آیا می خواهید خط تلفن اینترنتی برای مجموعه خود تهیه کنید اما نمی دانید که از کدام شرکت آن را درخواست دهید؟ طبیعتا همه برای درخواست تلفن ابری خود به دنبال بهترین انتخاب موجود هستید ما در این مقاله قصد داریم تا شرکتهای برتر ارائه دهنده تلفن ابری را مقایسه کنیم ، با ما همراه باشید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.
در سال های اخیر، با روی کار آمدن خط های ویپ و سرویس نرم افزاری تلفن اینترنتی ، با توجه به برتری های تلفن اینترنتی نسبت به خطوط آنالوگ مخابرات، مجموعه ها به استفاده از خطوط اینترنتی روی آوردند.
تلفن ابری برای کسب و کار هایی که به تازگی شروع به کار کرده اند یا حتی کسب و کارهای بزرگ نیز مناسب می باشد، چون این سیستم بدون نیاز به سخت افزار و بر روی بستر اینترنت قابل استفاده می باشد، بهمین خاطر اگر قصد جابجایی دفتر کار یا افزایش کارمند داشته باشید به راحتی میتوانید آن را انجام دهید.
این دوری از سخت افزار ها و روی آوری به نرم افزار ها هم هزینه های مالی را کاهش داده و هم باعث صرفه جویی در زمان می شود.
تلفن ابری چیست و مزایای آن
تلفن ابری یا تلفن اینترنتی روش جدیدی از انتقال صدا است که به جای استفاده از کابل و سیم کشی ها ، صدا روی بستر اینترنت منتقل میشود. این موضوع به کاربران اجازه می دهد که در هر کجا که به اینترنت متصل شوند، بتوانند از تلفن ثابت خود استفاده کنند.
FCP های مختلفی مانند پیشگامان ، آسیاتک ، شاتل و … ارائه دهنده خط تلفن ثابت اینترنتی می باشند، که این خطوط با پیش شماره های متفاوتی نسبت به مخابرات عرضه می شوند و معمولا شماره تلفن ابری با پیش شماره 9 شروع می شوند که هر FCP پیش شماره های مخصوص خودش را ارائه می دهد.
مزایای خط تلفن اینترنتی
- عدم نیاز به کابل کشی و سخت افزار
در خطوط آنالوگ مخابرات، یکی از دشواری ها وابستگی خط تلفن به کابل کشی و استفاده از سخت افزار است. به طوری که اگر به هر نحوی کابل تلفن قطع شود، برای وصل کردن مجدد می بایست چند روز کاری پیگیر این موضوع باشید.
اما برای استفاده از خط های voip، بدون محدودیت جغرافیایی تنها با وصل شدن به اینترنت می توانید تماس های ورودی و تماسهای خروجی تلفن ثابتتان را کنترل کنید.
- هزینه مناسب نسبت به قابلیت های آن
هزینه سرویس های VOIP بسیار مناسب و مقرون به صرفه هستند. یعنی شما هزینه راه اندازی و نصب را که مقدار کمی نیز هست را میپردازید و آن خط به صورت دائمی و همیشگی برای شما می شود.
اگر استارتاپ هستید و کسب و کار خود را به تازگی راه اندازی کرده اید، میتوانید با کمترین هزینه از خدمات تلفن ابری بهره مند شوید.
- محدود نبودن به مکان و جابجایی
هنگامی که به هر دلیلی می خواهید مکان کسب و کارتان را جابجا کنید، برای خطوط مخابراتی سیم کشی شده، سختی های بسیاری را باید متحمل شوید و چند روز کاری را از دست بدهید تا خط را به منطقه جدید منتقل کنید و گاها خطوط در مناطق مختلف قابل انتقال نیستند.
اما با خط تلفن ابری کافیست اینترنت را برای مجموعه فراهم کنید و بدون از دست دادن روز های کاری ، مکان خود را جابجا کنید.
- استفاده از خط تلفن ثابت بر روی گوشی تلفن همراه
از مزیت های خیلی فوق العاده مرکز تلفن ابری ویپ میتوان به استفاده از خطوط ویپ روی گوشی تلفن همراه اشاره کرد. به طور مثال اگر بخواهید دورکاری انجام دهید یا سفری برای شما پیش می آید و دیگر در محل کار حضور ندارید. استفاده از شماره تلفن شخصی نیز مشکلاتی را به همراه دارد که طبیعتا دوست ندارید کسی شماره شخصی شما را داشته باشد، در این شرایط با نصب نرم افزار های مخصوص به راحتی می توانید از تلفن ثابت بر روی گوشی موبایل خود استفاده کنید.
- کیفیت مکالمه بسیار بالا
همه ما از خطوط ثابت آنالوگ استفاده کرده ایم؛ سیم کشی های مخابرات ، معمولا آن کیفیت لازم را نداشته اند و نویز هایی را شامل میشود. اما در خط های ویپ به دلیل اینکه روی بستر اینترنت هستند و به صورت دیجیتال ارائه می شوند کیفیت صدای خوبی را برای شما به ارمغان می آورد.
- امکان داشتن تماس هم زمان و نخوردن بوق اشغال
از مزایای دیگر آن تماس هم زمان روی یک خط ثابت است، در واقع اگر شما 10 تماس همزمان روی خط درخواست دهید در لحظه ده نفر میتوانند روی خط شما صحبت کنند.
معرفی خدمات شرکت های ارائه دهنده تلفن ابری
با ما همراه باشید تا چند نمونه از شرکت های ارائه دهنده تلفن ابری و شرکت ارائه دهنده خط تلفن ابری را برای شما معرفی کنیم.
معرفی خدمات تلفن ابری آس تل
مجموعه آس تل از زمستان 95 در زمینه تولید نرم افزار مخابراتی و ارائه راهکارهای مبتنی بر خط تلفن voip فعالیت خود را شروع کرد. آس تل به طور رسمی نماینده شرکت های آسیاتک، پیشگامان و مبین نت می باشد و سرویس های تلفنی این مجموعه ها را ارائه می دهد.
در حال حاضر مجموعه آس تل یکی از شرکت های برتر در حوزه ارائه خدمات تلفن ابری می باشد قیمت تلفن ابری و خط تلفن آس تل طبق تعرفه مخابراتی می باشد.
اکنون خدمات و سرویس های فراونی اعم از: سیستم مشاوره تلفنی ، سامانه پرداخت تلفنی ، تماس رایگان روی بستر وب ، تماس امن ، فکس اینترنتی و CRM ابری را ارائه می دهند.
شرکت آس تل چگونه شماره هایی را ارائه می دهد؟
همانطور که گفته شد آس تل، نمایندگی حرفه ای FCP های آسیاتک و پیشگامان را دارد. این دو FCP معتبر کشور شماره تلفن هایی با پیش شماره هایی که در ادامه خواهیم گفت ارائه می دهند.
آسیاتک سر شماره 9101 را در سراسر کشور عرضه می کند و سر شماره جدید 9130 را به تازگی در چند استان کشور عرضه میکند.
پیشگامان با پیش شماره 9109 خطوط خود را عرضه می کند.
معرفی خدمات تلفن ابری تلینا
تلینا به عنوان ارائه دهنده تخصصی سرویس های مخابراتی نسل جدید در سراسر کشور شروع به فعالیت کرد و در همین راستا اقدام به واگذاری سرویس هایی از جمله سیپ ترانک، سیپ یوزر و سرویس های ارزش افزوده مخابراتی نمود.
تلینا با بهره مندی از جدیدترین زیرساخت ها و فناوری ها، امکانات و ارزش افزوده های بسیار زیادی را در اختیار کاربرانش قرار می دهد.
تلینا چگونه شماره هایی را ارائه می دهد؟
تلینا با شرکت هایی آسیاتک و پیشگامان کار می کند و شماره های خود را از این FCP ها عرضه می کند.
(پیش شماره های پیشگامان و آسیاتک در بند قبلی گفته شد.)
معرفی خدمات تلفن ابری جوان تل
مجموعه جوان تل سال ۹۴ با هدف ارائه خدمات ویپ راه اندازی شده و پروژه جدیدی به نام مرکز تلفن را استارت زدند. در حقیقت همان مرکز تماس اپن سورس ایزابل بود با قابلیت گزارشات پیشرفته. سپس مرکز تماس سیموتل به عنوان محصول دانش بنیان و اصلی شرکت جوان تل وارد کار شد و بیشتر از 2 هزار نصب فعال را به مشتریان ارائه داد.
جوان تل نیز خطوط خود را از شرکت های آسیاتک و پیشگامان ارائه می دهد.
معرفی خدمات تلفن ابری نواتل
سال ۱۳۸۰ شرکت دانش بنیان “شبکه گستران آریا سامانه” فعالیت خود را با تمرکز بر ارائه خدمات اینترنت و تلفن بینالملل آغاز کرد. آریا سامانه یکی از پیشگامان ارائه خدمات ارتباطی و تلفن اینترنتی ویپ (VoIP) در ایران است.
معرفی شرکت های ارائه دهنده خط تلفن voip
شرکت های FCP مختلف و زیادی برای ارائه خط تلفن وجود دارند که شما بسته به نیازی که دارید می توانید درخواست هر کدام از آنها را بدهید.
معرفی خط تلفن ابری آسیاتک
آسیاتک، به عنوان شرکت ارائه دهنده اینترنت از سال 1382 شروع و پس از گرفتن پروانه FCP خود از وزارت ارتباطات و فناوری، شروع به کار کرد.
این اپراتور اکثر خدمات اینترنتی را از جمله +ADSL2 ، فیبر نوری،LTE و … را ارائه می دهد.
آسیاتک از معتبر ترین سایت های ارائه دهنده خط ابری به مخاطبان می باشد که شماره های آن با پیش شماره 9101 و 9130 شروع میشوند.
معرفی خط تلفن ابری پیشگامان
شرکت پیشگامان توسعه ارتباطات در راستاي توسعه صنعت IT كشور و پیشبرد اهداف اطلاع رسانی به عموم هموطنان فعاليت خود را از سال 1382 آغاز نمود.
هم اكنون این شرکت، با گسترش دامنه فعاليت هاي خود در سراسر كشور ، سرویس های خانواده DSL نظیر ADSL2+ / G.SHDSL / VDSL / VDSL2 را در 30 استان و بیش از 300 شهر ارائه می نماید.
این اپراتور شماره هایی با پیش شماره 9109 ارائه می دهد.
معرفی خط تلفن ابری شاتل
این شرکت با بیش از ۱۲۰۰ نفر نیروی انسانی متخصص، با گسترش دامنهی توزیع خدمات خود در استانهای مختلف از طریق نزدیک به ۴۰۰ دفتر نمایندگی، یک هزار عامل فروش و بیش از ۱۶۰۰ نفر نیروی انسـانی توانسته است سراسر کشور را تحت پوشش خدمات خود قرار دهد.
شرکت شاتل خط های ابری فوق العاده ای را ارائه می دهد که کیفیت بسیار مناسبی را برای کاربر به همراه دارد.
پیش شماره هایی که شاتل ارائه می دهد 9132 و 9100 هستند.
#توجه: این مطلب یک رپرتاژ تبلیغاتی بوده و محتوای آن توسط تبلیغ دهنده تهیه و نگارش شده است.
دیجیرو مسئولیتی در قبال محتوای تبلیغاتی ندارد.