انتخاب صحیح تجهیزات مورد نیاز انبار و فروشگاهها، عملکرد بهتری در زمینه مدیریت موجودی، کاهش خطا و افزایش بهرهوری دارد. از این رو انتخاب هوشمندانه تجهیزات مورد نیاز و تهیه کاربردیترین و باکیفیت تجهیزات، مسئله بسیار مهمی است که باید قبل از راه اندازی مدیریت انبار و فروشگاه آن را بررسی نمایید.
در ادامه به معرفی تجهیزاتی که به عملکرد بهتر انبار و فروشگاه کمک میکند میپردازیم و بهترین و باکیفیتترین برندهای موجود را بررسی میکنیم. پس در ادامه برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تجهیزات مورد نیاز برای مدیریت انبار و فروشگاهها همراه ما باشید.
سیناپ، عرضه کننده تجهیزات مصرفی، لیبل پرینتر و فیش پرینتر
هندهلد؛ ابزار کاربردی مدیریت و کنترل موجودی
اگر بخواهید مدیریت بهتری در زمینه کنترل موجودی، جانمایی محصولات، کنترل ورود و خروج کالا و… داشته باشید و تمامی موارد بدون خطا انجام شود، استفاده از تجهیزاتی مانند موبایل کامپیوتر (هندهلد) برای جمع آوری و پردازش اطلاعات در کمترین زمان ممکن توصیه میشود. این دستگاه ظاهری شبیه به تلفنهای همراه امروزی دارد اما در کاربرد و برخی از ویژگیهای خود (مثلا یک اسکنر فیزیکی بر روی دستگاه) متفاوت است.
این دستگاههای مقاوم برای استفاده در محیطهای صنعتی طراحی شدهاند و با وجود گواهی IP (مقاومت در برابر آب و گرد و غبار) و همچنین مقاومت در برابر ضربه، کاملا مناسب استفاده در صنایع هستند. از هندهلدها در انبار و همچنین در فروشگاهها برای مدیریت سریع، آسان و کاهش خطا در موجودی استفاده میشود.
موبایل پرینتر؛ چاپ پرتابل لیبل
موبایل پرینتر یکی دیگر از محصولات کاربردی در فروشگاه و انبار است که به وسیله آن میتوان در سریعترین زمان ممکن لیبل را با آن چاپ کرد. چاپ لیبل قفسه رایجترین نوع کاربرد این دستگاه است که در فروشگاه از آن استفاده میشود.
بارکدخوان؛ اسکن کدهای رمزنگاری شده
بارکدخوان یا بارکد اسکنر یکی دیگر از تجهیزات مورد نیاز در انبار و فروشگاهها است. بارکد اسکنر در چند مدل با سیم، بدون سیم و ثابت با تکنولوژیهای مختلف عرضه شده است. با استفاده از این دستگاه میتوان اطلاعات رمزنگاری شده در بارکدها و لیبلها را به آسانی اسکن نمود. از انبارداری در فروشگاه گرفته تا صندوقهای یک فروشگاه از بارکد اسکنر استفاده میکنند.
صندوق فروشگاهی؛ ثبت و مدیریت تراکنشهای فروش
صندوق فروشگاهی یکی از محصولات بسیار مهم در هر فروشگاهی است. این دستگاه در مدلهای مختلفی عرضه شده که اکنون یکی از پرطرفدارترین مدلهای آن صندوق فروشگاهی لمسی است که از آن برای ثبت و مدیریت تراکنشهای فروش استفاده میشود.
خرید انواع صندوق فروشگاهی و رستوارنی
فیش پرینتر؛ چاپ رسید مشتری
یکی دیگر از تجهیزات مورد استفاده در فروشگاهها فیش پرینترها هستند که برای صدور رسید مشتری از آن استفاده میشود. فیش پرینترها در برندهای مختلفی عرضه میشوند اما برخی از ویژگیها از جمله کیفیت، عرض چاپ متغیر و موارد این چنینی با یکدیگر متفاوت هستند.
فیش پرینتر | خرید دستگاه فیش زن حرارتی
سایر تجهیزات
قطعا هر انبار و فروشگاهی نیاز به تجهیزات دیگری دارد و تا اینجا، چند دستگاه مهم را نام بردهایم. تجهیزات شبکه، سیستمهای امنیتی، سیستمهای نرم افزاری مدیریت انبار و فروش و… از تجهیزات مورد نیاز دیگر انبار است که میتوان آنها را نام برد.
در واقع راه اندازی یک سیستم مدیریت انبار و فروشگاهی نیازمند ترکیبی از تجهیزات سختافزاری و نرمافزاری، سیستمهای امنیتی و جابجایی و ذخیرهسازی، و همچنین آموزش و پشتیبانی مناسب است.
این تجهیزات و سیستمها به بهبود کارایی، دقت و سرعت در فرآیندهای انبارداری و فروش کمک میکنند و در نهایت موجب بهبود عملکرد کلی فروشگاه میشود.
تجهیزات راه اندازی مدیریت انبار و فروشگاه را از کجا تهیه کنیم؟
شرکت سیناپ یکی از پیشگامان حوزه AIDC است که با توجه به تجربه بیش از یک دهه خود و همکاری با صنایع محتلف، بهترین تجهیزات را از برترین برندهای جهانی ارائه میدهد. سیناپ نماینده رسمی و انحصاری بهترین و باکیفیتترین برندهای جهانی است و شما میتوانید انواع هندهلدهای برند UROVO و POINT MOBILE، فیش پرینترهای SEWOO، صندق فروشگاهی HANASIS، موبایل پرینتر WOOSIM و لیبل پرینتر GODEX را با گارانتی و خدمات پس از فروش از این شرکت تهیه نمایید.
#توجه: این مطلب یک رپرتاژ تبلیغاتی بوده و محتوای آن توسط تبلیغ دهنده تهیه و نگارش شده است.
دیجیرو مسئولیتی در قبال محتوای تبلیغاتی ندارد.