دیجی رودیجی رو
  • اخبار تکنولوژی
    • اخبار داخلی
    • اخبار تلفن همراه
    • اخبار سخت افزار
    • اخبار اپلیکیشن‌ها
  • آموزش
  • بررسی محصولات
  • راهنمای خرید
  • سرگرمی
    • اخبار بازی
    • معرفی بازی
      • بازی موبایل
      • بازی دسکتاپ
      • بازی کنسول
    • معرفی اپلیکیشن
    • سینما و تلویزیون
  • دیجی فکت
  • دیجی لایف
  • دیجی10
  • مقالات گوناگون
خواندن: دیگر نگران شناساندن برندتان به دیگران نباشید!
به اشتراک بگذارید
ورود
اعلان نمایش بیشتر
تغییر اندازه فونتآآ
دیجی رودیجی رو
تغییر اندازه فونتآآ
جستجو
حساب کاربری دارید؟ ورود
دنبال کردن
تمامی حقوق برای رسانه دیجی‌رو محفوظ است. 1403 ©
دیجی رو > رپورتاژ آگهی > دیگر نگران شناساندن برندتان به دیگران نباشید!
رپورتاژ آگهی

دیگر نگران شناساندن برندتان به دیگران نباشید!

واحد تبلیغات 10 مرداد 1400 ساعت 10:32
زمان مطالعه: 6 دقیقه
دیگر نگران شناساندن برندتان به دیگران نباشید!
اشتراک گذاری
بلیط هواپیما سفرمارکت

آنچه مشخص است، این است که مردم همیشه از دیدن فیلم و ویدئو لذت می‌برند و در عصر حاضر، آن‌ها می‌توانند این کار را به صورت آنلاین انجام دهند. تبلیغات ویدئویی یک انتخاب ایده‌آل برای متخصصان بازاریابی است که قصد دارند بیشترین بیننده را به خود اختصاص دهند.

لیست
ویدئو هیچوقت از مد نمی‌افتد!ویدیو بیشترین اعتماد را ایجاد می‌کند.گوگل هم ویدئوها را دوست دارد!یک تیزر جذاب حتی تنبل‌ترین خریداران را درگیر می‌کند!برای ساخت یک ویدئوی وایرال آماده‌اید؟

تولید تیزر و ویدئوی وایرال، روشی بسیار موثر برای مکالمه با طیف گسترده‌ای از افراد در مدت‌زمانی کوتاه است. چراکه بخش اعظم مردم از سنین، نژادها و ملیت‌های مختلف از اینترنت استفاده می‌کنند. پلتفرم‌های اجتماعی میلیون‌ها و میلیاردها عضو دارند. اعضایی که آماده‌اند پس از دیدن یک تیزر جذاب، آن‌ را به اشتراک بگذارند.

ویدئو هیچوقت از مد نمی‌افتد!

همان‌طور که گفتیم، کاربران دیجیتال دائماً آماده‌اند که اطلاعات را با یکدیگر به اشتراک بگذارند. در این میان، ویدئوهای وایرال حاوی تمام عناصر بصری عالی هستند. داستان اینجا جذاب می‌شود که ویدئوهایی که مورد اقبال عمومی قرار می‌گیرند، فقط سرگرم‌کننده نیستند. ویدئوهای وایرال انواع مختلفی از آموزنده گرفته تا تکان‌دهنده دارند.

کسب‌وکارهایی که به دنبال ساخت تیزر تبلیغاتی هستند، تمام تلاش خود را می‌کنند که پیام خود را به آموزنده‌ترین و جالب‌ترین شکل ممکن تبلیغ کنند. پیامی که مربوط به اهداف و نیازهای مشتری است.

اگرچه ویدئوها هم می‌توانند برای تلویزیون و هم فضای دیجیتال تولید شوند. اما شرکت‌ها از بازاریابی آنلاین استفاده می‌کنند تا بیشتر در معرض دید قرار بگیرند. مقالات پژوهشی زیادی ثابت کرده‌اند که امروزه تبلیغات آنلاین موثرتر از تبلیغات سنتی است. ویدئوها هرگز از مد نمی‌افتند، بنابراین باید بخش زیادی از تلاش‌های بازاریابی خود را به آن اختصاص دهید.

ساخت یک تیزر وایرال، کار آسانی نیست. با این حال، شرکت‌های هومشند و معتبر، می‌دانند که چگونه با همکاری تیم‌های تبلیغاتی حرفه‌ای، تولیدات بی عیب‌ونقصی داشته باشند.

ویدیو بیشترین اعتماد را ایجاد می‌کند.

اعتماد، پایه و اساس تبدیل و فروش است. اعتمادسازی اگرچه پایه و اساس است، اما باید هدف نیز باشد. کل مفهوم بازاریابی محتوا مبتنی بر اعتماد و ایجاد روابط طولانی مدت با مشتری است. در واقع شما باید در ابتدا فکر به فروش را متوقف کنید و اجازه دهید مشتری پس از کسب اطلاعات جالب و مفید، به شما مراجعه کند.

خوشبختانه ویدئو همۀ کارها را برای شما انجام می‌دهد. محتوای ویدئویی ذهن را درگیر کرده و احساسات را شعله‌ور می‌کند. بنابراین، اگر در مورد شروع کمپین تبلیغاتی خود و بازاریابی محتوا جدی هستید، باید در مورد ساخت تیزرهای جذاب نیز جدی باشید.

ویدئوهای تبلیغاتی تا حدود زیادی می‌توانند اعتماد را تقویت کنند. برخی از مصرف‌کنندگان هنوز در مورد خرید محصولات و خدمات در اینترنت تردید دارند. زیرا از کلاهبرداری و تقلب می‌ترسند. اما ویدئوهای خوش‌ساخت و چشم‌نواز، به بهترین شکل ممکن برای محصولات شما بازاریابی می‌کنند. به همین دلیل است که 57 درصد از مصرف‌کنندگان می‌گویند ویدئوها اطمینان بیشتری برای خرید آنلاین ایجاد می‌کنند.

گوگل هم ویدئوها را دوست دارد!

ساخت ویدئو به شما این امکان را می‌دهد که مدت‌زمان بازدید را در سایت خود افزایش دهید. توجه طولانی‌تر مشتری، باعث ثبت شدن نام تجاری شما در ذهن او می‌شود. همزمان به موتورهای جستجو سیگنال می‌دهد که سایت شما محتوای خوبی دارد. بنابراین در صورت جست‌وجوی عناوین محصولات شما در گوگل، سایت شما در میان نتایج اول خواهد بود.

یک تیزر جذاب حتی تنبل‌ترین خریداران را درگیر می‌کند!

درست است که محتوای ویدئویی ابزاری عالی برای یادگیری است، اما مصرف آن نیز بسیار آسان است. از حق نگذریم، زندگی امروز بیش از حد شلوغ است. آن‌قدر شلوغ که ما شهروندان عصر مدرن، وقتی برای خواندن توضیحات طولانی محصولات یا جستجوی عمیق در شرح خدمات را نداریم. مشتری مدرن می‌خواهد محصول را در عمل ببیند.

در این راستا، تبلیغات ویدئویی می‌تواند مخاطبان گسترده‌ای را به خود جذب کند و در بسیاری از سطوح ذهنی کار کند. حتی تنبل‌ترین افراد نیز وقتی یک ویدئوی خوش آب و رنگ ببینند، به سمت آن متمایل خواهند شد. بنابراین باید مطمئن شوید که هدف شما در ویدئو، نه تنها برای چشم و گوش مشتری، بلکه برای ذهن او هم بهینه‌سازی شده باشد. با استفاده از ویدئوی وایرال، مزیت رقابتی برند شما قدرتی مضاعف می‌یابد.

برای ساخت یک ویدئوی وایرال آماده‌اید؟

تا اینجا دیدیم که ساخت یک تیزر جذاب به شما این امکان را می‌دهد که پیام‌های اصلی خود را از طریق بهترین محتوای ممکن، به بازار هدف و مشتریان بالقوه برسانید. هنگامی که شخصی از وب‌سایت یا صفحۀ اجتماعی شما بازدید می‌کند، ویدیو راهی هیجان‌انگیز و عالی برای برقراری ارتباط با وی است.

تیم تبلیغاتی اسپایرل، پس از چندین سال تجربۀ ساخت تیزرهای باکیفیت و پربیننده، آماده است پیام برند شما را به گونه‌ای برای مخاطب زنده کند که بیشترین توجه را از او بگیرید. شما می‌توانید با انتشار تیزرهای حرفه‌ای، به راحتی با چشم، گوش و ذهن مخاطبین هدف ارتباط برقرار کرده و کاری کنید شما را به خاطر بسپارند.

الان همان زمانی است که باید خون تازه‌ای در رگ بازاریابی خود بدمید! اگر آمادۀ تولید بهترین تیزرهای ممکن هستید، حتما با ما تماس بگیرید. تجربۀ همکاری با اسپایرل تیم، تجربه‌ای خواهد بود که بارها و بارها تکرارش خواهید کرد.

#توجه: این مطلب یک رپرتاژ تبلیغاتی بوده و محتوای آن توسط تبلیغ دهنده تهیه و نگارش شده است.
دیجی‌رو مسئولیتی در قبال محتوای تبلیغاتی ندارد.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری
این مقاله را به اشتراک بگذارید
توییتر Whatsapp Whatsapp تلگرام ایمیل کپی کرده لینک پرینت
چه حسی به این مطلب داری؟
Sad0
Sleepy0
Love0
Happy0
Angry0
Cry0
Surprise0
مقاله قبلی بررسی کوتاه گلکسی ای 52 فایو جی بررسی کوتاه گلکسی ای 52 فایو جی؛ اینترنت سریع تر و پردازنده قوی تر
مقاله بعدی وقتی از «سامسونگ» حرف می‌زنیم از چه حرف می‌زنیم؟ وقتی از «سامسونگ» حرف می‌زنیم از چه حرف می‌زنیم؟
نظر بدهید نظر بدهید

نظر بدهید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا یک امتیاز انتخاب کنید!

تبلیغات

موبوگیفت
  • خرید فالوور ایرانی
  • خرید فالوور ارزان
  • پنجره دوجداره
  • خرید ممبر تلگرام
  • خرید ساعت گارمین
  • ارز دیجیتال ایاس ( EOS)
  • راز نوسانات بیت کوین
  • دوج کوین یا شیبا
  • دستگاه جوجه کشی دماوند
  • دوربین کوچک سیم کارت خور
  • تاثیر سیاست های ترامپ بر کریپتو
  • خرید بیت کوین
  • خرید اکانت اسپاتیفای
  • لوستر مدرن
  • تور روسیه
  • چاپ لیبل
  • خرید لایک
  • قدرت دادن چین لینک به Web3
  • خرید سرور hp ماهان شبکه اچ پی

آخرین خبرها

ریلمی جی تی 7 و جی تی 7T

ریلمی جی تی 7 و جی تی 7T با پردازنده جدید و باتری غول‌پیکر به بازار آمدند

دوربین 200 مگاپیکسلی آیفون

دوربین 200 مگاپیکسلی آیفون در راه است؛ اپل هم وارد نبرد مگاپیکسل‌ها شد!

وبلاگ نویسی چیست

وبلاگ نویسی چیست؟ اهمیت، عناصر کلیدی و پلتفرم ها

مطالب مرتبط

وبلاگ نویسی چیست
رپورتاژ آگهی

وبلاگ نویسی چیست؟ اهمیت، عناصر کلیدی و پلتفرم ها

6 خرداد 1404 ساعت 16:20
مودم فیبر نوری هواوی چیست و چه کاربردهایی دارد؟
رپورتاژ آگهی

کدام مودم فیبر نوری هواوی بهتر است؟

6 خرداد 1404 ساعت 14:30
راهنمای انتخاب یو پی اس مناسب برای منزل
رپورتاژ آگهی

راهنمای انتخاب یو پی اس مناسب برای منزل

5 خرداد 1404 ساعت 14:15
بهترین بازی آنلاین شطرنج برای کامپیوتر و موبایل
رپورتاژ آگهی

معرفی بازی آنلاین شطرنج برای کامپیوتر و موبایل

5 خرداد 1404 ساعت 13:30

درباره دیجی‌رو

رسانه دیجی‌رو با شعار دنیای تکنولوژی در اوایل سال 94 تاسیس شد. ماموریت ما اطلاع رسانی صحیح و ارائه آخرین اخبار تکنولوژی، بررسی محصولات دیجیتال، راهنمای خرید کالاهای دیجیتال و همچنین تهیه به‌روزترین مطالب آموزشی و مقالات در حوزه تکنولوژی، علم و سبک زندگی است. گروه دیجی‌رو همه‌ی تلاش خود را به کار خواهد گرفت که روزبه‌روز بر کیفیت و خدمات این رسانه بیفزاید تا دیجی رو به عنوان رسانه‌ای معتبر بدرخشد.

logo-samandehi
دنبال کردن
تمامی حقوق برای رسانه دیجی‌رو محفوظ است. 1403 ©
خوش آمدید

ورود به حساب کاربری

فراموش رمز عبور