دیجی رودیجی رو
  • اخبار تکنولوژی
    • اخبار داخلی
    • اخبار تلفن همراه
    • اخبار سخت افزار
    • اخبار اپلیکیشن‌ها
  • آموزش
  • بررسی محصولات
  • راهنمای خرید
  • سرگرمی
    • اخبار بازی
    • معرفی بازی
      • بازی موبایل
      • بازی دسکتاپ
      • بازی کنسول
    • معرفی اپلیکیشن
    • سینما و تلویزیون
  • دیجی فکت
  • دیجی لایف
  • دیجی10
  • مقالات گوناگون
خواندن: مدیرعامل پاکلین: ادغام خشکشویی‌های آنلاین رویکرد درستی نیست
به اشتراک بگذارید
ورود
اعلان نمایش بیشتر
تغییر اندازه فونتآآ
دیجی رودیجی رو
تغییر اندازه فونتآآ
جستجو
حساب کاربری دارید؟ ورود
دنبال کردن
تمامی حقوق برای رسانه دیجی‌رو محفوظ است. 1403 ©
دیجی رو > رپورتاژ آگهی > مدیرعامل پاکلین: ادغام خشکشویی‌های آنلاین رویکرد درستی نیست
رپورتاژ آگهی

مدیرعامل پاکلین: ادغام خشکشویی‌های آنلاین رویکرد درستی نیست

واحد تبلیغات 4 تیر 1398 ساعت 12:52
زمان مطالعه: 4 دقیقه
مدیرعامل پاکلین: ادغام خشکشویی‌های آنلاین رویکرد درستی نیست
اشتراک گذاری
بلیط هواپیما سفرمارکت

“مجید صادقی” مدیرعامل استارت‌آپ خشکشویی اینترنتی پاکلین خبر مذاکره تعدادی از خشکشویی‌های آنلاین جهت ادغام را تایید و اعلام می‌کند که این یک رویکرد درست برای استارت‌آپ‌های این حوزه نیست چراکه صرفاً باعث تشکیل یک عدد منفی بزرگ‌تر می‌شود. به گفته او، استارت‌آپ‌ پاکلین به همین دلیل به درخواست بعضی استارت‌آپ‌های این حوزه برای ادغام پاسخ منفی داده است. صادقی در همین رابطه به می‌گوید:

” تصور من این است که این تصمیم، حاصل عملکرد غیرمثبت آنهاست. برخی اعلام می‌کنند که در حال حرکت در یک خط منفی هستند و جریان نقدینگی مثبتی ندارند. شاید سرمایه‌ای که برای این‌کار در نظر گرفته‌اند به اتمام رسیده و حالا همین اتفاق باعث شده تا بخواهند به سمت ادغام با هم حرکت کنند و از نظر من، این کار باعث می‌شود تا یک عدد منفی بزرگ‌تر به وجود بیاید. ادغام برای خشکشویی‌های آنلاین راهکار درستی نیست و به همین دلیل در این ادغام شرکت نمی‌کنیم. “

صادقی در پاسخ به این سوال که چرا بعضی از خشکشویی‌های آنلاین باید به فکر ادغام باشند، می‌گوید: «ما کسب‌وکارهای این حوزه را با دقت بررسی کرده‌ایم. در بیشتر موارد ارزش افزوده‌ای‌ که ایجاد شده صرفاً از جنس قیمت پایین است. خشکشویی آنلاین پاکلین از طرفی روی قیمت مانور نمی‌دهد. شاید قیمت ما بالاتر از دیگران باشد، اما در کیفیت خدمات و لجستیک سرمایه‌گذاری کرده‌ایم که هر روز ارزشمندتر می‌شود و به همین دلیل حاضر نیستیم در این ادغام شرکت کنیم.”

صادقی همچنین اشاره می‌کند که در حال حاضر هیچ‌یک از استارت‌آپ های این حوزه تبدیل به بازیگر غالب نشده‌اند چراکه هنوز هیچ‌یک به بلوغ لازم نرسیده‌اند. با این حال او از جذب سرمایه جدید برای پاکلین خبر می‌دهد و می‌گوید: “روال جذب سرمایه ما همیشه به صورت پایدار ادامه دارد. حتی زمانی که یک راند جذب سرمایه داریم، باز هم به سرمایه‌گذاری دور بعدی فکر می‌کنیم چراکه اساساً سرمایه‌گذاری‌های کلان بیشتر از ۶ ماه زمان می‌برند. پس ما صبر نمی‌کنیم تا پول‌مان به اتمام برسد و بعد به فکر جذب سرمایه یا روش‌های دیگر باشیم.”

صادقی با توجه بر اینکه شرایط اقتصادی در یک سال اخیر چه اثری بر فعالیت خشکشویی‌های آنلاین داشته نیز می‌گوید که در این حالت، بازیگری که روی «جیب مردم» سرمایه‌گذاری کند، بازنده است:

“واقعیت این است که یک استارتاپ باید مشتری خود را در جامعه مشخص کند و خدمات مناسبی را به قشر خاصی که انتخاب می‌کند بدهد؛ قشری که اتفاقا شاید در این شرایط قوی‌تر هم شده است. ما هیچ زمان وارد بازی با قیمت نشدیم، بلکه روی زیرساخت حمل‌ونقل هوشمند سرمایه‌گذاری کردیم تا هزینه‌های خود را کاهش و کیفیت را افزایش دهیم. مشکل اینجاست که در این بازار بسیاری از بازیگران تلاش می‌کنند تا با قیمت بازی کنند. به همین شکل است که می‌بینیم بعضی بازیگران با تبلیغات گسترده می‌آیند، یک مدت با قیمت پایین کار می‌کنند، اما در نهایت پول‌شان تمام می‌شود و کنار می‌روند.”

مدیرعامل پاکلین رشد این بازار را در آینده مثبت ارزیابی می‌کند و خبر از رشد ۳۴ درصدی آن در سطح جهانی می‌دهد.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری
برچسب ها: خشک‌شویی آنلاین
این مقاله را به اشتراک بگذارید
توییتر Whatsapp Whatsapp تلگرام ایمیل کپی کرده لینک پرینت
چه حسی به این مطلب داری؟
Sad0
Sleepy0
Love0
Happy0
Angry0
Cry0
Surprise0
مقاله قبلی مشخصات دوربین سلفی «شیائومی سی سی 9» اعلام شد مشخصات دوربین سلفی «شیائومی سی سی 9» اعلام شد
مقاله بعدی با خفن‌ترین ربات های بوستون دینامیک آشنا شوید با برترین ربات های بوستون داینامیکس آشنا شوید
1 امتیاز 1 امتیاز
  • مجید says:

    من ازش استفاده کردم خیلی خوبه از بقیشون خیلی بهتره

    پاسخ

نظر بدهید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا یک امتیاز انتخاب کنید!

تبلیغات

موبوگیفت
  • خرید فالوور ایرانی
  • خرید فالوور ارزان
  • پنجره دوجداره
  • خرید ممبر تلگرام
  • خرید ساعت گارمین
  • دستگاه جوجه کشی دماوند
  • شناسایی صرافی های جعلی
  • رمزارز وان اینچ چیست
  • اخبار بازار ارز دیجیتال
  • ربات های معاملاتی ارز دیجیتال
  • تون کوین در برابر نات کوین
  • دوربین کوچک سیم کارت خور
  • خرید بیت کوین
  • لوستر مدرن
  • تور روسیه
  • چاپ لیبل
  • خرید لایک
  • خرید سرور hp ماهان شبکه اچ پی

آخرین خبرها

شیائومی اسمارت بند 10

افشای مشخصات شیائومی اسمارت بند 10 با نمایشگر امولد و عمر باتری 21 روزه

نگاهی به بینایی حیوانات شگفت‌انگیز

کدام حیوانات بهتر از ما می‌بینند؟ نگاهی به بینایی حیوانات شگفت‌انگیز

تلویزیون گیمینگ توشیبا Z570RP

تلویزیون گیمینگ توشیبا Z570RP با قابلیت‌های هوش مصنوعی عرضه شد

مطالب مرتبط

آیا ساعت هوشمند سیم‌کارت‌خور می‌تواند جای موبایل را بگیرد؟
رپورتاژ آگهی

آیا ساعت هوشمند سیم‌کارت‌خور می‌تواند جای موبایل را بگیرد؟

13 خرداد 1404 ساعت 13:30
در مشاوره رایگان سئو چه سوالاتی بپر
رپورتاژ آگهی

در مشاوره رایگان سئو چه سوالاتی بپرسیم؟

12 خرداد 1404 ساعت 16:30
بررسی پاور میکسرهای برند زیکو
رپورتاژ آگهی

بررسی پاور میکسرهای برند زیکو

12 خرداد 1404 ساعت 13:45
چگونه با سرور HP نود بلاکچین بسازیم
رپورتاژ آگهی

چگونه با سرور HP نود بلاکچین بسازیم

11 خرداد 1404 ساعت 13:45

درباره دیجی‌رو

رسانه دیجی‌رو با شعار دنیای تکنولوژی در اوایل سال 94 تاسیس شد. ماموریت ما اطلاع رسانی صحیح و ارائه آخرین اخبار تکنولوژی، بررسی محصولات دیجیتال، راهنمای خرید کالاهای دیجیتال و همچنین تهیه به‌روزترین مطالب آموزشی و مقالات در حوزه تکنولوژی، علم و سبک زندگی است. گروه دیجی‌رو همه‌ی تلاش خود را به کار خواهد گرفت که روزبه‌روز بر کیفیت و خدمات این رسانه بیفزاید تا دیجی رو به عنوان رسانه‌ای معتبر بدرخشد.

logo-samandehi
دنبال کردن
تمامی حقوق برای رسانه دیجی‌رو محفوظ است. 1403 ©
خوش آمدید

ورود به حساب کاربری

فراموش رمز عبور