اپلیکیشن اینستاگرام در تازه ترین گزارش کاری خود عنوان کرده است که با آزمایشاتی که انجام داده است به زودی قرار است با تعاملی که با شرکت اپل برقرار میکند ، از لمس سه بعدی اپل Iphone 6S و همچنین اپل پی جهت پرداخت های درون برنامه ای پشتیبانی کند.
اینستاگرام همواره به دنبال راه کارهایی خلاقانه جهت کسب و کار بوده است . همانطور که میدانید در ماه ژون بود که دکمه ی بسیار کاربردی “Shop Now” را به اپلیکیشن خود اضافه کرد که قابلیت اضافه کردن لینک خرید مستقیم محصول را به کاربر میداد.در ماه نوامبر نیز اعلام پشتیبانی از اپل پی و لمس سه بعدی اپل را کرده است.باید دید کی این آزمایشات به مرحله عمل میرسد.
قابلیت لمس سه بعدی اپل Iphone 6S این امکان را در اختیار شرکت های تبلیغ کننده میدهد که در هر تبلیغ خود بتوانند به واسطه لمس چند مرحله ای اپل ، از تعداد بیشتری عکس در مطالب تبلیغاتی خود استفاده کنند تا کاربران بین عکس ها جابه جا شده و تک تک آن ها را مشاهده نمایند و همچنین تعامل با اپل پی موجب این میشود که کاربر به جای استفاده از کارت اعتباری جهت خرید ، تنها با اثر انگشت خود بتواند خریدش را انجام دهد.به عنوان مثال در فروشگاه های لباس و پوشاک کاربرد جالبی دارد . کاربر با فشردن انگشت خود بر روی عکس میتواند در چند مرحله ، رنگ های مختلفی از آن لباس را مشاهده کند.
میتوان گفت اینستاگرام همواره در زمینه تبلیغات و نحوه ورود تبلیغات به داخل اپلیکیشنش حرکت رو به جلویی را داشته است.از آنجا که این شرکت به تمامی تبلیغاتی که میپذیرد توجه خواستی دارد و از شرکت های تبلیغ کننده به او میخواهد تا تبلیغات خود را آمیخته به هنر بر روی این شبکه ی گسترده ی عمومی قرار دهند.این کار اینستاگرام باعث محترم شمردن کاربرانش و همچنین آزاردهنده نبودن تبلیغات شده است.البته در این اواخر با ازدیاد تبلیغات کنندگان ، تا حدودی از کیفیت آنها نیز کاسته شده بود . حال باید منتظر بود و دید آیا با تدبیری که اینستاگرام جهت سبک جدیدی از تبلیغات اتخاذ کرده است موفق خواهد بود یا خیر !