دیجی رودیجی رو
  • اخبار تکنولوژی
    • اخبار داخلی
    • اخبار تلفن همراه
    • اخبار سخت افزار
    • اخبار اپلیکیشن‌ها
  • آموزش
  • بررسی محصولات
  • راهنمای خرید
  • سرگرمی
    • اخبار بازی
    • معرفی بازی
      • بازی موبایل
      • بازی دسکتاپ
      • بازی کنسول
    • معرفی اپلیکیشن
    • سینما و تلویزیون
  • دیجی فکت
  • دیجی لایف
  • دیجی10
  • مقالات گوناگون
خواندن: نکات و ترفندهای کاربردی برای تبلیغات مؤثر در اینستاگرام
به اشتراک بگذارید
ورود
اعلان نمایش بیشتر
تغییر اندازه فونتآآ
دیجی رودیجی رو
تغییر اندازه فونتآآ
جستجو
حساب کاربری دارید؟ ورود
دنبال کردن
تمامی حقوق برای رسانه دیجی‌رو محفوظ است. 1403 ©
دیجی رو > رپورتاژ آگهی > نکات و ترفندهای کاربردی برای تبلیغات مؤثر در اینستاگرام
رپورتاژ آگهی

نکات و ترفندهای کاربردی برای تبلیغات مؤثر در اینستاگرام

واحد تبلیغات 6 دی 1402 ساعت 15:00
زمان مطالعه: 9 دقیقه
نکات و ترفندهای کاربردی برای تبلیغات مؤثر در اینستاگرام
اشتراک گذاری
بلیط هواپیما سفرمارکت

اگر هنوز تصور می‌کنید که برای جذب فالوور نیاز به پرداخت هزینه‌های سنگین تبلیغات دارید، سخت در اشتباه هستید. اگر با فوت و فن تبلیغات مؤثر در اینستاگرام آشنا باشید، ‌با کمترین هزینه هم می‌توانید بهترین نتیجه را بگیرد.

لیست
اصولی‌ترین روش تبلیغ در اینستاگرام چیست؟قبل از تبلیغات در اینستاگرامدر زمان تبلیغات در اینستاگرامنوع تبلیغات اینستاگرامیبعد از تبلیغات اینستاگرامهزینه تبلیغ در اینستاگرام چقدر است؟سخن پایانی

احتمالاً از دور و اطرافیانتان شنیده باشید که به یک اینفلوئنسر هزینه میلیونی برای تبلیغات پرداخت کرده باشد، اما در نهایت کمتر از 300 فالوور جذب کرده است. در حالی که هدف این فرد، جذب مشتری و فروش محصولاتش بوده است. به نظر شما ایراد کار کجاست؟

بسیاری از افراد تصور می‌کنند که هر چقدر هزینه بیشتری برای تبلیغات اینستاگرامی پرداخت کنند، بازخورد بهتری می‌گیرند. اگر بتوانید پیجی را پیدا کنید که پرسونای مخاطبانش نزدیک به پرسونای مشتریان بالقوه شما باشد، می‌توانید بهترین نتیجه را از تبلیغات داشته باشید.

در ادامه این مطلب قرار است به شما بگوییم که چطور با کمترین هزینه بهترین نتیجه را از تبلیغات در اینستاگرام داشته باشید. با ما در ادامه همراه باشید.

اصولی‌ترین روش تبلیغ در اینستاگرام چیست؟

دنبال کنندگان اینستاگرام سن و سال مشخصی ندارند؛ پیر و جوان و زن و مرد برای اوقات فراغت یا کسب درآمد در اینستاگرام فعالیت می‌کنند. علاقه‌مندی‌های هر کدامشان هم متفاوت است. یکی به دنبال اخبار روز دنیای ماشین‌ها است اما فرد دیگر به وسایل مینیمال علاقه مند است.

پس اهمیتی ندارد که کسب و کار شما چه چیزی باشد، قطعاً مخاطبان خاص خودتان را در اینستاگرام پیدا می‌کنید. اما چطور با انجام تبلیغات، بیشترین بازدهی را دریافت کنید؟ با رعایت نکات زیر در قبل، حین و بعد از انجام تبلیغات می‌توانید هم فالوورهای پیجتان را افزایش دهید و هم فروش داشته باشید.

قبل از تبلیغات در اینستاگرام

برای اینکه بتوانید تأثیر تبلیغات اینستاگرامی را بیشتر کنید، باید قبل از تبلیغات یک پیج زیبا و جذاب آماده کرده باشید.

  • یک تصویر مناسب برای پیج خودتان داشته باشید. برای تصویر پروفایل یک لوگو یا حتی تصویر خودتان که نشان دهنده نوع کسب و کارتان باشد، انتخاب کنید.
  • یک اسم مناسب و به یادماندنی برای پیجتان انتخاب کنید.
  • در قسمت بیو تمام اطلاعاتی که مخاطبان باید در نگاه اول از شما داشته باشند را بنویسید.
  • برای جلب اعتماد کاربران راه‌های ارتباطی خودتان مثل آدرس، شماره تماس یا آیدی تلگرام و… را در قسمت بیو قرار دهید. اگر هم وب سایت دارید، لینک آن هم قرار دهید.
  • قبل از انجام تبلیغات تعدادی پست و هایلایت جذاب درست کنید تا کاربران بعد از ورود به پیجتان جذب شوند.

نکات و ترفندهای کاربردی برای تبلیغات مؤثر در اینستاگرام

در زمان تبلیغات در اینستاگرام

یکی از مهم‌ترین بخش‌های تبلیغات،‌ انتخاب کانال یا پیج مناسب برای تبلیغات شما است. پس با دقت این بخش را دنبال کنید.

  • هدف خودتان را از تبلیغات مشخص کنید. یعنی می‌خواهید بعد از انجام تبلیغات چه اتفاقی برای شما بیوفتد؟ مثلاً برخی شرکت‌ها به دنبال برندسازی برای خودشان هستند و چندان به افزایش فالوور و … توجه نمی‌کنند.

آنلاین شاپ‌های کوچک و بزرگ به دنبال افزایش فروش محصول هستند. یعنی با تبلیغات هدفمند می‌خواهند محصولاتشان را بفروشند. سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها به دنبال بالا بردن ترافیک و افزایش نصب اپلیکیشن هستند.

پیج‌های نوپا با تبلیغات می‌خواهند آمار بازدیدکنندگان پیحشان را بالا ببرند. برخی بلاگرها هم می‌خواهند بازدید ویدئوهای پیجشان بالا برود و … .

  • به دنبال پیج‌های تخصصی حوزه فعالیت خودتان باشید. مثلاً برای تبلیغ لوازم آرایشی برند خاص می‌توانید از میکاپ آرتیست‌های اینستاگرامی یا بیوتی بلاگرها کمک بگیرید. دلیل آن هم این است که دنبال کنندگان این نوع پیج‌ها به جامعه هدف شما نزدیک‌تر هستند.
  • به دنبال پیج‌هایی باشید که فالوورهای آن‌ها فیک نباشد. چطور متوحه این موضوع شویم؟ با مشاهده میزان لایک‌ها، کامنت،‌ بازدیدهای ویدئو و… متوجه می‌شوید که دنبال کنندگان یک پیج واقعی هستند یا خیر.
  • میزان تعامل فالوورهای پیج تبلیغ کننده را بررسی کنید. هرچقدر که کاربران پست‌های بیشتری را لایک کنند یا کامنت گذاشته باشند، تبلیغات شما می‌تواند بازخورد بهتری بگیرد.
  • اگر پیجی را دیدید که تعداد فالووینگ‌های زیادی داشت، باید به آن شک کنید. این نوع پیج‌ها با استفاده از ربات کاربران زیادی را فالوو می‌کنند تا آن پیج‌ها هم آن‌ها را فالوو کنند. در نتیجه دنبال کنندگان باکیفیتی ندارند.
  • ببینید که آیا محتوای پیج مورد نظرتان به اندازه کافی جذاب و باکیفیت است؟ اگر جزو پیج‌های بی کیفیت و رده پایین محسوب می‌شد بی خیال آن شوید.
  • پرسونای مخاطبانتان را بررسی کنید. ببینید که با انجام تبلیغات دنبال چه نوع مخاطبانی هستید. شهر، سن، جنسیبت، زبان، گویش و حتی علایق مخاطبان برای پیدا کردن پیج تبلیغاتی اهمیت دارد. مثلاً یک پیح اینستاگرامی که به زبان رشتی آموزش آشپزی دارد، می‌توانند برای آن دسته از افرادی که به دنبال مخاطبان شمال کشور هستند، مناسب باشد.

نوع تبلیغات اینستاگرامی

دلیل موفق نشدن کمپین‌های تبلیغاتی فقط پیج تبلیغ کننده نیست؛ اگر محتوای کمپین شما به اندازه کافی جذاب و متقاعدکننده نباشد، نمی‌توانید بازخورد خوبی داشته باشید.

  • چه در طراحی بنر و چه در طراحی ویدئو حواستان باشد که از متن و تصویر جذاب استفاده کنید. سعی کنید تا حد ممکن از ویدئوی کوتاه استفاده کنید و متن خیلی طولانی نداشته باشید.
  • در بخش کپشن سعی کنید به صورت کوتاه و کامل به مخاطبان بگویید که چرا باید از پیج شما بازدید کنند یا محصولاتتان را بخرند.
  • از 5 تا 6 هشتگ مناسب با تبلیغاتتان استفاده کنید.
  • کال تو اکشن داشته باشید و از مخاطبان بخواهید که در انتهای ویدئو برای شما کامنت بگذارند یا فعالیت خاصی انجام دهند.
  • به زمان انتشار پست تبلیغاتی خودتان دقت کنید. ببینید که مخاطبان شما بیشتر چه ساعتی در طول روز از اینستاگرام استفاده می‌کنند.

نکات و ترفندهای کاربردی برای تبلیغات مؤثر در اینستاگرام

بعد از تبلیغات اینستاگرام

خب حالا بعد از تبلیغات نباید مخاطبان را رها کنید. اتفاقاً باید بیشتر حواستان به گذاشتن پست و استوری جدید باشد.

  • یک تقویم محتوایی برای قرار دادن استوری و پست در صفحه اینستاگرامی خودتان بچینید. ببینید که بازدیدکنندگان شما به چه نوع پستی علاقه مند هستند.
  • برای ماندگاری فالوورهای جذب شده مسابقه و نظرسنجی‌های جذاب برگزار کنید.
  • بررسی کنید که تبلیغات شما در کدام پیج بیشترین بازدهی را داشته است. با استفاده از این آمار می‌توانید کمپین‌های تبلیغاتی بهتری تدوین کنید.
  • با ساخت سایت مرتبط با کسب و کارتان اعتماد مخاطبان را جلب کنید.

هزینه تبلیغ در اینستاگرام چقدر است؟

هیچ هزینه یا تعرفه خاصی برای تبلیغ در اینستاگرام وجود ندارد. شما می‌توانید از 50 هزار تومان تا 100 میلیون تومان هم برای پیجتان تبلیغ کنید. قرار نیست با پرداخت هزینه بیشتر برای تبلیغات بازخورد بهتری داشته باشید. اگر بتوانید یک کمپین تبلیغاتی جذاب به یک پیج اینستاگرامی مرتبط بدهید، می‌توانید نتیجه خیلی خوبی بگیرید.

پس هزینه تبلیغات اینستاگرام کاملاً به بودجه شما بستگی دارد.

سخن پایانی

در این مطلب سعی کردیم به صورت کامل به موضوع آموزش تبلیغات در اینستاگرام بپردازیم. با استفاده از بنرهای تبلیغاتی جذاب و تبلیغ در پیج‌های پرطرفدار حوزه کاری خودتان می‌توانید دنبال کنندگان باکیفیتی داشته باشید.

این مقاله از وب سایت https://www.portal.ir/the-complete-instagram-ads-training برگرفته شده است.

#توجه: این مطلب یک رپرتاژ تبلیغاتی بوده و محتوای آن توسط تبلیغ دهنده تهیه و نگارش شده است.
دیجی‌رو مسئولیتی در قبال محتوای تبلیغاتی ندارد.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری
این مقاله را به اشتراک بگذارید
توییتر Whatsapp Whatsapp تلگرام ایمیل کپی کرده لینک پرینت
چه حسی به این مطلب داری؟
Sad0
Sleepy0
Love0
Happy0
Angry0
Cry0
Surprise0
مقاله قبلی آنر ایکس 50 پرو سبک طراحی و مشخصات کلیدی «آنر ایکس 50 پرو» فاش شد
مقاله بعدی تور ژاپن یا تور بایدها و نبایدها؟ تور ژاپن یا تور بایدها و نبایدها؟
نظر بدهید نظر بدهید

نظر بدهید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا یک امتیاز انتخاب کنید!

تبلیغات

موبوگیفت
  • خرید فالوور ایرانی
  • خرید فالوور ارزان
  • پنجره دوجداره
  • خرید ممبر تلگرام
  • ارز دیجیتال ایاس ( EOS)
  • راز نوسانات بیت کوین
  • دوج کوین یا شیبا
  • دستگاه جوجه کشی دماوند
  • خرید بیت کوین
  • دوربین کوچک سیم کارت خور
  • خرید اکانت اسپاتیفای
  • لوستر مدرن
  • تور روسیه
  • تاثیر سیاست های ترامپ بر کریپتو
  • قدرت دادن چین لینک به Web3
  • خرید سرور hp ماهان شبکه اچ پی

آخرین خبرها

میت‌پد پرو 12.2

تبلت هواوی «میت‌پد پرو 12.2» و هدفون «فری‌بادز 6» از راه رسیدند

اوپو پد SE

اوپو پد SE معرفی شد؛ تبلتی اقتصادی با طراحی جذاب و نمایشگر 90 هرتز

اوپو رنو 14 و رنو 14 پرو

اوپو رنو 14 و رنو 14 پرو با دوربین‌های 50 مگاپیکسلی و عملکرد خیره کننده معرفی شدند

مطالب مرتبط

مهاجرت کاری متخصصان IT به آلمان
رپورتاژ آگهی

فرصت‌های مهاجرت کاری متخصصان IT به آلمان؛ از ایران تا برلین

23 اردیبهشت 1404 ساعت 14:30
چرا فروشگاه اینترنتی شما به سرور ابری نیاز دارد؟
رپورتاژ آگهی

چرا فروشگاه اینترنتی شما به سرور ابری نیاز دارد؟

22 اردیبهشت 1404 ساعت 13:00
گوشی آنر انتخابی هوشمندانه برای عکاسی حرفه‌ای
رپورتاژ آگهی

گوشی آنر انتخابی هوشمندانه برای عکاسی حرفه‌ای

21 اردیبهشت 1404 ساعت 15:00
شروع موفق در دیجیتال مارکتینگ با آموزش صفر تا صد سئو در تهران
رپورتاژ آگهی

شروع موفق در دیجیتال مارکتینگ با آموزش صفر تا صد سئو در تهران

21 اردیبهشت 1404 ساعت 14:30

درباره دیجی‌رو

رسانه دیجی‌رو با شعار دنیای تکنولوژی در اوایل سال 94 تاسیس شد. ماموریت ما اطلاع رسانی صحیح و ارائه آخرین اخبار تکنولوژی، بررسی محصولات دیجیتال، راهنمای خرید کالاهای دیجیتال و همچنین تهیه به‌روزترین مطالب آموزشی و مقالات در حوزه تکنولوژی، علم و سبک زندگی است. گروه دیجی‌رو همه‌ی تلاش خود را به کار خواهد گرفت که روزبه‌روز بر کیفیت و خدمات این رسانه بیفزاید تا دیجی رو به عنوان رسانه‌ای معتبر بدرخشد.

logo-samandehi
دنبال کردن
تمامی حقوق برای رسانه دیجی‌رو محفوظ است. 1403 ©
خوش آمدید

ورود به حساب کاربری

فراموش رمز عبور