نرم افزار ساده، کاربردی و پرقدرت ساماندهی نوبت دهی آنلاین پلنوین شروع به کار کرد، این پلتفرم جامع، مدیریت کارکنان و مشتریان را منظم میکند و با امکانات پیشرفته خود، تمام نیازهای کسبوکارها را برآورده میکند. این روزها تقریبا همه کسبوکارهایی که مراجعه کننده دارند، سعی میکنند از فناوریهای روز برای نظمدهی ارتباط با مشتریان استفاده کنند، پلنوین یک پلتفرم کامل است که به کمک تیم مختصص خود برای همه حالتهای ممکن و کسبوکارهای کوچک و بزرگ برنامههای ویژهای دارد. اگر میخواهید تعداد نوبتهای کنسلی را به حداقل برسانید و درآمد خود را افزایش دهید این مطلب را تا آخر دنبال کنید.
سامانه نوبت دهی آنلاین چیست؟
سامانه نوبت دهی آنلاین یا سیستم مدیریت صف آنلاین با کمک فناوریهای روز به مشتریان و مراجعه کنندگان شما این فرصت را میدهد که از منزل یا محل کار خود به صورت آنلاین و بر طبق سلیقه خود زمان بعدی مراجعه به شما را ثبت کنند. به کمک این پلتفرم برای همیشه با صف و بینظمی مراجعه کنندگان خداحافظی میکنید و میتوانید استفاده از این ابزار تمام نوبت دهیهای آنلاین و آفلاین خود را ساماندهی کنید.
درحال حاضر نرم افزارهای مختلفی در این زمینه طراحی و پیاده سازی شدهاند که هر کدام مزایا و معایب خود را دارند، این تعدد سامانهها و حساسیت آن سبب شده که انتخاب یک نرم افزار مناسب دشوار باشد.
پلنوین یک سامانه جامع است که توسط یک تیم خلاق طراحی و پیاده سازی شده تا ضمن ساده سازی فرآیندها دغدغه مدیران را به حداقل برساند که روی فروش بیشتر و مدیریت کارها تمرکز کنند و باقی کارها را به این پلتفرم واگذار کنند.
چرا کسب و کارها باید سامانه نوبت دهی آنلاین داشته باشند؟
سامانه نوبت دهی آنلاین در واقع برای شما و مشتریانتان یک ضرورت است. به کمک این سیستم، مشتری به اختیار خود زمانی که آزاد است را برای مراجعه به شما انتخاب میکند، در مقابل تعداد نوبتهای کنسلی به حداقل رسیده و درآمد شما هم افزایش پیدا میکند.
تجربه نشان داده که بسیاری از مشتریان دوست دارند در زمانهای غیر اداری و وقتی که زمان آزاد دارند نوبت خود را رزرو کنند، به کمک این سامانه میتوانید در تمام ساعات شبانهروز و حتی روزهای تعطیل هم در دسترس مشتری باشید.
پلنوین این امکان را فراهم کرده تا شما بهراحتی برای مشتریان خود پیامک یا ایمیل یادآوری ارسال کنید و آنها را به مراجعه در زمان مقرر ترغیب کنید. همچنین به مراجعه کننده این فرصت داده میشود که درصورتیکه به هر دلیل نمیتواند در وقت مقرر مراجعه کند به شما اطلاع بدهد تا بتوانید نوبت را به شخص دیگری بدهید. ارتباط هدفمند با مشتری و ارسال پیامکهای به موقع مثل یادآوری، تشکر و… میتواند در افزایش رضایتمندی مراجعه کننده از شما تاثیر بسیاری داشته باشد.
سامانه نوبت دهی پلنوین چه راهکارهایی ارائه میکند؟
این سامانه همانطور که از نامش پیدا است وظیفه ساماندهی نوبت دهی آنلاین و آفلاین زمان مراجعه مشتریان را برعهده دارد اما این تنها کار پلنوین نیست. در اینجا به برخی از راهکارهایی که این سامانه ارائه میدهد اشاره میکنیم.
1. صرفه جویی در زمان و نوبت دهی آنلاین
اولین و بهترین راهکار استفاده از پلنوین صرفه جویی در زمان است. با پلنوین شما دیگر احتیاج به دفتر و پاسخگویی به تماس های تلفنی برای ثبت نوبت دهی ها پیدا نمی کنید. تنها لازم است زمان کاری خود و کارکنانتان را تعریف کنید! مشتریان شما با مراجعه به صفحه اختصاصی شما میتوانند به راحتی زمان آزاد شما را پیدا کرده و متناسب با زمان خود، آن را را رزرو کنند!
1. نظارت بر حضور کارکنان
به کمک این سامانه میتوانید روزهای تعطیل، یا زمان مرخصی کارکنان خود را مشخص کرده و آن را مدیریت کنید. پلنوین زمان مراجعه تکتک کارکنان را ثبت میکند و در صورت تمایل شما در اختیار مشتریان قرار میدهد. بنابراین اگر دوست داشته باشند شخص خاصی کارهای آنها را انجام دهد میتوانند در همان زمان مراجعه کنند.
2. مدیریت مشتری
با استفاده از این سامانه میتوانید لیست کاملی از مراجعه کنندگان و سابقه استفاده آنها از خدماتتان داشته باشید. به این ترتیب میتوانید یک رابطه هدفمند و طولانی مدت را با آنها شکل دهید تا به مشتریان وفادار شما تبدیل شوند.
3. پرداخت آنلاین
پلنوین این امکان را فراهم آورده تا بتوانید همه یا بخشی از هزینه خدمات خود را هنگام رزرو وقت به صورت آنلاین دریافت کنید.
4. ارائه گزارش کار
این سامانه یک گزارش کار جامع در اختیار شما قرار میدهد، که با یک نگاه به آن بهراحتی میتوانید همه چیز را زیر نظر بگیرید. با مشاهده تعداد رزروهای روزانه و زمان مراجعه مشتری میتوانید برای ساعتهای کم بازدید هم برنامه ریزی کنید.
چطور میتوانید از سامانه پلنوین استفاده کنید؟
پلنوین از انواع کسبوکارهای مختلف پشتیبانی میکند، فرقی نمیکند چه کاری انجام میدهید، شما هر چیزی را که برای ساماندهی مشتریان خود لازم داشته باشید در پلنوین پیدا میکنید. استفاده از این سامانه بسیار راحت است و از آنجا که بر یک بستر امن ابری قرار گرفته برای استفاده از آن به نصب نرم افزار خاصی نیاز ندارید. همه کارکنان شما با هر سطح از دانش فنی میتوانند پس از تعریف سطح دسترسی بهراحتی از آن استفاده کنند.
پلنوین به صورت اتوماتیک بهروزرسانی میشود و برای اینکار لازم نیست شخص خاصی را استخدام کنید. از آنجا که پلنوین بر بستر وب فعال است شما در هر زمان و مکانی که اراده کنید میتوانید نوبتهای آنلاین و آفلاین خود را مدیریت کنید و بر عملکرد کارکنان نظارت داشته باشید.
هزینه خدمات پلنوین چقدر است؟
این سامانه انتخاب را به مشتری سپرده است، شما با انتخاب بستههای مختلف ماهانه و سالانه پلنوین که برای کسبوکارهای مختلف طراحی شده میتوانید هزینه استفاده از خدمات را برمبنای بودجه و نیاز خود تعیین کنید. بستههای پایه، اقتصادی، حرفهای و سازمانی این مجموعه امکانات جامعی را در اختیار شما قرار میدهد. با مراجعه با سایت پلنوین و مشاهده اطلاعات بستههای مختلف میتوانید خدمات مورد نیاز خود را انتخاب کرده و با چند کلیک ساده آن را خریداری کنید. امکان پرداخت آنلاین برای شما در نظر گرفته شده و کارشناسان ما پاسخگوی سوالات احتمالی شما در این زمینه هستند. لطفا جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتراز طریق شماره ۰۲۱۴۴۸۹۸۹۳۱با ما در ارتباط باشید یا به کمک شماره ۰۹۰۱۲۴۷۰۰۶۰ از طریق تلگرام و واتساپ برای ما پیام ارسال کنید.
اگر تمایل دارید بیشتر با کارکردهای پلنوین آشنا شوید، همین الان در سایت این سامانه ثبت نام کنید و به مناسبت آغاز به کار این مجموعه به مدت 14 روز بهصورت رایگان از خدمات آن استفاده کنید. برای ثبت نام به سایت پلنوین به آدرس www.planovin.com مراجعه کنید.
#توجه: این مطلب یک رپرتاژ تبلیغاتی بوده و محتوای آن توسط تبلیغ دهنده تهیه و نگارش شده است.
دیجیرو مسئولیتی در قبال محتوای تبلیغاتی ندارد.