کمپین تبلیغاتی معرفی محصول جدید در شرکت نکسوس: کمپین تبلیغاتی بازاریابی یکی از با اهمیت ترین مراحل معرفی یک محصول جدید می باشد. شما در یکی از کارآفرینانه ترین دوره های تاریخ کار می کنید. به لطف رسانه های دیجیتال، عرضه یک محصول برای مخاطبان جهانی هرگز تا این حد قابل مدیریت نبوده است. به همین ترتیب,رقابت هرگز به این شدت نبوده است. برای راه اندازی موفقیت آمیز محصول خود به صورت آنلاین,به یک طرح بازاریابی و راه اندازی محصول برنده نیاز دارید. آژانس تبلیغاتی نکسوس با دارا بودن تیمی حرفه ای و مشاوران زبده آماده ایجاد این نوع کمپین های تبلیغاتی هستند.
کمپین تبلیغاتی معرفی محصول جدید چیست؟
راه اندازی کمپین تبلیغاتی آژانس تبلیغات نکسوس محصول یک نوع تلاش هماهنگ برای ارائه یک محصول به بازار و اعلام آن به جهان است. ایجاد یک طرح بازاریابی و راه اندازی محصول به شما کمک می کند فرصت های بالقوه برای راه اندازی خود را کشف کنید, اهداف را تعریف کنید و جدول زمانی راه اندازی خود را آماده کنید. کمپین تبلیغاتی برای عرضه محصول به شما این امکان را می دهد که منابع را به ترتیب منطقی و موثر اولویت بندی کنید.آژانس تبلیغاتی نکسوس با داشتن در امر تبلیغات و ایجاد کمپین های تبلیغاتی می تواند در تمام مراحل ایجاد این نوع کمپین ها به شما کاربر عزیز کمک کند.
پیش از راه اندازی کمپین تبلیغاتی معرفی محصول جدید
قبل از راه اندازی کمپین تبلیغاتی، زمانی را اختصاص دهید تا واقعاً به محصول خود نزدیک شوید. با تیم محصول خود کار کنید تا مشکلی را که آنها سعی در حل آن دارند درک کنید. زمانی که کاربران تست ها را انجام می دهند به آنها بپیوندید. با آنها در مورد علاقه و تفکر محصولشان گپ بزنید. و مهمتر از همه, سؤالات زیادی بپرسید,به خصوص اگر با فضا آشنایی ندارید. روی درک دیدگاه آنها و تبدیل شدن به یک متخصص محصول تمرکز کنید. خارج از مدیریت محصول، بازاریاب که محصول را عرضه می کند باید آگاه ترین فرد در شرکت شما در مورد آن محصول باشد.
با درک محصول و انجام تحقیقات بازار، می توانید استراتژی پیام رسانی خود را با محصول هماهنگ کنید. هدف اولیه این خواهد بود که شکاف بین آنچه که دردهای مشتریان بالقوه وجود دارد و آنچه که رقبا برای رفع آنها انجام نمی دهند, پر کند. آژانس تبلیغاتی نکسوس با دارا بودن سال ها تجربه در این امر می تواند در 0 تا 100 این کمپین شما را همراهی کند. مرحله قبل از راهاندازی کمپین تبلیغاتی همچنین شامل مراحل زیر نیز می باشد.
- جایی که شما تبلیغ می کنید.
- جایی که محصول خود را به صورت ارگانیک تبلیغ خواهید کرد.
- چگونه توسط رسانه ها مورد توجه قرار می گیرید.
- برای انتشار این خبر به چه کسانی تکیه خواهید کرد.
همچنین هر پیش از راه اندازی ای نکات مخصوص به خود را دارد, آژانس تبلیغاتی نکسوس با دارا بودن سال ها تجربه می تواند در تمامی مراحل شما را یاری کند. توضیح کامل این موارد به شرح زیر می باشد.
در مورد فضا به طور عمیق تحقیق کنید.
در اکثر شرکت ها، مدیر محصول فردی است که مشکلات محصول را حل می کند. آنها درک عمیقی از اینکه کاربر نهایی کیست.
روی شخصیت یک خریدار تمرکز کنید.
ممکن است نیازی به اختراع شخصیت خریدار موجود در کمپین تبلیغاتی نداشته باشید، اما باید مشخص کنید که چه کسانی از بین مخاطبان هدف شما مناسب این محصول جدید هستند. چه نوع چالش هایی دارند؟ چطورکار می کنند؟ تیم آنها چقدر بزرگ است؟
یک بیانیه مطبوعاتی بنویسید.
قبل از راه اندازی کمپین تبلیغاتی محصول، یک بیانیه مطبوعاتی ساختگی می نویسیم. ما این کار را خیلی زود در زندگی محصول انجام میدهیم تا اطمینان حاصل کنیم که همه افرادی که در راه اندازی شرکت دارند با پیام رسانی هماهنگ هستند. آژانس تبلیغاتی نکسوس با داشتن مشاوران عالی می تواند در تمامی این مراحل به شما کمک کند.
ایجاد پیام تبلیغاتی
پیام رسانی یا موقعیت یابی بیشتر در مورد اصلاح روایت محصول شما برای تمرکز بر با ارزش ترین جنبه های محصول جدید از طریق یک پیام ساده است.
پیام خود را با همه به اشتراک بگذارید
زمان آن فرا رسیده است که پیام هایی را که در اختیار داشتید, در اختیار همکاران و مشتریان احتمالی خود قرار دهید. این یکی از مهم ترین کار در کمپین تبلیغاتی معرفی محصول جدید است, زیرا به دقت بالایی نیاز دارد و آژانس تبلیغاتی نکسوس می تواند به بهترین نحو این امر را برای شما کاربر عزیز انجام بدهد.
در نسخه ازمایشی شرکت کنید.
داشتن گروهی از آزمایش کنندگان نسخه ازمایشی, محصول شما را قبل از انتشار عمومی ارزیابی می کنند، این کار یک گام واقعا مهم است.
پیام خود را تغییر دهید و بهترین قلاب را پیدا کنید.
پس از صحبت با مشتریان بالقوه و فروشندگان و مشاهده نحوه استفاده کاربران بتا از محصول، احتمالاً یک یا دو مورد را در مورد پیام خود کشف کرده اید که ممکن است بخواهید آن را تنظیم کنید.
اهداف بلند پروازانه تعیین کنید.
شما باید در مورد اهدافی که تعیین می کنید, سنجیده و بلندپرواز باشید و این می تواند زمانی چالش برانگیز باشد که محصول جدیدی بدون معیار داشته باشید.
برای آماده کردن بازار وقت بگذارید.
اگر کمپین تبلیغاتی محصول جدیدی را راه اندازی می کنید که شرکت شما را وارد فضای جدیدی می کند، به طور بالقوه فضایی که شرکت شما در آن قدرت زیادی ندارد,شروع به تولید محتوا در مورد آن فضا قبل از راه اندازی کنید. آژانس تبلیغاتی نکسوس می تواند شما را در تمام مسیر یاری کند.
راه اندازی کمپین تبلیغاتی معرفی محصول جدید
در مرحله قبل از راه اندازی کمپین تبلیغاتی, تصمیم میگیرید در چه کانال هایی تبلیغ کنید، با هر شریکی که به شما در انجام این کار کمک میکند روابط برقرار کرده اید و دارایی هایی را ایجاد می کنید که توجه را به پیام های شما در این کانال ها جلب می کند.
همانطور که برای حرکت به سمت راه اندازی آماده می شوید، می خواهید روی کار متمرکز بمانید و آماده باشید تا هرگونه آتش سوزی ناشی از مشکل را خاموش کنید. آژانس تبلیغاتی نکسوس با دارا بودن مشاوران حرفه ای از پیش آمدن هر مشکلی جلوگیری می کنند. نکات مخصوص راه اندازی کمپین تبلیغاتی معرفی محصول جدید به شرح زیر می باشد.
کانال های مناسب را انتخاب کنید
در طول مرحله برنامه ریزی, باید کانال هایی را که می خواهید برای به اشتراک گذاشتن پیام خود استفاده کنید، مشخص کرده باشید. این عامل یک چیز “هر چه بیشتر بهتر” نیست و اشتباهی که بازاریابان محصولات جدید اغلب مرتکب می شوند است و شما باید به اندازه مورد نیاز خود کانال ایجاد کنید.
تیم فروش خود را فعال کنید.
با تیم فروش خود برای هماهنگی جلسات و اطلاع رسانی در روز راه اندازی کمپین تبلیغاتی یا مستقیماً پس از آن همکاری کنید. همچنین از سیگنال های تلاش های بازاریابی خود استفاده کنید تا سریع ترین راه ها را به سمت فروش هدایت کنید.
را اندازی را به یک رویداد تبدیل کنید.
حتی اگر راه اندازی شما یک رویداد زنده با بلندگو نباشد, همچنان می توانید آن را به مناسبت تبدیل کنید. آژانس تبلیغاتی نکسوس با دارا بودن سال ها تجربه می تواند در این امر به شما کمک کند.
پس از راه اندازی کمپین تبلیغاتی معرفی محصول جدید
کار تمام نشده است. در مرحله پس از راه اندازی کمپین تبلیغاتی، شما یک بررسی انجام می دهید و داده ها را با هم جمع می کنید تا مشخص کنید چه چیزی خوب بوده و چه چیزی خیلی خوب پیش نرفته است..آژانس تبلیغاتی نکسوس با دارا بودن تیمی حرفه ای می تواند به شما در این امر کمک کند. همچنین مرحله پس از راه اندازی کمپین تبلیغاتی نیاز به نکاتی دارد که به شرح زیر می باشد.
شتاب خود را از دست ندهید
با راه اندازی کمپین تبلیغاتی به افراد زیادی دسترسی خواهید داشت,اما اغلب چندین نقطه تماس لازم است تا کسی متقاعد شود که آزمایشی را شروع کند یا نسخه نمایشی دریافت کند. اطمینان حاصل کنید که افرادی را که دست خود را به عنوان «علاقهمند اما آماده خرید نیستند» بالا بردهاند، به پایین قیف خود منتقل کنید.
تمرکز خود را بر حفظ و نگهداری تغییر دهید.
اکنون که محصول جدیدی را با موفقیت راه اندازی کرده اید، توجه خود را به نگهداری معطوف کنید. بازاریابی به طور کلی می تواند نقش بیشتری در جذب کاربران جدید داشته باشد، اما مهم است که با تیم محصول خود کار کنید تا بفهمید چگونه می توانید به حفظ آن کاربران کمک کنید. آژانس تبلیغاتی نکسوس می تواند 0 تا 100 این مراحل را به نحو احسنت برای شما کاربر عزیز انجام بدهد.
کمپین تبلیغاتی معرفی محصول جدید با آژانس تبلیغاتی نکسوس
آژانس تبلیغاتی نکسوس با دارا بودن مشاوران و تیمی حرفه ای تو می تواند در تمام مراحل کمپین تبلیغاتی به شما کاربر عزیز کمک کند. این کمپین به دلیل اینکه باعث می شود محصول شما با رشد خرید چشمگیری مواجه شود و افراد بسیاری از محصول شما با خبر شوند بسیار اهمیت دارد. آژانس تبلیغاتی نکسوس با داشتن سابقه ای درخشان و ایجاد ده ها کمپین تبلیغاتی می تواند کمپین بسیار حرفه ای را برای شما کاربر عزیز ایجاد کند.
#توجه: این مطلب یک رپرتاژ تبلیغاتی بوده و محتوای آن توسط تبلیغ دهنده تهیه و نگارش شده است.
دیجیرو مسئولیتی در قبال محتوای تبلیغاتی ندارد.