دیجی رودیجی رو
  • اخبار تکنولوژی
    • اخبار داخلی
    • اخبار تلفن همراه
    • اخبار سخت افزار
    • اخبار اپلیکیشن‌ها
  • آموزش
  • بررسی محصولات
  • راهنمای خرید
  • سرگرمی
    • اخبار بازی
    • معرفی بازی
      • بازی موبایل
      • بازی دسکتاپ
      • بازی کنسول
    • معرفی اپلیکیشن
    • سینما و تلویزیون
  • دیجی فکت
  • دیجی لایف
  • دیجی10
  • مقالات گوناگون
خواندن: آموزش طراحی لندینگ پیج حرفه‌ای با وبزی در کمتر از یک ساعت!
به اشتراک بگذارید
ورود
اعلان نمایش بیشتر
تغییر اندازه فونتآآ
دیجی رودیجی رو
تغییر اندازه فونتآآ
جستجو
حساب کاربری دارید؟ ورود
دنبال کردن
تمامی حقوق برای رسانه دیجی‌رو محفوظ است. 1403 ©
دیجی رو > رپورتاژ آگهی > آموزش طراحی لندینگ پیج حرفه‌ای با وبزی در کمتر از یک ساعت!
رپورتاژ آگهی

آموزش طراحی لندینگ پیج حرفه‌ای با وبزی در کمتر از یک ساعت!

واحد تبلیغات 10 اسفند 1402 ساعت 13:42
زمان مطالعه: 9 دقیقه
آموزش طراحی لندینگ پیج حرفه‌ای با وبزی در کمتر از یک ساعت!
اشتراک گذاری
بلیط هواپیما سفرمارکت

آیا تا به حال برایتان پیش آمده که بخواهید یک کمپین بازاریابی سریع راه‌اندازی کنید اما اجرای آن برایتان سخت و پیچیده باشد؟ ما در این مقاله قرار است به شما راهکاری را بگوییم که با استفاده از آن می‌توانید در کمتر از یک ساعت یک کمپین بازاریابی حرفه‌ای راه‌اندازی کنید. این راهکار، طراحی لندینگ پیج یا صفحه فرود است. در واقع می‌خواهیم به شما بگوییم که صفحۀ فرود چیست و چگونه می‌توانید با استفاده از لندینگ ‌پیج‌ ساز وبزی، در کمتر از یک ساعت یک لندینگ پیج جذاب و منحصربه‌فرد طراحی کنید. پس تا پایان این مقالۀ جذاب و خواندنی همراه ما باشید.

لیست
صفحه فرود (Landing Page) چیست؟آموزش طراحی لندینگ پیج در کمتر از یک ساعت!1. هدف صفحه فرود خود را مشخص کنید2. دربارۀ بازار و رقبای خود تحقیق کنید3. یک لندینگ پیج ساز انتخاب کنید4. لندینگ پیج دلخواهتان را طراحی کنید5. ابزارهای بازاریابی را متصل کنید6. پیش‌نمایش و انتشارحرف آخر

صفحه فرود (Landing Page) چیست؟

صفحه فرود یا لندینگ پیج یک صفحۀ مستقل در وب‌سایت شماست که با هدف جذب کاربر، دریافت سرنخ (Lead) یا تبدیل کاربر به مشتری طراحی می‌شود. این صفحه یکی از اجزای کمپین‌های بازاریابی است که به کمک آن می‌توانید پیشنهاد ارزشمند و هیجان‌انگیز خود را به کاربران ارائه کنید.

شما تا دلتان بخواهد می‌توانید برای وب‌سایت خود و پیشنهاد‌های جذابتان لندینگ پیج بسازید؛ اما باید به این نکته توجه کنید که پیشنهادهایتان باید حسابی دل مخاطب را ببرد و او را به انجام کاری مثل تکمیل یک فرم، کلیک روی یک دکمه یا خرید محصول وادار کند. در واقع باید اعتماد مخاطبان لندینگ پیج خود را جلب کنید تا وارد قیف بازاریابی شما شوند.

آموزش طراحی لندینگ پیج در کمتر از یک ساعت!

1. هدف صفحه فرود خود را مشخص کنید

اگر می‌خواهید یک صفحه فرود مؤثر طراحی کنید، اول از همه باید هدف آن را مشخص کنید.

صفحات فرود می‌توانند اهداف متعددی داشته باشند؛ اما اغلب بازاریاب‌ها از این صفحات برای دستیابی به یکی از سه هدف زیر استفاده می‌کنند:

  • برای ثبت‌نام کاربران یا تولید سرنخ؛
  • برای تبلیغ یک محصول یا خدمت؛
  • برای تبلیغ و افزایش نرخ کلیک یک صفحه از وب‌سایت.

بهتر است بدانید که وقتی هدف خود را از طراحی لندینگ‌پیج مشخص می‌کنید، بهتر و هوشمندانه‌تر آن را طراحی می‌کنید و محتوای مفیدی را نیز در آن می‌نویسید.

2. دربارۀ بازار و رقبای خود تحقیق کنید

بعد از اینکه مشخص کردید صفحۀ فرود شما چه هدفی را دنبال می‌کند، وقت آن است که دربارۀ بازار و رقبای خود تحقیق کنید. با این تحقیق باید به دو سؤال زیر پاسخ دهید:

  • مشتریان بالقوۀ شما به چه اطلاعاتی علاقه‌مند هستند؟
  • رقبای شما چه محتوایی را برای جذب آن‌ها منتشر کرده‌اند؟

وقتی برای این دو سؤال پاسخ دقیق و مناسبی پیدا کنید، محتوای مفیدتری در لندینگ پیج خود می‌نویسید و بر هر ترس یا اعتراضی که ممکن است مشتریان بالقوۀ شما داشته باشند غلبه می‌کنید.

همچنین وقتی که دربارۀ رقبای خود جست‌وجو می‌کنید، به نوع اطلاعات و محتوایی که آن‌ها برای افزایش نرخ تبدیل استفاده می‌کنند توجه کنید. ببینید کدام بخش از لندینگ پیج آن‌ها برای مخاطب هدف شما نیز مناسب است و توجه آن‌ها را جلب می‌کند.

3. یک لندینگ پیج ساز انتخاب کنید

شما برای طراحی یک لندینگ پیج هم می‌توانید از لندینگ پیج سازها استفاده کنید و هم اینکه اگر به زبان‌های برنامه‌نویسی مسلط هستید، از آن‌ها کمک بگیرید. اما اگر عجله دارید، پیشنهاد می‌کنیم که از روش دوم استفاده نکنید! چرا؟ چون هدف اصلی صفحات فرود در کمپین های بازاریابی این است که بتوانید آن‌ها را به‌سرعت منتشر کنید و ترافیک را در چند لحظه به‌سمت آن هدایت کنید نه چند ماه! به همین خاطر، بهتر است از یک لندینگ پیج ساز حرفه‌ای کمک بگیرید تا در کمترین زمان صفحه فرودی جذابی را برای خودتان بسازید. پیشنهاد ما به شما برای این کار، استفاده از لندینگ پیج ساز وبزی است.

وبزی یک ابزار ساده و حرفه ای برای ساخت لندینگ پیج است که در محیطی شبیه به فتوشاپ و به‌صورت درگ اند دراپ در کمتر از یک ساعت می‌توانید یک صفحۀ فرود حرفه‌ای و جذاب طراحی کنید.

لندینگ پیج‌ساز وبزی یک ویرایشگر پیشرفته درگ اند دراپ در اختیار شما قرار می‌دهد که به کمک آن می‌توانید هر طرحی را که در ذهن خود دارید یا در نرم افزار‌های گرافیکی طراحی کرده‌اید، به‌سرعت و به‌سادگی به یک صفحه فرود تبدیل کنید! برای شروع کافی است از قالب‌های آماده وبزی را انتخاب کنید و با توجه به هدف و سلیقۀ خود، آن را ویرایش کنید.

استفاده از خدمات وبزی تا 14 روز رایگان است و در این مدت می‌توانید از تمامی امکانات آن استفاده کنید. بعد از این 14 روز هم لازم است که به صفحۀ تعرفه‌ها بروید و متناسب با کسب‌وکارتان یکی از پکیج‌ها را انتخاب کنید.

4. لندینگ پیج دلخواهتان را طراحی کنید

بعد از انتخاب لندینگ پیج ساز، وقت آن است که دست به کار شوید و صفحه فرود دلخواهتان را بسازید.

در گام اول باید قالب صفحه فرودتان را انتخاب کنید و مطمئن شوید که تمام عناصر لازم در جای درست خود قرار دارند؛ مثل:

  • یک عنوان اصلی جذاب و عنوان‌های فرعی مرتبط؛
  • تصاویر چشم‌نواز؛
  • محتوای متنی ساده و شفاف؛
  • پیشنهاد فروش منحصربه‌فرد؛
  • کال تو اکشن (CTA)؛
  • نظرات مثبت مشتریان قبلی؛
  • فرم ثبت‌نام یا فرم تماس؛
  • عناصر اضافی مانند تایمر شمارش معکوس.

5. ابزارهای بازاریابی را متصل کنید

حالا که طراحی صفحه فرود خود را به پایان رساندید، وقتش رسیده که ابزارهای بازاریابی مدنظرتان را به آن متصل کنید؛ ابزارهایی مثل:

  • Google Analytics تا بتوانید بازدیدکنندگان صفحه را با دقت بیشتری تحلیل کنید.
  • نرم‌افزار اتوماسیون بازاریابی تا اطلاعات تماس هر مخاطب جدید بتواند به‌طور خودکار وارد لیست شما شود.
  • CRM تا تیم فروش شما بتواند هر سرنخ امیدوارکننده‌ای را به سرعت پیگیری کند.

6. پیش‌نمایش و انتشار

قبل از اینکه صفحه فرود خود را منتشر کنید، آخرین بررسی‌ها را انجام دهید تا مطمئن شوید همه چیز در جای درستش قرار دارد و درست کار می‌کند:

  • صفحه فرود هم در دسکتاپ و هم در دستگاه های تلفن همراه عالی به نظر می‌رسد؛
  • اطلاعات تماس‌، آدرس‌ها و شماره‌های تلفن درست هستند و لینک‌ها و CTAها درست کار می‌کنند؛
  • فرم ثبت‌ اطلاعات تماس به ابزار بازاریابی ایمیلی و سایر ابزارها متصل شده است؛
  • ابزار بازاریابی ایمیلی به‌طور خودکار ایمیل خوش‌آمدگویی را همراه با محتوای مدنظرتان ارسال می‌کند؛
  • صفحۀ قدردانی از کاربر حاوی پیوند به محتوای مدنظرتان است.

هنگامی که این لیست را مرور کردید، می توانید با اطمینان صفحه فرود جدید خود را منتشر کنید. اگر هم به ویرایش خاصی نیاز بود اصلاً جای نگرانی نیست. همۀ سازندگان صفحه فرود یا CMSها به شما این امکان را می‌دهند که صفحۀ خود را حتی پس از انتشار به سرعت ویرایش کنید.

حرف آخر

حالا که می‌دانید چگونه یک صفحه فرود ایجاد کنید، هیچ چیز مانع از راه‌اندازی کمپین بازاریابی شما نخواهد بود! شاید در ابتدا به نظر برسد که روند ساخت لندینگ پیج کمی طولانی است؛ اما هر چه تعداد دفعات بیشتری آن را اجرا کنید، در آینده زمان کمتری برای طراحی لندینگ پیج صرف می‌کنید.

همان‌طور که در این مقاله اشاره کردیم، پیشنهاد ما به شما برای طراحی صفحه فرود استفاده از سایت ساز وبزی است. حالا اگر قصد دارید که لندینگ پیج دلخواهتان را بسازید،  می‌توانید به صفحۀ اول وبزی بروید و با انتخاب گزینۀ «رایگان شروع کنید» آن را در کمتر از یک ساعت راه‌اندازی کنید. اگر هم برای طراحی و ساختن صفحه فرود سؤالی دارید، می‌توانید با تیم پشتیبانی وبزی به‌صورت آنلاین یا با شماره تلفن 02122225064 در تماس باشید.

#توجه: این مطلب یک رپرتاژ تبلیغاتی بوده و محتوای آن توسط تبلیغ دهنده تهیه و نگارش شده است.
دیجی‌رو مسئولیتی در قبال محتوای تبلیغاتی ندارد.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری
این مقاله را به اشتراک بگذارید
توییتر Whatsapp Whatsapp تلگرام ایمیل کپی کرده لینک پرینت
چه حسی به این مطلب داری؟
Sad0
Sleepy0
Love0
Happy0
Angry0
Cry0
Surprise0
مقاله قبلی خرید اپل آیدی از فروشگاه اپل آیدی شاپ خرید اپل آیدی از فروشگاه اپل آیدی شاپ
مقاله بعدی nubia Pad 3D II تبلت nubia Pad 3D II با نمایشگر سه بعدی بدون نیاز به عینک معرفی شد
نظر بدهید نظر بدهید

نظر بدهید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا یک امتیاز انتخاب کنید!

تبلیغات

موبوگیفت
  • خرید فالوور ایرانی
  • خرید فالوور ارزان
  • پنجره دوجداره
  • خرید ممبر تلگرام
  • تاثیر سیاست های ترامپ بر کریپتو
  • ارز دیجیتال ایاس ( EOS)
  • قدرت دادن چین لینک به Web3
  • راز نوسانات بیت کوین
  • دوج کوین یا شیبا
  • دستگاه جوجه کشی دماوند
  • خرید بیت کوین
  • دوربین کوچک سیم کارت خور
  • خرید اکانت اسپاتیفای
  • لوستر مدرن
  • خرید سرور hp ماهان شبکه اچ پی

آخرین خبرها

چطور چربی پوست را با روتین ساده و کمترین هزینه کم کنیم؟

چطور چربی پوست را با روتین ساده و کمترین هزینه کم کنیم؟

اندروید باکس ایرانی بهتره یا خارجی

اندروید باکس ایرانی یا خارجی؟ کدام بهتر است؟

تعمیرات آیفون

مرکز تعمیرات موبایل را چطور انتخاب کنیم؟

مطالب مرتبط

چطور چربی پوست را با روتین ساده و کمترین هزینه کم کنیم؟
رپورتاژ آگهی

چطور چربی پوست را با روتین ساده و کمترین هزینه کم کنیم؟

20 اردیبهشت 1404 ساعت 16:06
اندروید باکس ایرانی بهتره یا خارجی
رپورتاژ آگهی

اندروید باکس ایرانی یا خارجی؟ کدام بهتر است؟

20 اردیبهشت 1404 ساعت 15:45
تعمیرات آیفون
رپورتاژ آگهی

مرکز تعمیرات موبایل را چطور انتخاب کنیم؟

20 اردیبهشت 1404 ساعت 15:00
خرید از ایکس‌باکس و پلی‌استیشن ترکیه
رپورتاژ آگهی

چطور با کنسول ارزان بازی کنیم؟

17 اردیبهشت 1404 ساعت 15:00

درباره دیجی‌رو

رسانه دیجی‌رو با شعار دنیای تکنولوژی در اوایل سال 94 تاسیس شد. ماموریت ما اطلاع رسانی صحیح و ارائه آخرین اخبار تکنولوژی، بررسی محصولات دیجیتال، راهنمای خرید کالاهای دیجیتال و همچنین تهیه به‌روزترین مطالب آموزشی و مقالات در حوزه تکنولوژی، علم و سبک زندگی است. گروه دیجی‌رو همه‌ی تلاش خود را به کار خواهد گرفت که روزبه‌روز بر کیفیت و خدمات این رسانه بیفزاید تا دیجی رو به عنوان رسانه‌ای معتبر بدرخشد.

logo-samandehi
دنبال کردن
تمامی حقوق برای رسانه دیجی‌رو محفوظ است. 1403 ©
خوش آمدید

ورود به حساب کاربری

فراموش رمز عبور