دیجی رودیجی رو
  • اخبار تکنولوژی
    • اخبار داخلی
    • اخبار تلفن همراه
    • اخبار سخت افزار
    • اخبار اپلیکیشن‌ها
  • آموزش
  • بررسی محصولات
  • راهنمای خرید
  • سرگرمی
    • اخبار بازی
    • معرفی بازی
      • بازی موبایل
      • بازی دسکتاپ
      • بازی کنسول
    • معرفی اپلیکیشن
    • سینما و تلویزیون
  • دیجی فکت
  • دیجی لایف
  • دیجی10
  • مقالات گوناگون
خواندن: روش‌های کاربردی افزایش فالوور در اینستاگرام
به اشتراک بگذارید
ورود
اعلان نمایش بیشتر
تغییر اندازه فونتآآ
دیجی رودیجی رو
تغییر اندازه فونتآآ
جستجو
حساب کاربری دارید؟ ورود
دنبال کردن
تمامی حقوق برای رسانه دیجی‌رو محفوظ است. 1403 ©
دیجی رو > رپورتاژ آگهی > روش‌های کاربردی افزایش فالوور در اینستاگرام
رپورتاژ آگهی

روش‌های کاربردی افزایش فالوور در اینستاگرام

واحد تبلیغات 27 اردیبهشت 1399 ساعت 12:27
زمان مطالعه: 9 دقیقه
افزایش فالوور در اینستاگرام
اشتراک گذاری
بلیط هواپیما سفرمارکت

اینستاگرام به یکی از مهم‌ترین ابزارها و اپلیکیشن‌های دوران ما بدل شده است. فرقی نمی‌کند که به دنبال تفریح و سرگرمی هستید یا قصد استفاده از آن در راستای درآمدزایی دارید؛ در هر حال، این برنامه کاربردی برای‌تان فرصت‌هایی بی‌نظیر در آستین دارد. هر ماه، بالغ بر ۲۰۰ میلیون کاربر فعال در اینستاگرام فعالیت می‌کنند. نتیجه این حضور گسترده، به‌اشتراک‌گذاری ۶۰ میلیون تصویر و حدود ۱.۶ میلیارد لایک روزانه است. با این اوصاف اصلا عجیب نیست که پای برندهای مهم و شرکت‌های معروف هم به این فضا باز شده است و به دنبال تعامل بیشتر با کاربران در این پلت‌فرم می‌گردند. اما چطور می‌توان به عنوان یک فرد عادی یا شرکتی با برندی که می‌خواهد رشد کند یا معروف بماند، به افزایش فالوور رسید؟ روش‌های بیشتر‌کردن تعداد مخاطبان در این حوزه چیست؟

۱. تبلیغ‌کردن هشتگ‌ها

بی‌پای‌پوش می‌توان از کویر گذشت، اما بی‌ستاره هرگز. بله! ستاره‌ها راهنمای مسیر کویر برای کسانی هستند که شب را در این فضا می‌گذرانند. هشتگ‌ها هم ستاره‌های فضای اینستاگرام هستند. بدون آنها جست‌وجو درباره افراد و مطالب مختلف دشوار است. پس اگر می‌خواهید به شمار فالوورهایتان افزوده شود، باید به هشتگ‌ها توجه ویژه‌ای داشته باشید. مثلا به عنوان شرکت یا برندی که بخشی از فعالیت‌های تبلیغاتی و بازاریابی‌تان را به اینستاگرام وارد کرده‌اید، لازم است تا هشتگ‌ها را در انواع دیگر تبلیغات‌تان معرفی کنید. برای مثال، اگر بیلبوردی را در نقطه‌ای پرتردد از شهر برای تبلیغات خود به کار گرفته‌اید، حتما در بخشی از آن، هشتگ‌ مربوط به حضورتان در اینستاگرام را هم معرفی کنید. در وبسایت‌ها، لینکدین یا هر جای دیگری از فضای مجازی هم که فعالیت می‌کنید، هشتگ‌های مربوط به خود در اینستاگرام را معرفی کنید تا راحت‌تر در آن فضا پیدا‌ی‌تان کنند و با شما ارتباط بگیرند.

۲. استفاده از هشتگ‌های خلاقانه

استفاده از عناوین رایج و معمولی یا عبارت‌های کلی برای هشتگ‌ها به تنهایی شما را به موفقیت و فالوورهای بیشتر در اینستاگرام نمی‌رساند. باید در هشتگ‌گذاری خلاق باشید. مثلا طنز را وارد کار کنید و هشتگ‌هایی بامزه بنویسید. بخشی از نوشته کپشن و حرفی را که می‌خواهید بزنید هم در قالب هشتگ‌ها ارائه کنید. هشتگ‌نویسی خلاقانه و صحیح می‌تواند مخاطبان بیشتری را به سمت‌تان جذب کند.

البته اهمیت هشتگ‌های عمومی و کلی را دست‌کم نگیرید. باید حواستان باشد که مجموعه‌ای از هشتگ‌ها را برای حساب کاربری خود در نظر بگیرید. هم از عمومی‌ها استفاده کنید تا راحت‌تر به نتایج جست‌وجوی کاربرانی منتقل شوید که هنوز شما را نمی‌شناسند و درباره موضوعی خاص به دنبال صفحه‌ای مانند صفحه شما می‌گردند و هم خاص‌نویسی را در هشتگ‌گذاری رعایت کنید تا جذاب‌تر و خاص‌تر باشید.

بیشتر بدانید : سایت کسب درآمد از اینستاگرام

۳. توجه و رسیدگی به قسمت معرفی یا بایو (bio)

یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر حساب کاربری در اینستاگرام، بخش معرفی یا بایوی پروفایل‌هاست. زمانی که به صفحه‌ای در اینستاگرام وارد می‌شوید، تصویر کاربر و مشخصات آن نخستین چیزی است که می‌بینید. در این بخش‌ها باید نهایت دقت برای معرفی بهتر خود به کار گرفته شود. اگر بتوانید شناخت درستی در همان بدو ورود به مخاطبان ارائه کنید، احتمال اینکه دنبال شوید، بسیار بیشتر می‌شود.

اگر وبسایتی دارید یا هر پلت‌فرم دیگری که امکان گذاشتن لینک آن در بخش بایو وجود دارد، حتما این کار را بکنید و لینک ارتباطی ورود به آن صفحات را برای افزایش مخاطب در بایو قرار بدهید. ایجاد ارتباط میان پلت‌فرم‌های مختلفی که در آنها حضور دارید، شانس دیده‌شدن‌تان را در تمامی پلت‌فرم‌ها بالاتر می‌برد.

۴.خلاقیت و دقت در نوشتن کپشن و محتوا

درست است که می‌گویند، تصاویر می‌توانند هزاران حرف را در کسری از ثانیه بازگو کنند اما این کافی نیست. برای موفقیت در اینستاگرام و افزایش تعداد فالوروهای‌تان باید مهارت کپشن‌نویسی یا همان نگارش متن و محتوا زیر تصاویری که پُست می‌شوند هم داشته باشید.

کپشن‌های مناسب باعث درک بهتر تصاویری می‌شوند که در اینستاگرامتان منتشر می‌کنید. اگر کپشن و محتوایی مناسب بنویسید و عکسی مطلوب و هماهنگ با آن هم قرار بدهید، امکان اینکه لایک بخورید، کامنت بگیرید و محتوای‌تان از سوی کاربران دیگر به شکل مجدد منتشر شود، بسیار زیاد خواهد بود. پس اهمیت کپشن‌نویسی را در نظر داشته باشید.

۵.افزایش ارتباط با اینفلوئنسرها

اینفلوئنسرهای معروف سطح اینستاگرام را شناسایی کنید و از میان آنها با افرادی که دوست دارید و ربطی به شما و صفحه‌تان دارند در ارتباط قرار بگیرید. چطور؟ مثلا با روشن‌کردن اطلاعیه‌ها و یا نوتیفیکیشن‌های مرتبط با آنها، هر وقت که پُست جدیدی می‌گذارند به صفحه‌شان بروید و با لایک، کامنت و تعامل با آنها، ارتباط خوبی با این اینفلوئنسرها برقرار کنید. چنین ارتباطی می‌تواند شما را به یکی از مخاطبان موردعلاقه آنها بدل کند و بخشی از مخاطبانی را که در صفحه آنها وجود دارد به صفحه‌تان بکشاند. این یعنی راهی هوشمندانه برای افزایش فالوور در اینستاگرام. زمانی که در صفحه یکی از اینفلوئنسرها معروف شوید و همیشه در بخش کامنت‌ها حضور داشته باشید، مخاطبان آن فرد و صفحه شما را خواهند شناخت و دنبال خواهند کرد.

۶.دقت و توجه به تصاویر تَگ‌شده

بخش مهمی از اعتبارتان در اینستاگرام  وابسته به تصاویر و چهره‌ای است که از شما یا برندتان در این فضا منتشر می‌شود. پس مراقب تَگ‌هایی باشید که از شما در سطح اینستاگرام وجود دارد. برای اینکه کنترل تگ‌ها را کاملا در نظر داشته باشید، بد نیست که در بخش تنظیمات تَگ‌ها، گزینه‌ای را فعال کنید که امکان کنترل این موضوع را در اختیارتان قرار می‌دهد. در این بخش می‌توانید کاری کنید که فقط تگ‌هایی از شما موجود باشد که به تایید و تصویب خودتان رسیده‌اند.

۷. ایجاد سبک و لحن مخصوص به خود

درست است که هم‌رنگ جماعت‌شدن گاهی باعث می‌شود که رسوا نشوید و هماهنگ‌بودن با فضای عمومی و قالب‌های رایج هر محیط و جامعه‌ای در افزایش پذیرش‌تان از سوی آنها نقش مهمی دارند اما برندسازی و یافتن زبان و لهجه خاص خود در تولید محتوا را در اینستاگرام فراموش نکنید.

اگر می‌خواهید مخاطبان زیادی داشته باشید و خاص باشید، باید حرف‌ها و حرکات‌تان هم مخصوص به خودتان و به‌ دور از تکرار باشد. داشتن ویژگی‌های منحصربفرد و تمایزی که در تولید محتوا در اینستاگرام ایجاد می‌کنید، باعث می‌شود تا مخاطبان بیشتری داشته باشید و افراد گوناگون با درک تفاوت‌ها و تمایزهای‌تان، میل به دنبال‌کردن شما پیدا کنند.

در آخر

موفق‌شدن در اینستاگرام به‌طور اتفاقی رخ نمی‌دهد. یعنی اگر می‌خواهید تعداد فالوورهایتان را افزایش دهید و در این شبکه اجتماعی، محبوب و معروف شوید باید حواستان باشد که از ترفندها و قلق‌های مختلف بهره ببرید. دنبال‌کردن الگوریتم‌های اینستاگرام و ویژگی‌های تازه‌ای که به آن اضافه می‌شود و تلاش برای درک و به‌کارگیری هر یک به بهترین شکل ممکن می‌تواند تا حد زیادی به شما در افزایش فالوور کمک کند. اگر راه و چاه حضور موثر در اینستاگرام را نمی‌دانید از کاردان‌هایِ کاربلدی در این حوزه کمک بگیرید که مهارت و تجربه کافی دارند. برای مثال، نشانت از آن سایت‌ها و پلت‌فرم‌هایی است که به شما در افزایش فالوور و مدیریت بهتر صفحه اینستاگرام‌تان کمک شایانی می‌کند. این نام را به ذهن بسپارید.

این مطلب یک رپورتاژ تبلیغاتی بوده و دیجی‌رو مسئولیتی در قبال آن ندارد.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری
برچسب ها: افزایش فالوور در اینستاگرام, اینستاگرام
این مقاله را به اشتراک بگذارید
توییتر Whatsapp Whatsapp تلگرام ایمیل کپی کرده لینک پرینت
چه حسی به این مطلب داری؟
Sad0
Sleepy0
Love0
Happy0
Angry0
Cry0
Surprise0
مقاله قبلی مشخصات سخت افزاری سرفیس دوئو مشخصات سخت افزاری سرفیس دوئو (Surface Duo) فاش شد
مقاله بعدی راهنمای خرید پلاک طلا راهنمای خرید پلاک طلا
نظر بدهید نظر بدهید

نظر بدهید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا یک امتیاز انتخاب کنید!

تبلیغات

موبوگیفت
  • خرید فالوور ایرانی
  • خرید فالوور ارزان
  • پنجره دوجداره
  • خرید ممبر تلگرام
  • خرید ساعت گارمین
  • دستگاه جوجه کشی دماوند
  • شناسایی صرافی های جعلی
  • رمزارز وان اینچ چیست
  • اخبار بازار ارز دیجیتال
  • ربات های معاملاتی ارز دیجیتال
  • تون کوین در برابر نات کوین
  • دوربین کوچک سیم کارت خور
  • خرید بیت کوین
  • لوستر مدرن
  • تور روسیه
  • چاپ لیبل
  • خرید لایک
  • خرید سرور hp ماهان شبکه اچ پی

آخرین خبرها

تکنو پوا 7

سری جدید تکنو پوا 7 رسماً رونمایی شد؛ گوشی‌های میان‌رده با تمرکز بر هوش مصنوعی و بازی

ردمی K80 اولترا

مشخصات کامل ردمی K80 اولترا فاش شد؛ هیولای جدید شیائومی در راه است!

ویوو Y400 پرو

ویوو Y400 پرو معرفی شد؛ نمایشگر خمیده 120 هرتزی و دوربین سلفی 4K

مطالب مرتبط

راهنمای خرید دوربین مداربسته در مشهد
رپورتاژ آگهی

راهنمای خرید دوربین مداربسته در مشهد؛ چه مدلی برای کدام منطقه مناسب است؟

27 خرداد 1404 ساعت 14:28
 آشنایی با سرور مجازی ابری، کسب‌وکار و موبایل؛ راهکارهای هوشمند برای توسعه
رپورتاژ آگهی

 آشنایی با سرور مجازی ابری، کسب‌وکار و موبایل؛ راهکارهای هوشمند برای توسعه

20 خرداد 1404 ساعت 14:06
هزینه تعمیر زودپز دسینی در سال ۱۴۰۴
رپورتاژ آگهی

هزینه تعمیر زودپز دسینی در سال ۱۴۰۴ به همراه جدول قیمت و راهنمای کامل

19 خرداد 1404 ساعت 14:45
تاریخچه قیمت ریپل
رپورتاژ آگهی

بررسی تاریخچه قیمت ریپل، آیا ریپل در آستانه سقوط است؟

19 خرداد 1404 ساعت 14:15

درباره دیجی‌رو

رسانه دیجی‌رو با شعار دنیای تکنولوژی در اوایل سال 94 تاسیس شد. ماموریت ما اطلاع رسانی صحیح و ارائه آخرین اخبار تکنولوژی، بررسی محصولات دیجیتال، راهنمای خرید کالاهای دیجیتال و همچنین تهیه به‌روزترین مطالب آموزشی و مقالات در حوزه تکنولوژی، علم و سبک زندگی است. گروه دیجی‌رو همه‌ی تلاش خود را به کار خواهد گرفت که روزبه‌روز بر کیفیت و خدمات این رسانه بیفزاید تا دیجی رو به عنوان رسانه‌ای معتبر بدرخشد.

logo-samandehi
دنبال کردن
تمامی حقوق برای رسانه دیجی‌رو محفوظ است. 1403 ©
خوش آمدید

ورود به حساب کاربری

فراموش رمز عبور