دیجی رودیجی رو
  • اخبار تکنولوژی
    • اخبار داخلی
    • اخبار تلفن همراه
    • اخبار سخت افزار
    • اخبار اپلیکیشن‌ها
  • آموزش
  • بررسی محصولات
  • راهنمای خرید
  • سرگرمی
    • اخبار بازی
    • معرفی بازی
      • بازی موبایل
      • بازی دسکتاپ
      • بازی کنسول
    • معرفی اپلیکیشن
    • سینما و تلویزیون
  • دیجی فکت
  • دیجی لایف
  • دیجی10
  • مقالات گوناگون
خواندن: چطور تیزر تبلیغاتی آنلاین و اتوماتیک بسازیم؟
به اشتراک بگذارید
ورود
اعلان نمایش بیشتر
تغییر اندازه فونتآآ
دیجی رودیجی رو
تغییر اندازه فونتآآ
جستجو
حساب کاربری دارید؟ ورود
دنبال کردن
تمامی حقوق برای رسانه دیجی‌رو محفوظ است. 1403 ©
دیجی رو > رپورتاژ آگهی > چطور تیزر تبلیغاتی آنلاین و اتوماتیک بسازیم؟
رپورتاژ آگهی

چطور تیزر تبلیغاتی آنلاین و اتوماتیک بسازیم؟

واحد تبلیغات 28 اردیبهشت 1400 ساعت 12:29
زمان مطالعه: 6 دقیقه
چطور تیزر تبلیغاتی آنلاین و اتوماتیک بسازیم؟
اشتراک گذاری
بلیط هواپیما سفرمارکت

اگر تا به حال در کمپین‌های بازاریابی خودتان از ویدیو تبلیغاتی استفاده نکردید، زمان آن رسیده که تجدید نظر کنید. خبر خوب اینکه؛ ساخت تیزر و تبلیغات ویدیویی بر عکس آن چیزی که فکر می‌کنید، بودجه‌ی مارکتینگ شما را هدر نمی‌دهد. همینطور لازم نیست برای آن هزینه‌‌ای سنگینی در نظر بگیرید. می‌پرسید چطور؟

لیست
تکنیک‌های ساخت تیزر و تبلیغات ویدیویی تأثیرگذار1- مشکلی را حل کنید2- از اسکریپت استفاده کنید3- سکوی پرتاب‌تان را انتخاب کنید4– خلاق باشیدفلت رندر چطور به ساخت کلیپ و تیزر مخاطب‌پسند کمک می‌کند؟

در این مطلب قصد داریم یکی از ابزارهای آنلاین و مقرون‌به‌صرفه برای ساخت کلیپ و تبلیغات ویدیویی کسب‌و کارها را معرفی کنیم. با ما همراه باشید‌.

ورود به فلت رندر ، ویدیوساز آنلاین

تکنیک‌های ساخت تیزر و تبلیغات ویدیویی تأثیرگذار

ساخت تیزر و کلیپ تبلیغاتی برای صفحات اجتماعی مثل یوتیوب، فیس‌بوک و اینستاگرام نرخ تعامل مخاطب را به صورت صعودی افزایش می‌دهد. بنابراین هزینه کردن در این بخش نه تنها به شناخت و توسعه برندتان کمک می‌کند. بلکه چهره‌ای حرفه‌ای و  جذاب از کسب‌وکارتان به نمایش می‌گذارد. البته ناگفته نماند که نتیجه این کاریزماتیک و جذابیت، خودش را در بالا بردن نرخ فروش نمایان خواهد کرد.

اما برای ساخت کلیپ و تیزر باکیفیت و مؤثر باید به نکاتی توجه کنید. در ادامه برخی از آن‌ها بیان شده‌اند:

1- مشکلی را حل کنید

ساخت ویدیو تبلیغاتی باید همراه با خلاقیت باشد. اما یک گام فراتر از آن هم وجود دارد. یعنی با زبانی ساده به مخاطب‌های خود بگویید که چطور می‌توانید به آن‌ها کمک کنید؟ کسب‌وکارتان چه مشکلی را برایشان حل می‌کند؟ تصویرسازی ساده‌ی حلِ مشکل، همان خلاقیتی است که می‌تواند ساخت تیزر تأثیرگذار را تضمین کند.

2- از اسکریپت استفاده کنید

تبلیغات ویدیویی موفق محتوایی قوی دارند. پیش از ساخت تیزر باید درباره‌ی محتوای آن برنامه‌ریزی کنید. می‌خواهید در ساخت کلیپ کسب‌وکارتان چه مفاهیم و موضوعاتی را پوشش دهید؟ جزئیات آن را تهیه کنید و در جلسه‌ای با تیم بازاریابی خود در میان بگذارید. اگر کسب‌وکارتان حال و هوایی استارت‌آپی دارد می‌توانید این برنامه‌ریزی را با جامعه‌ای کوچک از مخاطب‌های خود به اشتراک بگذارید و بازخوردهای اولیه آن‌ها را جمع‌آوری کنید. این روش کمک می‌کند تا میزان اثرگذاری برنامه‌ی ویدیویی خود را بررسی کنید.

3- سکوی پرتاب‌تان را انتخاب کنید

بعد از ساخت تیزر یا ویدیو تبلیغاتی می‌خواهید آن را در کدام پلت‌فرم‌ها به اشتراک بگذارید؟ در حال حاضر پلت‌فرم‌های اجتماعی یوتیوب، فیس‌بوک و اینستاگرام محبوب‌ترین گزینه‌ها به شمار می‌روند. برای افزایش بازید و تعامل مخاطب می‌توانید به طور همزمان از هر سه آن‌ها استفاده نمایید.

تعیین پلت‌فرم اشتراکِ محتوای بصری مهم است چون لحن و زبانی که با مخاطبین خود صحبت می‌کنید، بسته به نوع کسب‌وکار می‌تواند در هر یک از آن‌ها متفاوت باشد. در اغلب موارد صدای برند در شبکه‌های اجتماعی صمیمانه‌تر از وب‌سایت رسمی کسب‌وکارها است.

4– خلاق باشید

مخاطب‌های آنلاین عادت دارند که با کلیک‌های پی در پی از روی ویدیوهای تبلیغاتی معمولی عبور کنند. اگر می‌خواهید در ذهن مخاطب جا بگیرید، باید حرف تازه‌ای برای گفتن داشته باشید و در ساخت تیزر و ویدیوی تبلیغاتی این خلاقیت را به نمایش بگذارید.

فلت رندر چطور به ساخت کلیپ و تیزر مخاطب‌پسند کمک می‌کند؟

فلت رندر یک ابزار ویدیوساز آنلاین است. این ویدیوساز شامل قالب‌های نیمه آماده برای ساخت انواع کلیپ و ویدیوهای تبلیغاتی است که می‌توانید متناسب با اهداف محتوای بصری و استراتژی‌های کسب‌وکارتان از آن‌ها استفاده کنید.

روش کار با آن بسیار ساده است. برای شروع کافیست تا قالب مورد نظرتان را انتخاب کنید. تصاویر، محتوای متنی، عکس و موزیک و… را به آن افزوده و در نهایت به تماشای دموی ویدیو تبلیغاتی خود بنشینید.

از ویژگی‌های فلت رندر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • وجود کتابخانه‌ای گسترده و متنوع از قالب‌های نیمه آماده برای ساخت انواع کلیپ و تیزر، لوگوموشن و انیمیشین.
  • شخصی‌سازی تصاویر، موزیک، محتوای متنی و… در ساخت کلیپ
  • قابلیت نمایش همزمان دموی تیزر تبلیغاتی به صورت کاملا رایگان
  • امکان ساخت تیزر، بدون محدودیت مکانی و زمانی و بی‌نیاز از دانش‌های تخصصی گرافیک
  • دسترسی ساده به تنظیمات مربوط به تغییرات رنگ، فونت و غیره
  • ارایه‌ی تیزر تبلیغاتی در کیفیت‌های گوناگون (می‌توانید متناسب با هزینه‌ای که برای بازاریابی ویدیویی خود در نظر گرفتید از پلن‌های ساخت تیزر در فلت رندر استفاده کنید و هزینه بازاریابی خود را کاهش دهید. پایین‌ترین هزینه برای ساخت کلیپ تبلیغاتی معادل 18 هزار تومان است و با انتخاب کیفیت‌های بالاتر تصویر و متناسب با فریم افزایش می‌یابد.)
  • پروسه‌ی ساخت اتوماتیک و سریع
  • تنوع بالا در روش‌های ارایه‌ی محتوا

نمونه تیزر ساخته شده در فلت رندر

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری
این مقاله را به اشتراک بگذارید
توییتر Whatsapp Whatsapp تلگرام ایمیل کپی کرده لینک پرینت
چه حسی به این مطلب داری؟
Sad0
Sleepy0
Love0
Happy0
Angry0
Cry0
Surprise0
مقاله قبلی هواوی واچ 3 در راه است هواوی واچ 3 با قابلیت سنجش فشار خون و ثبت نوار قلب در راه است
مقاله بعدی نمایشگرهای جدید سامسونگ سامسونگ از نمایشگرهای تاشو جدید خود پرده برداشت
نظر بدهید نظر بدهید

نظر بدهید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا یک امتیاز انتخاب کنید!

تبلیغات

موبوگیفت
  • خرید فالوور ایرانی
  • خرید فالوور ارزان
  • پنجره دوجداره
  • خرید ممبر تلگرام
  • خرید ساعت گارمین
  • دستگاه جوجه کشی دماوند
  • شناسایی صرافی های جعلی
  • رمزارز وان اینچ چیست
  • اخبار بازار ارز دیجیتال
  • ربات های معاملاتی ارز دیجیتال
  • تون کوین در برابر نات کوین
  • دوربین کوچک سیم کارت خور
  • خرید بیت کوین
  • لوستر مدرن
  • تور روسیه
  • چاپ لیبل
  • خرید لایک
  • خرید سرور hp ماهان شبکه اچ پی

آخرین خبرها

مشخصات آنر مجیک پد 3

آنر مجیک پد 3 با اسنپدراگون 8 نسل 3 و نمایشگر 13.2 اینچی LCD در راه است

وان پلاس 13s

وان پلاس 13s معرفی شد؛ پرچمدار کوچک اما قدرتمند با نمایشگر LTPO و شارژ 80 وات

ردمی پد 2

ردمی پد 2 معرفی شد؛ تبلتی اقتصادی با نمایشگر 90 هرتز و باتری 9000 میلی آمپری

مطالب مرتبط

باریستا کیست؟
رپورتاژ آگهی

باریستا و کمک باریستا؛ دو پرسنل تأثیرگذار در کافی‌شاپ

15 خرداد 1404 ساعت 13:00
آیا ساعت هوشمند سیم‌کارت‌خور می‌تواند جای موبایل را بگیرد؟
رپورتاژ آگهی

آیا ساعت هوشمند سیم‌کارت‌خور می‌تواند جای موبایل را بگیرد؟

13 خرداد 1404 ساعت 13:30
در مشاوره رایگان سئو چه سوالاتی بپر
رپورتاژ آگهی

در مشاوره رایگان سئو چه سوالاتی بپرسیم؟

12 خرداد 1404 ساعت 16:30
بررسی پاور میکسرهای برند زیکو
رپورتاژ آگهی

بررسی پاور میکسرهای برند زیکو

12 خرداد 1404 ساعت 13:45

درباره دیجی‌رو

رسانه دیجی‌رو با شعار دنیای تکنولوژی در اوایل سال 94 تاسیس شد. ماموریت ما اطلاع رسانی صحیح و ارائه آخرین اخبار تکنولوژی، بررسی محصولات دیجیتال، راهنمای خرید کالاهای دیجیتال و همچنین تهیه به‌روزترین مطالب آموزشی و مقالات در حوزه تکنولوژی، علم و سبک زندگی است. گروه دیجی‌رو همه‌ی تلاش خود را به کار خواهد گرفت که روزبه‌روز بر کیفیت و خدمات این رسانه بیفزاید تا دیجی رو به عنوان رسانه‌ای معتبر بدرخشد.

logo-samandehi
دنبال کردن
تمامی حقوق برای رسانه دیجی‌رو محفوظ است. 1403 ©
خوش آمدید

ورود به حساب کاربری

فراموش رمز عبور