دیجی رودیجی رو
  • اخبار تکنولوژی
    • اخبار داخلی
    • اخبار تلفن همراه
    • اخبار سخت افزار
    • اخبار اپلیکیشن‌ها
  • آموزش
  • بررسی محصولات
  • راهنمای خرید
  • سرگرمی
    • اخبار بازی
    • معرفی بازی
      • بازی موبایل
      • بازی دسکتاپ
      • بازی کنسول
    • معرفی اپلیکیشن
    • سینما و تلویزیون
  • دیجی فکت
  • دیجی لایف
  • دیجی10
  • مقالات گوناگون
خواندن: چطور محتوای با کیفیت تهیه کنیم؟
به اشتراک بگذارید
ورود
اعلان نمایش بیشتر
تغییر اندازه فونتآآ
دیجی رودیجی رو
تغییر اندازه فونتآآ
جستجو
حساب کاربری دارید؟ ورود
دنبال کردن
تمامی حقوق برای رسانه دیجی‌رو محفوظ است. 1403 ©
دیجی رو > رپورتاژ آگهی > چطور محتوای با کیفیت تهیه کنیم؟
رپورتاژ آگهی

چطور محتوای با کیفیت تهیه کنیم؟

واحد تبلیغات 21 شهریور 1400 ساعت 11:21
زمان مطالعه: 5 دقیقه
چطور محتوای با کیفیت تهیه کنیم؟
اشتراک گذاری
بلیط هواپیما سفرمارکت

یکی از مهمترین موارد در سئوی سایت و بازاریابی آنلاین محتواست. محتوایی که درست نوشته یا تولید شده باشد می تواند تأثیر زیادی بر فروش سایت داشته و نرخ تبدیل بازدید کننده به مشتری را بالاتر خواهد برد.

در بازاریابی محتوایی مفهومی به نام قیف فروش وجود دارد که مسیر حرکت بازدیدکنندگان سایت را از لندینگ پیج به قسمت فروش و پرداخت و خرید نهایی قیف فروش هدایت می کند. نقش محتوا در حرکت کاربران در قیف فروش بسیار با اهمیت است.

برخلاف ویژگی های خوب محتوای با کیفیت، محتوای با کیفیت پایین باعث آسیب دیدن سئوی سایت شده و بانس ریت را بالا می برد. این امر در طولانی مدت باعث ضربه به فروش سایت یا بازدید از سایت خواهد شد.

روش نوشتن محتوای باکیفیت

چطور محتوای با کیفیت تهیه کنیم؟

در ادامه روش ها و ترفندهایی که می توان با استفاده از آنها محتوای با کیفیت نوشت یا تولید کرد را بیان می کنیم.

  1. برای ایجاد محتوای کاربرپسند سعی کنید سوالات احتمالی کاربران را در حیطه مورد نظر محتوا تعیین کرده و به این سوال ها پاسخ دهید. افراد عموما وقتی برایشان سوالی پیش می اید به سرچ می پردازند. سوالاتی که افراد مختلف و کاربران متفاوت ذکر و مطرح می کنند ایده های خوبی برای نوشتن محتوای با کیفیت است.
  2. صریح و شفاف بنویسید. یکی دیگر از مواردی که در نوشتن محتوای با کیفیت مهم است شفاف بودن آن است. باید به خوبی مخاطب را بشناسیم و بر اساس دانش کاربر مورد نظر محتوا را به صورتی بنویسیم که برای کاربر مفید باشد و براحتی بتواند بفهمد که در محتوا چه موضوعی بیان شده است.

یک نکته مهم در این بین استفاده صحیح از یک هاست پرسرعت است. این کار باعث افزایش بارگذاری صفحات شده و مخاطب را با یک سایت سریع مواجه می کند. بنابراین زیرساخت نیز می تواند در نتیجه نهایی موفقیت یک محتوا تأثیرگذار باشد. البته می توانید از سرور مجازی پرسرعت و یا یک سرور اختصاصی قوی نیز کمک بگیرید. صباهاست تمام این سرویس ها را با بهترین سرعت و کیفیت و با پشتیبانی قوی ارائه می دهد.

  1. از لیست ها و بولت ها و بخش بندی مختلف استفاده می کنیم. اصطلاحاً اوت لاین مقاله را باید طوری بچینیم که مقاله در انتها جذاب و خواندنی به نظر برسد.
  2. سعی کنید صرفا به مسائل به صورت سطحی نپردازید هر چه در موضوع مورد نظر عمیق تر شده و ارزش بیشتری ایجاد کنید مقاله خواننده بیشتری پیدا خواهد کرد. باید هر چه می توانیم با توجه به حجم در نظر گرفته شده برای محتوا درموضوع عمیق شویم تا مطلب به طور واضح برای کاربر روشن شود.
  3. بهتر است در مقاله مشکل را مطرح راه حل آن را ارائه دهیم و در انتها کاربر را ترغیب به تهیه سرویس و محصولی کنیم که قصد فروش آن را داریم. درست تر آن است که در انتهای مقاله جهت خرید یا دریافت اطلاعات برای کاربر گزینه ای یا لینکی قرار می دهیم تا در قیف فروش به مرحله بعد هدایت شود.
  4. تا جایی که می توانیم باید محتوای تولید شده را مطابق با جستجو و منظوری که کاربر از سرچ مورد نظر داشته است بهینه کنیم. یعنی مطالبی کاملاً مرتبط با موضوعی که در عنوان مطرح شده بیان کنیم. مطالب غیر مرتبط علاقه کاربر به ادامه استفاده از محتوا را غیر ممکن کرده و وقتی کاربر متوجه شود که مطالبی که می خواند یا می بیند مرتبط با موضوع مد نظرش نیست بلافاصله از صفحه مورد نظر خارج خواهد شد.

#توجه: این مطلب یک رپرتاژ تبلیغاتی بوده و محتوای آن توسط تبلیغ دهنده تهیه و نگارش شده است.
دیجی‌رو مسئولیتی در قبال محتوای تبلیغاتی ندارد.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری
این مقاله را به اشتراک بگذارید
توییتر Whatsapp Whatsapp تلگرام ایمیل کپی کرده لینک پرینت
چه حسی به این مطلب داری؟
Sad0
Sleepy0
Love0
Happy0
Angry0
Cry0
Surprise0
مقاله قبلی طوفان خورشیدی و قطع اینترنت طوفان خورشیدی بعدی می‌تواند اینترنت را نابود کند!
مقاله بعدی معرفی صرافی کوینکس معرفی صرافی کوینکس
نظر بدهید نظر بدهید

نظر بدهید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا یک امتیاز انتخاب کنید!

تبلیغات

موبوگیفت
  • خرید ممبر ایتا
  • خرید فالوور ایرانی
  • خرید فالوور ارزان
  • خرید ممبر تلگرام
  • پنجره دوجداره
  • خرید ساعت گارمین
  • دستگاه جوجه کشی دماوند
  • پیش بینی قیمت ارزها
  • ارز نئو رقیب قدرتمند اتریوم
  • ثروتمندان 2025 بیت کوین
  • قیمت یو اس دی کوین (USDC)
  • قوی ترین جهش ریپل
  • دوربین کوچک سیم کارت خور
  • خرید بیت کوین
  • چاپ لیبل
  • خرید لایک
  • خرید سرور hp ماهان شبکه اچ پی
  • از اینجا فالوور ایرانی بخر

آخرین خبرها

آنر X7c فایو جی

آنر X7c فایو جی معرفی شد؛ میان‌رده‌ای قدرتمند با طراحی مدرن و باتری بزرگ

معرفی 3 توزیع لینوکس شبیه ویندوزهای قدیمی

معرفی 3 توزیع لینوکس که خاطرات خوش ویندوزهای قدیمی را زنده می‌کنند

نمایشگر هوشمند شیائومی Smart Home Screen Max 27

نمایشگر هوشمند شیائومی Smart Home Screen Max 27 معرفی شد

مطالب مرتبط

ثبت ارمانی
رپورتاژ آگهی

ثبت آرمانی با هدایت حمیدرضا کرمی، بنیان‌گذار: استانداردسازی مسیرهای ثبتی برای تصمیم‌های قابل‌پیش‌بینی

27 مرداد 1404 ساعت 13:30
خرید بهترین کفپوش تاتامی
رپورتاژ آگهی

چگونه یک باشگاه رزمی ایمن و حرفه‌ای بسازیم؟

26 مرداد 1404 ساعت 15:22
شارژر فندکی ماشین
رپورتاژ آگهی

شارژر فندکی ماشین چی بخریم؟

26 مرداد 1404 ساعت 13:57
notisave.com
رپورتاژ آگهی

دانلود عکس پروفایل اینستاگرام با کیفیت HD

23 مرداد 1404 ساعت 16:00

درباره دیجی‌رو

رسانه دیجی‌رو با شعار دنیای تکنولوژی در اوایل سال 94 تاسیس شد. ماموریت ما اطلاع رسانی صحیح و ارائه آخرین اخبار تکنولوژی، بررسی محصولات دیجیتال، راهنمای خرید کالاهای دیجیتال و همچنین تهیه به‌روزترین مطالب آموزشی و مقالات در حوزه تکنولوژی، علم و سبک زندگی است. گروه دیجی‌رو همه‌ی تلاش خود را به کار خواهد گرفت که روزبه‌روز بر کیفیت و خدمات این رسانه بیفزاید تا دیجی رو به عنوان رسانه‌ای معتبر بدرخشد.

logo-samandehi
دنبال کردن
تمامی حقوق برای رسانه دیجی‌رو محفوظ است. 1403 ©
خوش آمدید

ورود به حساب کاربری

فراموش رمز عبور