سانترال پاناسونیک یکی از بهترین تجهیزات برای پاسخگویی به محیط های تجاری است که به دنبال یک ارتباط کارآمد هستند. برند پاناسونیک این دستگاه را در انواع سانترال کم ظرفیت، پرظرفیت و ویپ VoIP تولید می کند. کیفیت و ماندگاری بالا، نصب و راه اندازی آسان و مقرون به صرفه بودن سبب شد سانترال پاناسونیک به اولین انتخاب مدیران سازمان و شرکت ها تبدیل شود.
با توجه به متنوع بودن سانترال های پاناسونیک در زمان خرید باید به چند فاکتور توجه کنید. این فاکتورها شامل تعداد داخلی ها، نوع داخلی اینکه آنالوگ است یا دیجیتال یا ویپ، ظرفیت و تعداد کاربران متصل به تلفن، تعداد خطوط و نوع خطوط می باشند.
معرفی سانترال پاناسونیک
در عصر کنونی که تمام کارها با سرعت و شتاب انجام می گیرند بهره گیری از روش های ارتباطی موثر بهترین رمز موفقیت است. در این راستا کمپانی های مختلفی مشغول تولید دستگاه های ارتباطی هستند که برند پاناسونیک از معروف ترین آن ها است.
این کمپانی مجموعه ای از سیستم های PBX (Private Branch eXchange) را تولید و به بازار فروش تجهیزات شبکه عرضه می کند. این دستگاه ها می توانند نیازهای تمام کسب و کارها از کوچک گرفته تا بزرگ را برطرف کنند. یکی از پرفروش ترین محصولات پاناسونیک سانترال ها هستند.
سانترال یک دستگاه مخابراتی است که امکان مدیریت تماس را برای کاربران فراهم می کند. بنابراین کاربران از طریق آن می توانند تماس های ورودی و خروجی را برقرار کنند. با نصب و راه اندازی این دستگاه می توان بخش عظیمی از ارتباطات با مشتریان را مدیریت کرد. مثلا با این دستگاه می توان ترافیک تلفنی را بهتر کنترل نمود یا ارتباطات داخلی را ارتقا داد.
از دیگر قابلیت های سانترال پاناسونیک افزایش کیفیت خطوط داخلی و برقراری تماس در سریع ترین زمان ممکن است. سانترال پاناسونیک این امکان را برای شما فراهم می کند تماس های داخلی رایگان و باکیفیت بالا برقرار کنید.
در صورتی که کسب و کار شما کوچک است بهتر است از سانترال های کم ظرفیت استفاده کنید. ولی برای مشاغل و شرکت های بزرگ سانترالهای پرظرفیت کاربرد دارند. البته سانترال ها به تنهایی قابل استفاده نیستند. در این سیستم باید از تلفن های سانترال نیز استفاده شود. این تلفنها شامل تلفن های مدیریتی، اپراتوری و کارمندی هستند. هر کدام از این تلفن ها قابلیت های خاص خود را ارائه می دهند.
امکانات سانترال پاناسونیک
به طور کلی با سانترال پاناسونیک می توانید از امکانات زیر بهره مند شوید:
- مدیریت کردن تماس های ورودی و خروجی
- کم کردن هزینه های ارتباط داخلی و بین المللی
- هدایت صوتی خودکار
- برقراری تماس کنفرانس
- امکان ایجاد محدودیت برای داخلی ها
- نصب کردن درب باز کن و استفاده از این قابلیت از طریق تلفن
- یکپارچه سازی با تلفن همراه و مراکز تماس
- ضبط و پیگیری تماس
- کاهش هزینه های مخابرات
- ارتباط سریع با مشتریان
نحوه کار سانترال پاناسونیک چگونه است؟
سانترال یک بخش مرکزی دارد که هسته اصلی دستگاه است. در این بخش خطوط شهری وارد شده و به داخلی مختلف تقسیم می شود. به عنوان مثال اگر شرکت و سازمان شما 3 خط شهری داشته باشد این 3 خط وارد سانترال شده و پرسنل به هر 3 خط به صورت همزمان دسترسی دارند.
پرسنل با دسترسی به این خطوط می توانند با مشتریان و همکاران خود ارتباط برقرار کنند. این سانترال به مدیران نیز کمک می کند ارتباطات داخل سازمانی را بهتر مدیریت و کنترل کنند. سانترال پاناسونیک می تواند ارتباط یکپارچه برقرار کند و خطوط تلفن را به شکل موثری مدیریت نماید. با این قابلیت ها ارتباطات داخلی و خارجی سازمان ها و شرکت ها بهبود می یابد.
سانترال ها هسته اصلی مراکز تلفن هستند و می تواند خطوط تلفنی را مدیریت و تقسیم بندی نماید. پاناسونیک سانترال های خود را در دو مدل تحت شبکه و آنالوگ تولید می کند. سانترال های آنالوگ قابلیت پشتیبانی از خطوط شهری آنالوگ و معمولی را دارند. سانترال پاناسونیک سری TES و TDA از نوع آنالوگ هستند.
اما سانترال های ویپ یا تحت شبکه از فناوری ip پشتیبانی می کنند. این فناوری امکانات پیشرفته تری در حوزه مدیریت تماس و ارتباطات به کاربران ارائه می دهد و سبب می شود بهره وری کسب و کارها افزایش یابد. سری های TDE و NS جزء سانترال های تحت شبکه هستند. سانترال مدل NS500 از جمله سانترال ویپ پرمصرف است که مناسب کسب و کارهای متوسط و بزرگ می باشد. مدل NS500 یک سانترال پرظرفیت میباشد.
منظم کردن تماس های ورودی و تبدیل پیام های صوتی به متن از دیگر ویژگی های سانترال های پاناسونیک است.
انواع سانترال پاناسونیک
- سانترال های کم ظرفیت: این سانترال ها مناسب مشاغل کوچک و متوسط هستند. این دستگاه ها به صورت پیش فرض از سه خط شهری و 8 خط داخلی پشتیبانی می کنند و قابلیت ارتقا تا 24 خط داخلی و 8 خط شهری دارند. در صورتی که از این تعداد خطوط در کسب و کار خود استفاد می کنید و به دنبال ساماندهی تماس های ورودی و خروجی هستید سانترال کم ظرفیت پاناسونیک گزینه مناسبی است. برای بهره گیری از این سیستم سانترال می توانید از سانترال کم ظرفیت مدل KX-TES824و گوشی اپراتوری مدل KX-T77330 استفاده کنید.
این سانترال ها قابلیت های متنوعی ارائه می دهند که شامل پیغام گیر (BV)، برقراری تماس های اضطراری، نصب آیفون و درب باز کن و کنترل درب و … می باشند.
- سانترال پرظرفیت: این سانترال برای کسب و کارهای متوسط و بزرگ مناسب است. چرا که با قابلیت انعطاف پذیری خود امکان افزایش خطوط شهری را برای کاربران فراهم می کند. این دستگاه ها معمولا از پروتکل ویپپشتیبانی می کنند. یعنی صدا و اطلاعات در این سانترال ها به کمک اینترنت انتقال می یابد.
به همین دلیل سبب صرفه جویی و کاهش هزینه های مکالمات می شود. نصب و راه اندازی آسان، سازگاری با خطوط پی آر آی (ISDN(BRI/PRI، برخورداری از مرکز به منظور داده های اضافی، پشتیبانی از IP و امکان شبکه سازی SIP در سری های TDE و NS، برقراری ارتباط آسان و اضافه کردن آسان داخلی های جدید از مهمترین ویژگی های سانترال پرظرفیت پاناسونیک است.
سانترال های KX-TDA100, KX-TDA100D, KX-TDA100DBP, KX-TDA100 DBA , KX-TDA200 , KX-TDA600 جزء سانترال های پرظرفیت پاناسونیک هستند.
مزایای سانترال پاناسونیک
مهمترین ویژگی سانترال های پاناسونیک مقیاس پذیری آنها است. این دستگاه ها بدون نیاز به زیرساخت های جدید و اضافه، امکان ارتقا و رشد را برای کسب و کارها فراهم می کنند.
مدیریت تماس از دیگر قابلیت سانترال پاناسونیک است. مدیریت تماس شامل امکانات متنوعی می باشد که شامل پاسخگویی خودکار، انتظار تماس، انتقال تماس، صف تماس و … است.
این دستگاه از ارتباطات صوتی و تصویری پشتیبانی می کند و قابلیت ادغام این ارتباطات را دارد. سانترال های پاناسونیک خصوصا آن هایی که از فناوری IP پشتیبانی می کنند برد و آنتن دهی بالایی دارند. با این قابلیت کاربران به راحتی می توانند در محیط کار حرکت کنند و در محیط تحت پوشش سانترال تماس های تلفنی برقرار نمایند. از دیگر مزایای سانترال پاناسونیک عبارتند از:
- داشتن اپراتور گویا: با این قابلیت تماس ها در صف انتظار می مانند و به ترتیب پاسخ داده می شود. لذا هیچ تماسی را از دست نمی دهید.
- پذیرش خودکار 3 مرحله ای: با این قابلیت به دقت تماس ها پذیرفته می شوند.
- داشتن کدهای قابل برنامه ریزی و کنترل مانیتور تماس: این کدها امکان مدیریت و نظارت تماس را فراهم می کنند. مثلا به کاربران اجازه میدهد تماس های خارج از برنامه را مسدود کنند.
- امکان برقراری تماس های اضطراری: در شرایط ضروری می توانید تماس های فوری برقرار کنید.
از دیگر مزایای این سانترال می توان به پاسخگویی خودکار، تشکیل گروه داخلی شرکت، قفل الکترونیکی برای خطوط داخلی، قطع کردن موقت صدا و … اشاره کرد.
انواع سانترال های پاناسونیک
- سریKX-TDA: این سری از سانترال های پاناسونیک ترکیبی از ارتباطات سنتی و فناوری IP هستند. به همین دلیل امکانات پیشرفته ای به کاربران ارائه می دهند.
- سریKX-NCP / TDE: این سری از سانترال از Trunk ها، برنامه های افزودنی و همچنین تجهیزات پایانه ای پشتیبانی می کنند. به همین دلیل بهترین گزینه برای مشاغلی است که نیاز به روش های ارتباطی متنوع دارند.
- سریKX-NS: این پلتفرم از جدیدترین محصولات پاناسونیک است که قابلیت ترکیب فناوری تحت شبکه و شبکه های سلولی را دارد.
تفاوت سانترال های TDA و TDE در این است که مدل TDA برای کسب و کارهای کوچک اما مدل TDE برای سازمان ها و مشاغل بزرگ که نیاز به امکانات پیشرفته دارند مناسب می باشد.
سری TDA قابلیت اتصال به تلفن های آنالوگ و دیجیتال ولی مدل TDE امکان اتصال به تلفن های آنالوگ، دیجیتال و IP را دارد. به طور کلی مدل TDE به دلیل ظرفیت بیشتر امکان اتصال به تلفن و خطوط بیشتری دارد.
خرید سانترال پاناسونیک از مجموعه پی بی ایکس شاپ
در صورتی که قصد خرید، مشاوره و یا استعلام قیمت سانترال های پاناسونیک را دارید می توانید با کارشناسان متخصص مجموعه معتبر پی بی ایکس شاپ تماس بگیرید. تمام محصولات پاناسونیک به همراه تجهیزات جانبی در وب سایت پی بی ایکس شاپ موجود می باشد.
#توجه: این مطلب یک رپرتاژ تبلیغاتی بوده و محتوای آن توسط تبلیغ دهنده تهیه و نگارش شده است.
دیجیرو مسئولیتی در قبال محتوای تبلیغاتی ندارد.