امروزه با بالا رفتن پایداری و سرعت اینترنت و رشد بیش از پیش این تکنولوژی و شبکه های اجتماعی همه چیز به صورت اینترنتی در آمده است. در همین راستا نیز مرکز تلفن های سانترال و ویپ به مرکز تلفن های ابری تغییر کرده اند. در میان تمام سرویس های مرکز تلفن ، بروزترین و ساده ترین سیستم که هم به لحاظ پشتیبانی مناسب باشد و هم به لحاظ کارکرد بتواند مطمئن عمل کند، مرکز تلفن ابری است.
در واقع مرکز تلفن ابری همان مرکز تلفن محلی است ولی شما دیگر نیاز به نصب و خرید سرور ندارید. به این معنی که سرور بر روی یک سرویس دهنده اینترنت میزبانی می شود و شما هزینه سرور و برق آن را نخواهید داشت. در عوض نیاز به یک اینترنت معمولی دارید که تماس ها را مدیریت کنید.
مرکز تلفن ابری به جای اینکه در محل شرکت شما نصب گردد به عنوان یک سرویس پایدار اینترنتی در اختیار شما قرار میگیرد. این فناوری در اروپا و آمریکا با نام Hosted PBX یا Cloud PBX نیز نامیده میشود.
شرکت دانش بنیان «شبکه گستران آریا سامانه» که از پیشگامان ارائهی خدمات ارتباطی است، مرکز تلفن ابری با اپلیکیشن اختصاصی نواتل را به بازار عرضه نموده است. نواتل با در اختیار داشتن سرورهای ابری (Cloud)، خدمات میزبانی مراکز تلفن را بر بستر اینترنت فراهم آورده است. مرکز تلفن ابری نواتل، آینده ارتباطات تجاری را انعطاف پذیرتر، هوشمندتر و شخصی تر می کند تا به شرکت ها در حل سخت ترین چالش های ارتباطی یاری رساند. مرکز تلفن ابری نواتل قابل استفاده در سراسر کشور و بدون محدودیت مکانی است.
برای شناخت بهتر مرکز تلفن ابری نواتل و مزایای آن بهتر است نواتل را با مرکز تلفن ویپ محلی که به اصطلاح ویپ می گویند، مقایسه کنید:
- اولین قدم برای راه اندازی مرکز تلفن ابری نواتل اتصال به اینترنت و نصب اپلیکیشن نواتل است که دربرابر خرید تجهیزات ویپ بیش از 90% صرفه جویی است.
- با مرکز تلفن ابری نواتل دیگه لازم نیست فضایی را جهت سرور روم درنظر بگیرید و با انتخاب فضای کسب و کار مناسب اجاره کمتری پرداخت کنید.
- با هزینه بسیار اندک سالیانه مرکز تلفن شما توسط تیم نواتل به روز و کارا نگه داشته می شود و لازم نیست برای به روز رسانی سیستم خود وسایل و تجهیزات جدید خریداری و نصب نمایید.
- هفت روز هفته و 24 ساعت روز برای رفع مشکلات احتمالی مرکز تلفن ابری، پشتیبانی نواتل در دسترس است و لازم نیست نیروی ماهر و پشتیبان سرور روم برای کسب و کار ، استخدام نمایید.
- با نواتل مصرف کمتر برق را تجربه می کنید و همچنین در زمان قطعی برق شما تماس ها و ارتباطات کسب و کار را از دست نمی دهید.
- بدون نگرانی شرکت خود را می توانید بزرگ کنید و کارمندان را بیشتر کنید، فقط با یک تماس ، مرکز تلفن ابری نواتل، خطوط ازاد بیشتر و داخلی های جدید را ایجاد می کند و تماس ها را سازماندهی می نماید.
- با خیال راحت کسب و کار خود را جابجا کنید، بدون قطعی و هزینه، مرکز تلفن ابری نواتل با شما جابجا می شود.
چرا مرکز تلفن ابری نواتل مناسب تمام کسب و کارهاست؟
مزیت مرکز تلفن ابری نواتل برای کسب و کار ها ، همانطور که در بالا گفته شد، هزینه پایین و راه اندازی سریع و امکان پاسخگویی تماسها با کیفیت بالا است. با مرکز تلفن ابری نواتل دیگر هزینه کردن برای خرید خط، دستگاه سانترال و ویپ و استخدام منشی بی معنی است.
با مرکز تلفن ابری نواتل بدون نیاز به دفتر و فضای فیزیکی میتوانید از هر کجای ایران، برای کسب و کار خود یک شماره تلفن ثابت اختصاصی به همراه امکانات کامل یک دفتر کار حرفهای را داشته باشید.
برخی از امکانات مرکزتلفن ابری نواتل:
- شماره ثابت اختصاصی و دلخواه
- بی نهایت خط ازاد تماس فقط روی یک شماره ابری
- تعریف بی نهایت داخلی بر روی یک خط ابری
- دایورت نامحدود شمارههای موبایل وثابت قدیمی بر روی خط ابری
- برقراری تماس صوتی و تصویری دو طرفه
- ارسال پیامک ،انواع فایل
- منشی گویا
- تعریف صف تماس
- تعریف پیام خوش آمدگویی با صدای کامپیوتر و حتی صدای خودتان
- امکان هدایت تماسها به صندوق صوتی
- امکان مشاهده گزارش تماسها وساخت لیست تماس
- ضبط مکالمات
- امکان اتصال به CRM و پرتال های سازمانی
- و . . .
چگونه مرکز تلفن ابری نواتل را راه اندازی کنید؟
برای راه اندازی مرکز تلفن ابری نواتل دیگر نیاز به مراجعه به مرکز مخابراتی و طی کردن فرایند وقت گیر و انتظار برای سیم کشی و برقراری خط تلفن ثابت و سپس خرید تجهیزات گران ویپ و یا سانترال را ندارید. با نواتل تماس بگیرید و يك شماره ثابت ابری را به عنوان شماره تماس دفتر كار خود انتخاب مي كنند، سپس وارد سایت نواتل می شوند و اپلیکیشن نواتل را نصب می کنند.
و حالا نوبت تیم نواتل است که با بیشترین سرعت و دقت در کمترین زمان مرکز تلفن ابری نواتل را راه اندازی کنند.
صاحبان کسب و کار برحسب تعداد داخلی هایی که برای ارتباط با اپراتورها نیاز دارند و یا تعداد بوق آزادی که بر روی خط اصلی می خواهند، می توانند يكي از سرويس هاي نواتل را خريداري نمایند .
کلیه کسب وکارهای کوچک تا بزرگ از جمله شرکت ها، استارتاپ ها، کسب و کارهای آنلاین و اینستاگرامی، اصناف، مغازه دارها و حتی سازمانهای دولتی که از سیستم تلفن ثابت قدیمی و سانترال ها و سوییچ های ویپ برای ارتباط مجموعه خود استفاده می کنند، می توانند مرکز تلفن ابری نواتل برای ارائه شیوه های نوین ارتباطی در بستر اینترنت استفاده نمایند. استفاده از مرکز تلفن ابری نواتل در کاهش هزینه های مجموعه ها و افزایش فروش کسب و کارها موثر خواهد بود.
همچنین اگر از نیروهای دورکار استفاده می کنید یا در چند مرکز مستقر هستید با مرکز تلفن ابری نواتل، نیاز شما برای داشتن ارتباط بین همکاران وشعب خود، بدون هزینه وبه آسانی برطرف می شود. اگر ايده اي برای ایجاد کسب وکار در سر دارید، حتما از خدمات نواتل استفاده كنید تا در زمان کوتاه وهزینه اندک، کسب وکار خود را راه اندازی کنید.
دروغ میگن
بنده ۷ ماهه این سرویسو خریدم
اول که در ظاهر همه امکاناتی که میگن داره اما وقتی پولو میگیرن بعدش همه چی رومیشه
میبینین امکانات هست ولی کار نمیکنه !
نرم افزاری که پوزشو میدن زنگ نمیخوره
زنگ میخوره صدا رد و بدل نمیشه
پشتیبانی امروز درستش میکنه فردا باز همونجور میشه
پسفردا صدا قطع و وصل میشه
روز بعد میگه اعتبار ندارید
روز بعد میگه ایپی مشکل داره
روز بعد بدلیل کار نکردن نرم افزار مجبوری دایورت کنیو دوبار هزینه مکالمه بدی باز اینم صدا درست رد و بدل نمیکنه
زنگ میزنی میگی صاحب این شرکت کیه این سیستم چندین میلیون به من ضرر زده همه مشتری هام ناراضین و از دست میرن یه کارمند وصل میکنه میگه نمیشه به مدیریت وصل کنیم فقط مشکل رو حل میکنیم
مشکل امروز حل میشه ۳ ساعت بعد باز همون مشکل هست
میگی پولمو پس بدید نخواستم باز میگن مشکل تون چیه تا حلش کنیم
خلاصه نه پولو پس میدن
نه اجازه تماس با صاحب شو داری
نه درست کار میکنه
میلیون ها تمن هم ضرر میکنی بخاطر از دست دادن کاربرانت
دهداری از مجموعه بیمه گستر
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ داستان واقعی من با نواتل