شبکه اجتماعی اینستاگرام این روزها بسیار مورد توجه شرکتهای کوچک و کمپانیها قرار گرفته و بسیاری از افراد مشهور سعی کردهاند که در این شبکه اجتماعی هم حسابی داشته باشند. از سپتامبر سال گذشته تا به امروز که حدود 6 ماه میشود، بیش از یک میلیون حساب کاربری توسط کمپانیها برای به اشتراک گذاشتن کار و محصولاتشان از طریق تصویر و ویدیو باز شده است که نسبت به سال پیش در همین مدت زمانی سال که تنها 200 هزار تبلیغ در اینستاگرام بود، رشد چشمگیری داشته است.
در حال حاضر روزانه 400 میلیون بازدیدکننده از سراسر جهان هر روز به این شبکه اجتماعی سر میزنند. جیمز کوارلز «سرپرست ارشد تبلیغات در اینستاگرام» اعلام کرده که این رقم بیش از انتظار مسئولان اینستاگرام بوده و حالا افزایش یافتن تبلیغات هم دور از انتظار نیست. بنا به آمار ارائه شده 80 درصد کاربران در اینستاگرام حداقل یک کسب و کار یا تجارتی را دنبال میکنند، اما هدف اصلی تنها دنبال کردن نیست بلکه کشاندن افراد برای دیدن وبسایت کمپانیها و محصولات خود است و به همین امر بسیاری از کمپانیها شروع به افزایش تبلیغات خود در اینستاگرام کردهاند و با این روش آسان بعضی از آنها توانستهاند مشتریان زیادی را هم به جیب بزنند.
تنها با چهار کلیک ساده شما میتوانید صفحه تجاری اینستاگرام خود را باز کنید و تبلیغات خود را در آن بگذارید. به زودی اینستاگرام به کمپانیها اجازه داشتن دکمه اضافی برای تنظیم قرار ملاقات با مشتریان را نیز به این حسابهای کاربری میدهد. در نتیجه با این اقدام، اینستاگرام به درگاه دوم اینترنتی برای راه بازرگانی محسوب خواهد شد. از سوی دیگر این اقدام میتواند درس بزرگی برای دیگر شبکههای اجتماعی باشد که در کنار داشتن کاربران عادی میتوانید درآمدی را هم نیز بدست آورید. نظر شما درباره این اقدام اینستاگرام چیست؟ شما کدام یک از شبکههای اجتماعی برای فعالیتهای روزانه خود را بیشتر ترجیح میدهید؟
با عرض سلام و خسته نباشید
ممنون ام از مطالب مفیدتون