنهاد نمی شود.

اما این موضوع نباید باعث ناامیدی شما شود، چرا که هنوز راهکار هایی برای انجام این کار وجود دارد. شاید انجام این کار کمی وقتگیر باشد ولی با توجه به اهمیت آن، صرف وقت و انرژی برای آن ارزشش را دارد. در ادامه چند راهکار را در این زمینه ارائه خواهیم کرد.

  • ارزیابی وبسایت های برتر هر کسب و کار

شما می توانید سایت های ایرانی و خارجی را که در کسب و کار شما فعال هستند را بررسی کنید و مدل های مختلف دسته بندی مطالب را در آن ها ببینید و از آن ها کلمات کلیدی خود را استخراج کنید. مثلا اگر می خواهید یک فروشگاه خرده فروشی راه اندازی کنید، می توانید با مراجعه به دیجی کالا، آمازون و سایت های دیگر نحوه دسته بندی آن ها را بررسی کنید. این نکته را نیز به یاد داشته باشید که چون این سایت های معروف سهم زیادی از کلیک ها را در صفحات جستجوی آن کلمات به خود اختصاص می دهند، شما نیز این شانس را خواهید داشت که با استفاده از همان کلمات در صفحات جستجو بیشتر خود نمایی کنید.

  • جستجوی پیشرفته با ابزار گوگل

شما می توانید از خود سایت گوگل نیز استفاده کنید و از موضوعاتی که در هر سایت مطرح شده است مطلع شوید. برای این کار باید آدرس سایت را در گوگل وارد کنید و بر اساس آن موضوعات و تاپیک ها را جستجو کنید. برای جستجوی موضوعات در یک سایت خاص باید آدرس آن را با افزودن topic/ در گوگل جستجو کنید.

  • پیشنهادات گوگل

حتما برایتان پیش آمده است که وقتی قصد دارید چیزی را در گوگل سرچ کنید با پیشنهادات گوگل مواجه شوید. مثلا در هنگام جستجوی سئو چیست با صفحه https://seokar.com/seo مواجه می شوید این پیشنهادات را گوگل بر اساس آخرین محاسبات خود درباره جستجوی کاربران ارائه می دهد. بنابراین اگر از کلمات پیشنهادی گوگل استفاده کنید بهترین نتیجه را خواهید گرفت. بعد از این که کلمات پیشنهادی را درباره کلمه مورد نظر خود یافتید، می توانید با زدن یک حرف در باکس جستجو پیشنهاد های بیشتری از طرف گوگل دریافت کنید.

  • Google Keyword Planner

می توانید کلمات کلیدی را که پیدا کرده اید، در این ابزار و در بخش Your product or service  وارد کنید، سپس Get Ideas را بزنید تا این ابزار شروع به بررسی کلمات کلیدی شما کند و در صفحه نتیجه، میزان رقابت را در آن کلمه نشان می دهد. نکته این جاست که گوگل این میزان رقابت را با توجه به موقعیت مکانی که خودتان مشخص می کنید ارائه می کند. همچنین دفعاتی که در  ماه گذشته این کلمه جستجو شده است را نیز خواهید دید.

  • Google trends

این ابزار یکی از بهترین ابزار هایی است که می توانید با استفاده از آن میزان جستجوی کلمه کلیدی مورد نظرتان را بررسی و با دیگر کلمات کلیدی مقایسه کنید. این ابزار که توسط خود گوگل عرضه شده است به علت این که از دیتابیس گوگل استفاده می کند اطلاعات جامع و معتبری را در اختیارتان قرار می دهد و کلمات مرتبط با هر کلمه کلیدی را نیز برایتان ارائه می کند.

  • توجه به جستجو های فصلی در ایران

ممکن است در کسب و کار شما هم پیش بیاید که افراد در زمان های خاص کلمات کلیدی خاصی را سرچ کنند. مثلا در اواخر اسفند ماه و اوایل فروردین ماه جستجو درباره عید نوروز و کلمات کلیدی مرتبط با آن بیشتر می شود یا در ماه مبارک رمضان جسجو ها بیشتر درباره روزه و مسائل پیرامون آن می رود. شما می توانید با استفاده از گوگل ترندز، کلمات و الگوریتم های جستوجوی کاربران را بیابید و جستجوهای فصلی آن ها را حدس بزنید.

سئوکار ارائه کننده خدمات سئو و مشاوره سئو برای کسب و کارهای مختلف است. با ما در ارتباط باشید.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری
برچسب ها: بهینه سازی, سئو, گوگل
این مقاله را به اشتراک بگذارید
توییتر Whatsapp Whatsapp تلگرام ایمیل کپی کرده لینک پرینت
چه حسی به این مطلب داری؟
Sad0
Sleepy0
Love0
Happy0
Angry0
Cry0
Surprise0
مقاله قبلی دیجی 10: با پولدارترین افراد جهان در سال 2019 آشنا شوید دیجی 10: با پولدارترین افراد جهان در سال 2019 آشنا شوید
مقاله بعدی رهبران بازار رهبران بازار گرد هم آمدند؛ رویداد دیجیتال مارکتینگ رهبران بازار برگزار شد
نظر بدهید نظر بدهید

نظر بدهید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا یک امتیاز انتخاب کنید!

تبلیغات

موبوگیفت
  • خرید فالوور ایرانی
  • خرید فالوور ارزان
  • پنجره دوجداره
  • خرید ممبر تلگرام
  • تاثیر سیاست های ترامپ بر کریپتو
  • ارز دیجیتال ایاس ( EOS)
  • قدرت دادن چین لینک به Web3
  • راز نوسانات بیت کوین
  • دوج کوین یا شیبا
  • دستگاه جوجه کشی دماوند
  • خرید بیت کوین
  • دوربین کوچک سیم کارت خور
  • خرید اکانت اسپاتیفای
  • لوستر مدرن
  • خرید سرور hp ماهان شبکه اچ پی

آخرین خبرها

چرا فروشگاه اینترنتی شما به سرور ابری نیاز دارد؟

چرا فروشگاه اینترنتی شما به سرور ابری نیاز دارد؟

آیفون تاشو

آیفون تاشو در راه است؛ آیا اپل با حذف چین‌خوردگی صفحه، بازار را فتح می‌کند؟

گلکسی A14

پایان راه گلکسی A14 با One UI 7؛ آیا وقت تعویض گوشی رسیده است؟

مطالب مرتبط

چرا فروشگاه اینترنتی شما به سرور ابری نیاز دارد؟
رپورتاژ آگهی

چرا فروشگاه اینترنتی شما به سرور ابری نیاز دارد؟

22 اردیبهشت 1404 ساعت 13:00
گوشی آنر انتخابی هوشمندانه برای عکاسی حرفه‌ای
رپورتاژ آگهی

گوشی آنر انتخابی هوشمندانه برای عکاسی حرفه‌ای

21 اردیبهشت 1404 ساعت 15:00
شروع موفق در دیجیتال مارکتینگ با آموزش صفر تا صد سئو در تهران
رپورتاژ آگهی

شروع موفق در دیجیتال مارکتینگ با آموزش صفر تا صد سئو در تهران

21 اردیبهشت 1404 ساعت 14:30
چطور چربی پوست را با روتین ساده و کمترین هزینه کم کنیم؟
رپورتاژ آگهی

چطور چربی پوست را با روتین ساده و کمترین هزینه کم کنیم؟

20 اردیبهشت 1404 ساعت 16:06

درباره دیجی‌رو

رسانه دیجی‌رو با شعار دنیای تکنولوژی در اوایل سال 94 تاسیس شد. ماموریت ما اطلاع رسانی صحیح و ارائه آخرین اخبار تکنولوژی، بررسی محصولات دیجیتال، راهنمای خرید کالاهای دیجیتال و همچنین تهیه به‌روزترین مطالب آموزشی و مقالات در حوزه تکنولوژی، علم و سبک زندگی است. گروه دیجی‌رو همه‌ی تلاش خود را به کار خواهد گرفت که روزبه‌روز بر کیفیت و خدمات این رسانه بیفزاید تا دیجی رو به عنوان رسانه‌ای معتبر بدرخشد.

logo-samandehi
دنبال کردن
تمامی حقوق برای رسانه دیجی‌رو محفوظ است. 1403 ©
خوش آمدید

ورود به حساب کاربری

فراموش رمز عبور