یکی از نگرانی های صاحبان مشاغل و یا وب سایت ها انتخاب پنل پیامک می باشد. در این مقاله راهنمای کامب خرید پنل اس ام اس را با در نظر گرفتن موارد ضروری بررسی می کنیم. در اینجا عواملی که نیاز به بررسی دارد را مفصل بررسی می کنیم:
پشتیبانی و پاسخگویی به سوالات قبل و بعد از خرید پنل اس ام اس
اگر قصد شما تهیه بهترین پنل اس ام اس مخابرات است، پشتیبانی از کاربران پنل پیامکی یکی از مهمترین نکاتی است که باید به آن توجه داشته باشید. همان قدر که گارانتی در محصولات فیزیکی مهم است پشتیبانی نیز در ارائه خدمات پیامکی مهم است، البته بخاطر بیاورید که شما همیشه دنبال گارانتی اصلی محصول هستید پس باید حواستان به پشتیبانی واقعی باشد. برای تست این موضوع کافیست با شماره تماس های اعلام شده روی وب سایت های پنل های پیامک تماس بگیرید و ببینید چگونه شما را راهنمایی می کنند.
حتما توجه داشته باشید که شرکت ارائه دهنده سامانه پیام کوتاه شماره تلفن ثابت و ایمیل داشته باشد که در صورت بروز مشکل بتوانید به راحتی با واحد پشتیبانی در ارتباط باشید. البته هیچوقت انتظار خدمات پشتیبانی 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته نداشته باشید. چون واقعیت این است که معمولا پشتیبان هایی که در آنجا کار میکنند نیاز به بررسی و هماهنگی با دیگر واحد ها یا استعلام را دارند که در طول روز می بایست انجام شود ولی مشکلی داشته باشید معمولا می بایست به تیکت های پشتیبانی جواب بدهند.
خیلی وقتها، پیش میآید که پیامک شما با تاخیر به مشتریان میرسد، یا اصلاً به دست آنها نمیرسد. بحث پشتیبانی خیلی خیلی خیلی مهم است. هر سیستم اینترنتی ممکن است ایرادات و بهاصطلاح باگهایی داشته باشد. این ایرادات به خودی خود چندان مهم نیستند، چیزی که مهم است، این است که سیستمی انتخاب کنید که در سریعترین زمان ممکن بتواند ایرادات و باگها را برطرف کند.
دقت کنید که سامانه پیامکی شما پشتیبانی قوی و پاسخگو داشته باشد که در تمام روزهای هفته و حتی روزهای تعطیل به شما پشتیبانی دهد؛ چراکه شما قرار نیست فقط در ساعات اداری پیامکهای خودتان را ارسال کنید.
پشتیبانی سریع و دسترسی به محتوای آموزشی
همه کاربران یک سیستم تخصص کافی در زمینه کار با یک سیستم را ندارند و این وظیفه پشتیبانی سامانه است که با فراهم کردن روشهای مختلف پشتیبانی، آنها را راهنمایی کرده و به سوالاتشان پاسخ دهد. در سایتهایی که سامانه پیامک حرفهای ارائه میدهند، معمولا محتوای آموزشی، فایل آموزشی و پشتیبانی آنلاین در اختیار مشترکین است. مشترکین سامانه میتوانند در صورت داشتن سوال و مشکلی در خصوص کار با سامانه پیام کوتاه، آن را مطرح کرده و در کوتاهترین زمان ممکن جواب بگیرند. برای مثال تابان اس ام اس از پنل های پیامکی می باشد که 8 صبح تا 7 عصر پشتیبانی تلفنی و تیکتی دارد و تا ساعت 12 شب پشتیبانی تیکتی ادامه دارد. شاید در ابتدا به این فکر کنید که سامانه پیامکی خوب نباید نیاز به پشتیبانی داشته باشد چرا که باید همواره بدون مشکل فعال باشد. اما موضوع اینجا است که پشتیبانی تنها وظیفه ی رفع مشکلات را ندارد. بلکه پاسخگویی به سؤالات کاربران و آموزش و مشاوره های تبلیغاتی نیز به عهده ی تیم پشتیبانی سامانه پیامکی است.
انواع بسته های پیامکی و سامانه پیامک
مسلم است که نیازهای یک استارتاپ با نیازهای یک هلدینگ برابر نیست، بهتر است که متناسب با نیازتان قیمت پنل اس ام اس را انتخاب نمایید، سامانه پیامکی که شما قصد خرید دارید باید به شما حق انتخاب بدهد، اگر یک استارتاپ هستید نیازی برای تهیه سامانه پیامک حرفهای نیست، یک پنل اس ام اس برای شروع کار تهیه کنید و در صورت نیاز پنل پیامکی را ارتقا دهید.
یکی از مواردی که در هنگام خرید پنل اس ام اس باید به آن توجه کرد امکان ارتقا پنل اس ام اس میباشد. اگر شما صاحب یک استارتاپ یا فروشگاه تازه تاسیس هستید شاید در ابتدا نیازمند امکانات پیشرفتهای نباشید اما با گذشت زمان و رشد کسب و کارتان نیاز است که سامانه پیامک با امکانات پیشرفتهتری را خریداری کنید. اگر پنل اس ام اس شما قابلیت ارتقا داشته باشد، میتوانید با پرداخت مابه التفاوت پنل پیام کوتاه خود را ارتقا دهید. با این کار دیگر نیازی نیست که هزینه را از ابتدا پرداخت کنید و تنظیماتی مانند ساخت دفترچه تلفن که قبلا در پنل پیامکی خود انجام دادهاید را دوباره از ابتدا انجام دهید.
در پنل پیامک خود به چه امکانات و قابلیتهایی نیاز دارید؟
پیش از خرید یک پنل پیام کوتاه، لازم است مشخص کنید که قصد دارید از پیامک تبلیغاتی و خدماتی به چه طریقی استفاده نمایید. بدین ترتیب میتوانید اقدام به خرید پنل پیامک مناسب با کار خود و امکانات مورد نیازتان کنید.
میخواهید در چه حجمی اس ام اس تبلیغاتی و خدماتی ارسال کنید؟
مساله دوم، تعداد ارسالهای شماست. اگر تعداد ارسال شما بالاست یا قصد دارید به طور مداوم به ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی بپردازید، پیشنهاد ما یک پنل پیامک بزرگتر است که تعرفه ارسال کمتری دارد.
بعد از مشخص کردن اهدافتان میتوانید تصمیم بگیرید که که بسته پیامکی برای شما مناسب است، اگر فقط پیامک از طریق وب سرویس ارسال میکنید، نیازی به خرید بستههای گران قیمت نیست اما اگر هدف شما ارسال پیامک انبوه است، بهتر است که بستههای حرفهای را انتخاب نمایید. مثلا اگر وردپرس کار هستید و از افزونه دیجیتس استفاده میکنید نیازی به خرید پنل های گران قیمت نیست. مگر بخواهید تبلیغات انبوه نیز بفرستید.
در پنل پیامک خود به چه امکانات و قابلیتهایی نیاز دارید؟
امکانات بهترین سامانه پیامکی
هزینهها و تعرفههای سامانه های پیامکی مختلف را بررسی کنید. شاید ندانید اما ثبت نام در پنل اس ام اس رایگان گرانترین انتخاب شماست. اگر یک بازه طولانیمدت را در نظر بگیرید، پنل اس ام اس رایگان بیشتر از پنلهای پولی برای شما هزینه دارد. چراکه تعرفه پیامک این سامانهها عموما بالاتر از تعرفه پیامک پنلهای پولی است و معمولاً هزینه پیامکهای ارسال نشده (لیست سیاه مخابرات) را به شما باز نمیگردانند.
بنابراین تنها به ارزانبودن و کمقیمتبودن سامانهها دقت نکنید. چراکه اکثر این هزینهها صرف بهروزرسانیهای سیستم میشود و این بهروزرسانی اهمیت بسیار زیادی برای شما دارد.
داشتن امکانات متنوع
فرض کنید که قصد دارید در روز زن برای مشتریان خانم خود یک پیامک تبریک ارسال کنید. خب، به نظر شما در چنین مواقعی به چه چیزی نیاز دارید؟
درست است، بانکی از شماره تلفن ها که متعلق به خانمها هستند. همین کافی نیست؟ علاوه بر این شما میتوانید به شماره تلفنهایی دسترسی داشته باشید که مخاطب آن بالای 20 سال سن دارند. پس لازم است که قابلیتی در سامانه پیام کوتاه به صورت ارسال پیامک به تفکیک جنسیت و ارسال پیامک به تفکیک سن وجود داشته باشد که در برگیرنده این افراد باشد.
عمومیترین قابلیتها و امکاناتی که در یک سامانه پیام کوتاه انتظار میرود وجود داشته باشد شامل موارد زیر است.
- دسترسی به بانک شماره موبایل
- ارسال پیامک به لیست سیاه مخابراتی
- امکان ارسال پیامک صوتی
- ارسال پیامک بر اساس نقشه
- امکان ساخت نظرسنجی پیامکی
- امکان قرعه کشی با پیامک
- دسترسی به دفترچه تلفن
- داشتن API و وبسرویس سامانه پیام کوتاه
- ارسال پیامک به مناسبت خاص و یا یادآوری یک رویداد
- پاسخگوی خودکار به پیامکهای دریافتی
- ارسال پیامک بر اساس کد پستی
- دسترسی به اپراتورهای مختلف ارسال پیامک
- ارسال اس ام اس از طریق ایمیل
و بسیاری امکانات متنوع دیگر که در صورت استفاده از خدمات سامانه پیام کوتاه ملی پیامک میتوانید به بیش از 60 قابلیت مختلف در بهترین پنل اس ام اس ارائه شده در
ایران دسترسی داشته باشید.
امکانات ارسال پیامک
یک سامانه پیامکی خوب باید تمامی امکانات را جهت ارسال پیامک برای کاربران خود مهیا کند. این امکانات به کاربران قابلیت تفکیک مخاطبان خود و ایجاد تنوع در ارسال اس ام اس تبلیغاتی را می دهد. بخش از امکانات سامانه پیامکی پیام رسان به شرح زیر است:
- ارسال پیامک تکی و گروهی
- ارسال پیامک منطقه ای
- ارسال پیامک به تفکیک شهر و استان
- ارسال پیامک به کد پستی
- ارسال پیامک به تفکیک پیش شماره تلفن همراه
- ارسال پیامک سن و جنسیت
- ارسال پیامک مشاغل و اصناف
- ارسال به دکل ایرانسل
- وب سرویس ارسال و دریافت پیامک
- پیامک دوره ای و زمان بندی شده
- مسابقه و نظرسنجی پیامکی
- منشی پیامکی
- خط اختصاصی مادام العمر
- ثبت نام و کاربری آسان
و در آخر برای خرید پنل اس ام اس ما سامانه پیامکی تابان اس ام اس https://tabansms.com را به عنوان بهترین نمایندگی سامانه پیامکی معرفی می کنیم و پیشنهاد می کنیم برای خرید پنل پیامک حتما با مشاورین تابان اس ام اس تماس بگیرید تا شما را در انتخاب بهترین انتخاب یاری کنند.
همچنین کاربران سایت دیجی رو می توانند هنگام خرید سامانه پیامک نمایندگی با وارد کردن کد تخفیف digiro برای خرید پنل اس ام اس به میزان 20% تخفیف دریافت کنند.
این مطلب یک رپورتاژ تبلیغاتی بوده و محتوای آن توسط تبلیغدهنده تهیه شده است