دیجی رودیجی رو
  • اخبار تکنولوژی
    • اخبار داخلی
    • اخبار تلفن همراه
    • اخبار سخت افزار
    • اخبار اپلیکیشن‌ها
  • آموزش
  • بررسی محصولات
  • راهنمای خرید
  • سرگرمی
    • اخبار بازی
    • معرفی بازی
      • بازی موبایل
      • بازی دسکتاپ
      • بازی کنسول
    • معرفی اپلیکیشن
    • سینما و تلویزیون
  • دیجی فکت
  • دیجی لایف
  • دیجی10
  • مقالات گوناگون
خواندن: دانش دیجیتال مارکتینگ چه کمکی به فعالیت کسب و کارهای آنلاین می‌کند؟
به اشتراک بگذارید
ورود
اعلان نمایش بیشتر
تغییر اندازه فونتآآ
دیجی رودیجی رو
تغییر اندازه فونتآآ
جستجو
حساب کاربری دارید؟ ورود
دنبال کردن
تمامی حقوق برای رسانه دیجی‌رو محفوظ است. 1403 ©
دیجی رو > رپورتاژ آگهی > دانش دیجیتال مارکتینگ چه کمکی به فعالیت کسب و کارهای آنلاین می‌کند؟
رپورتاژ آگهی

دانش دیجیتال مارکتینگ چه کمکی به فعالیت کسب و کارهای آنلاین می‌کند؟

واحد تبلیغات 18 خرداد 1402 ساعت 14:38
زمان مطالعه: 10 دقیقه
دیجیتال مارکتینگ چیست
اشتراک گذاری
بلیط هواپیما سفرمارکت

فرقی ندارد یک شرکت بزرگ باشید یا یک کسب‌وکار کوچک خانگی، در هر حال یادگیری دیجیتال مارکتینگ یا به عبارتی بازاریابی در فضای آنلاین به کارتان می‌آید. چرا؟ زیرا نمی‎توانید تغییرات در نحوه خرید مردم را نادیده بگیرید.

لیست
دیجیتال مارکتینگ چیست؟ آیا بدون آن کسب‌وکارم محکوم به شکست است؟در یک دوره آنلاین دیجیتال مارکتینگ چه چیزهایی یاد می‎گیرید؟سئو (SEO)بازاریابی ایمیلیتبلیغات دیجیتالگوگل ادزبازاریابی از طریق شبکه‌‎های اجتماعیمبتدی‌تر از این حرف‎ها هستید؟ مشکلی نیست!

یادگیری دیجیتال مارکتینگ در روزگار ما نوعی الزام به نظر می‌رسد که کمک می‌کند همگام با دنیا پیش بیاییم و به‌روز و کارآمد باشیم. شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید که شصت درصد از جمعیت جهان به طور متوسط هفت ساعت در روز از اینترنت استفاده می‎کنند. جالب بود، نه؟ شاید هم بپرسید که آگاهی از این آمار به چه کار می‌آید؟ مدت زمان زیاد برای فروش محصولات و خدمات است. به عبارت دیگر با یادگیری دیجیتال مارکتینگ می‌توانید فرصت را غنیمت بشمرید و محصولات یا خدمات بفروشید. با ما همراه باشید تا کمی بیشتر صحبت کنیم و با یک دوره آنلاین هم آشنا شویم.

دیجیتال مارکتینگ چیست؟ آیا بدون آن کسب‌وکارم محکوم به شکست است؟

اثربخشی بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ نیز برای موفقیت کسب‌وکارها افزایش یافته. با این که هنوز هم تبلیغات محیطی و بهره‌گیری از تکنیک‎های آن نقش پررنگی در آگاهی مردم از وجود برند شما دارد، اما نمی‎توان قدرت عظیم دنیای دیجیتال را نادیده گرفت. شاید اگر به‌دقت نگاه کنیم دریابیم که مانند کوه یخی است که فقط سرش را از آب بیرون آورده و به‌قول قدیمی‌ها نصفش زیر زمین است!

نتیجه‌‎ای که یادگیری بازاریابی دیجیتال کابردی حاصل می‌شود، برای شرکت‌کنندگان و به‌ویژه برای کارآفرینان و صاحبان مشاغل بزرگ و کوچک دستاوردی ارزنده و آموزنده خواهد داشت. همین موضوع باعث شده تا بسیاری از شرکت‎ها به یک بازاریاب دیجیتال برای انجام تحقیقات، ایجاد وفاداری به برند و جمع‌‎آوری و تجزیه‎ و تحلیل داده‌ها برای رسیدن به کسب وکاری کارآمدتر و سودآورتر نیاز داشته باشند.

آیا کسب وکار بدون بهره‌گیری از بازاریابی دیجیتال محکوم به شکست است؟ باید بگوییم بله! عدم توجه به بازاریابی دیجیتال می‎تواند کسب‌وکارتان را به ورطۀ نابودی نزدیک کند.

در یک دوره آنلاین دیجیتال مارکتینگ چه چیزهایی یاد می‎گیرید؟

بازاریابی دیجیتال فضای گسترده‌ای دارد. فرقی نمی‌کند خلاق باشید یا فنی، این دوره همواره درسی تازه یا نکاتی آموزنده برای شما خواهد داشت. شما با توجه به فعالیت و نیاز کسب و کار خود می‌توانید برای فعالیت در فضای آنلاین تصمیم بگیرید.

با برخی از سرفصل‌های یک دوره دیجیتال مارکتینگ آشنا شوید:

سئو (SEO)

گوگل در هر روز حدود 60 هزار جست‎وجو در ثانیه دریافت می‎کند. مردم به دنبال پاسخ به سوالات خود یا خرید محصول هستند و شما باید بتوانید خودتان را در معرض دید قرار دهید. شما با یادگیری سئو می‎توانید کاری کنید که وقتی کاربر چیزی مرتبط با وبسایت‌ شما جست‌وجو می‎کند، آن چیزی که می‌بیند، سایت شما باشد. کسب‌وکارهای گوناگون روی سئو تمرکز می‎کنند تا شاید بتوانند مخاطب بیشتری را به‌سمت وبسایت خود بکشانند. ناگفته پیداست که وقتی مخاطب شما بیشتر شود، تعداد مشتریانتان نیز افزایش می‎یابد و این یعنی افزایش فروش.

سئو به عوامل گوناگونی مانند سرعت بارگذاری وبسایت، بهینه‌سازی کلمات کلیدی، نوع محتوا و مواردی از این قبیل بستگی دارد. به عنوان یک مدیر سئو باید دلایل عملکرد ضعیف وبسایت خود از را نظر سئو شناسایی و آن‎ها را برطرف کنید.

بازاریابی محتوایی

تولید و ترویج محتوای ارزشمند و هدف‌دار کاری است که نتیجۀ آن می‎تواند یک کاربر معمولی را به مشتری و یک مشتری معمولی را به یک مشتری مبلغ تبدیل کند. جذب بازدیدکننده مهم است و ایجاد اعتماد در مخاطب مهم‎تر!

تقریباً تمام محتوایی که به صورت آنلاین می‎بینید، چه یک مقاله وبلاگ و چه یک ویدیو، بخشی از فرایند بازاریابی محتوایی بوده‌اند. برندها می‎توانند با استفاده از تولید محتوای باارزش و هدفمند به سؤالات مخاطبان پاسخ دهند، در حل مشکلات کاربران کوشا و کمک‌رسان باشند و در نهایت آن‎ها با به مشتریان بالقوه تبدیل کنند.

به عنوان یک بازاریاب دیجیتال باید بدانید که کدام نوع محتوا برای شرکت یا سازمان شما مناسب است و کدام پلتفرم گزینۀ بهتری برای توزیع محتوا است و چگونه می‌توان محتوا را ترویج کرد؟ بیشتر وقت‌ها خلاقیتِ به‌جا در تولید محتوا آن را ممتاز یا متمایز می‌کند.

بازاریابی ایمیلی

شاید برایتان عجیب باشد اگر بدانید که ایمیل هنوز هم یکی از قدرتمند‎ترین ابزارهای آنلاین برای تولید سرنخ است. لذا شرکت‎های بسیاری به بازاریابی ایمیلی وابسته هستند و از آن برای بازاریابی درونگرا استفاده می‎کنند. در دوره آنلاین دیجیتال مارکتینگ یاد می‎گیرید که چگونه تعداد ثبت نام‎های خبرنامه ایمیلی را افزایش دهید، چگونه محتوای قانع کننده برای خبرنامه ایجاد کنید و چگونه یک کاربر یا خواننده‌‎ی معمولی را به یک مشتری تبدیل کنید. استفاده از ایمیل مارکتینگ در برخی از کسب و کارها قابل استفاده است.

تبلیغات دیجیتال

اگر دقت کرده باشید، اصولا تبلیغات محیطی را در جاهایی قرار می‎دهند که محل رفت و آمد افراد باشند. روزانه در دنیای آنلاین و آفلاین در معرض تبلیغات زیادی قرار می‌گیریم. از این نکته نباید غافل شد، در فضای آنلاین از چه ابزاری برای تبلیغات باید استفاده کرد؟ این روزها شبکه‌های اجتماعی، سایت‌های خبری و سرچ‌های معمولی شامل تبلیغات زیادی است. برای آشنایی با شیوۀ تبلیغات دیجیتال مانند تبلیغات کلیکی، رپورتاژ آگهی، تبلیغات در گوگل و مواردی از این دست نیاز به آموزش و اطلاعات است تا از فضای آنلاین برای بیشتر دیده شدن استفاده کنیم.

گوگل ادز

اولین لینک‌هایی که در سرچ کلمه موردنظر خود در گوگل با آن مواجه می‌شوید بخاطر سئوی خوب در لینک اول قرار گرفته‌اند یا تبلیغات گوگل هستند؟

یکی از مهم‎ترین ابزارهایی که باید حسابی با آن سروکله بزنید، گوگل ادز است. با استفاده از سرویس تبلیغات گوگل می‌توانید جدای از مسئلۀ سئو، رتبه‌های اول گوگل را به خودتان اختصاص دهید اما استفاده از آن هم آدابی دارد که قطعا باید با آن‎ها آشنا شوید. آیا هر کسب و کاری نیاز به تبلیغات گوگل دارد؟ یا چه زمانی می‌توانیم از تبلیغات در گوگل استفاده کنیم؟

بازاریابی از طریق شبکه‌‎های اجتماعی

شبکه‌های اجتماعی مانند یک معدن طلا برای بازاریابان دیجیتال است. صحبت از میزان نفوذ اینستاگرام و تلگرام در زندگی روزمرۀ مردم قطعا سخن گزافی خواهد بود.

این پلتفرم‎ها به بازاریابان اجازه می‎دهند به جایی بروند که مخاطبان هم آنجا حضور دارند. هر چقدر که پست‎های شما در شبکه‌های اجتماعی محبوب‌تر می‎شوند، محبوبیت برند هم افزایش می‎یابد.

دانش دیجیتال مارکتینگ چه کمکی به فعالیت کسب و کارهای آنلاین می‌کند؟

ابزارهای گوناگونی برای کمک به شما وجود دارند که در دوره بازاریابی دیجیتال با آن‎ها آشنا خواهید شد از جمله:

  • گوگل آنالیتیکس: ابزاری برای تحلیل و آنالیز سایت است که گوگل آن را به شکل رایگان منتشر کرده. با استفاده از این ابزار می‎توانید اطلاعات بسیار کاملی درباره ترافیک ورودی سایت، رفتار کاربران، نرخ تبدیل و … در اختیار داشته باشید. همچنین می‎توانید اطلاعات کاملی در مورد این که بازدیدکنندگان از چه شهر و کشوری هستند، کدام صفحه بیشترین محبوبیت را دارد، چگونه می‎توان سرعت وبسایت را افزایش داد و … را به دست آورید.
  • گوگل سرچ کنسول: یکی از ابزارهای کاربردی گوگل که با کمک اعداد و نمودارها نشان می‌دهد، کاربران توسط چه کلماتی از وبسایت شما دیدن کردند. با سرچ کنسول گوگل عملکرد وبسایت در نتایج جستجو را می‌فهمیم، اگر خطا و اشتباهی رخ دهد اعلام می‌کند.
  • گوگل دیتا استودیو: برای این که یک کسب‎وکار رشد را تجربه کند، تجزیه و تحلیل حیاتی است. دیتا استودیو به شما کمک می‎کند تا از منابعی مانند گوگل ادوردز، گوگل ‎‏شیت، گوگل آنالیتیکس، سرچ کنسول و … گزارشاتی را در قالب نمودارهای مختلف ایجاد کنید که قطعا برای تحلیل وضعیت بسیار کاربردی خواهند بود.

مبتدی‌تر از این حرف‎ها هستید؟ مشکلی نیست!

اگر دوست دارید با خیال راحت در وادی یادگیری بازاریابی دیجیتال قدم بگذارید، اگر می‎خواهید خودتان سررشتۀ امور دیجیتال مارکتینگ کسب و کار خودتان را به دست بگیرید و حتی نمی‎دانید چگونه یک وبسایت راه‌ بیندازید، بهتر است در دوره‌ای شرکت کنید که آموزش دیجیتال مارکتینگ را مبتنی بر تجربه‌ها و با مثال‌های واقعی و نکات کاربردی از صفر توضیح می‌دهد.

دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، دوره‎ای است که سرفصل‌های آن از مبانی بازاریابی و سپس آشنایی ابزارهای آنلاین شروع می‌شود. مبانی راه‌‎اندازی و شرایط فعالیت در فضای آنلاین یک کسب و کار را مطرح می‌کند و در مورد موضوعات مدیریتی و حقوقی مرتبط با کسب‌وکارهای آنلاین هم به شما اطلاعات لازم را می‌دهد. و در این مسیر یادگیری و فعالیت در فضای آنلاین با شما همراه می‌شود.

#توجه: این مطلب یک رپرتاژ تبلیغاتی بوده و محتوای آن توسط تبلیغ دهنده تهیه و نگارش شده است.
دیجی‌رو مسئولیتی در قبال محتوای تبلیغاتی ندارد.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری
این مقاله را به اشتراک بگذارید
توییتر Whatsapp Whatsapp تلگرام ایمیل کپی کرده لینک پرینت
چه حسی به این مطلب داری؟
Sad0
Sleepy0
Love0
Happy0
Angry0
Cry0
Surprise0
مقاله قبلی ربات چت هوش مصنوعی اینستاگرام ربات چت هوش مصنوعی اینستاگرام به زودی معرفی خواهد شد
مقاله بعدی خرید پرینتر HP هنوز هم به صرفه است؟ خرید پرینتر HP هنوز هم به صرفه است؟
نظر بدهید نظر بدهید

نظر بدهید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا یک امتیاز انتخاب کنید!

تبلیغات

موبوگیفت
  • خرید فالوور ایرانی
  • خرید فالوور ارزان
  • پنجره دوجداره
  • خرید ممبر تلگرام
  • تاثیر سیاست های ترامپ بر کریپتو
  • ارز دیجیتال ایاس ( EOS)
  • قدرت دادن چین لینک به Web3
  • راز نوسانات بیت کوین
  • دوج کوین یا شیبا
  • دستگاه جوجه کشی دماوند
  • خرید بیت کوین
  • دوربین کوچک سیم کارت خور
  • خرید اکانت اسپاتیفای
  • لوستر مدرن
  • خرید سرور hp ماهان شبکه اچ پی

آخرین خبرها

آپدیت جدید گلکسی واچ

آپدیت جدید گلکسی واچ ویژگی Now Bar را به ساعت‌های سامسونگ می‌آورد

مشخصات ویوو ایکس فولد 5

نگاهی پیش از عرضه به گوشی تاشو جدید ویوو ایکس فولد 5

ویوو S30 پرو مینی

ویوو S30 پرو مینی در راه است؛ غول کوچک با باتری 6500 میلی آمپری و دوربین پریسکوپ

مطالب مرتبط

خرید از ایکس‌باکس و پلی‌استیشن ترکیه
رپورتاژ آگهی

چطور با کنسول ارزان بازی کنیم؟

17 اردیبهشت 1404 ساعت 15:00
5 نکته مهم هنگام خرید شارژر و پاوربانک که باید بدانید
رپورتاژ آگهی

5 نکته مهم هنگام خرید شارژر و پاوربانک که باید بدانید

17 اردیبهشت 1404 ساعت 11:22
۱۰ استراتژی حرفه‌ای برای خرج کردن یوسی در پابجی موبایل که گیمرهای حرفه‌ای از آن استفاده می‌کنند!
رپورتاژ آگهی

۱۰ استراتژی حرفه‌ای برای خرج کردن یوسی در پابجی موبایل که گیمرهای حرفه‌ای از آن استفاده می‌کنند!

16 اردیبهشت 1404 ساعت 10:19
معرفی لیست فیلم‌ها و سریال‌های شبکه خانگی در سال‌های اخیر
رپورتاژ آگهی

معرفی لیست فیلم‌ها و سریال‌های شبکه خانگی در سال‌های اخیر؛ از شاهکارهای کلاسیک تا «تاسیان»

15 اردیبهشت 1404 ساعت 15:06

درباره دیجی‌رو

رسانه دیجی‌رو با شعار دنیای تکنولوژی در اوایل سال 94 تاسیس شد. ماموریت ما اطلاع رسانی صحیح و ارائه آخرین اخبار تکنولوژی، بررسی محصولات دیجیتال، راهنمای خرید کالاهای دیجیتال و همچنین تهیه به‌روزترین مطالب آموزشی و مقالات در حوزه تکنولوژی، علم و سبک زندگی است. گروه دیجی‌رو همه‌ی تلاش خود را به کار خواهد گرفت که روزبه‌روز بر کیفیت و خدمات این رسانه بیفزاید تا دیجی رو به عنوان رسانه‌ای معتبر بدرخشد.

logo-samandehi
دنبال کردن
تمامی حقوق برای رسانه دیجی‌رو محفوظ است. 1403 ©
خوش آمدید

ورود به حساب کاربری

فراموش رمز عبور