حدود دو هفته گذشته سامسونگ هند تبلیغ ویدیویی درباره خدماتش را بر روی یوتیوب قرار داد که با استقبال بسیار زیادی روبرو شد بطوریکه تا به امروز بیش از 35 میلیون کاربر آن را دیدهاند و به احتمال زیاد دوستش داشتهاند.
در دنیای امروز پر از تکنولوژی، بیشتر افراد تنها شدهاند و بیشتر ساعات روز را با وسایلی همچون گوشی هوشمند یا لپتاپشان میگذرانند و شاید جای تعجب نباشد که بگوییم بسیاری از افراد معتاد به گوشیهایشان و آنلاین بودن شدهاند. از طرف دیگر اگر نگاهی به فیلمها و سریالهای امروزی در حال پخش بیندازیم، موضوع اکثر آنها نشان دادن غرور و تعصب و گرایش بیشتر به سمت پایانهای خشونت بار است. شاید یکی از دلایل آن بیان اتفاقهایی است که در دنیای امروز ما رایج شده ولی سامسونگ هند کاری متفاوت انجام داده؛ به جای خشونت و ترس، این تبلیغ همدلی و نزدیکی مردم به یکدیگر را نشان داده , داستان بسیار سادهای دارد. داستان درباره خانمی است که تلویزیونش خراب شده و از بخش سرویس و خدمات سامسونگ میخواهد که به خانهاش بیایند و آن را درست کنند.
اما کجای این داستان زیباست؟ خدمات سامسونگ برای مشتریانش در مناطق صعبالعبور هیمالیا؟ دارا بودن 535 ون سامسونگ برای خدمات دهی به دورترین نقاط هند؟ زمان و وقت گذاشتن مهندسان این شرکت؟ مسلما خیر! این ویدیو انسانیت و شاد بودن و ساده زیستن را نشان میدهد و به همین خاطر توانسته 35 میلیون نفر بیننده داشته باشد که شاید مردمی با دیدنش به فکر فرو رفتهاند یا لرزیدهاند و به گریه افتادند. ما به شما هم توصیه میکنیم که آن را یکبار هم که شده ببینید. اگر هیچ تغییر و تحولی در شما رخ نداد بهتر است پیش یک متخصص بروید یا کامپیوتر یا گوشی خود را برای مدت زمانی کنار بگذارید و به خیابان بروید و دنیای واقعی را ببینید.
گاهی اوقات چیزهای خیلی ساده هستند که بیشترین اهمیت را در زندگی دارند که گاهی ما آنها را فراموش میکنیم