برگزاری مسابقه و کمپین در اینستاگرام یکی از روشهای طبیعی و عالی در بازاریابی اینستاگرامی به شمار میرود. از مزیتهای این روش این است که تنها دنبال کننده جذب نمیکنید، بلکه دنبال کنندگان فعلی خود را نیز درگیر میکنید و اساسا یکی از اهداف مسابقات اینستاگرامی افزایش فعالیت کاربران است.
معمولا هر کسبوکاری اهداف مخصوص به خود را دارد، برخی با هدف افزایش فالوور ، برخی با هدف افزایش آگاهی از برند و برخی با اهداف دیگر مسابقاتی را در اینستاگرام برگزار میکنند. اما با این حال خیلی از کسبوکارها در برگزاری مسابقه موفق عمل نمیکنند و در نهایت نفع زیادی از برگزاری مسابقه نمیبرند. این موضوع باعث شده تا مجموعه رونق.کام دست به گردآوری کتابی کوتاه ولی عمیق در زمینه برگزاری مسابقات اینستاگرامی بزند و آن را در قالب یک کتاب الکترونیک رایگان در اختیار علاقهمندان قرار دهد.
در این کتاب راز مسابقات موفق اینستاگرامی فاش شده است و با مطالعه آن خواهید فهمید که چطور برخی در برگزاری مسابقات اینستاگرامی خیلی خوب و موفق عمل میکنند و برخی دیگر ناموفق هستند.
اگر کسبوکار شما در اینستاگرام فعال بوده، این کتاب دقیقا برای شما نوشته شده است. با این کتاب یاد میگیرید که چطور مثل برندهای بزرگ مسابقات اینستاگرامی طراحی نمایید، مثل آنها مسابقه را مدیریت کرده و مانند آنها کسبوکارتان در در اینستاگرام مطرح کنید.
اگر به دنبال یک تکنیک عالی در بازاریابی اینستاگرامی هستید، اگر احساس میکنید که دنبالکنندگان شما به اندازه کافی فعال نیستند، اگر از برگزاری مسابقه یا کمپین در اینستاگرام خاطره خوشی ندارید، پیشنهاد میکنیم این کتاب رایگان را امتحان کنید.
برخی از عنوانهایی که در این کتاب به آنها پرداخته شده است به شرح ذیل است:
- آشنایی با اهداف مختلف از برگزاری مسابقات اینستاگرامی و انتخاب درست هدف
- آشنایی با ایدههای مختلف در برگزاری مسابقات
- آشنایی با مسابقات موفق اینستاگرامی
- آشنایی با طراحی سناریوی مسابقه، انتخاب هشتگ، جایزه مسابقه و..
- آشنایی با تکنیکهای شروع و حفظ حرارت مسابقه تا روز پایان
- آشنایی با چگونگی پایان دادن یک مسابقه
- آشنایی با فعالیتهای لازم پس از پایان یک مسابقه
- آشنایی با ابزارهای مفید در بازاریابی اینستاگرامی
برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت ronaaq.com مراجعه فرمایید.
اولین کتابی هست که در این زمینه دیدم
عالللللللی بود
تمام لینک ها خالی و فاقد محتوا هست. چرا دروغ تحویل بیننده میدین؟؟