حوادث پیش آمده برای گلکسی نوت 7 ضربه بزرگی به سامسونگ وارد کرد. نه تنها این کمپانی برای جایگزینی مدلهای معیوب مجبور به پرداخت میلیونها دلار شد بلکه این مشکلات منجر به از دست رفتن اعتماد سرمایه گذاران نسبت به سامسونگ شد که این مورد نیز در نهایت از نظر مالی به سامسونگ ضرر وارد کرد، همچنین نباید فراموش کرد پروندههای دادخواهی علیه این کمپانی نیز به احتمال زیاد برای آنها هزینه در بر خواهد داشت.
با این حال که ضرر و زیانهای این اتفاق تنها از جنبه مالی نیست و به اعتبار و اعتماد سامسونگ نیز ضربه وارد کرده است اما مدیر عامل سامسونگ، آقای Kwon Oh-hyun قصد دارد بر روی نیمه پر لیوان تمرکز کند و از این حوادث به عنوان فرصتی برای تأمل و تفکر یاد کرده است. در این رابطه آقای Kwon در حاشیه چهل و هفتمین سالگرد کمپانی سامسونگ الکترونیک اعلام کرد این کمپانی باید از اشتباهات خود درس بگیرد و از نظارت داخلی دقیقتری برای بهبود وضعیت کمپانی در زمان مدیریت بحران استفاده کند.
در همین رابطه طبق گزارشاتی که پیش از این منتشر شد، بسیاری از مشتریان سامسونگ قصد دارند به این کمپانی وفادار باقی بمانند و 70 درصد از مشتریان سامسونگ قصد دارند به استفاده از محصولات این کمپانی ادامه دهند. علاوه بر این سامسونگ نیز طرحهای تخفیفی ویژهای برای این دسته از مشتریان خود در نظر گرفته و به مشتریان گلکسی نوت 7 در خرید گلکسی اس 8 یا گلکسی نوت 8 در سال آینده تخفیف 50 درصدی میدهد تا به این وسیله اعتماد آنها را مجدداً به سمت خود جلب کند.