دیجی رودیجی رو
  • اخبار تکنولوژی
    • اخبار داخلی
    • اخبار تلفن همراه
    • اخبار سخت افزار
    • اخبار اپلیکیشن‌ها
  • آموزش
  • بررسی محصولات
  • راهنمای خرید
  • سرگرمی
    • اخبار بازی
    • معرفی بازی
      • بازی موبایل
      • بازی دسکتاپ
      • بازی کنسول
    • معرفی اپلیکیشن
    • سینما و تلویزیون
  • دیجی فکت
  • دیجی لایف
  • دیجی10
  • مقالات گوناگون
خواندن: چه زمانی استفاده از موشن گرافیک مناسب است؟
به اشتراک بگذارید
ورود
اعلان نمایش بیشتر
تغییر اندازه فونتآآ
دیجی رودیجی رو
تغییر اندازه فونتآآ
جستجو
حساب کاربری دارید؟ ورود
دنبال کردن
تمامی حقوق برای رسانه دیجی‌رو محفوظ است. 1403 ©
دیجی رو > رپورتاژ آگهی > چه زمانی استفاده از موشن گرافیک مناسب است؟
رپورتاژ آگهی

چه زمانی استفاده از موشن گرافیک مناسب است؟

واحد تبلیغات 20 آبان 1398 ساعت 17:45
زمان مطالعه: 5 دقیقه
چه زمانی استفاده از موشن گرافیک مناسب است؟
اشتراک گذاری
بلیط هواپیما سفرمارکت

می‌دانیم که طراحی گرافیک برای انتقال پیام بهترین گزینه شناخته شده تا کنون است و توانایی زیادی در انتقال مفاهیم پیچیده به زبان ساده دارد به طوری که بینندگان شما می‌توانند ظرف چند ثانیه همه چیز را در مورد ایده و طرح شما بدانند. موشن گرافیک یک فناوری برای طراحی متحرک است و مستلزم صرف هزینه است. در این مقاله می‌خواهیم در مورد زمان مناسب استفاده از موشن گرافی صحبت کنیم. به این معنی که باید در چه مرحله‌ای باشید تا بتوانید از خرید موشن گرافیک حداکثر استفاده را ببرید.

1)  آیا شرکت شما مشخصات “رسمی” و “حرفه ای” دارد؟

طرح و ایده شما در مورد چیست…؟ چه چیزی را می‌خواهید توضیح دهید…؟ آیا مشتریانی برای گوش دادن به حرفتان دارید…؟

لازم است که ابتدا طرح و ایده خود را به سرانجام رسانیده باشید یا حداقل یک نسخه اولیه و قابل استفاده از آن ارائه کنید. باید حرفی برای گفتن در دنیای صنعت و فناوری داشته باشید.

اگر محصولی را می‌فروشید یا خدماتی مثلا طراحی  وب سایت و یا خدمات بهینه سازی وب سایت و یا نمایندگی خدمات پیامک که نیاز به شناختن دارد را ارائه می‌کنید، ارتباط حرفه‌ای شما با مشتری نیاز به یک صدای حرفه ای دارد. بنابراین بهتر است موشن گرافی را در برنامه بازاریابی خود لحاظ کنید.

۲)  آیا می خواهید طرح شما پیچیده به نظر برسد؟

ممکن است از شنیدن این حرف تعجب کرده باشید. یک ویدئو همان قدر که قدرت ساده‌سازی مفاهیم پیچیده را دارد، همان قدر هم قدرت بزرگ‌نمایی مفاهیم ساده را هم دارد. در بعضی موارد، به جهت برندسازی یا تبلیغات و جلب توجه از انواع و اقسام جلوه‌های حرکتی و پویانمایی استفاده می‌کنند تا توجه کاربر را با خود جلب کنند. شاید همه آن‌چه که گفته می‌شود، واقعی نباشد و همراه با اغراق و مبالغه باشد ولی برای جلب توجه و یا جذب اسپانسر در کسب و کارهای نوپا ترفند خوبی است. با استفاده از ظرافتی که در موشن گرافیک نهفته است، می‌توانید این کار را بیش از هر نوع فیلم و تیزر پر هزینه دیگری انجام دهید.

۳) آیا نیاز دارید که اطلاعات سخت را جذاب تر کنید؟

شرکت شما با انواع و اقسام داده‌های سخت مثل نمودار، اعداد و جداول طاقت فرسا کار می‌کند، بهتر است کمی خلاقیت به خرج دهید و داده‌های خود را برای بازدیدکنندگان جذاب‌تر کنید. چون بیشتر مردم علاقه‌ای به شنیدن گزارش‌های طولانی از اعداد و نمایشی خسته کننده از جداول ندارند. آنها را با صدا و متن و حرکت ترکیب کنید و حداکثر استفاده را در انتقال منظور و مفهوم ببرید.

۴) آیا شما نیاز دارید که ایده های دشوار را پشت سر بگذارید اما همچنان آموزنده و جذاب به نظر برسید؟

اینکه تصاویر در روند یادگیری قدرت‌مندتر از متن هستند، چیز جدیدی نیست. می‌توانید تصور کنید اگر این تصاویر در حال حرکت بودند، چقدر بیشتر می‌توانستید به دست بیاورید؟ به همین دلیل است که گرافیک‌های حرکتی از قابلیت ترکیب خوبی برخوردار هستند و به شما امکان می‌دهند در کمال جذابیت و خیال پردازی، بسیار آموزنده باشید.این یک اصل است. شنوندگان و ببیندگان شما به ترغیب و تشویق دارند. مهم است که در طول مسیر آنها را پیوسته به دنبال خود بکشانید و همیشه آموزنده و جذاب به نظر برسید.

۵)  آیا شرکت شما بیشتر به داده های سخت مانند مالی یا IT متصل است؟

پس موشن گرافی برای شما مناسب است. حتی اگر شرکت شما B2BیاB2C باشد، این فرمت ویدیویی در تبدیل اطلاعات انتزاعی به یک نوع قابل فهم و گویا تر کمک شایانی خواهد کرد.

چه زمانی استفاده از موشن گرافیک مناسب است؟جمع بندی:

اگرچه استفاده از موشن گرافی در چند سال گذشته به شدت رونق پیدا کرده است ولی لازم است بدانید که چه زمانی بهتر است هزینه صرف کنید و ساخت یک ویدئو کوتاه را سفارش دهید. خوب؛ باید داستانی برای گفتن داشته باشید. چیزی را معرفی یا تبلیغ کنید و قبلـا به آن نام و نشانی رسمی اعطا کرده باشید. حتی در مسائلی شاید ضروری باشد که اندکی در مورد طرح و ایده خود برای توجه بیشتر یا جذب اسپانسر مبالغه کنید، موشن گرافی ترکیبی از حرکت اشیا و متن است و به خوبی می‌تواند این کار را برای شما انجام دهد.

جهت مشاوره رایگان و سفارش با ما در تماس باشید: 71053977 – 09029967686

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری
برچسب ها: موشن گرافیک
این مقاله را به اشتراک بگذارید
توییتر Whatsapp Whatsapp تلگرام ایمیل کپی کرده لینک پرینت
چه حسی به این مطلب داری؟
Sad0
Sleepy0
Love0
Happy0
Angry0
Cry0
Surprise0
مقاله قبلی چگونه عمر باتری دسته بازی پلی استیشن 4 را افزایش دهیم؟ چگونه عمر باتری دسته پلی استیشن 4 را افزایش دهیم؟
مقاله بعدی آنر وی 30 آنر وی 30 با پشتیبانی از فایو جی و الگوریتم «ماتریس دوربین» 5 آذر معرفی می‌شود
نظر بدهید نظر بدهید

نظر بدهید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا یک امتیاز انتخاب کنید!

تبلیغات

موبوگیفت
  • خرید فالوور ایرانی
  • خرید فالوور ارزان
  • پنجره دوجداره
  • خرید ممبر تلگرام
  • تاثیر سیاست های ترامپ بر کریپتو
  • ارز دیجیتال ایاس ( EOS)
  • قدرت دادن چین لینک به Web3
  • راز نوسانات بیت کوین
  • دوج کوین یا شیبا
  • دستگاه جوجه کشی دماوند
  • خرید بیت کوین
  • دوربین کوچک سیم کارت خور
  • خرید اکانت اسپاتیفای
  • لوستر مدرن
  • خرید سرور hp ماهان شبکه اچ پی

آخرین خبرها

آیفون 19 پرو بدون حاشیه

جزئیات جدید از آیفون 19 پرو؛ اولین آیفون تمام شیشه‌ای اپل در راه است

تراشه XRING 01 شیائومی

تراشه XRING 01 شیائومی؛ هر آنچه از اولین تراشه اختصاصی شیائومی می‌دانیم

هواوی واچ 5

هواوی واچ 5 معرفی شد؛ سنسور انقلابی X-Tap، پایش سلامت دقیق و طراحی لوکس!

مطالب مرتبط

مهاجرت کاری متخصصان IT به آلمان
رپورتاژ آگهی

فرصت‌های مهاجرت کاری متخصصان IT به آلمان؛ از ایران تا برلین

23 اردیبهشت 1404 ساعت 14:30
چرا فروشگاه اینترنتی شما به سرور ابری نیاز دارد؟
رپورتاژ آگهی

چرا فروشگاه اینترنتی شما به سرور ابری نیاز دارد؟

22 اردیبهشت 1404 ساعت 13:00
گوشی آنر انتخابی هوشمندانه برای عکاسی حرفه‌ای
رپورتاژ آگهی

گوشی آنر انتخابی هوشمندانه برای عکاسی حرفه‌ای

21 اردیبهشت 1404 ساعت 15:00
شروع موفق در دیجیتال مارکتینگ با آموزش صفر تا صد سئو در تهران
رپورتاژ آگهی

شروع موفق در دیجیتال مارکتینگ با آموزش صفر تا صد سئو در تهران

21 اردیبهشت 1404 ساعت 14:30

درباره دیجی‌رو

رسانه دیجی‌رو با شعار دنیای تکنولوژی در اوایل سال 94 تاسیس شد. ماموریت ما اطلاع رسانی صحیح و ارائه آخرین اخبار تکنولوژی، بررسی محصولات دیجیتال، راهنمای خرید کالاهای دیجیتال و همچنین تهیه به‌روزترین مطالب آموزشی و مقالات در حوزه تکنولوژی، علم و سبک زندگی است. گروه دیجی‌رو همه‌ی تلاش خود را به کار خواهد گرفت که روزبه‌روز بر کیفیت و خدمات این رسانه بیفزاید تا دیجی رو به عنوان رسانه‌ای معتبر بدرخشد.

logo-samandehi
دنبال کردن
تمامی حقوق برای رسانه دیجی‌رو محفوظ است. 1403 ©
خوش آمدید

ورود به حساب کاربری

فراموش رمز عبور