دیجی رودیجی رو
  • اخبار تکنولوژی
    • اخبار داخلی
    • اخبار تلفن همراه
    • اخبار سخت افزار
    • اخبار اپلیکیشن‌ها
  • آموزش
  • بررسی محصولات
  • راهنمای خرید
  • سرگرمی
    • اخبار بازی
    • معرفی بازی
      • بازی موبایل
      • بازی دسکتاپ
      • بازی کنسول
    • معرفی اپلیکیشن
    • سینما و تلویزیون
  • دیجی فکت
  • دیجی لایف
  • دیجی10
  • مقالات گوناگون
خواندن: چگونه برای تبلیغات دیجیتال در سال 2023 آماده شویم؟
به اشتراک بگذارید
ورود
اعلان نمایش بیشتر
تغییر اندازه فونتآآ
دیجی رودیجی رو
تغییر اندازه فونتآآ
جستجو
حساب کاربری دارید؟ ورود
دنبال کردن
تمامی حقوق برای رسانه دیجی‌رو محفوظ است. 1403 ©
دیجی رو > رپورتاژ آگهی > چگونه برای تبلیغات دیجیتال در سال 2023 آماده شویم؟
رپورتاژ آگهی

چگونه برای تبلیغات دیجیتال در سال 2023 آماده شویم؟

واحد تبلیغات 17 اسفند 1401 ساعت 09:42
زمان مطالعه: 6 دقیقه
تبلیغات دیجیتال در سال 2023
اشتراک گذاری
بلیط هواپیما سفرمارکت

تغییرات دنیای دیجیتال به بخشی از زندگی ما تبدیل شده است. تکنولوژی به‌سرعت در حال تحول بوده و تمام جنبه‌های زندگی بشر را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد و طبیعتاً بازاریابی دیجیتال نیز از این تغییرات بی‌نصیب نمی‌ماند.

امروزه کسب‌وکارهای زیادی به دیجیتال مارکتینگ روی آورده‌اند و این علم هر روز چهرۀ جدیدی از خود به نمایش می‌گذارد. از‌آنجایی‌که بازار روز‌به‌روز رقابتی‌تر می‌شود، باید کسب‌وکارمان را به جدیدترین فناوری‌ها مجهز کرده و با آخرین تکنولوژی‌ها نیز به تبلیغ محصولات و خدماتمان بپردازیم.

برای آنکه از قافله عقب نمانیم، در این نوشته به پیش‌بینی جدیدترین ترندهای بازاریابی دیجیتال در سال 2023 پرداخته‌ایم.

هوش مصنوعی در تبلیغات دیجیتال

احتمالاً افراد زیادی با شنیدن جدیدترین تغییرات دنیای دیجیتال، هوش مصنوعی(AI)  در ذهنشان متبادر می‌شود. هوش مصنوعی اخیراً سروصدای زیادی به‌پا کرده است و بسیاری گمان می‌کنند، این علم به‌زودی بر تمام جنبه‌های وجودی انسان حکومت خواهد کرد. با استفاده ازAI Chabot، 60٪ از کاربران اینترنت می‌توانند پاسخ سؤالات خود را در هر تعداد برنامه یا سایت به‌طور هم‌زمان دریافت کنند.

هوش مصنوعی در رسانه‌های اجتماعی نیز وجود دارد و به‌گونه‌ای طراحی شده است که ما را برای مدت طولانی‌تری درگیر خود نگه دارد؛ بنابراین بازاریابان دیجیتال فرصت فوق‌العاده‌ای برای استفاده از این فناوری پیشرفته دارند.

هوش مصنوعی به بازاریابان کمک می‌کند تا داده‌های دقیق‌تری از مخاطبان به دست آورده و آن‌ها را به‌طور مؤثر تقسیم‌بندی می‌کند. از طرفی، می‌توان با استفاده از هوش مصنوعی و داده‌های آن، تبلیغات شخصی‌سازی‌شده‌ای را به مخاطبان نشان داد (تبلیغات شخصی‌سازی‌شدۀ یوتیوب را به یاد بیاورید).

درنهایت این نوع تبلیغات باعث تعامل بهتر کسب‌وکار با مخاطبان شده و در افزایش فروش آن‌ها مؤثر خواهد بود. حال چه کسب‌وکاری وجود دارد که نخواهد از این مزایا بهره ببرد؟

 جست‌وجوی صوتی در تبلیغات دیجیتال

طبق یک مطالعه، امروزه 55٪ از نوجوانان روزانه از جست‌وجوی صوتی استفاده می‌کنند. در حال حاضر، حدود 31٪ از کاربران تلفن همراه جهان، بیش از یک بار در هفته از جست‌وجوی صوتی بهره می‌برند. پیش‌بینی می‌شود که جست‌وجوی صوتی در سال‌های آینده مورد توجه افراد زیادی قرار گیرد. گوگل اعلام می‌کند که جست‌وجوی صوتی او 95٪ دقت دارد. درنهایت، پیش‌بینی می‌شود که به‌زودی نیمی از خریدهای اینترنتی با استفاده از نتایج صوتی انجام شود؛ بنابراین مناسب‌ساختن سایت کسب‌وکار برای جست‌وجوی صوتی در آینده، بسیار حیاتی است.

جالب است بدانید که این ابزارها فقط اولین نتیجه را در صفحۀ نتایج موتور جست‌وجو (SERP) نمایش می‌دهند. دیگر قرارگرفتن در پنج رتبۀ اول کفایت نمی‌کند و حتماً باید جایگاه اول را کسب کرد؛ از‌این‌رو، رقابت برای مقام اول در موتورهای جست‌وجو بسیار تنگاتنگ‌تر خواهد شد.

جست‌وجوی بصری در دیجیتال مارکتینگ

کاربران امروزه می‌توانند با استفاده از تلفن‌های همراه خود به‌راحتی عکس گرفته و برای جست‌وجوی محصولات یا تصاویر مشابه، آن را آپلود کنند. Pinterest وGoogle  پیشگامان این تکنولوژی به حساب می‌آیند. در ادامه به‌طور مختصر به ویژگی‌های Google Lens پرداخته‌ایم.

  • Google Lens به شما کمک می‌کند تا با آپلود یک عکس، اطلاعاتی درمورد محصولات مشابه و محل خرید آن‌ها به دست آورید.
  • اگر از دوربین خود برای اسکن بارکد روی محصولات استفاده می‌کنید، Google Lens اطلاعات بیشتری دربارۀ محصول و همچنین فروشگاه‌های دارای آن‌ها در اختیارتان قرار می‌دهد.
  • زمانی که کارت ویزیت را اسکن می‌کنید،Google Lens به شما این امکان را می‌دهد که مخاطب یا آدرس را در دستگاه خود ذخیره کنید.
  • هر زمان که کتابی را از طریق جست‌وجوی تصویری اسکن می‌کنید، خلاصه‌ای از آن را دریافت کرده و می‌توانید نظرات دیگر افراد را دربارۀ آن بخوانید.
  • Google Lens به تقویم شما دسترسی پیدا می‌کند و این امکان را در اختیارتان قرار می‌دهد تا هنگام اسکن یک آگهی، رویداد یا بیلبورد، آن را در تقویم خود تنظیم کنید.
  • یکی دیگر از جنبه‌های جالب گوگل لنز این است که به هنگام اسکن یک نقاشی در موزه، اطلاعات بیشتری درمورد هنرمند در اختیارتان می‌گذارد.
  • اگر از این جست‌وجوی تصویری حرفه‌ای، برای اسکن یک گیاه یا حیوان استفاده می‌کنید، به جزئیات گونه‌ها و نژادهای مربوط به آن ارگانیسم خاص هدایت می‌شوید.

 چگونه برای روندهای بازاریابی دیجیتال 2023 آماده شویم؟

هرچه سریع‌تر استراتژی بازاریابی خود را با این ترندها تطبیق دهید، بهتر است. تحلیل کنید که کدام‌یک از ترندهای بازاریابی دیجیتال در سال 2023 به برند شما رونق بیشتری می‌بخشد و تیم شما را برای تغییرات آماده می‌کند.

حال باید از کجا شروع کنید؟

نگران نباشید، لازم نیست در تمام این ترندهای بازاریابی دیجیتال غوطه‌ور شوید. شروع به تحقیقات عمیق‌تر درمورد هریک کرده و تصمیم بگیرید که کدام برای کسب‌وکار شما بهتر است. حال باید ابزارهای مناسب آن را پیدا کنید.

هنگامی که یک ترند جدید را در بازاریابی دیجیتال خود به کار گرفتید، شروع به آزمایش دیگر ترندها کنید و از رشد کسب‌و‌کار خود لذت ببرید. sabavision.com نیز در این مسیر همراه شما خواهد بود و جدیدترین اخبار و اطلاعات را در اختیارتان قرار می‌دهد.

#توجه: این مطلب یک رپرتاژ تبلیغاتی بوده و محتوای آن توسط تبلیغ دهنده تهیه و نگارش شده است.
دیجی‌رو مسئولیتی در قبال محتوای تبلیغاتی ندارد.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری
این مقاله را به اشتراک بگذارید
توییتر Whatsapp Whatsapp تلگرام ایمیل کپی کرده لینک پرینت
چه حسی به این مطلب داری؟
Sad0
Sleepy0
Love0
Happy0
Angry0
Cry0
Surprise0
مقاله قبلی روش‌های مهاجرت به کانادا و استرالیا آشنایی با ترندترین روش‌های مهاجرت به کانادا و استرالیا 2023
مقاله بعدی خاموش کردن سریع صفحه نمایش در ویندوز بهترین ترفندهای خاموش کردن سریع صفحه نمایش در ویندوز
نظر بدهید نظر بدهید

نظر بدهید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا یک امتیاز انتخاب کنید!

تبلیغات

موبوگیفت
  • خرید فالوور ایرانی
  • خرید فالوور ارزان
  • پنجره دوجداره
  • خرید ممبر تلگرام
  • خرید ساعت گارمین
  • دستگاه جوجه کشی دماوند
  • شناسایی صرافی های جعلی
  • رمزارز وان اینچ چیست
  • اخبار بازار ارز دیجیتال
  • ربات های معاملاتی ارز دیجیتال
  • تون کوین در برابر نات کوین
  • دوربین کوچک سیم کارت خور
  • خرید بیت کوین
  • لوستر مدرن
  • تور روسیه
  • چاپ لیبل
  • خرید لایک
  • خرید سرور hp ماهان شبکه اچ پی

آخرین خبرها

مشخصات آنر مجیک پد 3

آنر مجیک پد 3 با اسنپدراگون 8 نسل 3 و نمایشگر 13.2 اینچی LCD در راه است

وان پلاس 13s

وان پلاس 13s معرفی شد؛ پرچمدار کوچک اما قدرتمند با نمایشگر LTPO و شارژ 80 وات

ردمی پد 2

ردمی پد 2 معرفی شد؛ تبلتی اقتصادی با نمایشگر 90 هرتز و باتری 9000 میلی آمپری

مطالب مرتبط

باریستا کیست؟
رپورتاژ آگهی

باریستا و کمک باریستا؛ دو پرسنل تأثیرگذار در کافی‌شاپ

15 خرداد 1404 ساعت 13:00
آیا ساعت هوشمند سیم‌کارت‌خور می‌تواند جای موبایل را بگیرد؟
رپورتاژ آگهی

آیا ساعت هوشمند سیم‌کارت‌خور می‌تواند جای موبایل را بگیرد؟

13 خرداد 1404 ساعت 13:30
در مشاوره رایگان سئو چه سوالاتی بپر
رپورتاژ آگهی

در مشاوره رایگان سئو چه سوالاتی بپرسیم؟

12 خرداد 1404 ساعت 16:30
بررسی پاور میکسرهای برند زیکو
رپورتاژ آگهی

بررسی پاور میکسرهای برند زیکو

12 خرداد 1404 ساعت 13:45

درباره دیجی‌رو

رسانه دیجی‌رو با شعار دنیای تکنولوژی در اوایل سال 94 تاسیس شد. ماموریت ما اطلاع رسانی صحیح و ارائه آخرین اخبار تکنولوژی، بررسی محصولات دیجیتال، راهنمای خرید کالاهای دیجیتال و همچنین تهیه به‌روزترین مطالب آموزشی و مقالات در حوزه تکنولوژی، علم و سبک زندگی است. گروه دیجی‌رو همه‌ی تلاش خود را به کار خواهد گرفت که روزبه‌روز بر کیفیت و خدمات این رسانه بیفزاید تا دیجی رو به عنوان رسانه‌ای معتبر بدرخشد.

logo-samandehi
دنبال کردن
تمامی حقوق برای رسانه دیجی‌رو محفوظ است. 1403 ©
خوش آمدید

ورود به حساب کاربری

فراموش رمز عبور