آنچه برای فروشنده کالای دیجیتال مهم است، اطلاع رسانی صحیح در مورد کالای دیجیتال است. با توجه به رشد بیشمار سایت فروشگاه آنلاین، همواره این موضوع بسیار مهم است که اطلاعات صحیح و درستی به کاربر خود ارائه دهید. تا برای کاربران محل اطمینان باشید. برای طراحی سایت فروشگاه اختصاصی کالای دیجیتال، امکانات فروشگاه اینترنتی خود را سنجیده انتخاب کنید.
بهتر است در مورد شرکتهای طراحی سایت فروشگاهی تحقیق کنید. اگر در گوگل طراحی سایت فروشگاهی را جستجو کنید، شرکت های زیادی را می بینید. از جمله مه ویژن، وب رمز، وبسیما، وبزی و … اما به یاد داشته باشید طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی، برای ورود به بازار دیجیتال بسیار اهمیت دارد. قبل از هر موردی، حتما قالب فروشگاه را بر اساس هویت برند خود طراحی کنید. شرکت هایی که از قالب های آماده با مدت زمان تحویل کوتاه، به طور مثال 1 هفته ای صحبت می کنند، نمی توانند گزینه مناسبی برای ماندگاری شما در بازار کسب و کار باشند.
در مه ویژن، قبل از شروع طراحی سایت، ابتدا هویت برند، پرسونای مخاطبان شما، هدف شما از طراحی سایت برای فروش کالا، دیدگاه یک ساله، 3 ساله و 5 ساله شما بررسی می شود.در مه ویژن، آنچه مهم است پیشرفت کسب و کار شماست، پس برای ماندگاری در کسب و کار خود، حتما از یک تیم حرفه ای مشاوره بگیرید.
1. امکان مقایسه در طراحی سایت فروشگاهی کالای دیجیتال
کاربران، قبل از خرید تمایل دارند محصولات را بررسی کنند، مخصوصا اگر کالای دیجیتال باشد. یکی از بهترین امکاناتی که می توانید در فروشگاه اینترنتی خود داشته باشید، امکان مقایسه محصولات است. حتما اطلاعات صحیح و به روز در مورد محصولات خود بنویسید تا کاربران با اعتماد به صحت اطلاعات، به عنوان مرجع از وب سایت شما کمک بگیرند. این امر حتی اگر منجر به خرید در فروشگاه اینترنتی شما نشود، موجب برندسازی برای مخاطبان می شود.
2. گالری تصاویر در سایت فروشگاهی
داشتن گالری تصاویر با تصاویر واضح و متعدد می تواند فرآیند خرید برای کالای دیجیتال را ساده تر و سریع تر کند. اگر برای محصول خود، فیلم، کاتالوگ و امکان نمایش گالری 360 درجه را داشته باشید بسیار عالی است. همیشه در نظر داشته باشید که باید به مشتریان خود تجربه خوب از وب سایتتان را انتقال دهید. توجه به این موضوع، منجر به تثبیت برند شما در ذهن مخاطب می شود.
3. مراحل خرید آسان در وب سایت فروشگاهی
پس از انتخاب محصول و انتخاب سایت فروشگاهی شما، در صورتی که مراحل پیچیده و سخت را در پیش روی مشتریان خود بگذارید، قطعا فروشگاه آنلاین شما را ترک می کند. به خاطر داشته باشید که ساده ترین و کوتاه ترین مسیر را برای مشتری خود بگذارید. اگر با سوال های بیهوده از جمله تاریخ تولد، کد پستی و .. مشتری را خسته کنید به سرعت نظرش تغییر می کند و سایت شما را ترک می کند.
4. امکان چت آنلاین در وب سایت فروشگاهی
همانطور که گفتیم، در دسترس کاربر بودن باعث می شود خیال کاربر راحت باشد. در لحظه ، به پیام مخاطب پاسخ دهید، اگر آنلاین باشید و بتوانید پاسخ صحیح به مخاطب سایت دهید، اطمینان او را جلب می کنید تا با خیال راحت خریدش را انجام دهد.
5. پشتیبانی در طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای
در طراحی سایت های فروشگاهی خود به یاد داشته باشید، تعهد شما بعد از فروش آغاز می شود. ایجاد تجربه عالی از خرید، پیگیری به موقع، ارسال محصول در تاریخ معین شده از سوی کاربر می تواند منجر به خرید های بعدی برای شما شود. در هر مرحله بعد از ثبت سفارش، مشتری خود را آگاه کنید. تا با اطمینان از خریدش، در خریدهای بعدی مجددا شما را انتخاب کند.
6. نمایش نظرات کاربران دیگر در فروشگاه اینترنتی
کاربران را برای نظر دادن آزاد بگذارید، هر چه در فروشگاه آنلاین خود امکانات زیادی طراحی کنید، باید بدانید که بخش نظرات و امتیازدهی به تنهایی 70 درصد در انتخاب مخاطب، تاثیرگذار است. حتی اگر نظر منفی در مورد کالای شما و یا خدمات شما نوشته شده، با بررسی و رفع مشکلات و پاسخ دادن در بخش نظرات می توانید نظر مخاطبان بیشتری را جلب کنید.
7. طراحی سایت فروشگاهی ریسپانسیو
آخرین و مهم ترین اصل در طراحی سایت شرکتی، بازرگانی و ساخت سایت فروشگاهی، ریسپانسیو بودن آن است. سایت شما، همیشه و در هر دستگاهی باید در دسترس مخاطب باشد. نمایش صحیح در دستگاه های مختلف برای شما یک امتیاز است و البته ضروری است. اگر فروشگاه آنلاین شما ریسپانسیو نیست بهتر است همین حالا تمام تمرکز خود را روی این مشکل بگذارید و آن را رفع کنید.
شرکت طراحی سایت فروشگاهی مه ویژن، از شرکتهای طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای، جوان و خلاقی است که توانسته جایگاه ویژه ای در این تجارت باز کند. رویکرد مه ویژن در طراحی سایت فروشگاهی، رشد کسب و کار مشتریانش است.خلاقیت در طراحی و اجرای هوشمندانه و حرفه ای فروشگاه آنلاین باعث شده «مه ویژن» از دیگر همکارانش متمایز باشد.
در «مه ویژن»، هر کسب و کار مجزا با پارامترهای مهم در کسب و کار خودش، بررسی می شود. قبل از هر چیزی هدف شما از طراحی سایت که فروش بیشتر، برندینگ و جذب مشتریان بیشتر است، با توجه به حیطه کاری شما بررسی می شود تا بهترین طراحی سایت فروشگاه آنلاین برای شما انجام شود. نمونه سایت های طراحی شده “مه ویژن” در طراحی سایت فروشگاهی همگی به صورت طراحی سایت اختصاصی و حرفه ای طراحی می شوند و هر برند داستان پیشرفت خودش را دارد. پیشنهاد می کنیم صفر تا صد طراحی سایت فروشگاهی در مه ویژن را بخوانید.
مراحل دقیق طراحی وب سایت در Mahvision.com جزء استانداردهای طراحی وب سایت در دنیای دیجیتال امروز است که موجب شده، شرکت طراحی سایت مه ویژن جزء برترین شرکت های طراحی سایت قرار بگیرد. برای آشنایی بیشتر حتما بخش نمونه کارها در سایت مه ویژن را مشاهده کنید.
#توجه: این مطلب یک رپرتاژ تبلیغاتی بوده و محتوای آن توسط تبلیغ دهنده تهیه و نگارش شده است.
دیجیرو مسئولیتی در قبال محتوای تبلیغاتی ندارد.