دیجی رودیجی رو
  • اخبار تکنولوژی
    • اخبار داخلی
    • اخبار تلفن همراه
    • اخبار سخت افزار
    • اخبار اپلیکیشن‌ها
  • آموزش
  • بررسی محصولات
  • راهنمای خرید
  • سرگرمی
    • اخبار بازی
    • معرفی بازی
      • بازی موبایل
      • بازی دسکتاپ
      • بازی کنسول
    • معرفی اپلیکیشن
    • سینما و تلویزیون
  • دیجی فکت
  • دیجی لایف
  • دیجی10
  • مقالات گوناگون
خواندن: لیست کلمات تاثیر گذار در فروش که باید بدانید!
به اشتراک بگذارید
ورود
اعلان نمایش بیشتر
تغییر اندازه فونتآآ
دیجی رودیجی رو
تغییر اندازه فونتآآ
جستجو
حساب کاربری دارید؟ ورود
دنبال کردن
تمامی حقوق برای رسانه دیجی‌رو محفوظ است. 1403 ©
دیجی رو > رپورتاژ آگهی > لیست کلمات تاثیر گذار در فروش که باید بدانید!
رپورتاژ آگهی

لیست کلمات تاثیر گذار در فروش که باید بدانید!

واحد تبلیغات 21 تیر 1403 ساعت 17:00
زمان مطالعه: 6 دقیقه
لیست کلمات تاثیر گذار در فروش که باید بدانید!
اشتراک گذاری
بلیط هواپیما سفرمارکت

کلمات یک فروشنده به‌عنوان شمشیری دولبه برای فروش عمل می‌کند! در واقع یک فروشنده باید از کلمات، در جای درست خود استفاده کند تا فروش محصولاتش بیشتر شود. کلمات تاثیرگذار در فروش به چند دسته تقسیم‌بندی می‌شوند که شامل کلمات مثبت، تشویقی، محدودکننده و کلماتی هستند که باعث جلب اعتماد مشتری برای خرید می‌شوند. برای پاسخ به این سوال که کلمات تاثیرگذار کدام‌اند و چگونه باید در جای درست استفاده شوند؛ خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

لیست
با به‌کارگیری کلمات مثبت مشتری را ترغیب به خرید کنیداز کلمات تشویقی برای فروش بیشتر محصولات استفاده کنیدبا کلمات تاثیر گذار در فروش، اعتماد مشتریان را جلب کنید!کاربرد کلمات محدود‌کننده در فروش؛ ایجاد حس ضرورت خرید در مشتریبا استفاده صحیح از کلمات تاثیرگذار، فروش محصولات را بالا ببرید!

با به‌کارگیری کلمات مثبت مشتری را ترغیب به خرید کنید

با استفاده از کلمات مثبت می‌توانید احساساتی خوشایند و مثبت در مشتریان و مخاطبان بالقوه ایجاد کرده و آن‌ها را برای خرید از محصولات یا خدمات خود ترغیب کنید. کلمات مثبت برای ترغیب مشتری را می‌توانید در متن‌های تبلیغاتی یا ویژگی‌های محصول خود به کار ببرید. به‌عنوان مثال می‌توانید کلمات مثبت مرتبط با بیزینس خود را در متن تبلیغاتی بنویسید و از طریق پنل پیامکی‌ برای مخاطبان بالقوه ارسال کنید. اگر قصد استفاده از این روش را دارید، برای اطلاع از هزینه سامانه پیامکی به سایت‌های معتبر فروش پنل‌های پیامکی مراجعه کنید.

نکته مهم در استفاده از کلمات مثبت برای فروش بیشتر، استفاده از آن‌ها به‌صورت کاملا واقع‌بینانه و متعادل است. به‌عنوان مثال اگر کلمه «زیبایی» را برای محصولات آرایشی و بهداشتی به‌کار می‌برید، محصول شما واقعا باید تاثیر مثبتی بر زیبایی مشتری داشته باشد؛ درغیراین‌صورت مشتریان خود را از دست خواهید داد. با مشاهده جدول زیر کلمات مثبت متناسب با کسب‌وکار خود را انتخاب کنید:

نمونه کلمات مثبت برای ترغیب مشتری به خرید

شادی

خوشبختی

زیبایی

سلامتی

عشق

قدرت

توانایی

آرامش

از کلمات تشویقی برای فروش بیشتر محصولات استفاده کنید

کلمات تشویقی حس مثبتی را به‌همراه هیجان در مخاطبان ایجاد می‌کند؛ درواقع کلمات تشویقی این حس را در مخاطبان و مشتریان ایجاد می‌کند که خرید از شما تجربه‌ای هیجان‌انگیز و جذاب است؛ بنابراین با استفاده از کلمات تشویقی مشتریان بالقوه را ترغیب به خرید محصولات یا استفاده از خدمات خود کنید. به‌عنوان مثال به‌منظور ترغیب مشتری برای خرید در نمونه متن تبلیغاتی برند، کلمه «تخفیف ویژه» را به‌کار ببرید. در جدول زیر برخی از کلمات تشویقی پرکاربرد برای بیزینس‌های مختلف نوشته شده است:

نمونه کلمات تشویقی برای فروش بیشتر محصولات

رایگان

قیمت مناسب

ارزان، تضمینی

تخفیف

خرید ویژه

لیست کلمات تاثیر گذار در فروش که باید بدانید!

با کلمات تاثیر گذار در فروش، اعتماد مشتریان را جلب کنید!

راهکاری جذاب برای اعتمادسازی و فروش بیشتر محصولات، استفاده از کلماتی است که نشان‌دهنده نظرات مثبت مشتریان قدیمی باشد. به‌عنوان مثال استفاده از کلمه «معتبر» هنگام معرفی کسب‌وکارتان، به‌طور‌ناخودآگاه باعث اعتماد بیشتر مشتریان به بیزینس و کیفیت محصولات یا خدمات شما می‌شود.

با استفاده از کلمات تاثیرگذاری مانند «تایید شده» به مخاطب نشان دهید که افراد متخصص اعتبار بیزینس شما را تضمین می‌کنند. به‌عنوان مثال روی کاتالوگ ریمل آرایشی عبارت «تایید شده توسط متخصصان چشم» را بنویسید. نکته مهم هنگام استفاده از این کلمات این است که با مخاطب صادق باشید. در واقع با این کلمات شعار تبلیغاتی یا متنی ننویسید که بعدا خلاف آن ثابت شود. در جدول زیر کلماتی که باعث اعتمادسازی مشتریان می‌شود را برای شما نوشته‌ایم:

نمونه کلمات تاثیرگذار برای جلب اعتماد مشتری

معتبر

قابل اعتماد

مورداعتماد

پیشنهاد شده

توصیه شده

تایید شده توسط…

کاربرد کلمات محدود‌کننده در فروش؛ ایجاد حس ضرورت خرید در مشتری

بهترین زمان استفاده از کلمات محدود‌کننده، زمانی است که قصد فروش فوری محصولات‌ یا خدمات‌تان را دارید. به‌کارگیری کلمات محدودکننده در متن‌های تبلیغاتی که به قصد فروش‌ آخر فصل یا بلک فرایدی است، کاربرد بسیاری دارد. باید از کلمات محدودکننده به‌صورت هوشمندانه استفاده کنید؛ زیرا اگر از این عبارت‌ها به‌صورت مکرر در پیامک‌های ارسالی استفاده کنید، برای مشتری بسیار خسته‌کننده خواهد شد.

درواقع استفاده بیش‌از‌حد از کلمات محدودکننده در متن‌ها و پیامک‌های تبلیغاتی اعتماد مشتری به بیزینس شما را از بین می‌برد. در جدول زیر بهترین کلمات محدودکننده برای کسب‌وکارها را به شما معرفی می‌کنیم.

نمونه کلمات محدودکننده برای ایجاد حس ضرورت خرید در مشتری

آخرین

فقط

فوری

تخفیف ویژه

محدود

حراج آخر فصل

بدون تاخیر

لیست کلمات تاثیر گذار در فروش که باید بدانید!

با استفاده صحیح از کلمات تاثیرگذار، فروش محصولات را بالا ببرید!

با استفاده از کلمات مثبت، تشویقی، محدودکننده و کلمه‌هایی که باعث جلب اعتماد مشتری می‌شود، فروش محصولات و خدمات بیزینس خود را افزایش دهید. نکته مهم هنگام به‌کارگیری این کلمات در پیامک‌های تبلیغاتی و معرفی محصول، استفاده صحیح و به‌جا از این عبار‌ت‌ها است.

به‌عنوان مثال استفاده مکرر از کلمات محدودکننده نه‌تنها باعث جذب مشتری نمی‌شود، بلکه امکان از دست دادن مشتریان فعلی‌تان نیز افزایش می‌یابد. بهترین راه برای استفاده از کلمات تاثیرگذار، به‌کارگیری آن‌ها در متن‌های پیامک تبلیغاتی است؛ لازمه استفاده از این روش تهیه پنل پیامکی برای کسب‌وکارتان است؛ بنابراین برای تهیه سامانه‌های پیامکی به سایت‌های معتبر مراجعه کنید.

#توجه: این مطلب یک رپرتاژ تبلیغاتی بوده و محتوای آن توسط تبلیغ دهنده تهیه و نگارش شده است.
دیجی‌رو مسئولیتی در قبال محتوای تبلیغاتی ندارد.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری
این مقاله را به اشتراک بگذارید
توییتر Whatsapp Whatsapp تلگرام ایمیل کپی کرده لینک پرینت
چه حسی به این مطلب داری؟
Sad0
Sleepy0
Love0
Happy0
Angry0
Cry0
Surprise0
مقاله قبلی سمعک هوشمند سمعک هوشمند دیجیتال؛ انقلابی در دنیای شنوایی
مقاله بعدی گلکسی رینگ سامسونگ بالاخره از گلکسی رینگ (Galaxy Ring) به طور کامل رونمایی کرد
نظر بدهید نظر بدهید

نظر بدهید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا یک امتیاز انتخاب کنید!

تبلیغات

موبوگیفت
  • خرید فالوور ایرانی
  • خرید فالوور ارزان
  • پنجره دوجداره
  • خرید ممبر تلگرام
  • تاثیر سیاست های ترامپ بر کریپتو
  • ارز دیجیتال ایاس ( EOS)
  • قدرت دادن چین لینک به Web3
  • راز نوسانات بیت کوین
  • دوج کوین یا شیبا
  • دستگاه جوجه کشی دماوند
  • خرید بیت کوین
  • دوربین کوچک سیم کارت خور
  • خرید اکانت اسپاتیفای
  • لوستر مدرن
  • خرید سرور hp ماهان شبکه اچ پی

آخرین خبرها

میزو نوت 16 و میزو نوت 16 پرو

میزو نوت 16 و میزو نوت 16 پرو معرفی شدند؛ رقابت در بازار میان‌رده‌ها داغ‌تر می‌شود

سونی اکسپریا 1 مارک 7

سونی اکسپریا 1 مارک 7 از راه رسید؛ دوربین اولتراواید جدید، صدای بی‌نظیر و باتری با عمر 4 ساله!

مهاجرت کاری متخصصان IT به آلمان

فرصت‌های مهاجرت کاری متخصصان IT به آلمان؛ از ایران تا برلین

مطالب مرتبط

مهاجرت کاری متخصصان IT به آلمان
رپورتاژ آگهی

فرصت‌های مهاجرت کاری متخصصان IT به آلمان؛ از ایران تا برلین

23 اردیبهشت 1404 ساعت 14:30
چرا فروشگاه اینترنتی شما به سرور ابری نیاز دارد؟
رپورتاژ آگهی

چرا فروشگاه اینترنتی شما به سرور ابری نیاز دارد؟

22 اردیبهشت 1404 ساعت 13:00
گوشی آنر انتخابی هوشمندانه برای عکاسی حرفه‌ای
رپورتاژ آگهی

گوشی آنر انتخابی هوشمندانه برای عکاسی حرفه‌ای

21 اردیبهشت 1404 ساعت 15:00
شروع موفق در دیجیتال مارکتینگ با آموزش صفر تا صد سئو در تهران
رپورتاژ آگهی

شروع موفق در دیجیتال مارکتینگ با آموزش صفر تا صد سئو در تهران

21 اردیبهشت 1404 ساعت 14:30

درباره دیجی‌رو

رسانه دیجی‌رو با شعار دنیای تکنولوژی در اوایل سال 94 تاسیس شد. ماموریت ما اطلاع رسانی صحیح و ارائه آخرین اخبار تکنولوژی، بررسی محصولات دیجیتال، راهنمای خرید کالاهای دیجیتال و همچنین تهیه به‌روزترین مطالب آموزشی و مقالات در حوزه تکنولوژی، علم و سبک زندگی است. گروه دیجی‌رو همه‌ی تلاش خود را به کار خواهد گرفت که روزبه‌روز بر کیفیت و خدمات این رسانه بیفزاید تا دیجی رو به عنوان رسانه‌ای معتبر بدرخشد.

logo-samandehi
دنبال کردن
تمامی حقوق برای رسانه دیجی‌رو محفوظ است. 1403 ©
خوش آمدید

ورود به حساب کاربری

فراموش رمز عبور