دیجی رودیجی رو
  • اخبار تکنولوژی
    • اخبار داخلی
    • اخبار تلفن همراه
    • اخبار سخت افزار
    • اخبار اپلیکیشن‌ها
  • آموزش
  • بررسی محصولات
  • راهنمای خرید
  • سرگرمی
    • اخبار بازی
    • معرفی بازی
      • بازی موبایل
      • بازی دسکتاپ
      • بازی کنسول
    • معرفی اپلیکیشن
    • سینما و تلویزیون
  • دیجی فکت
  • دیجی لایف
  • دیجی10
  • مقالات گوناگون
خواندن: همه چیز درباره بازاریابی کسب و کارهای کوچک
به اشتراک بگذارید
ورود
اعلان نمایش بیشتر
تغییر اندازه فونتآآ
دیجی رودیجی رو
تغییر اندازه فونتآآ
جستجو
حساب کاربری دارید؟ ورود
دنبال کردن
تمامی حقوق برای رسانه دیجی‌رو محفوظ است. 1403 ©
دیجی رو > رپورتاژ آگهی > همه چیز درباره بازاریابی کسب و کارهای کوچک
رپورتاژ آگهی

همه چیز درباره بازاریابی کسب و کارهای کوچک

واحد تبلیغات 30 شهریور 1402 ساعت 16:30
زمان مطالعه: 8 دقیقه
همه چیز درباره بازاریابی کسب و کارهای کوچک
اشتراک گذاری
بلیط هواپیما سفرمارکت

بازاریابی کسب و کارهای کوچک یکی از انواع بازاریابی بسیار خاص و حرفه ای محسوب می شود. بهتر است بدانید همه کسب و کارها به خصوص آنها که تازه قدم به عرصه میدان گذاشته اند، احتیاج دارند تا از پیشرفته ترین شیوه های بازاریابی در کسب و کارهایشان استفاده نمایند. دکتر میثم شکری ساز معتقد است که اگر به هیچ عنوان استفاده ای  از شیوه های نوین نداشته باشند به زودی رقبای سر سخت از آنها جلو می زنند و آنها نیز کنار گذاشته می شوند. ما در این مقاله قصد داریم به بررسی بازاریابی کسب و کارهای کوچک بپردازیم، پس با ما همراه باشید.

لیست
انواع روش های بازاریابی کسب و کارهای کوچکآغاز کردن تبلیغات با کارت پستالشناختن مشتریانفرستان پیام تبریک تولد به مشتریانهمکاری با سایر شرکت هااستفاده از رویکرد دو مرحله ایراه اندازی یک نظرسنجیاستفاده از تلفنافزایش قیمت محصولات

انواع روش های بازاریابی کسب و کارهای کوچک

هنگامی بازاریابی کسب و کارهای کوچک پر اهمیت می شود که طبق تحقیقات متنوع و گسترده انجام شود. کسب و کارهایی که ایده ای پشت شان نباشد به زودی از بازار حذف می شوند. در حقیقت اگر سعی کنید تا در کسب و کار خود با ارزش ترین سرمایه تان را به فروش برسانید، تا وقتی از استراتژی درستی استفاده نکنید زحماتتان به هدر خواهد رفت. دکتر میثم شکری ساز اعتقاد دارد که دنیای پیشرفته و مدرن از رفتارها و الگوهای جدید حمایت می کند. ما در ادامه به چند راه حل درباره انواع روش های بازاریابی کسب و کارهای کوچک می پردازیم:

همه چیز درباره بازاریابی کسب و کارهای کوچک

آغاز کردن تبلیغات با کارت پستال

برای حرفه ای شدن در بخش بازاریابی کسب و کارهای کوچک باید خدمات پستی بخش های مختلف را در نظر بگیرید و باید به کارت پستال و قیمت ها توجه لازم را داشته باشید. از ظنر دکتر میثم شکری ساز کارت پستال می تواند حس خوشایندی به مشتریان منتقل کند. امکان دارد یک مشتری نامه را نخواند، ولی احتمال دارد به پشت کارت پستال توجه لازم را داشته باشد. تنها سه ثانیه زمان دارید تا پیام خود را به مشتری منتقل کنید. به بیان دیگر میانگین تایمی که مشتریان به تبلیغات نگاه می کنند 3 ثانیه می‌باشد. به یاد داشته باشید تنها با یک کارت پستال پیام به مشتریان منتقل می شود.

شناختن مشتریان

در انواع روش های بازاریابی کسب و کارهای کوچک ذکر شده است که برای حرفه ای تر شدن باید تمام جوانب را در نظر داشته باشید. پس از آن می بایست فردی که احتمالش را می دهید محصولتان را خریداری کرده به طور دقیق توصیف نمایید. او چرا می‌خواهد محصولتان را خریداری کند؟ زمانی که به انگیزه های مشتریان خود پی می برید، می توانید به درستی آنها را هدایت نمایید. توجه داشته باشید زمانی می توانید محصول مورد نظر خود را به فروش برسانید که آن محصول موقعیت یابی و تعریف شده باشد.

همه چیز درباره بازاریابی کسب و کارهای کوچک

یک نکته مهم درباره انواع روش های بازاریابی کسب و کارهای کوچک که باید بدانید این است: یک شرکت بزرگ داروسازی یک داروی سرماخوردگی را به طور کامل حذف کرد، زیرا این دارو نمی توانست حالت خواب آلودگی را به طور دقیق برطرف نماید. یک فرد پیدا شد و نام آن دارو را تغییر داد و آن را به عنوان داروی سرماخوردگی پیش از خواب به فروش رساند. این دارو به یک دارو پر فروش در کل دنیا تبدیل شد. پس به یاد داشته باشید به خاطر اینکه محصول خوب است، دلیلی نمی شود که فروش آن نیز خوب باشد. موقعیت یابی محصول باید به طور دقیق انجام شود. بازاریابی این کار را به درستی انجام می دهد.

فرستان پیام تبریک تولد به مشتریان

یک راه حل خوب برای حرفه ای شدن در بخش بازاریابی کسب و کارهای کوچک فرستادن کارت تبریک به مشتریان می باشد برای آگاه شدن از تاریخ تولد بهتر است به نظرسنجی رجوع کنید. برای مشتریان خود یک پیشنهاد ویژه نیز می توانید در نظر داشته باشید. درباره محصولات خود نیز می توانید به آنها توضیح دهید. آنها می توانند محصول شما را به خودشان هدیه دهند.

همکاری با سایر شرکت ها

دکتر میثم شکری ساز اعتقاد دارد باید به انواع روش های بازاریابی کسب و کارهای کوچک توجه کنید تا موفق شوید و پیشرفت کنید. پس از آن می توانید هزینه های تبلیغات را با یک شرکت دیگر سهیم شوید. اگر هزینه تبلیغات را تقسیم نمایید خیلی سریع می توانید پیشرفت چشمگیری داشته باشید. پس از آن محصول خود را درون محصول دیگری بگذارید.

همه چیز درباره بازاریابی کسب و کارهای کوچک

استفاده از رویکرد دو مرحله ای

به مشتریان خود اطلاعات توصیفی مربوط به رویکرد دو مرحله ای ارائه دهید.

در مرحله نخست به مشتریان خود گزاره برگ تحویل دهید. این گزاره باید نشان دهنده تخصص شما باشد.

مشتریان خود را به لیست ایمیل تان بیفزایید و گاهی به آنها ایمیل دهید.

راه اندازی یک نظرسنجی

از دیدگاه دکتر میثم شکری ساز برای حرفه ای شدن در قسمت بازاریابی به راه اندازی یک نظرسنجی نیز می توانید فکر کنید.در نظرسنجی، متوجه خواهید شد که چه چیزهایی موجب افزایش انگیزه در مشتریان می شوند. به یاد داشته باشید باید به جزئی ترین نکات توجه لازم را داشته باشید. به عنوان مثال آنها در چه مکانی مشغول به کار هستند؟ چه کتاب هایی مطالعه می کنند؟ گروه سنی آنها چیست؟ تمام این اطلاعات شما را به اهدافتان می رساند. توجه داشته باشید پس از اینکه نظرسنجی تکمیل شد می‌توانید برای مشتریان خود تخفیف یا پاداش در نظر بگیرید.

همه چیز درباره بازاریابی کسب و کارهای کوچک

استفاده از تلفن

به منظور حرفه ای شد در بخش بازاریابی کسب و کارهای کوچک باید قبل از اینکه از آگهی پر زرق و برق استفاده کنید از تلفن کمک بگیرید. زمانی که به 100 تماس تلفنی پاسخ می دهید مثل این است که 1000 ایمیل دریافت کرده اید. توجه داشته باشید می توانید در این راه خیلی سریع به نتیجه دلخواهتان نیز برسید. این راه علاوه بر این  که کم خرج است زحمت کمی نیز دارد. علاوه بر این آمارهای جالب نیز به دست خواهید آورد و خیلی سریع در کار خود رشد می کنید.

افزایش قیمت محصولات

اگر در بخش بازاریابی فعالیت می کنید افزایش قیمت محصولات می تواند شما را به هدفتان نزدیک تر کند. باید به چند نکته توجه لازم را داشته باشند. آیا رقیب حرفه ای تان قیمت محصولات خود را بالاتر برده است؟ بهتر است این روند را پیش بگیرید و کمی قیمت ها را افزایش دهید. قیمت های بالا موجب جدا شدن شما از بقیه رقبا می شوند و این نکته را به دیگران القا می کنند که کیفیت محصولتان بهتر می باشد. پس محصول مورد نظر شایسته این است که قیمت بیشتری داشته باشید. باید به چند نکته حرفه ای نیز دقت نمایید.

برای مشاهده مطلب اصلی اینجا کلیک کنید.

#توجه: این مطلب یک رپرتاژ تبلیغاتی بوده و محتوای آن توسط تبلیغ دهنده تهیه و نگارش شده است.
دیجی‌رو مسئولیتی در قبال محتوای تبلیغاتی ندارد.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری
این مقاله را به اشتراک بگذارید
توییتر Whatsapp Whatsapp تلگرام ایمیل کپی کرده لینک پرینت
چه حسی به این مطلب داری؟
Sad0
Sleepy0
Love0
Happy0
Angry0
Cry0
Surprise0
مقاله قبلی چگونه خوش صحبت باشیم؟ 9 راه برای تقویت مکالمه چگونه خوش صحبت باشیم؟ 9 راه برای تقویت مکالمه
مقاله بعدی تهدید امنیتی کاربران اندروید 6 تهدید امنیتی مهمی که کاربران اندروید در سال 2023 با آن‌ها مواجه هستند
نظر بدهید نظر بدهید

نظر بدهید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا یک امتیاز انتخاب کنید!

تبلیغات

موبوگیفت
  • خرید فالوور ایرانی
  • خرید فالوور ارزان
  • پنجره دوجداره
  • خرید ممبر تلگرام
  • تاثیر سیاست های ترامپ بر کریپتو
  • ارز دیجیتال ایاس ( EOS)
  • قدرت دادن چین لینک به Web3
  • راز نوسانات بیت کوین
  • دوج کوین یا شیبا
  • دستگاه جوجه کشی دماوند
  • خرید بیت کوین
  • دوربین کوچک سیم کارت خور
  • خرید اکانت اسپاتیفای
  • لوستر مدرن
  • خرید سرور hp ماهان شبکه اچ پی

آخرین خبرها

وعده هفت سال به‌روزرسانی گوشی‌های اندرویدی

وعده هفت سال به‌روزرسانی گوشی‌های اندرویدی را باور کنیم یا نه؟!

چطور چربی پوست را با روتین ساده و کمترین هزینه کم کنیم؟

چطور چربی پوست را با روتین ساده و کمترین هزینه کم کنیم؟

اندروید باکس ایرانی بهتره یا خارجی

اندروید باکس ایرانی یا خارجی؟ کدام بهتر است؟

مطالب مرتبط

چطور چربی پوست را با روتین ساده و کمترین هزینه کم کنیم؟
رپورتاژ آگهی

چطور چربی پوست را با روتین ساده و کمترین هزینه کم کنیم؟

20 اردیبهشت 1404 ساعت 16:06
اندروید باکس ایرانی بهتره یا خارجی
رپورتاژ آگهی

اندروید باکس ایرانی یا خارجی؟ کدام بهتر است؟

20 اردیبهشت 1404 ساعت 15:45
تعمیرات آیفون
رپورتاژ آگهی

مرکز تعمیرات موبایل را چطور انتخاب کنیم؟

20 اردیبهشت 1404 ساعت 15:00
خرید از ایکس‌باکس و پلی‌استیشن ترکیه
رپورتاژ آگهی

چطور با کنسول ارزان بازی کنیم؟

17 اردیبهشت 1404 ساعت 15:00

درباره دیجی‌رو

رسانه دیجی‌رو با شعار دنیای تکنولوژی در اوایل سال 94 تاسیس شد. ماموریت ما اطلاع رسانی صحیح و ارائه آخرین اخبار تکنولوژی، بررسی محصولات دیجیتال، راهنمای خرید کالاهای دیجیتال و همچنین تهیه به‌روزترین مطالب آموزشی و مقالات در حوزه تکنولوژی، علم و سبک زندگی است. گروه دیجی‌رو همه‌ی تلاش خود را به کار خواهد گرفت که روزبه‌روز بر کیفیت و خدمات این رسانه بیفزاید تا دیجی رو به عنوان رسانه‌ای معتبر بدرخشد.

logo-samandehi
دنبال کردن
تمامی حقوق برای رسانه دیجی‌رو محفوظ است. 1403 ©
خوش آمدید

ورود به حساب کاربری

فراموش رمز عبور