ایرپادهای بیسیم بلوتوثی اپل چندی پیش عرضه شدند. حتی با توجه به تاخیر 2 ماهه، خریداران به طور قابل توجهی از خرید خود رضایت دارند. بر اساس یک نظرسنجی انجام شده توسط Creative Strategies و Experian، از بین 942 نفر 98 درصد از خرید ایرپاد رضایت داشتند. در نظر سنجی 82 درصد از انتخاب خود بسیار راضی و 16 درصد هم راضی بودند، 2 درصد باقیمانده گزینههای ممتنع، ناراضی و بسیار ناراضی را انتخاب کرده بودند.
کسب رضایت 98 درصدی به عنوان رکورد برای یک محصول جدید اپل قلمداد میشود. مثلا در سال 2007 رضایت مردم از آیفون 92 درصد بوده و در سال 2010 نیز میزان رضایت مردم از آیپد 95 درصد و در سال 2015 رضایت 97 درصدی برای اپل واچ به دست آمد.
در این نظرسنجی همچنین از کاربران خواسته شد تا به برخی سوالها پاسخ دهند. برای مثال 93 درصد آنها از نیفتادن ایرپادها از گوش رضایت داشتند. 97 درصد علاقه داشتند تا میزان شارژ دستگاه 2 برابر شود. 97 درصد نحوه جفت شدن ایرپادها با آیفون را دوست داشتند و 98 درصد از سرعت بالای شارژ ایرپادها خوشحال بودند.
از صاحبان ایرپاد که در این نظرسنجی شرکت کرده بودند خواسته شد تا با نوشتن کلماتی رضایت خود از ایرپاد را وصف کنند. بیشترین کلماتی که برای ایرپادها نوشتند به صورت زیر بود:
- مناسب
- حیرت انگیز
- کیفیت صدا
- راحت
- عشق
- صدای خوب
- عمر باتری
شرکت اپل با عرضه ایرپاد و رضایت بالای مشتریان از آن کار بزرگی را انجام داده است، به خصوص اینکه در دنیای امروز به کار گیری فناوریهای جدید ریسک بالایی دارد. امتیازی که صاحبان ایرپاد برای توصیه کردن آن به دیگران دادهاند 75 بوده، کسب نمره بالای 70 به منزله یک محصول با کیفیت جهانی است، آیفون در سال 2007 توانسته بود امتیاز 72 را کسب کند.