دیجی رودیجی رو
  • اخبار تکنولوژی
    • اخبار داخلی
    • اخبار تلفن همراه
    • اخبار سخت افزار
    • اخبار اپلیکیشن‌ها
  • آموزش
  • بررسی محصولات
  • راهنمای خرید
  • سرگرمی
    • اخبار بازی
    • معرفی بازی
      • بازی موبایل
      • بازی دسکتاپ
      • بازی کنسول
    • معرفی اپلیکیشن
    • سینما و تلویزیون
  • دیجی فکت
  • دیجی لایف
  • دیجی10
  • مقالات گوناگون
خواندن: کدام اپراتورهای موبایل و اینترنت رسیدگی بیشتری در امور مشترکان خود دارند؟
به اشتراک بگذارید
ورود
اعلان نمایش بیشتر
تغییر اندازه فونتآآ
دیجی رودیجی رو
تغییر اندازه فونتآآ
جستجو
حساب کاربری دارید؟ ورود
دنبال کردن
تمامی حقوق برای رسانه دیجی‌رو محفوظ است. 1403 ©
دیجی رو > اخبار > اخبار داخلی > کدام اپراتورهای موبایل و اینترنت رسیدگی بیشتری در امور مشترکان خود دارند؟
اخبار داخلی

کدام اپراتورهای موبایل و اینترنت رسیدگی بیشتری در امور مشترکان خود دارند؟

مهران کریمی 23 مرداد 1395 ساعت 12:15
زمان مطالعه: 3 دقیقه
کدام اپراتورهای موبایل و اینترنت رسیدگی بیشتری در امور مشترکان خود دارند؟
اشتراک گذاری
بلیط هواپیما سفرمارکت

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از افزایش 10 درصدی رضایت مشترکان از سامانه 195 پاسخگویی به شکایات نسبت به سال گذشته خبر داد. در همین راستا گزارش جدید این وزارتخانه که طی دوره زمانی سه ماهه نخست سال 95 به دست آمده است نشان می‌دهد که چیزی حدود 67 درصد مراجعان به سامانه 195 رضایت داشته‌اند.

طی این بازه زمانی سه ماهه (از فروردین تا خرداد ماه) سامانه 195 به بیش از 208 هزار تماس پاسخ داده است. در همین بین 97 درصد تماس‌ها در همان مراحل آغازین توسط کارشناسان این سامانه راهنمایی شده‌اند و 6 هزار تماس نیز در ارتباط با بخش ثبت و پیگیری الکترونیکی درخواست‌ها به ثبت رسیده است. از این تعداد نیز به بیش از 91 درصد آن‌ها رسیدگی کامل صورت گرفته و پرونده مختومه شده است. 70 درصد تماس‌های حاوی درخواست نیز که دارای راه حل سختی بوده‌اند پس از اتمام کار اعلام رضایت داشته که از این جهت نیز ما شاهد رشد 10 درصدی رضایتمندی مراجعه کنندگان بوده‌ایم.

اپراتورهای ارتباطی

در میان اپراتورهای ارتباطی طی سه ماهه اول سال ۹۵ از حیث میزان رضایت مشترکان از نحوه رسیدگی و پاسخگویی اپراتورها به شکایات و یا درخواست‌های به ثبت رسیده در این سامانه، رایتل با کسب رضایت۷۰ درصدی مشترکان خود در مکان نخست قرار گرفته و پس از آن نیز ایرانسل ۶۱ درصد و مخابرات ایران (ثابت و همراه) ۶۰ درصد رضایت مردم را کسب کرده‌اند. علاوه بر آن در همین دوره زمانی نظر مردم در خصوص پاسخگویی اپراتورها، تعداد درخواستها/ شکایات مختومه با پاسخهای قابل قبول ایرانسل ۹۱ درصد، مخابرات ایران (ثابت و همراه) ۸۹ درصد و رایتل نیز ۷۲ درصد بوده است.

شرکت‌های فناوری اطلاعات

در بین شرکت‌های فناوری اطلاعات، میزان رضایتمندی مشترکان از نحوه رسیدگی و پاسخگویی به شکایات و یا درخواستنا نیز شرکت ارتباطات فن آوا موفق به کسب رضایت 91 درصدی مشترکان خود شده است و پس از آن داده پردازی فن آوا با 89 درصد و آریا رسانه اکسین با 87.5 درصد موفق به جلب رضایت شاکیان خود شده‌اند.

شرکت‌های فعال اینترنتی

در حوزه شرکت‌های فعال اینترنتی از نظر شاخص رسیدگی و نهایی کردن شکایت‌ها شرکت‌های انتقال داده‌های ندا گستر صبا، رهام داتک، آریا رسانه اکسین و پیشگامان توسعه ارتباطات با 100 درصد رسیدگی – شرکت داده پردازی فن آوا با 99.3 درصد و سپس آسیاتک با 99.1 درصد رسیدگی در رتبه‌های بعدی قرار گرفته‌اند.

لازم به ذکر است که سامانه ۱۹۵، سامانه پاسخگویی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مسئولیت ثبت، پاسخگویی و پایش درخواست، شکایت، پرسش، انتقاد و پیشنهاد در حوزه خدمات ارتباطات و فناوری اطلاعات از جمله تلفن ثابت و همراه، اینترنت و پست و همچنین ثبت و رسیدگی به درخواستهای ارتباطات مردمی از وزیر ارتباطات است.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری
برچسب ها: اینترنت, سیم کارت
این مقاله را به اشتراک بگذارید
توییتر Whatsapp Whatsapp تلگرام ایمیل کپی کرده لینک پرینت
چه حسی به این مطلب داری؟
Sad0
Sleepy0
Love0
Happy0
Angry0
Cry0
Surprise0
مقاله قبلی با بهترین شغل های سال 2016 آشنا شوید با بهترین شغل های سال 2016 آشنا شوید
مقاله بعدی گوشی جدید ZTE گوشی جدید ZTE همراه با یک باتری 4900 میلی‌آمپر ساعتی در تنا دیده شد

تبلیغات

موبوگیفت
  • خرید فالوور ایرانی
  • خرید فالوور ارزان
  • پنجره دوجداره
  • خرید ممبر تلگرام
  • خرید ساعت گارمین
  • دستگاه جوجه کشی دماوند
  • شناسایی صرافی های جعلی
  • رمزارز وان اینچ چیست
  • اخبار بازار ارز دیجیتال
  • ربات های معاملاتی ارز دیجیتال
  • تون کوین در برابر نات کوین
  • دوربین کوچک سیم کارت خور
  • خرید بیت کوین
  • لوستر مدرن
  • تور روسیه
  • چاپ لیبل
  • خرید لایک
  • خرید سرور hp ماهان شبکه اچ پی

آخرین خبرها

کاغذ الکترونیکی رنگی 32 اینچی سامسونگ

سامسونگ از کاغذ الکترونیکی رنگی 32 اینچی با عمر باتری 500 روز رونمایی کرد

لوازم التحریر هوشمند؛ پلی میان نوشتار سنتی و فناوری مدرن

لوازم التحریر هوشمند؛ پلی میان نوشتار سنتی و فناوری مدرن

هواوی پیورا 80 پرو پلاس

طراحی ظاهری «هواوی پیورا 80 پرو پلاس» به طور رسمی رونمایی شد

مطالب مرتبط

فعالسازی آوای انتظار همراه اول
مقالات گوناگون

آموزش فعال سازی آهنگ پیشواز همراه اول دلخواه

5 خرداد 1404 ساعت 14:45
اینترنت در خطر نابودی
اخبار اینترنت و شبکهمنتخب

اینترنت در خطر نابودی؛ محتوای آنلاین در حال ناپدید شدن است!

25 خرداد 1403 ساعت 20:02
برگزاری دومین دوره نمایشگاه ایران ایتکس در تاریخ 24 الی 26 مرداد ماه 1403
اخبار داخلی

برگزاری دومین دوره نمایشگاه ایران ایتکس در تاریخ 24 الی 26 مرداد ماه 1403

6 خرداد 1403 ساعت 12:30
افتتاح حساب آنلاین در بانک پاسارگاد و دریافت کارت در محل دل‌خواه، با «ویپاد»
اخبار داخلی

افتتاح حساب آنلاین در بانک پاسارگاد و دریافت کارت در محل دل‌خواه، با «ویپاد»

23 دی 1402 ساعت 14:45

درباره دیجی‌رو

رسانه دیجی‌رو با شعار دنیای تکنولوژی در اوایل سال 94 تاسیس شد. ماموریت ما اطلاع رسانی صحیح و ارائه آخرین اخبار تکنولوژی، بررسی محصولات دیجیتال، راهنمای خرید کالاهای دیجیتال و همچنین تهیه به‌روزترین مطالب آموزشی و مقالات در حوزه تکنولوژی، علم و سبک زندگی است. گروه دیجی‌رو همه‌ی تلاش خود را به کار خواهد گرفت که روزبه‌روز بر کیفیت و خدمات این رسانه بیفزاید تا دیجی رو به عنوان رسانه‌ای معتبر بدرخشد.

logo-samandehi
دنبال کردن
تمامی حقوق برای رسانه دیجی‌رو محفوظ است. 1403 ©
خوش آمدید

ورود به حساب کاربری

فراموش رمز عبور