پنجشنبه گذشته، ۱۶ اسفند ماه، دانشگاه امیر کبیر میزبان رویداد بزرگ مارکتینگ و دیجیتال مارکتینگ رهبران بازار بود. این رویداد با حضور نمایندگان شرکت های بزرگ در ۳ بخش اصلی و دو بخش توسعه شبکه کاری برگزار شد.
در بخش اول این برنامه پس از مراسم افتتاحیه، آقای مهرداد عبدالرزاق مدیر عامل اسنپ فود سخنرانی خود را آغاز کرد و گزارشی از پیشرفت کاری اسنپ فود و برنامه های آتی این شرکت و همچنین نوآوری ها در عرصه دیجیتال مارکتینگ ارائه داد.
در بخش دوم خانم نازنین دانشور ،مدیر عامل تخفیفان، از سختیهای روزهای اول تخفیفان در جذب مشتریان اولیه گفت و در پاسخ به پرسش یکی از حضار در مورد میزان فعالیت تخفیفان در استانها و شهرستانهای دیگر قول توسعه این خدمات در شهرهای دیگر را داد.
در بخش آخر این پنل نیز سبحان فروغی مدیر عامل شرکت تپسل در مورد آخرین فعالیتهای این شرکت صحبت و از به روزترین اپلیکیشن این شرکت رونمایی کرد، اپلیکیشن تگرو که اولین اپلیکیشن اینفلوئنسر مارکتینگ است، میتواند به شما در تبلیغات موثر در شبکه اجتماعی کمک کند.
در پنل دوم این رویداد و در قسمت اول، حامد توفیقی مدیر دیجیتال مارکتینگ کاله صحبت های خود را با مثالی از تاثیر مثبت ویدیوهای شبکه اجتماعی در کشورهای دیگر آغاز کرد و در ادامه از تلاشهای این شرکت برای تولید محتوای تصویری موثر صحبت و نمونههایی از این ویدیوها را به نمایش گذاشت.
در قسمت آخر بهراد زاری،مدیر عامل چابک، بیشتر وقت سخنرانی خودش را به موضوع “پوش نوتیفیکیشن” اختصاص داد و از پوش نوتیفیکیشن های هوشمند بر اساس میزان کارکرد کاربر سخن به میان آورد.
در بخش اول پنل نهایی توحید علی اشرفی، مدیر مارکتینگ علی بابا حاضر شد و داستان بازاریابی علی بابا را از دید خود بیان کرد و در ادامه افزود:
از روز نخستِ استارت اپ، باید نگاه مارکتینگ در تیم اولیه وجود داشته باشد
و در آخرین بخش این رویداد مصطفی امیری مدیر عامل زرین پال در مورد انواع روشهای مارکتینگی که زرین پال از آن بهره میبرد صحبت کرد، و در پاسخ به پرسش حضار در مورد وضعیت این سالهای زرین پال به ۲ بار فیلتر شدن این سرویس اشاره کرد و در نهایت از تلاش تیم خود برای بهبود عملکرد این سرویس سخن گفت.