دیجی رودیجی رو
  • اخبار تکنولوژی
    • اخبار داخلی
    • اخبار تلفن همراه
    • اخبار سخت افزار
    • اخبار اپلیکیشن‌ها
  • آموزش
  • بررسی محصولات
  • راهنمای خرید
  • سرگرمی
    • اخبار بازی
    • معرفی بازی
      • بازی موبایل
      • بازی دسکتاپ
      • بازی کنسول
    • معرفی اپلیکیشن
    • سینما و تلویزیون
  • دیجی فکت
  • دیجی لایف
  • دیجی10
  • مقالات گوناگون
خواندن: تجهیزات لازم جهت راه اندازی مدیریت انبار و فروش فروشگاه ها
به اشتراک بگذارید
ورود
اعلان نمایش بیشتر
تغییر اندازه فونتآآ
دیجی رودیجی رو
تغییر اندازه فونتآآ
جستجو
حساب کاربری دارید؟ ورود
دنبال کردن
تمامی حقوق برای رسانه دیجی‌رو محفوظ است. 1403 ©
دیجی رو > رپورتاژ آگهی > تجهیزات لازم جهت راه اندازی مدیریت انبار و فروش فروشگاه ها
رپورتاژ آگهی

تجهیزات لازم جهت راه اندازی مدیریت انبار و فروش فروشگاه ها

واحد تبلیغات 19 خرداد 1403 ساعت 15:15
زمان مطالعه: 5 دقیقه
تجهیزات لازم جهت راه اندازی مدیریت انبار و فروش فروشگاه ها
اشتراک گذاری
بلیط هواپیما سفرمارکت

انتخاب صحیح تجهیزات مورد نیاز انبار و فروشگاه‌ها، عملکرد بهتری در زمینه مدیریت موجودی، کاهش خطا و افزایش بهره‌وری دارد. از این رو انتخاب هوشمندانه تجهیزات مورد نیاز و تهیه کاربردی‌ترین و باکیفیت تجهیزات، مسئله بسیار مهمی است که باید قبل از راه اندازی مدیریت انبار و فروشگاه آن را بررسی نمایید.

لیست
هندهلد؛ ابزار کاربردی مدیریت و کنترل موجودیموبایل پرینتر؛ چاپ پرتابل لیبلبارکدخوان؛ اسکن کدهای رمزنگاری شدهصندوق فروشگاهی؛ ثبت و مدیریت تراکنش‌های فروشفیش پرینتر؛ چاپ رسید مشتریسایر تجهیزاتتجهیزات راه اندازی مدیریت انبار و فروشگاه را از کجا تهیه کنیم؟

در ادامه به معرفی تجهیزاتی که به عملکرد بهتر انبار و فروشگاه کمک می‌کند می‌پردازیم و بهترین و باکیفیت‌ترین برندهای موجود را بررسی می‌کنیم. پس در ادامه برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تجهیزات مورد نیاز برای مدیریت انبار و فروشگاه‌ها همراه ما باشید.

سیناپ، عرضه کننده تجهیزات مصرفی، لیبل پرینتر و فیش پرینتر

هندهلد؛ ابزار کاربردی مدیریت و کنترل موجودی

اگر بخواهید مدیریت بهتری در زمینه کنترل موجودی، جانمایی محصولات، کنترل ورود و خروج کالا و… داشته باشید و تمامی موارد بدون خطا انجام شود، استفاده از تجهیزاتی مانند موبایل کامپیوتر (هندهلد) برای جمع آوری و پردازش اطلاعات در کمترین زمان ممکن توصیه می‌شود. این دستگاه ظاهری شبیه به تلفن‌های همراه امروزی دارد اما در کاربرد و برخی از ویژگی‌های خود (مثلا یک اسکنر فیزیکی بر روی دستگاه) متفاوت است.

این دستگاه‎‌های مقاوم برای استفاده در محیط‌های صنعتی طراحی شده‌اند و با وجود گواهی IP (مقاومت در برابر آب و گرد و غبار) و همچنین مقاومت در برابر ضربه، کاملا مناسب استفاده در صنایع هستند. از هندهلدها در انبار و همچنین در فروشگاه‌ها برای مدیریت سریع، آسان و کاهش خطا در موجودی استفاده می‌شود.

موبایل پرینتر؛ چاپ پرتابل لیبل

موبایل پرینتر یکی دیگر از محصولات کاربردی در فروشگاه و انبار است که به وسیله آن می‌توان در سریع‌ترین زمان ممکن لیبل را با آن چاپ کرد. چاپ لیبل قفسه رایج‌ترین نوع کاربرد این دستگاه است که در فروشگاه از آن استفاده می‎‍‌شود.

بارکدخوان؛ اسکن کدهای رمزنگاری شده

بارکدخوان یا بارکد اسکنر یکی دیگر از تجهیزات مورد نیاز در انبار و فروشگاه‌ها است. بارکد اسکنر در چند مدل با سیم، بدون سیم و ثابت با تکنولوژی‌های مختلف عرضه شده است. با استفاده از این دستگاه می‌توان اطلاعات رمزنگاری شده در بارکدها و لیبل‌ها را به آسانی اسکن نمود. از انبارداری در فروشگاه گرفته تا صندوق‌های یک فروشگاه از بارکد اسکنر استفاده می‌کنند.

صندوق فروشگاهی؛ ثبت و مدیریت تراکنش‌های فروش

صندوق فروشگاهی یکی از محصولات بسیار مهم در هر فروشگاهی است. این دستگاه در مدل‌های مختلفی عرضه شده که اکنون یکی از پرطرفدارترین مدل‌های آن صندوق فروشگاهی لمسی است که از آن برای ثبت و مدیریت تراکنش‌های فروش استفاده می‌شود.

خرید انواع صندوق فروشگاهی و رستوارنی

فیش پرینتر؛ چاپ رسید مشتری

یکی دیگر از تجهیزات مورد استفاده در فروشگاه‌ها فیش پرینترها هستند که برای صدور رسید مشتری از آن استفاده می‌شود. فیش پرینترها در برندهای مختلفی عرضه می‌شوند اما برخی از ویژگی‌ها از جمله کیفیت، عرض چاپ متغیر و موارد این چنینی با یکدیگر متفاوت هستند.

فیش پرینتر | خرید دستگاه فیش زن حرارتی

تجهیزات لازم جهت راه اندازی مدیریت انبار و فروش فروشگاه ها

سایر تجهیزات

قطعا هر انبار و فروشگاهی نیاز به تجهیزات دیگری دارد و تا اینجا، چند دستگاه مهم را نام برده‌ایم. تجهیزات شبکه، سیستم‌های امنیتی، سیستم‌های نرم افزاری مدیریت انبار و فروش و… از تجهیزات مورد نیاز دیگر انبار است که می‌توان آن‌ها را نام برد.

در واقع راه اندازی یک سیستم مدیریت انبار و فروشگاهی نیازمند ترکیبی از تجهیزات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، سیستم‌های امنیتی و جابجایی و ذخیره‌سازی، و همچنین آموزش و پشتیبانی مناسب است.

این تجهیزات و سیستم‌ها به بهبود کارایی، دقت و سرعت در فرآیندهای انبارداری و فروش کمک می‌کنند و در نهایت موجب بهبود عملکرد کلی فروشگاه می‌شود.

تجهیزات راه اندازی مدیریت انبار و فروشگاه را از کجا تهیه کنیم؟

شرکت سیناپ یکی از پیشگامان حوزه AIDC است که با توجه به تجربه بیش از یک دهه خود و همکاری با صنایع محتلف، بهترین تجهیزات را از برترین برندهای جهانی ارائه می‌دهد. سیناپ نماینده رسمی و انحصاری بهترین و باکیفیت‌ترین برندهای جهانی است و شما می‌توانید انواع هندهلدهای برند UROVO و POINT MOBILE، فیش پرینترهای SEWOO، صندق فروشگاهی HANASIS، موبایل پرینتر WOOSIM و لیبل پرینتر GODEX را با گارانتی و خدمات پس از فروش از این شرکت تهیه نمایید.

#توجه: این مطلب یک رپرتاژ تبلیغاتی بوده و محتوای آن توسط تبلیغ دهنده تهیه و نگارش شده است.
دیجی‌رو مسئولیتی در قبال محتوای تبلیغاتی ندارد.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری
این مقاله را به اشتراک بگذارید
توییتر Whatsapp Whatsapp تلگرام ایمیل کپی کرده لینک پرینت
چه حسی به این مطلب داری؟
Sad0
Sleepy0
Love0
Happy0
Angry0
Cry0
Surprise0
مقاله قبلی باارزش‌ترین شرکت‌های جهان اپل از جایگاه اول باارزش‌ترین شرکت‌های جهان به رده سوم سقوط کرد!
مقاله بعدی قایق سواری در استانبول قایق سواری در استانبول
نظر بدهید نظر بدهید

نظر بدهید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا یک امتیاز انتخاب کنید!

تبلیغات

موبوگیفت
  • خرید فالوور ایرانی
  • خرید فالوور ارزان
  • پنجره دوجداره
  • خرید ممبر تلگرام
  • خرید ساعت گارمین
  • دستگاه جوجه کشی دماوند
  • شناسایی صرافی های جعلی
  • رمزارز وان اینچ چیست
  • اخبار بازار ارز دیجیتال
  • ربات های معاملاتی ارز دیجیتال
  • تون کوین در برابر نات کوین
  • دوربین کوچک سیم کارت خور
  • خرید بیت کوین
  • لوستر مدرن
  • تور روسیه
  • چاپ لیبل
  • خرید لایک
  • خرید سرور hp ماهان شبکه اچ پی

آخرین خبرها

هواوی پیورا 80 پرو پلاس

هواوی پیورا 80، پیورا 80 پرو و پیورا 80 پرو پلاس با مشخصات رده بالا رونمایی شدند

ویوو T4 اولترا

ویوو T4 اولترا با دوربین پریسکوپی 3 برابری و پردازنده دیمنسیتی 9300 پلاس معرفی شد!

آنر X6c

آنر X6c معرفی شد؛ نمایشگر 120 هرتز و تراشه هلیو G81 اولترا با قیمتی اقتصادی

مطالب مرتبط

 آشنایی با سرور مجازی ابری، کسب‌وکار و موبایل؛ راهکارهای هوشمند برای توسعه
رپورتاژ آگهی

 آشنایی با سرور مجازی ابری، کسب‌وکار و موبایل؛ راهکارهای هوشمند برای توسعه

20 خرداد 1404 ساعت 14:06
هزینه تعمیر زودپز دسینی در سال ۱۴۰۴
رپورتاژ آگهی

هزینه تعمیر زودپز دسینی در سال ۱۴۰۴ به همراه جدول قیمت و راهنمای کامل

19 خرداد 1404 ساعت 14:45
تاریخچه قیمت ریپل
رپورتاژ آگهی

بررسی تاریخچه قیمت ریپل، آیا ریپل در آستانه سقوط است؟

19 خرداد 1404 ساعت 14:15
Active Directory 2 خرید لایسنس اصلی ویندوز سرور 2025 اورجینال (استاندارد و دیتاسنتر) ژوئن 2025 3
رپورتاژ آگهی

لزوم استفاده از نسخه‌های اصلی ویندوز سرور در سازمان‌ها

18 خرداد 1404 ساعت 12:36

درباره دیجی‌رو

رسانه دیجی‌رو با شعار دنیای تکنولوژی در اوایل سال 94 تاسیس شد. ماموریت ما اطلاع رسانی صحیح و ارائه آخرین اخبار تکنولوژی، بررسی محصولات دیجیتال، راهنمای خرید کالاهای دیجیتال و همچنین تهیه به‌روزترین مطالب آموزشی و مقالات در حوزه تکنولوژی، علم و سبک زندگی است. گروه دیجی‌رو همه‌ی تلاش خود را به کار خواهد گرفت که روزبه‌روز بر کیفیت و خدمات این رسانه بیفزاید تا دیجی رو به عنوان رسانه‌ای معتبر بدرخشد.

logo-samandehi
دنبال کردن
تمامی حقوق برای رسانه دیجی‌رو محفوظ است. 1403 ©
خوش آمدید

ورود به حساب کاربری

فراموش رمز عبور