براساس گفته ها، تاجران به سمتی که مردم می روند، سوق پیدا می کنند و به تبع آن، پول نیز به دنبالشان خواهد رفت. برای نخستین بار تاجران در سال 2016 اقدام به صرف هزینه بیشتری برای تبلیغات دیجیتال در مقایسه با تبلیغات تلویزیونی کردند و روز به روز نیز شاهد افزایش این روند هستیم. امروزه حضور قابل توجه مردم را در شبکه های اجتماعی مشاهده می کنیم. بر اساس آمار، بالغ بر 2.5 میلیارد نفر در رسانه های اجتماعی حضور دارند و اقدام به استفاده از دست کم یکی از این رسانه ها در ماه خواهند کرد. در این بین، شرکت فیسبوک نیز به چشم می خورد که هدفش به عضویت درآوردن همه کاربران اینترنتی دنیا در شبکه های اجتماعی می باشد. این بازار پر رقابت سبب شده که تاجران مختلف و کارآفرینان، درصدد حرکت به سمت بازاریابی اینترنتی باشند و به استفاده از فرصت فوق العاده ای که این نوع تجارت برایشان فراهم آورده، بپردازند. بالغ بر 27 میلیارد دلار در سال 2016، تنها صرف هزینه در تبلیغات فیسبوک شده است. در صورت تبدیل شدن به یکی از بیزینس های موفق در فیسبوک، حتی اگر سهم تان یک هزارم این مقدار باشد، همچنان این مبلغ برای شما خیلی زیاد است. این آمار بیانگر میزان پر سود بودن راه اندازی یک تجارت در شبکه های اجتماعی خواهد بود.
دگرگونی تجارت با استفاده از تبلیغات هوشمند Lookalike Audience در فیسبوک
یکی از خدمات شبکه اجتماعی همچون فیسبوک، تبلیغات هوشمند است که به منظور شناسایی اهداف مخاطبان شما، از یک سیستم پیشرفته بهره می گیرد. این سیستم کمک شایانی به شما در شناسایی بهتر مخاطبین تان کرده و می تواند برقراری ارتباط با آنها را در بستری تجاری مهیا کند. این نوع تبلیغات هوشمند برای تجارت هایی که در زمینه ارائه سرویس های ویژه و فروش محصولات مشغول به فعالیت هستند، مناسب خواهد بود. تبلیغات هوشمند، تبدیل به شیوه ای مؤثر در صنعت تجارت الکترونیک شده است که کارآفرینان به واسطه آن قادر به شناسایی سریع و آسان مخاطبانی هستند که به منظور تبدیل شدن به مشتری واقعی و خریداران خدمات و محصولات، دارای بیشترین پتانسیل می باشند. فیسبوک راهکارهای جالبی را برای تبلیغات هوشمند در نظر گرفته است. شما با استفاده از این سیستم توانایی پیدا کردن و جذب مشتریانی را که درصدد خرید خدمات و محصولات شما هستند، با هزینه های اندک به ازای هر کلیک خواهید داشت و از این طریق می توانید به ایجاد بستری آسان جهت فروش مستقیم محصولات تان به این افراد بپردازید.
استفاده از ابزارهای تبلیغاتی لینکدین جهت قرارگیری در گروه تجارت های سودآور
Linkedin نسبت به سایر پلتفرم های شبکه های اجتماعی، چند ابزار تبلیغاتی مختلف و ارزشمند ویژه صاحبان مشاغل و کارآفرینان را عرضه کرده است. بسیاری از تجارت ها و سازمان های بزرگ اقدام به انحصاری کردن این ابزارهای تبلیغاتی به مرور زمان خواهند کرد. ولی بدیهی است تجارتی که برای نخستین بار در پی استفاده از اینگونه ابزارها باشد از مزایای اولین بودن بهره مند خواهد شد. از جمله تغییرات جدیدی که در این سیستم تبلیغ در لینکدین ایجاد شده، می توان به هدف گذاری بهتر و بهبود یافته مشتریان، اضافه شدن تبلیغات داینامیک، قابلیت مشخص کردن اهداف در قشرهای گوناگون و همچنین گردآوری اخبار و اطلاعات جدید توسط سیستم فید اشاره نمود. یکی از چالش هایی که افراد در شبکه های اجتماعی دارند، زمان بر بودن فرآیند جذب دنبال کننده می باشد. از این شما می توانید از پنل خدمات شبکه اجتماعی نیلانت استفاده کنید. خرید فالوور توییتر، اینستاگرام، یوتیوب، لینکدین، فیسبوک و… از امکانات فوق العاده پنل نیلانت می باشد.
بررسی دلایل اهمیت خرید ممبر تلگرام
امروزه کلیه کسب و کارها به افزایش ممبر تلگرام خود نیازمندند، به نظر شما دلیل این امر چه می تواند باشد؟ در پاسخ به این سؤال می توانیم بگوییم که داشتن کانال های تلگرامی و صفحات با ممبر زیاد، یکی از اصلی ترین روش های افزایش اعتبار در شبکه های اجتماعی و اینترنت محسوب می شود. به عبارت دیگر، شما قادر به بهره مندی از مزیت هایی همچون بهبود وضعیت کانال تلگرامی تان و افزایش فروش با برخورداری از ممبر فعال تلگرام خواهید بود. از این رو، مجموعه نیلانت توانسته است نحوه افزایش و خرید ممبر تلگرام را برای کسب و کارها، با ارائه خدمات و روش های کاربردی به امری ساده بدل کند. از جمله خدمات ارائه شده از سوی نیلانت عبارت است از افزایش بازدید تلگرام، فروش ممبر واقعی و ممبر فیک. که کلیه این سرویس ها قابل ارائه هم برای گروه تلگرام و هم برای کانال تلگرام خواهد بود. لازم به ذکر است که تیم ما در کنار خدمات ذکر شده، به ارائه سرویس ویژه افزایش رأی تلگرام نیز می پردازد که با کمک این سرویس، امکان پیروز شدن در نظرسنجی های تلگرامی به راحتی برای شما فراهم می شود.
علت خرید ممبر تلگرام چیست؟
بسته به نوع بیزینس و کسب و کار، ممکن است افزایش ممبر تلگرام نیز متفاوت باشد، اما علت اصلی انجام این کار را می توان افزایش درآمد برای کانال های محتوا محوری همچون کانال های تفریحی، خبری و غیره و همچنین بالا بردن میزان فروش کسب و کارها دانست. حال با بیان یک مثال می خواهیم موضوع را بهتر درک کنید. فرض کنید شما صاحب یک کانال تلگرامی پوشاک هستید و 200 نفر عضو کانال تان می باشند، به نظر شما دلیل ورود یک مشتری به کانال تان و خرید نکردن وی، با اینکه از نوع پوشاک ارائه شده هم رضایت داشته باشد، چیست؟ بر اساس تحقیقات انجام شده بر روی کانال های مختلف، علت اصلی این مسئله این است که کانال مورد نظر از ممبر و بازدید کافی برخوردار نیست. در صورت افزایش تعداد ممبر کانال، طبیعتاً میزان بازدید نیز بالا رفته و کاربران بیشتری به آن اعتماد خواهند کرد و بار روانی این موضوع نیز بیشتر می گردد و به شکل ناخودآگاه مشتری تصور می کند که چون تعداد ممبر این کانال زیاد است و مشتریان زیادی فالوور آن هستند، از این رو می توان به آن اعتماد کرد. شایان ذکر است که شما می توانید اقدام به سرمایه گذاری بر روی کسب و کار خود با خرید ممبر تلگرام نمایید و در برابر خیلی از هزینه های کسب و کار، این میزان هزینه به چشم نمی آید و در حقیقت باید اینگونه هزینه کردن ها را به عنوان سرمایه گذاری در نظر گرفت. همچنین نبایستی گول تبلیغاتی را خورد که اقدام به فروش ممبر تلگرام رایگان می کنند، چرا که هم اکنون خیلی از کسب و کارها در فضای اینترنت مشغول به فعالیت بوده و باید به سراغ آنهایی که دارای شماره تلفن ثابت هستند و حداقل پشتیبانی را ارائه می دهند، رفت.
#توجه: این مطلب یک رپرتاژ تبلیغاتی بوده و محتوای آن توسط تبلیغ دهنده تهیه و نگارش شده است.
دیجیرو مسئولیتی در قبال محتوای تبلیغاتی ندارد.