دیجی رودیجی رو
  • اخبار تکنولوژی
    • اخبار داخلی
    • اخبار تلفن همراه
    • اخبار سخت افزار
    • اخبار اپلیکیشن‌ها
  • آموزش
  • بررسی محصولات
  • راهنمای خرید
  • سرگرمی
    • اخبار بازی
    • معرفی بازی
      • بازی موبایل
      • بازی دسکتاپ
      • بازی کنسول
    • معرفی اپلیکیشن
    • سینما و تلویزیون
  • دیجی فکت
  • دیجی لایف
  • دیجی10
  • مقالات گوناگون
خواندن: معرفی کتاب های آموزش فرآیند برندسازی
به اشتراک بگذارید
ورود
اعلان نمایش بیشتر
تغییر اندازه فونتآآ
دیجی رودیجی رو
تغییر اندازه فونتآآ
جستجو
حساب کاربری دارید؟ ورود
دنبال کردن
تمامی حقوق برای رسانه دیجی‌رو محفوظ است. 1403 ©
دیجی رو > رپورتاژ آگهی > معرفی کتاب های آموزش فرآیند برندسازی
رپورتاژ آگهی

معرفی کتاب های آموزش فرآیند برندسازی

واحد تبلیغات 10 آبان 1400 ساعت 11:45
زمان مطالعه: 6 دقیقه
معرفی کتاب های آموزش فرآیند برندسازی
اشتراک گذاری
بلیط هواپیما سفرمارکت

این روزها کسب و کارهای زیادی شکل گرفته است و افراد به دنبال رسیدن به بالاترین درآمد ممکن هستند. اگر تنها نگاهی به سال های گذشته داشته باشیم، متوجه می شویم که این برندها با مقادیر بالایی صورت گرفته اند و افراد حاضر در آن به سختی در حال ادامه دادن هستند. به هر شکل، برندسازی آن قدرها هم ساده نیست و سختی ها و چالش های خاص خود را دارد.

لیست
چرا کتاب برندسازی بخوانیم؟معرفی بهترین کتاب های برندسازیکتاب تبلیغات تجاری؛ اصول و شیوه های عملمدیریت استراتژیک برندکتاب جایگاه سازیبرندینگ دیجیتالسخن پایانی

بسیاری از افراد تمایل دارند تا برند خودشان را داشته باشند. آن ها در این زمینه ممکن است استراتژی های متفاوتی را هم امتحان کنند تا سریع و اصولی به هدف ببرسند. البته برخی از این کسب و کارها هرگز به موفقیت نمی رسند. دلیل آن هم این است که صاحبان آن ها ترفندهای اشتباهی را پیاده می کنند.

چرا کتاب برندسازی بخوانیم؟

واضح است کتاب های مربوط به برندسازی برای این ساخته شده اند تا بتوانید برترین ترفندها را برای رسیدن به بیشتری بازدهی و سود بالا در نظر بگیرید و رفته رفته آن ها را عملی کنید. در بسیاری از این کتاب ها، مطالب دیگری هم در حوزه دیجیتال مارکتینگ و ویدیو مارکتینگ آورده شده است که می توانید مروری بر آن ها نیز داشته باشید.

معرفی کتاب های آموزش فرآیند برندسازی

معرفی بهترین کتاب های برندسازی

کتاب تبلیغات تجاری؛ اصول و شیوه های عمل

نخستین کتابی که در این مقاله به آن می پردازیم، تبلیغات تجاری؛ اصول و شیوه های عمل است. این کتاب این روزها بسیار مطرح شده است و افراد زیادی برای خرید آن تلاش دارند. آموزش های فراوانی در این کتاب به چشم می خورد که فوق العاده هستند.

با وجود این که سال های زیادی از انتشار این کتاب می گذرد، اما هنوز هم می توان مطالب مفیدی را در آن پیدا کرد. امروزه بسیاری از افراد موفق عقیده دارند که موفقیت خود را مدیون چنین کتاب هایی هستند. گفتنی است که ویلیام ولز وظیفه نوشتن این کتاب را به عهده دارد.

مدیریت استراتژیک برند

مدیریت استراتژیک برند نام کتاب بعدی لیست ما است که آن را هم باید از نظر محبوبیت در ردیف های نخست به شمار آورد. کوین لین کلر که نویسنده این کتاب است، تا به حال راه های زیادی را برای مدیریت برند خود امتحان کرده است. وی با شکست هایی هم مواجه شد، اما در نهایت موفقیت های فراوانی را بر سر راه خود مشاهده کرد.

در نهایت او تصمیم گرفت تا تجربیات خود را در اختیار افراد تازه کار هم قرار دهد. این کتاب در حدود 500 صفحه است و مطالب فراوانی را می توان در آن مشاهده کرد. در ابتدا از اهداف اصلی برندسازی و مفاهیم مربوط به آن صحبت می شود و باید ببینید که اصلا هدفتان برای ایجاد یک کسب و کار چیست.

کتاب جایگاه سازی

اگر از افراد فعال در حوزه برندسازی و حتی آموزش تولید محتوا باشید، احتمالا نام آل ریس را شنیده اید؛ نویسنده ای که کاملا در حوزه کاری خود موفق است و اکنون برندهای زیادی را مدیریت می کند. وی کتابی تحت عنوان جایگاه سازی را نوشته است که به شما آموزش می دهد تا به چه صورت، جایگاه خود را در برندسازی پیدا کنید.

در واقع از دید نویسنده، یافتن این جایگاه به معنای همه چیز است و به وسیله آن می توان هر کاری را متناسب با حوزه فعالیتتان انجام دهید. البته در نظر داشته باشید که اگر از افراد تازه کار در زمینه برندسازی هستید، بهتر است به سراغ دیگر کتاب ها بروید. دلیل آن هم این است که با کتابی حجیم و سنگین سر و کار داریم که مطالب و مفاهیمی دشوار دارد. این کتاب مناسب کسانی است که حداقل چند سالی را در این حوزه گذرانده اند.

برندینگ دیجیتال

برندینگ دیجیتال نام آخرین کتاب فهرست ما بوده که آلن پی ادمسون نویسنده آن است. اگر به دنبال بازاریابی از نوع دیجیتال هستید و می خواهید به بهترین فرد کسب و کار خود تبدیل شوید، حتما این کتاب را مطالعه کنید. در این کتاب مثال های زیادی هم آورده شده است و برندهای موفق و یا شکست خورده مورد نقد و بررسی قرار گرفته اند. مزیت این کتاب را باید بیان مطالب به صورت داستانی عنوان کرد. این باعث می شود که اطلاعات آن از حوصله خوانندگان به دور نباشد.

سخن پایانی

هدف از نوشتن این مطلب، آشنایی با کتاب هایی در حوزه برندسازی بود. ایجاد چنین کسب و کارهایی در ابتدا دشوار است، اما در ادامه می تواند به امری شیرین تبدیل شود. امیدوار هستیم که از کتاب های فوق استفاده کرده و نهایت بازدهی را در برند خود مشاهده نمایید. برای مشاوره در زمینه انواع کمپین های تبلیغاتی، سئو سایت خبری، برندینگ و برندسازی آژانس بازاریابی دیجیتال پروکلیک در خدمت شماست.

#توجه: این مطلب یک رپرتاژ تبلیغاتی بوده و محتوای آن توسط تبلیغ دهنده تهیه و نگارش شده است.
دیجی‌رو مسئولیتی در قبال محتوای تبلیغاتی ندارد.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری
این مقاله را به اشتراک بگذارید
توییتر Whatsapp Whatsapp تلگرام ایمیل کپی کرده لینک پرینت
چه حسی به این مطلب داری؟
Sad0
Sleepy0
Love0
Happy0
Angry0
Cry0
Surprise0
مقاله قبلی یخ فوق یونی یک حالت جدید از آب با نام «یخ فوق یونی» کشف شد!
مقاله بعدی فروش خیره کننده ردمی نوت 11 فروش خیره کننده ردمی نوت 11؛ نیم میلیون دستگاه تنها در یک ساعت!
2 نظرات 2 نظرات
  • علی اکبری says:

    خیلی وقته من دنبال کتاب های آموزشی برندینگ میگشتم
    ممنون

    پاسخ
  • محمد says:

    بدون برندینگ اصلا شروع تبلیغات نکنید
    من تجربه بدی داشتم در این مورد

    پاسخ

نظر بدهید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا یک امتیاز انتخاب کنید!

تبلیغات

موبوگیفت
  • خرید فالوور ایرانی
  • خرید فالوور ارزان
  • پنجره دوجداره
  • خرید ممبر تلگرام
  • خرید ساعت گارمین
  • دستگاه جوجه کشی دماوند
  • شناسایی صرافی های جعلی
  • رمزارز وان اینچ چیست
  • اخبار بازار ارز دیجیتال
  • ربات های معاملاتی ارز دیجیتال
  • تون کوین در برابر نات کوین
  • دوربین کوچک سیم کارت خور
  • خرید بیت کوین
  • لوستر مدرن
  • تور روسیه
  • چاپ لیبل
  • خرید لایک
  • خرید سرور hp ماهان شبکه اچ پی

آخرین خبرها

نگاهی به بینایی حیوانات شگفت‌انگیز

کدام حیوانات بهتر از ما می‌بینند؟ نگاهی به بینایی حیوانات شگفت‌انگیز

تلویزیون گیمینگ توشیبا Z570RP

تلویزیون گیمینگ توشیبا Z570RP با قابلیت‌های هوش مصنوعی عرضه شد

ساعت هوشمند لنوو واچ اس

ساعت هوشمند لنوو واچ اس با 7 روز شارژدهی و امکانات جذاب رونمایی شد

مطالب مرتبط

آیا ساعت هوشمند سیم‌کارت‌خور می‌تواند جای موبایل را بگیرد؟
رپورتاژ آگهی

آیا ساعت هوشمند سیم‌کارت‌خور می‌تواند جای موبایل را بگیرد؟

13 خرداد 1404 ساعت 13:30
در مشاوره رایگان سئو چه سوالاتی بپر
رپورتاژ آگهی

در مشاوره رایگان سئو چه سوالاتی بپرسیم؟

12 خرداد 1404 ساعت 16:30
بررسی پاور میکسرهای برند زیکو
رپورتاژ آگهی

بررسی پاور میکسرهای برند زیکو

12 خرداد 1404 ساعت 13:45
چگونه با سرور HP نود بلاکچین بسازیم
رپورتاژ آگهی

چگونه با سرور HP نود بلاکچین بسازیم

11 خرداد 1404 ساعت 13:45

درباره دیجی‌رو

رسانه دیجی‌رو با شعار دنیای تکنولوژی در اوایل سال 94 تاسیس شد. ماموریت ما اطلاع رسانی صحیح و ارائه آخرین اخبار تکنولوژی، بررسی محصولات دیجیتال، راهنمای خرید کالاهای دیجیتال و همچنین تهیه به‌روزترین مطالب آموزشی و مقالات در حوزه تکنولوژی، علم و سبک زندگی است. گروه دیجی‌رو همه‌ی تلاش خود را به کار خواهد گرفت که روزبه‌روز بر کیفیت و خدمات این رسانه بیفزاید تا دیجی رو به عنوان رسانه‌ای معتبر بدرخشد.

logo-samandehi
دنبال کردن
تمامی حقوق برای رسانه دیجی‌رو محفوظ است. 1403 ©
خوش آمدید

ورود به حساب کاربری

فراموش رمز عبور