بر اساس گزارشی در سال 2022، بیش از 55 درصد از جمعیت جهان را می توان کاربران فعال رسانه های اجتماعی در نظر گرفت. یعنی 4.62 میلیارد نفر! با این افزایش تعداد کاربران، راه های جدیدی نیز برای تبدیل آنها به مشتری و کسب درآمد با کمک رسانه های اجتماعی پدیدار شده است. امروز قصد داریم در مورد روش های کسب درآمد از شبکه های اجتماعی صحبت کنیم.
آیا امکان کسب درآمد از شبکه های اجتماعی وجود دارد؟
با افزایش استفاده از رسانه های اجتماعی در سراسر جهان در سال های اخیر، فرصت های جدیدی برای کسب درآمد ایجاد شده است. رسانه های اجتماعی فقط برای به اشتراک گذاری عکس های آخر هفته یا برقراری ارتباط با دوستان و خانواده نیستند. آنها ابزار قدرتمندی برای هر کسی هستند که میخواهد از کسب و کار فیزیکی یا دیجیتالی خود کسب درآمد کند، فروش را افزایش دهد و مخاطبان جدید به دست آورد.
روش های کسب درآمد از شبکه های اجتماعی
1. ایجاد و فروش محصولات دیجیتال
اگر در مورد موضوعی اطلاعات زیادی دارید و می خواهید آن دانش را با دیگران به اشتراک بگذارید، چرا از اینترنت برای کسب درآمد از دانش خود استفاده نکنید؟ یکی از راه هایی که می توانید از رسانه های اجتماعی کسب درآمد کنید این است که محصولات دیجیتالی خود را بسازید و از پروفایل های رسانه های اجتماعی خود برای تبلیغ آنها استفاده کنید. فرقی نمی کند آشپزی بلد باشید یا مسائل مالی یا تجارت یا هر موضوع دیگری. واقعیت این است که امروزه اکثر مردم به جستجوی اطلاعات در اینترنت می پردازند! در اینجا می توانید از مهارت های خود برای تولید کتاب های الکترونیکی، راهنماها، پادکست ها، کتاب های کار و غیره استفاده کنید. از آنجایی که محصول دیجیتالی است، برای نرم افزار هزینه نمی کنید و برای فروش آن نیازی به زیرساخت فیزیکی ندارید. شما فقط باید راهی پیدا کنید تا محتوای خود را در دسترس قرار دهید. سپس می توانید از رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام برای تبلیغ محصول خود استفاده کنید. در همین راستا می توانید از سرویس خرید فالوور اینستاگرام (واقعی) نیلانت نیز استفاده کنید.
2. یک دوره آنلاین ایجاد کنید
ایجاد و فروش دوره های آنلاین راه دیگری برای کسب درآمد در شبکه های اجتماعی است. این رویه از همان مفهوم قبلی پیروی می کند. تفاوت این است که شما باید محتوای تازهتری ایجاد کنید و فرآیندی را به اشتراک بگذارید. به عنوان مثال، می توانید یک سری ویدیو ایجاد کنید و منابع اضافی برای دانش آموزان خود فراهم کنید تا دانش خود را بیشتر توسعه دهند. در این راستا، سایتهای رسانههای اجتماعی شریک قدرتمندی هستند که به شما در ارتقای مسیرتان کمک میکنند. به عنوان یک سازنده دوره آنلاین، مهم است که خود را به عنوان یک متخصص حوزه معرفی کنید تا اعتماد مخاطبان خود را جلب کنید. شاید تعجب کنید اما توییتر یکی از بهترین رسانه ها است که افراد متخصص با رابطه خیلی صمیمانه ای با مخاطبان ارتباط برقرار می کنند. در همین راستا می توانید از سرویس خرید فالوور توییتر نیلانت نیز استفاده کنید.
3. محصولات دیجیتال ایجاد شده توسط دیگران را تبلیغ کنید
اگر نمیخواهید دورههای آموزشی یا محصولات دیجیتالی خود را تولید کنید، همچنان میتوانید با تبلیغ مطالبی که دیگران ایجاد کردهاند، در رسانههای اجتماعی درآمد کسب کنید. سپس، هنگامی که یک فروش انجام می دهید، می توانید کمیسیون دریافت کنید. دو راه برای تبلیغ محصولات دیجیتالی دیگران وجود دارد: مستقیماً با توسعه دهنده تماس بگیرید / شریک شدن
4. محصول یا خدمات خود را تبلیغ کنید
آیا محصولات دست ساز تولید می کنید؟ آیا خدمات مربیگری و مشاوره ارائه می دهید؟ استفاده از رسانه های اجتماعی برای تبلیغ محصولات یا خدمات خود یک گزینه عالی است! به هر حال، این روش تبلیغات در مقیاس بزرگ است و هیچ هزینه ای ندارد. برای این کار از محصولات خود عکس های خوبی بگیرید و از جذابیت تبلیغات خود مطمئن شوید.
6. به عنوان ادمین شبکه های اجتماعی کار کنید
امروزه یکی از مهمترین مشاغل در حوزه بازاریابی، ادمین شبکه های اجتماعی است. اگر می خواهید مدیر رسانه های اجتماعی باشید، باید بیشتر از رسانه های اجتماعی بدانید. مطالعه این شبکه ها مهم است، زیرا شما باید پیامدهای اعمال خود را تجزیه و تحلیل کنید تا بدانید چه چیزی موثر است و چه چیزی نه. علاوه بر این، در بسیاری از موارد – به ویژه زمانی که با یک تیم بازاریابی ناب سروکار دارید – مدیران رسانه های اجتماعی نیز باید درباره طراحی، ایجاد تصاویر و درک تکنیک های کپی رایتینگ برای تولید محتوایی که نتیجه می دهد، بدانند. به عنوان یک مدیر رسانه های اجتماعی، می توانید فرصت هایی برای کار تمام وقت و آزاد پیدا کنید. بنابراین لازم است شرایط هر گزینه را ارزیابی کرده و متناسب با نیاز خود انتخاب کنید. امروزه علاوه بر ادمین اینستاگرام، شبکه های اجتماعی دیگری مانند توییتر، دیسکورد، تیک تاک و… نیز ادمین استخدام می کنند. اگر هم می خواهید کانال های خودتان را رشد دهید، می توانید خرید ممبر تلگرام، خرید ممبر دیسکورد، خرید فالوور تیک تاک و… را از طریق نیلانت انجام دهید.
8. با ترافیک پولی کار کنید
مدیران ترافیک یا تبلیغات دیجیتال، با ایجاد و مدیریت کمپین در پلتفرم های رسانه های اجتماعی برای سایر شرکت هایی که می خواهند در این محیط ها رشد کنند، درآمد کسب می کنند. ایجاد و ترویج تبلیغات و محتوای پولی در حال حاضر در رسانه های اجتماعی محبوب است، بنابراین سایت های رسانه های اجتماعی ابزارهای کاملی را برای این نوع خدمات ارائه می دهند. اگرچه پلتفرم این فرآیند را آسانتر میکند، اگر فکر میکنید که ایجاد ترافیک پولی آسان است، اشتباه میکنید. لازم است حرفه ای باشید و با مطالعه بهترین استراتژی ها همراه با بازاریابی به روز باشید تا بهترین نتایج را از نظر دسترسی، تعامل و تبدیل به دست آورید و تا حد امکان کمتر برای هر مشتری هزینه کنید
9. از محتوای ویدیویی خود کسب درآمد کنید
رسانه های دیجیتال مانند یوتیوب برای کسانی که از محتوای ویدیویی لذت می برند و تولید می کنند عالی است! یوتیوب خود ابزار مخصوص به خود را دارد، به این معنی که در ازای قرار دادن تبلیغات در حین پخش، می توان با ارسال ویدیو در پلتفرم درآمد کسب کرد. با این حال، کسب درآمد در یوتیوب نیازمند برخی شرایط است. ابتدا باید حداقل 1000 مشترک و 4000 واچ تایم در کانال خود داشته باشید تا در برنامه تبلیغات YouTube شرکت کنید. اگر می خواهید زود تر به شرایط دست پیدا کنید می توانید با خرید سابسکرایب یوتیوب (از طریق تبلیغات گوگل ADS) و واچ تایم یوتیوب از نیلانت به این شرایط دست پیدا کنید و کسب درآمد از یوتیوب را سریعا آغاز کنید.
#توجه: این مطلب یک رپرتاژ تبلیغاتی بوده و محتوای آن توسط تبلیغ دهنده تهیه و نگارش شده است.
دیجیرو مسئولیتی در قبال محتوای تبلیغاتی ندارد.