دیجی رودیجی رو
  • اخبار تکنولوژی
    • اخبار داخلی
    • اخبار تلفن همراه
    • اخبار سخت افزار
    • اخبار اپلیکیشن‌ها
  • آموزش
  • بررسی محصولات
  • راهنمای خرید
  • سرگرمی
    • اخبار بازی
    • معرفی بازی
      • بازی موبایل
      • بازی دسکتاپ
      • بازی کنسول
    • معرفی اپلیکیشن
    • سینما و تلویزیون
  • دیجی فکت
  • دیجی لایف
  • دیجی10
  • مقالات گوناگون
خواندن: با این تکنیک ها مهارت خود را در فروش ملک بالا ببرید
به اشتراک بگذارید
ورود
اعلان نمایش بیشتر
تغییر اندازه فونتآآ
دیجی رودیجی رو
تغییر اندازه فونتآآ
جستجو
حساب کاربری دارید؟ ورود
دنبال کردن
تمامی حقوق برای رسانه دیجی‌رو محفوظ است. 1403 ©
دیجی رو > رپورتاژ آگهی > با این تکنیک ها مهارت خود را در فروش ملک بالا ببرید
رپورتاژ آگهی

با این تکنیک ها مهارت خود را در فروش ملک بالا ببرید

واحد تبلیغات 8 فروردین 1400 ساعت 17:28
زمان مطالعه: 9 دقیقه
با این تکنیک ها مهارت خود را در فروش ملک بالا ببرید
اشتراک گذاری
بلیط هواپیما سفرمارکت

 معمولا همه‌ی افراد قبل از خرید هر وسیله‌، ابزار و … در رابطه با خریدی که می‌خواهند انجام دهند تحقیق می کنند و از صاحب نظران و کارشناسان مربوطه درباره آن کالا، ابزار و خدمات سوال می‌پرسند.

خرید آپارتمان یکی از مهم ترین و البته گران ترین تصمیمات هر فردی در طول زندگی است. بیشتر مردم ترجیح می‌دهند فردی را به عنوان مشاور املاک انتخاب کنند که آن فرد با تجربه و مهارت بالایی در مذاکره داشته باشد.

اگر شما هم به عنوان یک مشاور املاک تا به حال در زمان مذاکره با چالش و مشکلات زیادی مواجه شدید، پیشنهاد می کنیم تا در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا با نکته‌های بسیار کاربردی در جهت افزایش مهارت فروش آشنا شوید.

۲۷ تکنیک مهم در فروش ملک و ساختمان

۱. صداقت مهم ترین، اصلی‌ترین و اولین نکته حرفه فروش و بازاریابی هر محصول و کالایی به ویژه ملک و ساختمان است.

۲. هر شغلی آفتی دارد. آفت فروش هم عجله است و غرور. عجله برای عقد قرارداد و غرور برای اولین موفقیت‌ها.

۳. گاهی مشخصات ملک و ساختمان برای مشتری مهم نیست، بلکه آنچه از خرید محصول عایدش می‌شود اهمیت دارد، آن‌ها را توضیح دهید. مشتری هنگام خرید تلویزیون مارک آن را خریداری نمی‌کند، بلکه تفریح، راحتی، پرستیژ و … را می‌خرد.

۴. مطمئن باشید از مشتری عاقل‌تر نیستید پس بهتر است نقش آن‌ها را نیز بازی نکنید. نگاه عاقلانه و از بالا به پایین در هنگام فروش یعنی شکست فروش و یا آخرین فروش.

۵. دانش و اطلاعات خود را به رخ مشتری نکشید و فقط سؤالات او را پاسخ دهید.

۶. املاک و ساختمان‌های خود را بی‌عیب و نقص معرفی نکنید چرا که واقعاً این طور نیست. عنوان کردن این مسئله نسبی است پس به بیان تفاوت‌ها و تغییرات احتمالی در کارایی ساختمان بپردازید.

۷. ملاقات اول را به شنیدن خواسته‌ها و نیازهای مشتری اختصاص دهید در مورد فروش‌های مهم سعی نکنید در ملاقات اول قرارداد ببندید. قرارداد در ملاقات‌های بعدی محکم‌تر و منطقی‌تر خواهد بود چرا که فرصت بیشتری به خود و مشتری جهت بررسی نیازها و رفع آن داده‌اید.

۸. روش‌های فروش برای ملک و ساختمان‌های متفاوت یکی نیستند، تفاوت‌ها را هوشمندانه ببینید و متفاوت با آن به تدوین و انتخاب روش بپردازید.

۹. فرایند فروش میدان مبارزه نیست که فقط شما از آن پیروز خارج شوید. دو طرف پیروز یعنی فروش پایدار. پس به توافقی دست یابید که منافع دو طرف در آن لحاظ شده باشد در غیر این صورت منتظر نقص قرارداد در مشکلات بعدی باشید.

۱۰. هنر خوب شنیدن را بیاموزید. هوشمندانه شنیدن شرط اول فروش صحیح و موفق است.

۱۱. سعی نکنید پیشاپیش جواب سؤالات احتمالی مشتری را بدهید حتی بهتر است جواب سؤالات را به بررسی بیشتر موکول نمایید.

۱۲. برخلاف دیگران توصیه می‌کنم تا می‌توانید به مشتری اعتماد کنید و البته جایی که ارزش اعتماد شما حفظ شود تفاوت زیرکی را با ترس دریابید.

۱۳. فروش لذت بخش است و الفبای فروش یکی است و اولین حرف آن رضایت مشتری است.

۱۴. تکنیک‌های فروش را به جای مشتریان با سایر همکارانتان تمرین کنید. در این حال شما می‌توانید توانایی‌های خود را مورد ارزیابی قرار دهید تمرین، تمرین و تمرین، این یکی از رموز موفقیت فروش است.

۱۵. هرگز تقلید نکنید در انتخاب روش فروش از رهبر و پیشرو بازاری که در آن فعالیت می‌کنید تقلید نکنید چرا که در هر حال و در عین موفقیت کامل یک دنباله رو هستید آیا شما از یک دنباله رو خرید می‌کنید؟

۱۶. برای فروش موفق بدقولی ممنوع، انتخاب زمان با مطالعه قبلی و مدیریت زمان جهت تحویل ملک یا ساختمان یا اتمام پروژه‌هایی که متعهد شده‌اید اولین سابقه مثبت و تبلیغ مستقیم را برای شما رقم خواهد زد. این فرصت را از دست ندهید.

با این تکنیک ها مهارت خود را در فروش ملک بالا ببرید

۱۷. اولین ملاقات با مشتری را فقط به شنیدن نیازها و نقطه نظرات او اختصاص دهید و دومین جلسه را جهت ارائه راه حل و امکانات خود تعیین نمایید. و بدین ترتیب ارزشی را که برای گفته‌های جلسه اول قائل شده‌اید، نشان دهید.

۱۸. با ارائه تعریفی متناسب با خواسته‌های مشتریان و تبلیغات مناسب آن را به محصولی جهت رفع نیاز آن‌ها تبدیل نمایید.

۱۹. هنگامی که اهداف فروش خود را مشخص کردید، نیازمندید تا آن‌ها را به اهداف روزانه تقسیم کنید، و سپس برنامه‌ها و اهداف روزانه خود را یادداشت کنید. همچنان که به فروش خود ادامه می‌دهید آن را با اهداف روزانه خود مقایسه کنید، تا به یک تعادل جدید برسید، از آنچه حاصل می‌شود می‌توانید اهداف روز بعد خود را تهیه کنید. آیا واقعاً دنبال کردن اهداف فروش روزانه با این طریق مؤثر خواهد بود؟ این عمل را برای بیست و یک روز ادامه دهید، به زودی از نتایج آن شگفت‌زده خواهید شد.

۲۰. همه پزشکان بزرگ، وکلای بزرگ، تکنسین‌های بزرگ و کسانی که فروش بزرگی دارند، در یک چیز مشترکند، آن‌ها همگی برنامه‌ای را که شامل سؤال کردن و گوش دادن به مشتریان است، دنبال می‌کنند.

۲۱. نقص کوچکی را پیشاپیش بپذیرید تا از عیب‌جویی‌های بزرگ‌تر در امان باشید و بعد در جهت رفع آن نقص صادقانه بکوشید. ضمن آن که با این روش همدردی مخاطب را نیز جلب نموده و او را با خود همراه ساخته‌اید.

۲۲. در تبلیغ و اعلان برای یک ملک ساختمان یا آپارتمان از کیفیت مصالح سازه و… صحبت نکنید. خیلی تکراری شده به جای آن یک ویژگی متفاوت را که در ذهن‌ها می‌ماند عنوان نمایید.

۲۳. بیشتر به تفاوت‌های ملک خود با ملک‌ها و ساختمان‌های دیگر بپردازید. تفاوت‌ها در ذهن‌ها می‌مانند نه برتری‌ها. ضمن آن که برتری‌ها نقض شدنی است؛ ولی تفاوت‌ها این طور نیست.

۲۴. ملک، ساختمان یا بازاری را انتخاب کنید که مطلوب و مقبول خود و مشتریانتان باشد.

۲۵. شعار «همیشه حق با مشتری است» را شنیده‌اید لطفاً آن را باور کنید. چون مشتری جرأت کرده و در این بازار ما را برای خرید انتخاب نموده است.

۲۶. بحث و جدل و اثبات حقانیت در هر شرایطی نادرست و اشتباهی جبران ناپذیر است و در مذاکرات فروش یعنی پایان همه چیز.

۲۷. تخصصی تولید کنید و تخصصی بفروشید. همه چیز نفروشید یک چیز بفروشید ولی خوب و درست بفروشید.

نتیجه گیری :

همه‌ی ما برای خرید یک کالا و یا یک ابزار از متخصص مربوطه کمک می‌گیریم. خرید ملک یکی از مهم ترین تصمیمات هر فرد در طول زندگی است که معمولا افراد به تنهایی از عهده آن بر نمی‌آیند و معمولا از یک مشاور املاک راهنمایی می‌گیرند. در نتیجه اگر دوست دارید تا شما را به عنوان یک مشاور املاک حرفه‌ای انتخاب کنند با صداقت و پیگیری می توانید مشتریان را جذب کنند.

همچنین می توانید برای تبلیغات و ایجاد زنگخور با کیفیت از خدمات وب سایت شابش استفاده کنید.

در شابش می‌توانید آگهی های اجاره آپارتمان در تهران و هم خرید ملک در تهران و سایر شهرهای ایران را ثبت کنید و با داشتن یک پروفایل حرفه‌ای هوشمندانه کار کنید.

#توجه: این مطلب یک رپرتاژ تبلیغاتی بوده و محتوای آن توسط تبلیغ دهنده تهیه و نگارش شده است.
دیجی‌رو مسئولیتی در قبال محتوای تبلیغاتی ندارد.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری
این مقاله را به اشتراک بگذارید
توییتر Whatsapp Whatsapp تلگرام ایمیل کپی کرده لینک پرینت
چه حسی به این مطلب داری؟
Sad0
Sleepy0
Love0
Happy0
Angry0
Cry0
Surprise0
مقاله قبلی خرید و فروش ارزهای دیجیتال خرید و فروش ارزهای دیجیتال
مقاله بعدی با ربات ایرانی ADMLinkbot آشنا شوید با ربات ایرانی ADMLinkbot آشنا شوید
نظر بدهید نظر بدهید

نظر بدهید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا یک امتیاز انتخاب کنید!

تبلیغات

موبوگیفت
  • خرید فالوور ایرانی
  • خرید فالوور ارزان
  • پنجره دوجداره
  • خرید ممبر تلگرام
  • تاثیر سیاست های ترامپ بر کریپتو
  • ارز دیجیتال ایاس ( EOS)
  • قدرت دادن چین لینک به Web3
  • راز نوسانات بیت کوین
  • دوج کوین یا شیبا
  • دستگاه جوجه کشی دماوند
  • خرید بیت کوین
  • دوربین کوچک سیم کارت خور
  • خرید اکانت اسپاتیفای
  • لوستر مدرن
  • خرید سرور hp ماهان شبکه اچ پی

آخرین خبرها

چرا فروشگاه اینترنتی شما به سرور ابری نیاز دارد؟

چرا فروشگاه اینترنتی شما به سرور ابری نیاز دارد؟

آیفون تاشو

آیفون تاشو در راه است؛ آیا اپل با حذف چین‌خوردگی صفحه، بازار را فتح می‌کند؟

گلکسی A14

پایان راه گلکسی A14 با One UI 7؛ آیا وقت تعویض گوشی رسیده است؟

مطالب مرتبط

چرا فروشگاه اینترنتی شما به سرور ابری نیاز دارد؟
رپورتاژ آگهی

چرا فروشگاه اینترنتی شما به سرور ابری نیاز دارد؟

22 اردیبهشت 1404 ساعت 13:00
گوشی آنر انتخابی هوشمندانه برای عکاسی حرفه‌ای
رپورتاژ آگهی

گوشی آنر انتخابی هوشمندانه برای عکاسی حرفه‌ای

21 اردیبهشت 1404 ساعت 15:00
شروع موفق در دیجیتال مارکتینگ با آموزش صفر تا صد سئو در تهران
رپورتاژ آگهی

شروع موفق در دیجیتال مارکتینگ با آموزش صفر تا صد سئو در تهران

21 اردیبهشت 1404 ساعت 14:30
چطور چربی پوست را با روتین ساده و کمترین هزینه کم کنیم؟
رپورتاژ آگهی

چطور چربی پوست را با روتین ساده و کمترین هزینه کم کنیم؟

20 اردیبهشت 1404 ساعت 16:06

درباره دیجی‌رو

رسانه دیجی‌رو با شعار دنیای تکنولوژی در اوایل سال 94 تاسیس شد. ماموریت ما اطلاع رسانی صحیح و ارائه آخرین اخبار تکنولوژی، بررسی محصولات دیجیتال، راهنمای خرید کالاهای دیجیتال و همچنین تهیه به‌روزترین مطالب آموزشی و مقالات در حوزه تکنولوژی، علم و سبک زندگی است. گروه دیجی‌رو همه‌ی تلاش خود را به کار خواهد گرفت که روزبه‌روز بر کیفیت و خدمات این رسانه بیفزاید تا دیجی رو به عنوان رسانه‌ای معتبر بدرخشد.

logo-samandehi
دنبال کردن
تمامی حقوق برای رسانه دیجی‌رو محفوظ است. 1403 ©
خوش آمدید

ورود به حساب کاربری

فراموش رمز عبور