در کنار معرفی گوشی One M9 توسط HTC این شرکت از سرویس خدمات پس از فروش جدید خود به نام Uh-Oh پرده برداشت که این خدمات برای ساکنین آمریکا و مکزیک منافع بسیاری خواهد داشت.
در این مناطق، این سرویس برای کسانی که اقدام به خرید گوشی One M9 نمایند و یا به تازگی گوشی One M8 را خریداری کرده اند به طور خودکار فعال خواهد شد.
با فعال شدن این سرویس، تا ۱۲ ماه پس از خرید گوشی در صورتی که صفحه نمایش گوشی دچار شکستگی شود و یا گوشی درون آب بیفتد و یا حتی در صورتی که کاربر شبکه خدمات دهنده خود را تعویض کنند، گوشی به صورت رایگان و بدون هیچ پرسشی توسط HTC تعویض خواهد شود.
نکته جالب اینجاست که در صورتی که کاربر از این خدمات در طول مدت تعیین شده استفاده نکند، هنگام خرید گوشی HTC One جدید، ۱۰۰ دلار تخفیف برای وی در نظر گرفته خواهد شد.
مدیر بخش آمریکایی HTC آقای جیسون مکنزی، که طرح این شرکت را طرحی فوق العاده می داند، جهت آگاه سازی مشتریان (و همچنین رقبا) در مورد منافع این سرویس، اقدام به مقایسه این طرح با خدمات سایرشرکت های رقیب نموده است:
“شرکت های دیگر به خدمات پس از فروش به عنوان کلایی نگاه می کنند که می توانند به مشتری بفروشند اما به اعتقاد ما نمی توان اسم این کار را حمایت از مشتری گذاشت. این کار در واقع درآمد زایی کردن از بدشانسی های مشتریان است. به علاوه این شرکت ها برای ارائه خدمات پس از فروش ویژه به مشتریان، آنان را مجبور به پرداخت مبالغی اضافه تر می کنند و در صورتی که از این خدمات استفاده نکنند چیزی عاید آنان نخواهد شد. برخی از شرکت ها تنها بخشی از خدمات ارائه شده توسط سرویس Uh-Oh را پوشش می دهند و نه همه آنها را. HTC قصد دارد این خدمات را بدون هیچ مبلغ اضافه ای به مشتریان ارائه کند چون معتقد است یک گوشی ممتاز هماره باید ممتاز بماند”
برای اثبات این مدعا مکنزی جدولی منتشر کرده و در آن اقدام به مقایسه سرویس Uh-Oh با خدمات شرکت های مشابه یعنی Samsung، Apple، LG و Motorola نموده است که در زیر آن را مشاهده می نمایید:
منبع:androidauthority